Национален телефон 0700... или обикновен gsm номер

Национален телефон 0700... или обикновен gsm номер за контакти в сайта.Как реагират потребителите(клиентите) ?
Аз лично използвам национален телефон 0700..но ми омръзна да обяснявам че не е импулсен и мисля да го заменя с обикновен gsm номер
 

biaaro

Well-Known Member
Национален телефон 0700... или обикновен gsm номер за контакти в сайта.Как реагират потребителите(клиентите) ?
Аз лично използвам национален телефон 0700..но ми омръзна да обяснявам че не е импулсен и мисля да го заменя с обикновен gsm номер
Да, точно така, по добре го смени. Особено ако приемаш поръчки на този телефон. Една част го мислят за инпулесен, друга част знаят, че зад такъв телефон обикновено има не оператор а бот, който ще го кара да натиска 10000 пъти по различните опции. Ако клиента се колебае, ще го изгубиш още с телефона, ако иска нещо да пита, примерно.... За голяма фирма да, за малък онлайн бизнес не.
 

Blinky

Owner
До тези номера няма ли обикновено надпис, че телефония разговор е на цената на един градски разговор? Иначе може да си сигурен, че едно 90% от хората няма да разберат дали е безплатен, импулсен или обикновен телефонен номер. ;) За това слагай си обикновен и не му мисли. А и за този национален номер не си ли си бръкнал? Иначе не е лошо да имаш централа, но не с 100 опции. :)
 

kamentk

Well-Known Member
Слагай мобилен и не се чуди. Ако искаш си вземи някакъв по-вип номер от операторите за по-престижно. Тия 0700 ги мразят всички. Даже има приложения които събират реалния номер който 0700 проксира за различни организации и ги публикуват. Аз ползвам такъв апп. Много от плановете на операторите не включват 0700 и хората ги избягват, защото вече всеки има неограничени минути, а трябва да плаща като трябва да звънне да си свърши работата. Тая глупост е отживелица от времената на стационарните телефони и разликата в градски и извънградски номера.
 
телефония разговор е на цената на един градски разговор
Това беше преди повече от 20 години. Когато имаше аналогови телефони и не се плащаше на минута, а на брой проведени разговори. В момента 0700 си е чиста проба импулсен телефон. На Виваком цената е 29 стотинки на минута. И не е включен в неограничения план, плащаш си като поп.
 

petrov321

Well-Known Member
Това беше преди повече от 20 години. Когато имаше аналогови телефони и не се плащаше на минута, а на брой проведени разговори. В момента 0700 си е чиста проба импулсен телефон. На Виваком цената е 29 стотинки на минута. И не е включен в неограничения план, плащаш си като поп.
Има ли оператор в чийто план да са включвни минути към 0700?
 

Blinky

Owner
Това беше преди повече от 20 години. Когато имаше аналогови телефони и не се плащаше на минута, а на брой проведени разговори. В момента 0700 си е чиста проба импулсен телефон. На Виваком цената е 29 стотинки на минута. И не е включен в неограничения план, плащаш си като поп.
Да, значи на цената на един обикновен разговор. :)
 
Да, значи на цената на един обикновен разговор.
То е така, и не е така. Един обикновен разговор ти е включен в абонаментния план - независимо дали е неограничен или не. Изрично пише, че обажданията към 0700 се заплащат отделно. Значи - един 10 минутен разговор и имаш 2.90 допълнително към сметката си. Е, на цената на обикновен разговор ли е? :cool:
 

IvanKirov

Active Member
ДСК банк, телефон 0700 10375. Левче на минута, дали не бяха и два. Хванаха ме бесните, вдигнах скандал на Виваком, водят го разговор с добавена стойност, или подобно. Някъде си пазя разпечатката, ако я намеря ще ви я снимам.

Импулсен, та дрънка. Вземи някоя предплатена карта, обади се на горния номер, като преди и след разговора си засечи баланса. Неслучайно ДСК си махнаха мейла, ако и да го гледат и отговарят, щото 10 кинта от мен 10 от теб за консултация, накрая стават милион.
 

kamentk

Well-Known Member
ДСК банк, телефон 0700 10375. Левче на минута, дали не бяха и два. Хванаха ме бесните, вдигнах скандал на Виваком, водят го разговор с добавена стойност, или подобно. Някъде си пазя разпечатката, ако я намеря ще ви я снимам.

Импулсен, та дрънка. Вземи някоя предплатена карта, обади се на горния номер, като преди и след разговора си засечи баланса. Неслучайно ДСК си махнаха мейла, ако и да го гледат и отговарят, щото 10 кинта от мен 10 от теб за консултация, накрая стават милион.


Юли месец говорих с ДСК - 14 минути, струваше ми 0 лв.
 

kamentk

Well-Known Member
Има ли оператор в чийто план да са включвни минути към 0700?
Виждал съм преди няколко години на Виваком оферта с включени минути към вкички мобилни мрежи, фиксирани и национални номера. Така беше формулирано, не знам дали още е валидно за другите им планове. Може да е била индивидуална към конкретния човек.
 

IvanKirov

Active Member

Юли месец говорих с ДСК - 14 минути, струваше ми 0 лв.
Благодаря, но както са отворили темата, че 0700 бил безплатен. Просто не е вярно. Само като го изтъпаниш отгоре на сайта си, да търсиш кой точно номер проксира, си е едно на ум, че и надолу ще има и други капани. Грозна работа е да се обявява "импулсен" телефон като за безплатен, дори тия от ДСК се верят и кълнат, че е безплатен. Или е тежко невежество, или лъжат да си докарат още някой лев. Кой ще тръгне да се разправя за 10 лева, аз толкова платих за разговор с тях.

п.с. Сега погледнах, на ДСК има нормален мобилен. Полезно приложение.
 

kamentk

Well-Known Member
Не, задължени са, както Банко каза да пишат, че е на цената на един градски разговор. Не пише, че е безплатен. И понеже в тарифите на повечето от нас за телефон, било то мобилен или стационарен няма определена сума за “градски разговор”, защото тоя термин умря преди 20 години с цифровизацията на стационарните телефони, както и други колеги са написали, а ако не се лъжа, през 2011 изчезнаха градските телефонни централи, та май ако звъниш от Бургас за Бургас, примерно, пак набираш с 056. Не гарантирам, че е така, по домашен телефан последно съм набирал около 2011-2012 година. Нямам познати които да имат такъв. Само някакви по-възрастни познати имам, които го държат още, за връзка с престарели роднини, които не искат да имат мобилен телефон. Та трактовката на цената на тоя “градски” разговор остава в ръцете на мобилния оператор, обикновено зачукан нейде из общите условия от стотици страници, които сигурно само юристконсултите на дружествата предлагащи телефония познават.
 
Последно редактирано:

Blinky

Owner
То е така, и не е така. Един обикновен разговор ти е включен в абонаментния план - независимо дали е неограничен или не. Изрично пише, че обажданията към 0700 се заплащат отделно. Значи - един 10 минутен разговор и имаш 2.90 допълнително към сметката си. Е, на цената на обикновен разговор ли е? :cool:
Аз имах предвид това: technopolis.bg/catbanners/pages/contacts.html - което е както го написа. Така е, което градски разговор от стационарен. Да, никой не ползва стационарен, но това не пречи да си го опишеш, нали? :)
 

IvanKirov

Active Member
Не, задължени са, както Банко каза да пишат, че е на цената на един градски разговор. Не пише, че е безплатен. И понеже в тарифите на повечето от нас за телефон, било то мобилен или стационарен няма определена сума за “градски разговор”, защото тоя термин умря преди 20 години с цифровизацията на стационарните телефони, както и други колеги са написали, а ако не се лъжа, през 2011 изчезнаха градските телефонни централи, та май ако звъниш от Бургас за Бургас, примерно, пак набираш с 056. Не гарантирам, че е така, по домашен телефан последно съм набирал около 2011-2012 година. Нямам познати които да имат такъв. Само някакви по-възрастни познати имам, които го държат още, за връзка с престарели роднини, които не искат да имат мобилен телефон. Та трактовката на цената на тоя “градски” разговор остава в ръцете на мобилния оператор, обикновено зачукан нейде из общите условия от стотици страници, които сигурно само юристконсултите на дружествата предлагащи телефония познават.
Бах тоя градски разговор, 10 кинта в сухо и кеш! Не се различава много от класическите телефонни измамници, само дето мащабът е с малки суми и наедро.
 

waldes

Well-Known Member
 

$INeed$

Well-Known Member
Телефонна централа на макс 1-2 нива. Всичко друго е шит. Първо свързване и от там от менюто отдела. И така. Но най-добре слагай един обикновен GSM номер и не се занимавай с глупости, че и да товариш клиентите си. Тия номера са отживелица. Или направо си направи връзка с Viber или/и WhatsUp. Това е истината.
 

Горе