ОСНОВИ НА МРЕЖОВИЯ МАРКЕТИНГ

magix

New Member
Ето някои от основните качества на мрежовия маркетинг:

1. За да започнете МЛМ (мулти левъл маркетинг – друго наименование на мрежовия или директен маркетинг) бизнес, именно бизнес, защото става въпрос точно за това – възможност да изградите самостоятелен бизнес, не са ви необходими много пари.

2. МЛМ можете да правите в удобно за вас време - след работа или в почивните дни. Два-три часа дневно или през ден са достатъчни.

3. В този бизнес рискът е много малък и даже нулев, защото почти не влагаме собствени средства - работим с пари на клиентите.

4. В МЛМ бизнеса можете да успеете независимо от възраст, пол, връзки, образование, местоживеене и предварителна квалификация.

5. Използвате проста, проверена и ефикасна система и така си спестявате много евентуални грешки и проблеми.

6. Разполагате с личен наставник, който вече е развил успешен бизнес и, който ви помага и работи заедно с вас, докато навлезете в нещата.

7. В хода на работата получавате финансова грамотност и практическо бизнес обучение, което може да промени целия ви живот и да ви помогне да осъществите стремежите си.

8. Работата с хора е много разнообразна и интересна, научава се много за човешката същност и се създават добри отношения и приятелства за цял живот.

9. Доходите ви не зависят само от вашия град или държава - добрите мрежови компании предлагат възможности в целия свят.

10. След 3-4 години можете да спрете да работите и все пак добре изградената от вас мрежа ще продължи да ви носи високи доходи.

Какво прави лицензирания представител на мрежова компания, за да рекламира и, съответно, продава нейните продукти. Кое е най-важното условие за успех в МЛМ бизнеса. Повечето хора всеки ден "правят" мулти-левъл маркетинг. Но на тях не им се плаща за това. Помислете за момент върху горното твърдение. Използвали сме нещо, някакъв продукт и имаме добри резултати. Независимо дали става дума за това, че сме изгубили 7 см от обиколката си /след няколкогодишни безуспешни опити и пръскане на стотици левове/, или сме махнали бръчките от лицето си, или пък сме попаднали на немного скъпа, но качествена ракия. Ако имаме подобни попадения, бихме ли могли да ги пазим в тайна? В никакъв случай! Просто не можем да се удържим. Никой не може. Разказваме на нашите роднини и приятели, близки и познати за страхотната книга, която сме прочели, за чудесния нов ресторант, който сме открили, за хубавите филми, които сме свалили от интернет... Маркетолозите смятат, че личните препоръки са причина за повече от 80% от всички първи продажби на продукти и услуги. От успеха на нашите препоръки зависят доходите ни в МЛМ бизнеса. Това не е най-добрият - това е единственият начин! И на колкото повече хора препоръчаме с успех нашите продукти, толкова по-големи доходи ще получаваме. Ето и една препоръка към начинаещия мрежовик: НЕ ПРОМЕНЯЙТЕ НАЧИНА, ПО КОЙТО ПРЕПОРЪЧВАТЕ. Голямата грешка, която допускат много от новите хора в мрежовия маркетинг е, че след като това стане техен бизнес, те променят начина, по който препоръчват нещата, които харесват и обичат. Това не бива да се случва! Начинът, по който препоръчваме хубави книги, дискове, любими ресторанти, ваканционни места и най-добрия препарат за премахване на петна, който сме използвали, е лишен от всякакво усилие и е напълно естествен. Ние го правим всеки ден. Повечето хора го правят всеки ден. Лесно е. Чувстваме се комфортно по начина, по който го правим, и го правим добре. Защо тогава да го променяме? Това, което прави лесно и естествено за нас да препоръчваме нещата, които харесваме и обичаме и които ни правят добро впечатление, е връзката ни с хората. Да вземем един прост пример. Гледали сме филм, който ни е харесал много. Разказваме на близките си за него, на много от тях. Не тичаме, обаче, към непознатите на улицата, за да им разказваме и на тях, нали? Нито пък събираме всички на работното си място на голямо събрание, за да обявим кой филм ни е допаднал толкова. Просто подхващаме естествено и без усилия темата по време на разговора си с ХОРА, КОИТО ВЕЧЕ ПОЗНАВАМЕ. Да речем, че сме били изключително развълнувани и сме се обадили на няколко приятели, за да споделим с тях колко ни е допаднал този филм. Това отново няма да бъдат непознати, а роднини, приятели и колеги. Защо тогава да препоръчваме по друг начин нещата, които предлагаме в нашия МЛМ бизнес? На някои от близките си сме се обадили веднага. Точно така е и в мрежовия маркетинг. С други сме се срещнали още на другия ден и сме им казали веднага за това. Същото е и в МЛМ. С трети сме разговаряли през следващите няколко дни и седмици и когато в хода на разговора ни се е представила възможност, сме им казали за филма. Същото е и в МЛМ. И може би има съвсем нови хора, с които сме се запознали току-що, дори сме чули, как застанали на опашката до нас непознати са попитали: - Да сте гледали напоследък някой хубав филм? И ние се намесваме: - Извинете, тези дни гледах един страхотен филм. Искате ли да чуете нещо повече за него? Същото е и в мулти-левъл маркетинга. Как ще засегнем темата за нашия продукт или бизнес възможност в разговора, зависи от отношенията ни с конкретния човек, с когото разговаряме. А хората, с които ни е най-лесно, най-естествено и НАЙ-КОМФОРТНО да говорим, са хората, КОИТО ВЕЧЕ ПОЗНАВАМЕ... Едно от най-хубавите неща, когато използваме подхода да ПРЕПОРЪЧВАМЕ на хора, които вече познаваме е, че в този случай буквално сме презастраховани от отхвърляне. Когато сме ентусиазирани във връзка с нещо и наистина желаем някой друг да сподели нашето вълнение, а той не го прави, ние го приемаме като лична обида. Погледнете обаче на това по друг начин. Случвало ли ни се е да препоръчаме любимия си филм на някой приятел, роднина или колега, който не е отишъл да го види? Каква е нашата реакция? Приемаме ли го като лична обида? Чувстваме ли се зле дни и седмици след това? Или просто отминаваме с лекота и си помисляме: -Жалко. Той няма представа какво изпуска... Същото се отнася и за мулти-левъл маркетинга. Когато препоръчваме любимия си филм, казваме ли и на хора, за които знаем, че не ходят никога на кино? Не, казваме го на онези, които смятаме, че също биха го харесали. А знаем това, тъй като познаваме тези хора. Или поне знаем за някои от нещата, които харесват и които не харесват. А, ако сме приятели, знаем дори още повече неща за тях. Знаем, кои са най-важните неща за тях в живота. Приятелствата и познанствата са основните елементи на МЛМ бизнеса. Препоръчването на продуктите на избраната от нас мрежова компания на хората, които вече познаваме, е най-добрият, единственият начин да изградите просто и с най-голям шанс за успех нашия МЛМ бизнес.

Сравнение между традиционния бизнес и МЛМ бизнеса:
________________________________________________________________________________
В ТРАДИЦИОННИЯ БИЗНЕС:
________________________________________________________________________________

Оцелява най-силния
Конкурентът се ликвидира
Бизнесът донякъде наподобява война, в критичните ситуации се залага потенциалната печалба
Не побеждаваш всички заедно, а ги отстраняваш един по един
Чрез пресилена реклама в самото начало печелим много, но за кратко
Колкото по-малко плащаш на наетите сътрудници, толкова повече печелиш
Колкото по-силна ръка имаш, толкова повече се страхуват от теб
Често доходите идват чрез хитрост, преструвки, авантюризъм и манипулации

________________________________________________________________________________
В МЛМ БИЗНЕС:
_________________________________________________________________________________

Най-силните изграждат бизнеса на по-слабите
Конкуренцията е заменена със сътрудничество
Ако получиш моментална печалба, ще загубиш постоянния, стабилен доход
Само силата на екипната работа ще доведе до ефективен бизнес
Само точната информация полага стабилни основи на добър и дълготраен бизнес
Колкото по-висок е доходът на изградения от нас екип, толкова повече печелим ние и цялата компания
Колкото повече насърчаваш, толкова по-добре се работи
Постоянният доход е гарантиран с честност, откритост, личен пример и ентусиазъм

Мрежовият Маркетинг не е:
_________________________

Работа с документи
Работа с компютър
Работа в офис

В Мрежовия Маркетинг не е нужно:
_________________________________

Да уговаряш
Да убеждаваш
Да продаваш
Да се мъчиш да работиш

Мрежовият Маркетинг е:
_______________________

Работа с хора

В Мрежовия Маркетинг е необходимо:
___________________________________

Да даваш пример
Да показваш верния път
Да показваш нуждите на хората
Да желаеш да правиш това, с което се занимаваш
Да изпитваш задоволство от това, което правиш

В Мрежовия Маркетинг ще се наложи:
_________________________________________________________________________________

Да разширяваш кръга си от познати
Да бъдеш по-интересен и да привличаш с по-голяма сила
Да работиш върху себе си
Да научаваш много нови неща
Да разполагаш с пари и да можеш правилно да ги изразходваш
Да се усмихваш ...
 
Blinky, защо не те виждам в ICQ - искам да те питам няколко въпросчета? ;)
 
coolice каза:
верно ко стана с искюто ти бате оправили си го?
Бате бе съм влизал, не съм го и чеква. С тези 100 антивируса така ще ми бози че почвам да се притеснявам за PC-то си. :) А ти ще ми отговаряш ли ако си го включа? :) Скоро ще му обърна внимание. Ама сега има други неща за правене. :)
 

Горе