Офлайн реклама?

GeorgiTodorov

Active Member
Някои ниши в интернет са меко казано претъпкани и тук е момента, в който може да се върнем към офлайн рекламата.Единствената офлайн реклама, която аз съм правил беше раздаване на флаери, като докарах много добри резултати.Целта ми беше да накарам хората да се регистрират в един образователен уеб сайт.В по-малките градове като Велико Търново се регистрираха 10 % от всички на които бях дал флаер, а в София 5 %, Варна и Пловдив бяха по средата.Все пак бях доста доволен от резултатите.Вие бихте ли ползвали някакви методи на офлайн реклама?Ако да- какви?
 
Последно редактирано:
От: Офлайн реклама?

Може и да са много, зависи от разходи/приходи от кампанията.
 
От: Офлайн реклама?

Все пак човекът е искал регистрация, а не посещение, за това смятам, че 10 процента са си доста.

И сега по темата- офлайн рекламата е хитро решение, и смятам, че флаерите може би са най-доброто решение, ако не рекламираш нещо много таргетирано.
Доста удобство внесоха RQ кодовете, които на практика улесниха неща в пъти!
При рекламите плакати- при тях е доста по-удобно, че няма да наемаш хора да раздават хиляди флаери, а и смятам, че ще минеш по-евтино, ако вместо 10 хиляди флаера поръчаш 100 плаката, които може да ги разлепят 2-ма души, дори и самите вие може да си ги лепнете, така ще може да подберете най-добрите места и да сте сигурни, че няма половината да отидат в коша от някой мързеливец, на който сте платили за разлепяне.
Предимствата на плаката са и по-голямата дълготрайност на реклама, тоест той може да седи с месеци (докато някой не лепне нещо друго върху него), но пък има и минуси- трябва да е с привличащ вниманието вид, иначе има опасност рекламата ви да е пълен фалит. И тук е моментът отново да спомена RQ кодовете, които определено вдъхнаха нов живот на офлайн рекламата и я направиха доста по-ефективна.

Нямам опит в това, но в момента точно начините за реклама изучавам, понеже съм паралелка маркетинг и мениджмънт в училище, и в учебника има доста подробни описания на видовете реклама и плюсовете и минусите и, ако някой се интересува може да му ги снимам, на мен ми бяха доста интересни.
 
От: Офлайн реклама?

Да просто няма да раздава флаерите по улиците на Пазарджик, а пред факултета по Физика и разбира се на портала на АЕЦ в Козлодуй или Белене ...

Това се нарича таргетиране

ако рекламира сайт на тема: "ядрена физика", пак ли ще са малко 10%? :D
 
От: Офлайн реклама?

Здравейте,

Izvunzemen е прав, но до някъде. Най-ефективната офлайн реклама с флаери е раздаването на ръка.

Защото имаш цялото внимание на човека насочено към един флаер за разлика от разпространението по пощите, където за вниманието му се борят множество флаери.

При плакатите положението е същото, като опцията при тях за да им се обърне повече внимание и да оцелеят по-дълго са входовете на блоковете.

Много входове имат табла за обяви, а за тези, които нямат общата врата на мазето върши същата работа.
 
  • Like
Реакции: CTAH

Горе