Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

  • Подкрепям

    Votes: 25 55.6%
  • Не подкрепям

    Votes: 20 44.4%

  • Общо гласове
    45
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

От опозицията казаха, че разхода на всички българи ще се вдигне средно около 700 милиона на година. Тия пари познайте къде отиват - при приятеля на бойка борисова - валентин златев ( ЛУКОЙЛ ) - ако някой не си спомня доклада на ЦРУ - http://vbox7.com/play:e21a65bd13
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Според мен разхода на гориво не се вдига. Генераторът непрекъснато се върти. Така че не виждам как точно ще се вдигне разхода. Е, крушките ще се по-натоварени. Едно ПТП, ако бъде избегнато си заслужава да е такъв закона.

То и двигателя се върти непрекъснато ама има значение дали караш по баира и колко дружки и багаж си качил в колата нали ? Харчи около 1/5- 1/10 от включването на климатика. Не може да се говори за строг процент в разхода тъй като двигателите постигат различна мощност с различен разход ... Не ми харесва обаче защо се приема закона, 100% да намаже големия ЛУК , лично не смятам че това ще спаси някого, трябва да се мисли в посока за намаляване на създаване на рискови ситуации ... а не да се самосигнализираме .. .. "моля вижте ме и не ме удряйте челно" ...
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Като е на баира - натискаш педала, като е с багаж и с хора пак, алтернатора се върти нон стоп и като пуснеш фаровете не даваш газ.
Не ми звучи логично. Не казвам, че не е така - ама не намирам смислено обяснение, че фаровете вдигат разхода.
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Като е на баира - натискаш педала, като е с багаж и с хора пак, алтернатора се върти нон стоп и като пуснеш фаровете не даваш газ.
Не ми звучи логично. Не казвам, че не е така - ама не намирам смислено обяснение, че фаровете вдигат разхода.

Не си много с техниката в час, колкото повече ел. консумация пропорционално е необходима енергия за въртенето на генератора ! Задвижван от двигателя придава пропорционална на консумацията съпротивление. Т.е. повече консумация по - голяма мъка за двигателя а от там по голям разход ;)

Ако към всяко нещо дето се въртеше може "е така " да си закачаш консуматори без това да повлияе ... що не си закачиш квартала към ателнатора ... ще ви излезе без пари тока , само колкото един двигател на празен ход ?
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Аз съм за.
Въпроса е да е без закон. Закона ще напълни джобовете на "горските феи" дето се крият по храстите. Всеки може да забрави да пусне фаровете като тръгне. То за последните 4-5 месеца в 22:00 вечерта забелязвам руси създания да карат новите си коли без да пуснат дори габарите, а какво остава за фаровете. Тя отпред няма грам видимост (няма улично осветление на тази улица) ама си кара без фарове.

Разхода се покачва но е в рамките на няколко милилитра на 100 км. Няма как да не се покачва. Не може от нещо да правиш нищо. Погледнете си оборотомера, когато включите светлините докато двигателя още е студен. Оборотите се покачват (макар и малко) и това се отразява на разхода. Не, че е проблем и когато си с фарове наистина се виждаш по отдалече (особено ако си с някоя сива кола).
 
От: Re: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Не съм запознат, но светлините не качват разхода.
Това като го писа, да не би вече да си бил патентовал перпетуум мобиле и да си доказал нов закон за енергията?
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Отдавна не бях давал червено.
Изумих се колко неграмотност цари тук!

Честито ви потребление! :twisted:
Потребителското мислене явно си го имате... :mad:
 
в един друг форум го видях постано като 28.5грама на 100 км незнам дали е вярна цифрата... или литър повече на 3000 км ...


иначе и аз съм ЗА пробвайте да карате привечер срещу слънцето по някоя уличка изток-запад колите в насрещното се виждат чак като са много близо а сивите са най трудно забележими ако са без фарове като със фарове видимоста е нормална...

аз даже бих предложил и колоездачите да им мигат стоповете и през деня по същата улица мигащ колоездач си личи отдалеч
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Той разхода на гориво ще дойде от другаде не от крушките. Много от българите намалиха карането на коли заради скъпите горива и от Лукойл го потвърдиха, че оборота им е паднал. Като се кара малко колата или караш на къси разтояния из града или в по малките градчета акумулатора нема да може да зареди като хората от фаровете. Като остане някой без ток и няма зарядно или живее на 7 етаж следващия път ще се поразходи малко повече из града за да зареди акумулатора и ще изхарчи повече от 28 грама.

Аз не подкрепям, не вярвам, че ще се намалят катастрофите има доста по големи фактори, които водят до ПТП от фаровете. Ако беше толкова ефективно в цяла Европа всички щяха да карат на фарове ама ние пак отзад-напред се опитваме да решаваме проблемите.

Съгласен съм да са задължителни извън града целогодишно въпреки, че всеки път като карам извънградско има повече камикадзета от аерогарата в Бургас - изпреварва на завой без видимост, кел файда, че си си включил фаровете?

Не съм казвал ама пак повтарям проблема не е във фаровета, а че българина е идиот.
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Не е така според мен. Алтернатора си произвежда даже стандартно повече ток отколкото трябва. Той си се върти нон стоп. Ама карай - няма значение...
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Отдавна не бях давал червено.
Изумих се колко неграмотност цари тук!

Честито ви потребление! :twisted:
Потребителското мислене явно си го имате... :mad:

Можеш ли да обясниш как точно се вдига разхода?
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Не е така според мен. Алтернатора си произвежда даже стандартно повече ток отколкото трябва. Той си се върти нон стоп. Ама карай - няма значение...

Не така ако караш жигула дето се базикат хората, че с батерия от волт и половина може да запали. Зимата кучи студ или лято +60 градуса, пускаш климатроника, надуваш Лил Жон, пускаш фаровете, колата ти има една купчина електроника и се налага да отидеш на 3-4км дали ще зареди повече от колкото ще изразходи?
 
Алтернатора постоянно си върти. Как точно качват разхода 2 крушки грам ми не е ясно.

Климатикът пак казвам е ясен, защото там алтернаторът никаква роля не играе освен за лампичките по таблото.
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

През деня габаритите не са ли достатъчни за да сме видими?
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Не е така според мен. Алтернатора си произвежда даже стандартно повече ток отколкото трябва. Той си се върти нон стоп. Ама карай - няма значение...
Отново неуко изказване. И къде, аджеба, отива тока, дето е повече? М?
Колкото и червено да ми дадеш, няма да станеш по-учен.
Физика, раздел "Енергия и работа", конкретно електричество.
Това, че се върти, не означава, че произвежда ток. Респективно, че работи и консумира енергия.

Ще се опитам максимално просто и ясно да го обясня.
Ще използвам пример с разреден акумулатор. Вариант забравени светлини през нощта.
Разредения акумулатор има по-ниско електрическо съпротивление от заредения. При включване на ДВГ генератора на ток започва да подава електрическа енергия към акумулатора. Във времето акумулатора се пълни и неговото съпротивление нараства. Влизащия ток, респ. енергия, намалява. Генератора произвежда все по-малко. Докато се напълни акумулатора и спира влизането на енергия, респ. подаването, респ. произвеждането.
Включвате нов консуматор на електроенергия. Той има определено съпротивление, от което при съответното напрежения влиза съответен ток. Този консуматор е с постоянно съпротивление и в него постоянно влиза ток. Този ток се произвежда от генератора, докато не изключите консуматора.

И включените фарове решават само част от ситуациите. Дори често заслепяват и пречат, вместо да помагат. Защото голяма част от фаровете не са настроени и не светят където трябва. Да не говоря, колко често при обикновени условия се включват и допълнителните фарове за мъгла от тъпи копелета, дето нищо не разбират, и си мислят, че ако светят като излитаща в Космоса совалка е добре за движението. Предните фарове за мъгла пречат, задните избождат очите. Те са направени с по-силно излъчване именно за мъгливи условия, а не за ясен ден. Не случайно са забранени от ЗДП, ако видимостта е нормална.
Същата история е и с основните фарове. За чий са в ясен слънчев ден, независимо дали е зима или лято. Да, ама заради същите тъпи копелета, закона повели да светят от дата до дата, като че ли сме в мъглива Англия, а не в слънчева България.
Вчера едно тъпо копеле на парламентарния контрол обясни, че Европа вече почнала да произвежда автомобилите с автоматични дневни фарове. И затова сме избързали и внедрили целогодишното светене преди много европейски държави.
Ами като са автоматични, нека си се включват когато е нужно. А не постоянно!
Тъпите копелета с гънки на мозъка, дето им стигат колкото да си купят дюнер, че да не умрат от глад, единствено автоматиката им помага да изглеждат нормални.
Той кара с неподходящи гуми, изпреварва където не трябва, че и където е забранено, пък ти чакай от светещите фарове да ти спасят живота.
:twisted:
 
  • Like
Реакции: Test
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Новите и гъзарски коли, имат соларен панел на покрива, който зарежда през деня акумулатора. Даже до такава степен, че можеш да си включиш климатика докато е загасена, за да не ти е топло като влезнеш по жегите. И да не харчиш гориво.
Едно единствено нещо не е яд. Налагат какви ли не закони за всякакви глупости, за да може да си пълнят бюджета с глоби.
Разсейваш се, забравяш фаровете и айде... я глоба, я рушвет.
Баси... колата ми има зумер, който пищи като ги забравиш фаровете. Още преди време някой от форумите на БМВ го беше обърнал. Да пиши когато не ги пуснеш. Май така ще трябва да направя и аз, да не ям глоби ако забравя.
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

То по принцип е най-добре да не са задължителни фаровете целодневно, а само когато има нужда от тях. Всяка кола да има датчик за светлина и когато е по-тъмно да се пускат сами. Това не е трудно да се направи, но със сигурност няма да стане, за това варианта със задължителните фарове е по-добър. Точно заради тези, които никога не ги пускат, дори и при мъгла и много лошо време, заради тях трябва да има такъв закон.
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Едно единствено нещо не е яд. Налагат какви ли не закони за всякакви глупости, за да може да си пълнят бюджета с глоби.
Разсейваш се, забравяш фаровете и айде... я глоба, я рушвет.
Те това е разликата с Белите държави.
Там нещата се правят, за да са удобни на хората. Тук нещата се правят за пълнене на бюджета с глоби. Пък после защо имало корупция?!
http://maps.google.com/maps?q=42.72...3.258486&spn=0.005083,0.008272&num=1&t=h&z=17
Светофара на това кръстовище работи в равноделен режим от времето, когато ул. Обелско шосе бе единствената връзка с Обеля от бул. Сливница и го нямаше бул. П. Владигеров с тунела. Съотношението на автомобилите е поне 80/1 за булеварда и вече почти неползваната улица.
 
От: От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Те това е разликата с Белите държави.
Там нещата се правят, за да са удобни на хората. Тук нещата се правят за пълнене на бюджета с глоби. Пък после защо имало корупция?!
http://maps.google.com/maps?q=42.72...3.258486&spn=0.005083,0.008272&num=1&t=h&z=17
Светофара на това кръстовище работи в равноделен режим от времето, когато ул. Обелско шосе бе единствената връзка с Обеля от бул. Сливница и го нямаше бул. П. Владигеров с тунела. Съотношението на автомобилите е поне 80/1 за булеварда и вече почти неползваната улица.

О-о да. Често ходя натам и завивам наляво по Фортов път от Сливница. Куките висят там често, да хванат някой. А тая улица е заприличала на бунище, мангалите си правят джамбурета на нея. Почти никой не минава по нея вече. Важното е рушвети да има... да не излизат куките да "пушат по цигара" пред централното МВР и да си показват скъсаните кубинки :). И те са хора, и те трябва мерцедеси да карат баси :).
 
От: Подкрепяте ли новият закон за целогодишно каране с включени светлини?

Каквото и да си приказваме тиквите вече са го приели без да питат никой.
 

Горе