Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

HouseSoul

Member
Здравейте,
Имам следния казус: мой познат има онлайн магазин. Аз искам да се включа в развитието му, като му предложих 30% от печалбата да отива за мен, а той да не си мърда пръста за нищо (аз да го развивам изцяло).
Проблемът идва, че много от поръчките стават през телефон, а не през количката в сайта. Понеже той вдига телефона и той приема поръчките, не мога да съм сигурен, че записва всички поръчки като печалба от онлайн магазин. Тоест, аз мога да съм сигурен само в поръчките, които са се случли онлайн (има ги в CMS-а).
Какво да направя, че да има пълна прозрачност и той да не ме лъже, че днес са минали 5 поръчки по телефона, а всъщност да са минали 10.
п.п. Той има и други канали за продажба и фирмата му генерира печалба и от там. Аз искам да си поделим процента само от онлайн магазина...
 
От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Ами прави като големите компании - не чуваш ли какво казват като им звъннеш в центъра за обслужване на клинети " Уважаеми клиенти, за да подорим качеството на услугата, разговорът може да се записва".
 
От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Продавайте легално с фактури и всичко ще е ясно накрая на месеца.
 
От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Здравейте,
Отговор към cross: Трябва да плащаме на Call Center в такъв случай, а за продуктите се изисква обучен персонал, за да знае спецификите на продуктите. Не можем да си позволим на този етап.
Отговор към mgrozdanov: Напълно легално ще има фактури! Но както споменах: интернет не е единствен канал за продажба и той прави продажби и offline. Тоест, това с фактурите не ми върши работа, защото няма да знам от кой канал е станала поръчката и пак може да ме лъже.
Отговор към bobbydigital: Не съм сигурен, че той ще въвежда всяка поръчка в сайта, а аз не мога да вдигам телефона, за да приемам поръчки, понеже нямам възможност и не съм компетентен в спецификите на продуктите. (Аз съм само маркетолог ;)
Отговор към СТАН: Както казах: нямам възможност да вдигам телефона...

Други идеи? :)

Поздрави!
 
От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Намери някой който може да вдига телефона и да ти приема поръчките.
 
От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Тези пратки нали се пращат с куриер? Ако е през Еконт, можеш да следиш товарителниците.
 
От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Направете така , че да може да се поръчва само от сайта. Като Ви се обадят по телефона , казвате да си направят поръчката в сайта и примерно ще получат 5% отстъпка.
 
От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Направете така , че да може да се поръчва само от сайта. Като Ви се обадят по телефона , казвате да си направят поръчката в сайта и примерно ще получат 5% отстъпка.
Това не е много на място май. Щом пациента иска по тел да си поръча, няма как да го накараш - поне 90% от обадилите се да се занимават със сайта - БГ ситуацията е такава.
Предложението на Редрум е по-подходящо, макар че Стан ти каза - ако иска да те нареди, няма спасение - може да използва друг доставчик за поръчките по тел например8)
 
От: От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Има решение н проблема ти, но щом си нямате доверие - хич не се занимавай с него.
 
От: Поръчки в онлайн магазин по телефона - как да ги следя?

Вие в началото за какво се договорихте - за 30% от продажбите на сайта или от всичките му там канали?
 

Горе