Проблем с ДСК

От: Проблем с ДСК

Телефонът ви няма ли "Филтриране на номера"? Моят Nokia 100 има такава функция. Има и фенерче. Не вярвам вашите скъпи играчки да нямат.

Ако не си клиент на банката спокойно може да им вкараш номера в черния списък. Ако си клиент и очакваш съобщения от тях - тогава е проблем.
 
От: Проблем с ДСК

Тая тъпа банка... всичко мога да очаквам. Имах от 2009та дебитна карта, която старото ми даскало ми е направила за стипендии и така 6 години тъпите ДСК ми начисляват някакви такси.
Та имах заем при тях и отивам да плащам месечната вноска и умниците праснали плащането в РС, която отговаря за дебитната карта, вместо за заема при все, че 5 пъти им повторих, че става дума за заем. И така ме изкараха, че не съм си платил мес вноска. После разправии... и на всичкото отгоре тая дебитна сметка трябваше да я закрият още много отдавна, щото нямаше никакви движения от 2009-та. Въобще пълни кретени. Въобще не се занивавайте с ДСК. До сега в нито един клон или филиал не съм попадал на служители, които да са компетентни. Все нещо не знаят, все не са наясно... Имат 1000 офиса, пък не можеш да разбереш в кой имат кредитен инспектор. Даже и там, където трябва да имат, нямат... примерно във финансов център всички са в отпуска. Пълен краш са.
 
От: Проблем с ДСК

Обичайна практика е банките да начисляват такси по сметки, които клиентите им са забравили да закрият.

На баща ми от една друга банка бяха му направили два пъти регистрация като клиент на банката (има два клиентски номера). Беше ходил да пита за наличност по сметката и не му бяха казали, че има две сметки. При друго посещение в банков клон стана ясно, че има две сметки, като редовно две месечни такси (за всяка сметка по една - закрили му първата карта, обаче не му закрили сметката). Вече няма сметки при тази банка, но беше голяма разправия да си затвори картовата сметка - трябваше да ходи два пъти, един път да закрива картата и втори път картовата сметка (след 7 дена - не можело веднага)...

Така че не е зле да обиколите банките, където някога сте имали сметки и да ги попитате дали са закрити (и да ги закриете, ако не са). Защото когато ви се наложи да теглите кредит името ви ще светне в червено - ще стане ясно, че сте длъжник и ще ви искат по-висока лихва, защото сте високорисков клиент. (Щом сте толкова наивен, че банката да ви преметне има голям риск да не успеете да върнете заема.)

Кажете и на всички ваши роднини, особено ако са възрастни (те най-често стават жертва на банките) да обиколят банките и да поискат справка за сметките, които имат там и какви са месечните такси.

Възрастните хора е обичайно да забравят да отидат да си закрият сметката след като са закрили картата към тази сметка.
 
Re: От: Проблем с ДСК

Обичайна практика е банките да начисляват такси по сметки, които клиентите им са забравили да закрият.

На баща ми от една друга банка бяха му направили два пъти регистрация като клиент на банката (има два клиентски номера). Беше ходил да пита за наличност по сметката и не му бяха казали, че има две сметки. При друго посещение в банков клон стана ясно, че има две сметки, като редовно плаща два пъти месечна такса и за двете сметки. Вече няма сметки при тази банка, но беше голяма разправия да си затвори картовата сметка - трябваше да ходи два пъти, един път да закрива картата и втори път картовата сметка (след 7 дена - не можело веднага)...

Да, това им е част от стратегията, съгласен. Имам доста такива познати случаи, дори аз бях такъв. Уж фри откриване без такси, някакво тъпо Маестро, което тегли само при транзакция суми, но в последните 2 години решили да сложат такса и да си го обявят на сайта само, като клиент не съм получавам мейл, а не е като да не го искат в документите. ;) Отивам да я закривам и се оказва, че точно за 2 години дължа такси за по 1 лева, което е много яко. Закрих Маестрото и щото са толкова големи тарикати, закрих си и Визата при тях. Виза, която хем си теглеше такси на месец, хем някак за 3 години депозит от 60 лева се топи. Пълен краш и тия. Иначе не те и пускат да им се измъкнеш, защото на базар от 7,5 мил. не ти остава друг начин да имаш някакъв що годе вървящ бизнес. Но за жалост не може без тях.
 
От: Проблем с ДСК

Възрастните хора често имат проблеми с банките.

Например баща ми очакваше, че има лихва по втората сметка. Тоест парите му по сметката се увеличават с малко. Оказа се обратното - плаща такса на банката за това, че им дава парите си.

Пак повтарям - предупредете възрастните си родители и роднини да обиколят всички банки, където са имали сметка и да поискат справка за сметките, които имат и таксите, които плащат.
 
От: Проблем с ДСК

Нищо лично човек, но проблема е смехотворен. СМС в неделя сутрин.... Телефона в друга стая, спрян звук, блокиране на номера. Има стотици решения. Типично по български си решил да се вкараш във филма на нервите и бюрокрацията.

Колегата s1yf0x го е казал добре. Ако един смс създава такива драми, с детето което мяука буквално през 15 мин трябва да изтрепете де що видите съседи и хора около вас. С малко дете като дойде съседа 3 пъти за една вечер понеже не може да спи или младежа над теб направи 2 купона с тези нерви си директно за лечение или в затвора след саморазправа с някой
 
От: Проблем с ДСК

Ужасяващ и кошмарен проблем, чак настръхнах докато чета, всеки месец такъв тормоз... меню -> add to spam numbers
 
Абе вие с малките деца въобще имате ли дълбок съм, защото реално един смс много те изкарва от съня, за това е неприятно. Мислех, че големия проблем тук е по-скоро това, че получаваш паричните детайли на чужд човек, колкото това с смс-а. При мен телефона нон стоп подскача - мейли, нещо от някоя система, смс анонси, месинджъри, пълния комплект като цяло, за това и гледам да не му обръщам внимание, като изключим алармата, с която трябва някак да се съобразиш. И естествен по-важните случаи от гореспоменатите съобщения. :)

Важно е да оправите проблема, защото не е ОК за банката, ако ти пука де. Защото тя се излага така и това може да и повлияе много зле, ако собственика на тази сметка разбере, че и друг (ако въобще и той получава смс) има информация за движенията и статуса на сметката му. ;)
 
От: Проблем с ДСК

Мислех, че големия проблем тук е по-скоро това, че получаваш паричните детайли на чужд човек, колкото това с смс-а.
Това е, едното
защото реално един смс много те изкарва от съня, за това е неприятно
Точно това се случи.
Дразни ме нежеланието на въпросната банката да оправи това. Проблемът не е кой знае какъв, така е. За мен правилното решение е :
Има проблем ->Търси се решение ->Решава се, но случая повечето от съветите са:
Има проблем ->Замажи го ->Няма проблем.
Горе долу всичко в милата ни Родина действа по-този начин.
 
Re: От: Проблем с ДСК

Това е, едното

Точно това се случи.
Дразни ме нежеланието на въпросната банката да оправи това. Проблемът не е кой знае какъв, така е. За мен правилното решение е :
Има проблем ->Търси се решение ->Решава се, но случая повечето от съветите са:
Има проблем ->Замажи го ->Няма проблем.
Горе долу всичко в милата ни Родина действа по-този начин.

Ама братле, то реално в тези банки да не мислиш, че работят некви мега яките кариеристи, които си скъсват задника от бач се натягат за повишение? :)
 
От: Проблем с ДСК

Има проблем ->Замажи го ->Няма проблем.

Подхождаш грешно. Очакваш някой друг в случая банката да реши проблема.
 
Re: От: Проблем с ДСК

Има проблем ->Замажи го ->Няма проблем.

Подхождаш грешно. Очакваш някой друг в случая банката да реши проблема.

Да, там нито са дисижънмейкъри, нито проблем солвъри - просто едни хора, които си правят некви неща регулярно за някакви пари. Кофти звучи, но е така. Като им гледам и заплатите и те имат право. Но пък никой не ги задължава да са там, нали? :) Лично аз мисля, че ако си пускал някакви жалби или писма до управата, и е минало някакво не малко време, то тогава обикновено се затлачва и не се случва грам. ;) Бетер им за якото онлайн банкиране. :)
 
От: От: Проблем с ДСК

Обичайна практика е банките да начисляват такси по сметки, които клиентите им са забравили да закрият.

На баща ми от една друга банка бяха му направили два пъти регистрация като клиент на банката (има два клиентски номера). Беше ходил да пита за наличност по сметката и не му бяха казали, че има две сметки. При друго посещение в банков клон стана ясно, че има две сметки, като редовно две месечни такси (за всяка сметка по една - закрили му първата карта, обаче не му закрили сметката). Вече няма сметки при тази банка, но беше голяма разправия да си затвори картовата сметка - трябваше да ходи два пъти, един път да закрива картата и втори път картовата сметка (след 7 дена - не можело веднага)...

Така че не е зле да обиколите банките, където някога сте имали сметки и да ги попитате дали са закрити (и да ги закриете, ако не са). Защото когато ви се наложи да теглите кредит името ви ще светне в червено - ще стане ясно, че сте длъжник и ще ви искат по-висока лихва, защото сте високорисков клиент. (Щом сте толкова наивен, че банката да ви преметне има голям риск да не успеете да върнете заема.)

Кажете и на всички ваши роднини, особено ако са възрастни (те най-често стават жертва на банките) да обиколят банките и да поискат справка за сметките, които имат там и какви са месечните такси.

Възрастните хора е обичайно да забравят да отидат да си закрият сметката след като са закрили картата към тази сметка.

Уникредит и Алианц ги закриват, когато няма активност по сметките. То така е и по закон. Щом може да се създаде сметка на някой без подписа му, що да не ги и закриват???

Трябваше да се заяда с тях , някоя жалба да пусна ама..
 
От: Проблем с ДСК

Подписал си се някъде, че си съгласен някой да отиде в банката и да поиска да ти отворят сметка. Така без подпис няма как да стане. Може да си положил подпис и при получаване на картата, с който декларираш съгласието си с общите условия на банката, които се променят едностранно от банката когато банката си поиска.
 
Re: От: От: Проблем с ДСК

Уникредит и Алианц ги закриват, когато няма активност по сметките. То така е и по закон. Щом може да се създаде сметка на някой без подписа му, що да не ги и закриват???

Трябваше да се заяда с тях , някоя жалба да пусна ама..

Това сефте го чувам. Дано да има, ама нещо не им намирам на тия далаверата. Повечето банки (така де, некоректните) разчитат на точно такива "недоглеждания" от страна на клиента, ситния текст (който май ги задължиха да не е такъв вече), някакви странни формули са смятане на погасителна лихва и прочие...Нямаше да съм толкова скептично настроен, ако не го видях да се случва пред очите ми - служител на банката да не може да обясни какви суми влизат в образуването на лихвата и по-скоро постоянното и подскачане нагоре. Било вързано с еди какво си, пък коефициент на нещо си.... :)

Не съм грам положително настроен към банките по куп причини. Ето например сега ЦКБ ми взима 10 лева поддръжка на фирмена сметка, а онлайн банкирането им е с ел. подпис, което е отделно, разбираш ли. Един вид плащам си да я крепят на ръце тази сметка да не се откине и скъпата пластмаса, която върви към нея, и защото малко взимат от такси по трансфери и поддръжка на сметка, та и един ел. подпис да си купя ей така да се възползвам от тази така напреднала технология - онлайн банкиране. И какво излиза, дал си над 200 лева за това, че въртят парите ти. Супер. ;)

Колкото до Алианц, добре че познати дръпнаха парите си от депозитите си, защото от 2 и нещо, отидоха на 0.7, което реално дори не се знае дали не е все тази, като имаш и една инфлация, която си яде парите.

Уникредит, от както ме накараха да се почувствам като в КАТ - да чакам с номерче да ме викнат, дори не мисля и да им стигам до офертите. :)
 
От: Re: От: От: Проблем с ДСК

Това сефте го чувам. Дано да има, ама нещо не им намирам на тия далаверата. Повечето банки (така де, некоректните) разчитат на точно такива "недоглеждания" от страна на клиента, ситния текст (който май ги задължиха да не е такъв вече), някакви странни формули са смятане на погасителна лихва и прочие...Нямаше да съм толкова скептично настроен, ако не го видях да се случва пред очите ми - служител на банката да не може да обясни какви суми влизат в образуването на лихвата и по-скоро постоянното и подскачане нагоре. Било вързано с еди какво си, пък коефициент на нещо си.... :)

Не съм грам положително настроен към банките по куп причини. Ето например сега ЦКБ ми взима 10 лева поддръжка на фирмена сметка, а онлайн банкирането им е с ел. подпис, което е отделно, разбираш ли. Един вид плащам си да я крепят на ръце тази сметка да не се откине и скъпата пластмаса, която върви към нея, и защото малко взимат от такси по трансфери и поддръжка на сметка, та и един ел. подпис да си купя ей така да се възползвам от тази така напреднала технология - онлайн банкиране. И какво излиза, дал си над 200 лева за това, че въртят парите ти. Супер. ;)

Колкото до Алианц, добре че познати дръпнаха парите си от депозитите си, защото от 2 и нещо, отидоха на 0.7, което реално дори не се знае дали не е все тази, като имаш и една инфлация, която си яде парите.

Уникредит, от както ме накараха да се почувствам като в КАТ - да чакам с номерче да ме викнат, дори не мисля и да им стигам до офертите. :)

Случай наскоро ... няма да споменавам банката ... редя се на опашка и когато дойде моя ред направо ми се скараха защо не съм попълнил някаква бланка за превод :) Какво... Значи аз влагам пари в тази банка и тя работи с моите пари и стигам до там, че да ми се карат, че не съм попълнил някаква бланка ... опонирам и вече не попълвам бланки, те ли обслужват мен или.аз.тях ... още гадая ....
 
Последно редактирано:
От: Проблем с ДСК

Нормално е да искат готова попълнена бланка. Мен не са ми казвали, но си попълвам у нас предварително преди да тръгна. Бланките съм си „накъсал“ 10-тина да имам за 5 пъти.

Която и да е bank, един клиент като изгубят X, нали отиваш в Y, все тая. А и все пак за поредна година са с увеличен % на печалбите що се отнася при банковите такси: 951M лв за 2014г..
 
От: Проблем с ДСК

Нищо не искам да попълвам, кое му е нормалното, защо взимат в банката заплати? Да си оправят реда за входящи данни, защо аз трябва да съм "мишка" с мойте пари ... Да си назначат хора за "тяхната" работа ...
 
@¦•••SHERIFA•••¦, това го забелязвам в някои банки. Попълваш си още от тия бланки. А реално всичко мое да мине с един IBAN и име, което да дадеш на едно лисче и да вкарат в системата, и после да ти изплюе документ, че си превел. А сега е леко на никъде - излишна хартия. Нали за това са тия компютри и принтове, да правят някои процеси автоматични и да съкращават време. Не знам къде ми се наложи....май беше пощенска. ;)

@Ivo94, отношението от служителите е горе долу до човек там. Честно казано преди няколко дена бях в НОИ и очаквах да попадам само на кисели служителки, където ще трябва да стискам зъби, за да ми се случат нещата. Но бях повече от приятно изненадан - всички бяха мили, услужливи и доста големи професионалисти. Та и при банките е така - в една и съща банка съм имал адски готини хора, които са ме обслужвали с усмивка и настроение, но в някои от клоновете - направо да не стъпваш. :)
 
От: Проблем с ДСК

Относно попълването на бланки и услужливост ПроКредит са лидери в доброто клиентско обслужване. Много съм доволен от тях! Някой друг с такива наблюдения?
 

Горе