Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

При нас почти всяко обаждане става поръчка. Не искам да се хваля или засягам някой. Хората се обаждат с проблем и им помагаме да си го решат.

Често съм се замислял, ако няма телефон, какво ще е. Така или иначе след всяка заявка през сайта се чуваме, за да уточним, защото повечето пъти се оказва, че е добре да се коригира заявката.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

В някои ниши е важно да има телефон. В други - телефонът и наемането на хора да отговарят е само излишен разход.

Няма рецепта за всички случаи.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

При нас 50% от поръчките са по телефона. Останалите 50% се звъни от наша страна за потвърждение - не знам при Вас как е, но да кажем 5% от поръчките се случва да се даде насъществуваш или номер на съвсем друг човек. Има случаи и някой да е поръчал от името на мъжа/жена си, или дете от името на родителите си, които въобще неподозират за това. Така, че предпочитам да се звънне по телефона за оточнение, отколкото да се плащат разходи за доставка в двете посоки за непотърсена пратка.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Да, при пращане с наложен платеж е добре да се направи проверка по телефона.

Иначе при плащане предварително (с дебитна карта, ePay и т.н.) може да се мине и без телефони.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Гледам, че говорите за запитвания на които не е отговорено до ден/два.
На мен от плесио след 2 месеца ми обработиха поръчка, а какво остава за запитване.
Телефона си е важен и нужен.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Zoomaniak може да имаш един телефон, на който да получаваш обаждания от няколко външни линии и да знаеш кой за какво те търси преди да си вдигнал.

Най-елементарния вариант е android телефон с настроен sip клиент (приложение Zoiper например). Взимаш си за всеки магазин номер или прехвърляш настоящите към оператор без месечна такса (planetphone, justcall). Всички номера са ти едновременно включени и виждаш, на кой идва входящото обаждане.

Вариант 2 е с телефонна централа, като при нея може да получаваш информация на кой външен номер те търсят изписана на дисплея на телефона или гласово съобщение преди да те свърже с клиента. Вдигаш слушалката, чуваш Зоо / Авто / ПиСи в зависимост от магазина.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Zoomaniak може да имаш един телефон, на който да получаваш обаждания от няколко външни линии и да знаеш кой за какво те търси преди да си вдигнал.

Най-елементарния вариант е android телефон с настроен sip клиент (приложение Zoiper например). Взимаш си за всеки магазин номер или прехвърляш настоящите към оператор без месечна такса (planetphone, justcall). Всички номера са ти едновременно включени и виждаш, на кой идва входящото обаждане.

Вариант 2 е с телефонна централа, като при нея може да получаваш информация на кой външен номер те търсят изписана на дисплея на телефона или гласово съобщение преди да те свърже с клиента. Вдигаш слушалката, чуваш Зоо / Авто / ПиСи в зависимост от магазина.

Ще го разпечатам това утре на принтера и ще го обмисля - ще ме улесниш ако на ЛС ми изпратиш телефон за връзка с теб. На мен ми е по-лесно да те наема да го изградиш това нещо с андроид примерно за да видя дали работи. Много време отнема - докато го науча как се настройва и т н.... но и сам ще опитам. Ще съм благодарен на телефон на ЛС.
 
От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Да, няма проблем ще ти пратя телефон на лично, но ще обясня как става с андроид телефон тук в случай, че и на някой друг му трябва такова решение.

Избираш си къде да направиш регистрация:
за PlanetPhone - предимства: 12 месеца активност (6 на депозита и още 6 на номера), по-ниски цени за разговори с чужбина
за justcall - предимства: по-ниска цена за разговори с БГ мобилни, валидност само 6 месеца.

Аз имам номера и от двата, но PlanetPhone са ми фаворити от към поддръжка.

При регистрация и на двата получаваш 3 неща, които ти трябват:
1. Юзър
2. Парола
3. sip сървър

Сваляш си от Андроид маркета Zoiper

Стартираш го и отиваш на Config / Accounts / Add account /

Пита те дали имаш вече Акаунт отговаряш с Yes и след това избираш Manual configuration

Избираш SIP

На Account name пишеш например името на магазина Zoo да кажем, да те подсеща за да не помниш телефони.

На Host пишеш::
- за planetphone номер: sip.planetphone.net
- за justcall номер: sip.justcall.bg

На username и парола, каквото си поличил при регистрацията.

За да получаваш входящи обаждания се правят следните настройки.
В меню Config / Connectivity слагаш отметка на всичко: Keep alive WiF, Stay awake и на Run in background

Само това е :)

Много повече възможности ти дава телефонната централа, разбира се. От това да имаш посрещащо съобщение от рода на "Благодаря Ви, че избрахте Мтел" до това да записваш разговорите с клиентите, да имаш работно време, през което да приемаш обаждания, а след това да се насочват към гласова поща и всякакви други благини. За това също мога да помогна, ако някой има интерес. ;)
 
От: От: Радвам се, че умряха телефонните поръчки - а вие?

Много повече възможности ти дава телефонната централа, разбира се. От това да имаш посрещащо съобщение от рода на "Благодаря Ви, че избрахте Мтел" до това да записваш разговорите с клиентите, да имаш работно време, през което да приемаш обаждания, а след това да се насочват към гласова поща и всякакви други благини. За това също мога да помогна, ако някой има интерес. ;)

Може ли на ЛС да ми изпратиш оферти - оферта за тази централа. Или да посочиш метод - източници и правила на изграждане. Мен тези неща страшно ме привличат да им знам инвестиционната цена.
 

Горе