От: Радио станция, като офлайн реклама на сайт
Asen Popivanov => относно рекламата, слагаш каруцата пред коня. Трябва да извървиш определен път, преди да стигнеш до такава реклама. Колегите ти казаха грешките, които си допуснал. Ако трябва да обобщя накратко, макар и с риск да пропусна нещо:
Името на домейна ти не е подходящ. Измисли нов домейн.
После, оправи си визията на сайта, сайта ти определено е меко казано "дървен". Запомни - визията, дизайна продава. Именно и за това истинските дизайнери вземат скъпо, защото знаят какво да правят, а не като тукашните форумни членове и членки, които предлагат дизайн за жълти стотинки, буквално.
След това отдели време и пари и наеми някой грамотен да ти напише няколко текста, които да служат като твоята визитна картичка. И пак съвет - недей разчита на тукашни форумни текстописци, които пишат една статия само за 2-3 лв. Качеството струва скъпо!
Следваща стъпка - наеми някой който разбира от онпейдж seo. Сега гледах сайта ти - пример е за това, как не трябва да се прави!
Следваща стъпка - индексиране на новия сайт от Гугъл и изработка на визитки с лицето на новия сайт.
Едва след това може да помислиш за офлайн реклама. В сегашния си вид всякаква офлайн реклама е загуба.
Приеми, че хората са компютърно грамотни и сега всеки който знае от къде се включва компютър е с претенции да прави сайтове и едва ли не, че знае колкото Бил Гейтс, и като попадне на твоя "дървен" сайт, където няма да може да се ориентира, направо ще го затвори и ще отиде при конкуренцията. Просто ще потърси нещо друго от региона, и ако има, не би се интересувал, че при тях е по-скъпо, но би ги използвал, защото при тях е по-лесно и по-удобно.
След това когато се наложи да опреш до радиореклама - послушай Blinky. Човекът е с опит и ти дава ценни съвети, послушаш ли го - ще спечелиш, не го ли послушаш, със сигурност си загубил. А говоря от собствен опит - работил съм в медия!
Ето ти и още няколко съвета за реклама в медия - задължително питай за промоции. Питай за пакетна реклама. Питай за дългосрочна реклама. По правило тези реклами излизат по-евтино. И задължително за да имаш успех рекламата ти трябва да е продължителна. Сега е сезона за реклама, трябва да присъстваш в радиоефира до следващата зима - да кажем до ноември, декември, при вас зимата идва по-късно. Можеш ли да си го позволиш това? Просто няма смисъл да рекламираш един ден, една седмица или месец. Загуба на време и пари е такава кратка реклама.
Също така не на последно място - приказвай с рекламните агенти или директно с шефовете, предложи бартер. Голяма част от медиите се съгласяват за бартер - направи им дограмата ако има нужда или нещо друго, което предлага фирмата ти, а те ще ти пускат безплатна реклама.
За сега това е накратко, за по-надълго ще си платиш, понеже това е бизнес!
nortrant => Не за 20 лв. ще се съгласят и за 10 лв. да се занимаят с него. Това са си пари. Който не може да цени 20 лв. не може да оцени и 20 000 или 20 000 000 лв.