Ранд Фишкин - основателя на СЕОмоз бил голям пич

coolice

Owner
Ама друг път. :evil:

Тази истоия трябва да се разбере за да знаят всички какви ги върши и вършил този образ.... Особено ми хареса историята от миналото му че бил забранил от роботса да се индексира линкс пеиджа като по този начин прецаквал линк партньорите си...

smackdown.blogsblogsblogs.com/2007/08/06/rand-fishkin-the-troll-defense/
 
coolice каза:
Особено ми хареса историята от миналото му че бил забранил от роботса да се индексира линкс пеиджа като по този начин прецаквал линк партньорите си...

Е тва е леко педераско... Ще прочета статията, дано да е нещо читаво а не поредния link bite на някой тарикат. Ако на някой не му е много ясно как се прави link bite на чужд гръб... няма да му кажа, щото е некоректно и пееразко
 
Никога не съм харесвал SEOmoz. Разпарчетосаната им платена секция съдържа съвети, които мога да намеря дори безплатно. Просто са твърде жадни за пари.

Ако търсите хубав SEO самоучител, препоръчвам единствено SEO Book на Aaron Wall. Купил съм книгата му и съм изчел всяка страница. По-добре написана книга за целта не знам :)
 
мен доказателсвата ми изглеждат достоверни има много линове до изестни уебмастърски форуми и до уеб архиви... Ранд е отговорил в коментарите :) Но и на мен авива не ми изглежда лоша директория прочете и коментите докрай ( просо направи грешка като си избра да оплюе директория за която на някои му пука като използва неубедителни доказтелсва и ще си понесе последствията)

You pick Aviva. There are hundreds of worthless directories out there, but you must know that if you debunked ones that nobody has heard, then nobody would care. So you pick one that most people view as having value. This will of course have more impact making your point. The main problem with this, however, is that Aviva actually does hold value. You literally have to pick and choose specific not-so-relevant facts, and omit many things in your evaluation, in order to come to the conclusion that it was worthless.
 
Тва са пълни глупости

Скоро не съм се смяла толкова ... какъв бил ранд какъв не бил, празни приказки. Можете да си хапете опашките колкото искате, но той си остава топ 5 СЕО в световен мащаб. А Мастъра е толкова начетен по темата с линк бейта, че даже не знае как се пише
 
:D

Фенка на Ранд или чистото женско любопитсво те накра да копираш адреса в браузъра? Че е добър, добрър е това никои не го отрича :) Като публична фигура ще си носи последсвията...


Темата е от началото на август когато всички са на море и ми трябваше нещо по пикантно в новините, радвам се че те е забавлявало ;)
 
Нито едното нито другото, просто писах нещо в блога ми онзи ден и проверявах как се ранквам за ранд фишкин ;-0

А що се отнася до но фолоу на линкс страницата, той още го прави "да си разпредели линк джуса", то и без това тези линкс страници са си живи смъртни присъди, по-скоро услуга им е направил на линк ексчейндж партньорите си :)
 
Ами аз да кажа едно мерси на Г че ни върна един отдавна невлизал потребител :D Дори и незнаех че се ранкваме за това :)

При ексеинджа или сменяш или несменяш няма средно положение искам да сменям ама не ми...

Иначе това ли е твоята статия?
с бяла шапка светеща като след пране с Ariel :wink:
 
Не съм влизала отдавна така е ... ще се поправя :)
Това е статията да. За ексчейнджа спорен е въпроса, и спорен и обширен ... Зависи какво цели СЕОто, ако е само да се бутне линк страницата пред клиента и да му покажеш отечетена дейност, няма проблем. Хубаво беше зачекнал за линк бейта колегата Мастър, линк бейт или анкърд текст - зависи какво съдържание имаш. Но когато (като предполагам със случая на Ранд по-горе) си имаш работа със живички клиенти дето не им се занимава с контент райтъри импровизираш, защото и резултати трябва да има.

Много надлъж и нашир взех да се обяснявам, ще обобщя. Специално за Ранд, имайки предвид че аз почти живея на seomoz.org наистина не вярвам че го е направил за да изклати партньорите си, има история зад това 100% и шапката му е все тъй бяла и колосана. А за линк ексчейнджа, не вярвам в него вече, ни в него ни в директориите (особено пък там така яки шамари ядох заради тях още ближа рани) ...

Ей, ама и аз женска му работа, кажи и 2 да ти каже 102 :-D
 
Да, еми то SEOmoz си е един линк байт, каквото и да си говориме. Много хора линкват от сайтовете/блоговете/директориите/мрежите си към него за да покажат на останалият свят как се оперира с това живитно наречено СЕО.

Аз лично не бих описал линк размяната за момента, много хора я смята за нещо не толкова важно за отимиацията за сайта си <говориме за тази с обратна връзка>, но идването на бота от сходен, уникален контент до твоят сайт си е предимство, независимо, че ти връщаш от страницата на партьорите си. Това не е чак толкова зле. Даже си е задълже, според мен. Имам само малки скруполи към тези размяни, които не са рилейтед - приметно сайт за хостинг линква към сайт за дейтинг и този сайт връша отново.

Така и така се разприказвахме - искам да допълня че директориите не са "-" даже са голям "+" според мен. Имаше теми от сорта: "Струва ли си събмитването в директории" и повечето отговори бяха: да ао старницата на която си е индексирана, ако старницата има добър PR..... Но каквото и да ви кажат, ние никога не можеме да бъдеме сигурни колко силно и качествено е промотирана дадената директория и дали няма скоро търсачките да намерат страницата на която присъствате със сайта си - голям "+" е че под категорият седи ваш сайт - това е както добре за линк билдинга, така и за посещенията - пак е някакъв вид таргетиран трафик.
 
Абсолютно съм съгласна за SEOmoz, абсолютно е най-големият link bait който съм вижидала и то съвсем заслужено.
Що се отнася до двустраният линк ексчейндж, разбира се че оказва ефект и няма да навреди, но със сигурност не е това що беше. От тази гледна точка е по-уместно да се хварлят време и други ресурси в нещо с по-голям ефект. Поне аз съм на тази позиция. А връзки м/у сайтове с ънрилейтед контент изобщо няма какво да го коментираме (това само когато клиента не плаща, като шапка в комина ;)

Това което ме притеснява в директориите e, че Гугл с техните кръстоносни походи ги обърнаха на минирано поле. Масово наказват директории, наред с долнопробните линк ферми, играят пинг понг с пейдж ранка им и на финала както на мен ми се случи преди 2 месеца от първа осъмнах на 7 страница в Гугл и за малко да трябва да си сменям homepage-a на jobs.bg ... Това ми е позицията. Повечето от нещата които работеха преди, работят и сега но в по-ниска степен, а в някои ситуации Google с цел да си запазят хляба съвсем ни объркаха живота.

Знаете ли кое ще е голям купон, като си съберат достатачно дейта за personalized search, е тогава вече СЕОтата може да сe прекфалифицираме в берачи на краставици примерно :-D
 
Добре казано. И аз съм на мнение че директориите са много несигурни линк провайдъри, но също както ти каза че отнасят наказания, също така някои пък биват добре индексирани. Сега няма какво да се лъжеме, всички знаеме че %-та наказани/добре индексирани е в полза на наказаните директории, но винаги е хубаво да се взима линк от всякъде, ако е индексирана старницата, а даже да не е - има преспективи за това.

А рязкото падане по търсачките обикновено се дължи на няколко такива наказания, една малка директория не може да е чак с такова влияние че да се сринеш с толкова станици в резултатите. И тук се намества и така нареченият - артикъл маркетинг: информиране с цел получаване на линк и трафик. Преди време беше предимно заради трафика, но сега е и най-вече заради линка/ Защо си мисля така ли: защото преди време позволените линове бяха 3, сега са 2. Даже в по-големите си мисля че е разрешен само един - в ревюто на автора.

:wink:
 

Горе