Едно изследване което излезе преди дни в Нилсен показва, че Интернет рекламата бележи значителен ръст в доверието, а традиционните медии губят своите позиции.
Самата статия по темата е тук http://bit.ly/reklama-doverie.
Интересно е да видим как това ще се отрази на рекламодателите в България. Дали ще повиши вложените пари в Интернет реклама, било то в традиционните банер формати и/или ще вложи повече пари в Social Media marketinga, като на пример блогове и социални мрежи.
Според мен поне още една година във Facebook и другите ще се влагат пари защото са модерни, без ясна представа какво точно се търси. Горе долу това се случи и при бума на блоговете. Сега много малко компании от тия които се хвърлиха първоначално да правят блогове реално ги поддържат.
Какви са вашите наблюдения?
Самата статия по темата е тук http://bit.ly/reklama-doverie.
Интересно е да видим как това ще се отрази на рекламодателите в България. Дали ще повиши вложените пари в Интернет реклама, било то в традиционните банер формати и/или ще вложи повече пари в Social Media marketinga, като на пример блогове и социални мрежи.
Според мен поне още една година във Facebook и другите ще се влагат пари защото са модерни, без ясна представа какво точно се търси. Горе долу това се случи и при бума на блоговете. Сега много малко компании от тия които се хвърлиха първоначално да правят блогове реално ги поддържат.
Какви са вашите наблюдения?