Тия в ОББ са много зле

От: Тия в ОББ са много зле

И вече 2-ри ден никой не се свързал с мен по-повод оплакването ми. Явно са нещо нормално при тях и не им обръщат внимание.

Бързаш ли? Аз като пусках жалба им трябваха 45 дни да дойдат на себе си и да ми отговорят устно, срещу което пуснах нова жалба...
 
Re: От: Тия в ОББ са много зле

Бързаш ли? Аз като пусках жалба им трябваха 45 дни да дойдат на себе си и да ми отговорят устно, срещу което пуснах нова жалба...
Те, тези жалби имат ли някаква идея, защото са вътрешни. Не е като да се трогнат, ако някой почне да ги глобяват. ;)
 
От: Тия в ОББ са много зле

Ъпхиро мисля е нещо като революционер:mrgreen:
Все той се оплаква от хостинги, а сега и от банкиране, а може и от друго дето съм го пропуснал
Не винаги съм съгласен с неговите жалби и изнесени факти, но виждам едно ясно изразено отношение
и мисля, че трябва да има повече такива хора, за да се подобри и качеството на услугите
Предлагам му да направи един сайт за потребителски отзиви или оплаквания или нещо като 'Господари на ефира'
Не се бъзикам, Ъпхиро има потенциал за такъв сайт и мисля ще е успешен:wink:
 
  • Like
Реакции: Sky
От: Тия в ОББ са много зле

Че е успушен той...че го блокнат за 5 секунди, ще си пише сам с 200 бота, като програма максимум :)
 
От: Тия в ОББ са много зле

всеки трябва да си търси правата. за съжаление малко го правите все още. херото е много завистлив и това го прави ограничен, а може би и факта, че е от малък град.
 
От: Тия в ОББ са много зле

всеки трябва да си търси правата. за съжаление малко го правите все още. херото е много завистлив и това го прави ограничен, а може би и факта, че е от малък град.
Чадо ти сигурно си от голямото град а?
 
От: Тия в ОББ са много зле

Под няколко милиона са малки градове. По света има градове, които са с повече население от България. Например Ню Йорк е с население : 8.337 милиона души. България е с население под 8 милиона.
 
От: Тия в ОББ са много зле

Принципно ако има проблем с дадена банка, то той се корени в 90% от случаите в персонала, ако е некомпетентен или просто го мързи да диша, камо ли да ти свърши работа. Аз точно по субективни причини се махнах от ПИБ и се набих в ЦКБ, защото персонала се държеше в местния клон все едно съм му длъжен с нещо, да им вадиш отговорите на зададените въпроси с ченгел от устата:)
 
Re: От: Тия в ОББ са много зле

Принципно ако има проблем с дадена банка, то той се корени в 90% от случаите в персонала, ако е некомпетентен или просто го мързи да диша, камо ли да ти свърши работа. Аз точно по субективни причини се махнах от ПИБ и се набих в ЦКБ, защото персонала се държеше в местния клон все едно съм му длъжен с нещо, да им вадиш отговорите на зададените въпроси с ченгел от устата:)

Да, тук си много прав. Моят опит също това показва. Не е истина как може нещо елементарно, което си правил 100 пъти друга банка, в тази да ти сдуха настроението за дни наред. Не защото просто са смотани, а защото некомпетенцията им се отразява върху теб, а най-лошото е, че си плащаш за това. И все така ще е.

Аз се отказах от една банка, защото персонала ми се репчеше за неща, които беше нормално да знам като техен клиент. Казах и да си спести речта за някой, който не се уважава и си намерих друга банка, с по-риветлив персонал. Честно....бил съм в много банки, в много от техните клонове.....но от ЦКБ съм мега доволен от облужването....сравнявайки я с други. Преди време отидох в ПИБ-централния им офис, и там бях меко казано отказан от техните услуги. За това и никога не съм мислил за ПИБ като за латернатива за отваряне на сметка там.

Лошо отношение съм получавал и в Уникредит. Там освен, че чакането ми напомня на вземане на книжка, не дойде моя ред, за да разбера и какво представлява банката им като услуги. Тръгнах да сядам на бюро на дадена служетелка, а тя ми каза, че по-добре да си взема номер и да си гледам таблото. Това е на Света София. Викам и, че съм за превод на пари към клиент на тяхната банка, а не за регистрация на МПС. Не ми разбрах хумора, но какво от това. Така или иначе нямаше да я видя повече. :) Ако още се с тази система....моя съвет е да насочат още повече пари към реклама. :)

Последно време бях облужен от ПИБ. Една мацка, явно бързо искаше да погаси някоя вноска, ме изпревари, но охраната я върна и каза, че съм преди нея. Естествено, това е трогна и просто я пуснах. Едно плюсче за ПИБ тук. При още няколко такива, влиза отново в класацията ми за алтернативна банка.

Последно в Райфайзен чаках много. Не ми хареса, защото пи опашка от 8 души, не може само една каса да ти работи. А имаш 3.

Мисля, че всеки си има една таблица с негативи и позитиви и си я пълни със всеки един сблъсък с някоя банка. Аз много често си го ъпдейвам. Да, до някои не стигам, но сегашните още граят доре в тази таблица. Излязал ли, време е за нови хоризонти. :)
 
Дразнещо е по няколко причини:
1. На сайта Ви няма информация, че услугата “внасяне на пари чрез банкомат” не работи;
2. Във facebook страницата Ви няма информация, че услугата “внасяне на пари чрез банкомат” не работи. За сметка на това обаче, има РЕКЛАМА на услугата публикувана на 2-ри декември (преди 4 дни);
3. Колегите Ви в колцентъра НЕ БЯХА информирани, че услугата Ви “внасяне на пари чрез банкомат” не работи;
4. Банкоматът по никакъв начин не индикира, че услугата не работи. Въпросната просто липсва и човек седи и се чуди той ли нещо бърка или…;
5. Понеже явно е трудно да сложите някаква индикация в банкомата… ПОНЕ ДА БЯХТЕ ЗАЛЕПИЛИ ЕДИН ЛИСТА А4, ЧЕ УСЛУГАТА НЕ РАБОТИ!;
6. Вие очевидно не цените времето на своите клиенти.

Това ме разби. :) Пичът добре им го е казал. Напоследът все повече материали излиза не само за ДСК, но и за други големи банки. Дънят се яко, лошото е, че и не знаят как да реагират след издънка. В друга държава им се подмазват на поразия, а тук "то ще мине". Да "ще мине', но с някой друг блог пост, коментар във facebook, форум тема, трутче и друго такова. Но какво от това, важното утре пак да се излеят големите пари в телевизията, да се обясни какви убави услуги имат, и да се стигне после до "ама господине, грешката е във вас". Аматьори. :)

Както казах....няма такава биизнес логика....няколко хилки в реклама, а къстъмър сървиса на никакво ниво. Някоя друга новина няма да им струва на никой нищо, а ще информира толкова много хора. Не, че някой си умира от кеф да кибичи по сайтовете на банките. :) Мен лично ме побиват тръпки когато ми се налагам да ги ползвам онлайн, а какво остава за офлайн.
 
От: Re: Тия в ОББ са много зле

Мен лично ме побиват тръпки когато ми се налагам да ги ползвам онлайн, а какво остава за офлайн.

ТОЧНО поради тази причина банка ползвам само на място в клона им и през дебитни карти. Онлайн банкиране НЕ ПОЛЗВАМ И НЕ ИСКАМ И ДА ПОЛЗВАМ.

Всъщност исках ама като видях в договора какво пишеше и ми се изправиха косите.
 
ТОЧНО поради тази причина банка ползвам само на място в клона им и през дебитни карти. Онлайн банкиране НЕ ПОЛЗВАМ И НЕ ИСКАМ И ДА ПОЛЗВАМ.

Всъщност исках ама като видях в договора какво пишеше и ми се изправиха косите.

Я ме разобеди и мен. :) Кое не ти допадна? Моето онлайн банкиране ме връща назад във времето, където бутона на search на Google беше квадратен и с размазано качество. :) Там където скиновете на Уинампа бяха вървежни за разменяне. Където в 2 часа през нощта чуваш само скрола на мишката и свръзването на dail-up канекцията. Времето, в което подскачаш от радост като те направят админ на мирк канал. И такива. С две думи, и на мен не ми допада.
 
От: Тия в ОББ са много зле

Само да допълня, че датите не отговарят изобщо.
Получил съм бил PIN кода за 23 дена :mad:
Ако добавим още толкова съм по съгласен.
 
От: Тия в ОББ са много зле

С ЦКБ определено подобни проблеми няма. Днес дори ме изненадаха приятно когато отидох да си взема новата дебитна карта, защото старата изтича този месец. Вместо стандартно Маестро ми дадоха дебитна Master Card с всички възможни екстри като безконтактни плащания и т.н. Освен това при новата карта няма никакви такси когато плащаш дори в чужбина и навсякъде в интернет. Естествено си получих картата заедно с плик с ПИН код и тя вече е активирана и годна за употреба. Да не говорим, че никога не ми се налага да чакам на опашки или да попълвам на ръка документи.
 
От: Тия в ОББ са много зле

По-кънсо ще опиша всичките глупости от писмото им.
 
Re: От: Тия в ОББ са много зле

по дразнещ отговор не бях виждал..то отговор ли е изобщо илиизлагане на някакви факти били изислени или не..

Тия са най-смотаните от всички банки. В листа може би влизат Инвестбанк, Българо-америианската и ей такива знайни и незнайни. :)
 

Горе