Трябва ли фирма

petrov321

Well-Known Member
здравейте,
искам да попитам трябват ли ми фирма за сайт през който ще продавам продукти (техника) на няколко други магазини ? (ще взимам %)

Мерси
 
От: Трябва ли фирма

почти съм сигурен, че магазините ще ти поискат фактури, т.е трябва да можеш да им ги издаваш

Интересно е, дали по някакъв начин не трябва да свържеш фирмата със сайта. за да не произтекат бъдещи проблеми
 
От: Трябва ли фирма

Определено ти трябва, но ако препращаш поръчки и клиенти - може и да се разминеш.

Много зависи от ситуацията, и в 2-та случая е хубаво да имаш, но ако искаш да я спестиш - само при втория може да се получи. Ако клиента купува от теб, като търговец, няма как да не му издадеш фактура, касове бележка, фискален бох и там каквото се изисква. Даже на база това ще получи гаранция. Ако оставиш цялата тази нанимавка за самият магазин / и, то реално те поемат клиенти, а ти се като звено интернет маркетинг, който ги промотира онлайн. Нещо като афф. ама с малко повече функции, които са строго регламентирани между вас.
 
От: Трябва ли фирма

да, нещокато посредник.
Парите няма да се превеждат на мен нито аз ще изпращам стоката...
И в двата случая ще трябва да им даваш фактура. Измислете добре схемата. Партньорсто на база % е доста добро. Пича може да те осигурява на минимална (все едно си в отдел маркетинг и връзки с клиенти), а реално да взимаш под формата на бонуси горното над това, което е уж минимално (това така или иначе ше го заработваш). Има мног варианти, но и една консултация с техния счетоводител няма да е зле да направите. Говорим за модел, в който да се избегне поредната регистрация на форма, от която реално като слушам няма нужда.

Въпросът остава с доверието - преведени пари, осчетоводена стока и т.н. Идеята е и да се знае кога и по какъв начин ти си препоръчал клиенти / направил продажбата. В повечето случаи тук идва момента на доверие. Още не са го изчистили този модел. За това и едно приятелче се отказа да прави пари по този начин селкайки онлайн мебели.

Ако някой може тук да даде съвет от опита си, и на мен ще ми е интересно да го чуя. Начини има, проблема е да се намери най-добре работещия за двете страни. ;)
 
От: Трябва ли фирма

И в двата случая ще трябва да им даваш фактура. Измислете добре схемата. Партньорсто на база % е доста добро. Пича може да те осигурява на минимална (все едно си в отдел маркетинг и връзки с клиенти), а реално да взимаш под формата на бонуси горното над това, което е уж минимално (това така или иначе ше го заработваш). Има мног варианти, но и една консултация с техния счетоводител няма да е зле да направите. Говорим за модел, в който да се избегне поредната регистрация на форма, от която реално като слушам няма нужда.

Въпросът остава с доверието - преведени пари, осчетоводена стока и т.н. Идеята е и да се знае кога и по какъв начин ти си препоръчал клиенти / направил продажбата. В повечето случаи тук идва момента на доверие. Още не са го изчистили този модел. За това и едно приятелче се отказа да прави пари по този начин селкайки онлайн мебели.

Ако някой може тук да даде съвет от опита си, и на мен ще ми е интересно да го чуя. Начини има, проблема е да се намери най-добре работещия за двете страни. ;)

Аз съм с "опита" :)

Относно фирмата - всичко зависи какво искаш да правиш вбъдеще. Ако ще налагаш бранд, ще увеличаваш търговците и няма да работиш само с познати - ами няма да ти се размине отварянето. Най-малкото за да защитиш домейна. Но си прави много добра сметка за разходите.
Относно самата работа - трябва ти много време за мониторинг и на търговците и на клиентите. На търговците проблемът им е, че не ъпдейтват количествата, цените, пишат малоумни описания, понякога дори вредят на сайта. Клиентите пък теб дирят за всякакви проблеми, разправии и съвети (трябва много добре да знаеш какво продаваш в сайта).
Доверието е отделно - в почти всички случаи търговците искат да те прескочат (за да спестят %та), в някои случаи самите клиенти (от мързел или поради други причини) искат да говорят направо с тоя дето праща и да поръчат директно и за тебе - пак среден.
Да не говорим за момента - рекламация, сбъркани поръчки или нещо къстъм.
С 3 думи - не е лесно... хич :)
 

Горе