Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

Дискусията в 'Press Releases & Guerrilla Marketing' стартирана от Ivo94, Юни 22, 2013.

  1. Ivo94

    Ivo94 Well-Known Member

    Рег.:
    Апр 12, 2009
    Съобщения:
    1,850
    Харесвания:
    98
    Точки:
    48
    Тази тема е с цел да събере оригинални идеи (на съфорумници), които биха изтласкали бизнеса ви в небесата. Пример: статус в социална мрежа "Утре в 11.00 часа аз и моите 13 колежки от фирмата ни ще дефилираме само по пантофи пред народното събрание, заповядайте и вие". Естествено това е доста голямо клише, но предполагам повечето от вас разбраха замисъла му. Тук в тази тема всеки може да сподели своите невероятни хрумвания, които все пак му е кофти да изпълни, но други биха ги "лапнали" на момента ;) без значение дали приходите се очаква да са онлайн или офлайн. Давайте смело своите "най-ненормални" рекламни послания ...
     
    Asen Popivanov харесва това.
  2. Unwise

    Unwise Well-Known Member

    Рег.:
    Март 7, 2009
    Съобщения:
    1,876
    Харесвания:
    250
    Точки:
    63
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Спомням си преди време когато карах курс по мениджмънд трябваше като част от обучението да създадем някакъв продукт и да го продаваме. Естествено, бюджетите бяха ученически, т.е. миниатюрни. Та там никакви послания не бяха нужни. Чудите се как сме успяли без специално послание? Ще ме разберете като чуете името на продукта - дядовите орехчета. Продуктът наподобяваше орех, но си беше сладка (бая вкусна по някаква странна рецепта). Недостатък на този продукт беше прекалено високата себестойност, но все пак беше забавен този продукт и пласирането му. Не подценявайте силата на името на продукта.
     
  3. Ivo94

    Ivo94 Well-Known Member

    Рег.:
    Апр 12, 2009
    Съобщения:
    1,850
    Харесвания:
    98
    Точки:
    48
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Дам, споделеното наистина е интересно и полезно. Всеки може да споделя и най-лудите си хрумвания тук :)
     
  4. stoineff

    stoineff Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 18, 2011
    Съобщения:
    2,374
    Харесвания:
    546
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    www.inter-view.info
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Правописна грешка ... в рекламата.. предизвиква дискусия и интерес. Това ми е един от първите сбръсъци със социялните медии и вирусния маркетинг. Привидно хитра реклама, с която се парадира високо интелектуално ниво ... и хоп .. правописна грешка .. Хейтърите обожават да рекламират подбни..., а бранда си се набива... и печели :)

    [​IMG]
     
    Sky и snux харесват това.
  5. nortrant

    nortrant Well-Known Member

    Рег.:
    Дек 4, 2009
    Съобщения:
    5,416
    Харесвания:
    517
    Точки:
    113
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    @stoineff и колко "Хейтъри" "рекламираха" това?
    и къде е правописната грешка?
     
  6. stoineff

    stoineff Well-Known Member

    Рег.:
    Февру 18, 2011
    Съобщения:
    2,374
    Харесвания:
    546
    Точки:
    113
    Пол:
    Мъж
    Професия:
    www.inter-view.info
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    В случая, съм сложил картинка с "Ощипан", а предишната беше "Ущипан" ...
     
  7. Moko

    Moko Well-Known Member

    Рег.:
    Окт 15, 2007
    Съобщения:
    1,522
    Харесвания:
    131
    Точки:
    63
    Професия:
    айлякчия
    Място:
    Пловдив, България
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    "Трасим курви, че ги правем секретарке. Таа що е сгодна, са обади или траси бай Шиле"

    Стойнев е избрал много правилен похват - с правописната грешка ще привлечеш вниманието на грамотните и интелигентните хора. Много готина реклама си спретнал, браво!
    Дядови орехчета също е забавно :D И пак, като не е "От дядо сирене" добре е :D

    Иначе аз откакто съм в бизнеса, винаги съм казвал, че тъпата реклама е най-ефективната реклама. Защото лесно става viral :) Направите ли тъпа реклама, не трябва да се обиждате на реации като "бахти злето са тия" , напротив, точно това трябва да стане! А ако продуктът ви е наистина добър, реакциите ще се променят и ще станат "Виж какъв хубав продукт, а каква тъпа реклама са му направили!"
    Замислете се само, колко пъти сте се възмущавали на глупавите реклами и сте ги повтаряли и разправяли на приятели и познати... Е, честито :) Вие сте доказателството, че тъпата реклама е ефективна реклама :D
     
  8. stefanruse

    stefanruse New Member

    Рег.:
    Дек 26, 2012
    Съобщения:
    13
    Харесвания:
    6
    Точки:
    3
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Правил съм, аутсорсвал, много интересни кулажи и рекламни послания, даже и ония трик с починал роднина и 2 бака цигари в мазето, а след това афилиейт линк към e-cig. Всичко зависи от това какво продаваш и рекламираш. Всичките ми стратегии са се базирали на това, въображение и по-долната информация:

    9 неща които хората бленуват
    1. Лукс
    2. Възхищение
    3. Избор, опции
    4. Връзки
    5. Свобода
    6. Принадлежност
    7. Любов
    8. Забава
    9. Релакс

    Определям продукта, които предлагам, чрез коя "движеща сила" най-добре ще се лансира и мисля за кратко и запомнящо се послание. Който не може сам е добре да се обърне за помощ от AdWords или Facebook Ads експерт. Написването на кратко и действащо като магнит послание за някой хора е piece of cake.
     
    artmedia и sunstorm харесват това.
  9. bloke

    bloke New Member

    Рег.:
    Юни 19, 2014
    Съобщения:
    7
    Харесвания:
    0
    Точки:
    0
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    много добър пост на stefanruse...
    както има и какво чувство искаш да събудиш в тях...
     
  10. N1ck

    N1ck Active Member

    Рег.:
    Апр 29, 2011
    Съобщения:
    673
    Харесвания:
    76
    Точки:
    28
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Не цъкай тук 18+
     
  11. matevone

    matevone Member

    Рег.:
    Окт 22, 2008
    Съобщения:
    116
    Харесвания:
    5
    Точки:
    18
    Пол:
    Мъж
    Място:
    Sofia
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    И аз мисля че такива неща ще разботят и естествено кликнах и на твоя линк (Всеки мъж би го направил) но много ситен този текст интересн проект но не можах да се насиля да изчета инфотмацията просто
     
  12. radki

    radki Active Member

    Рег.:
    Ноем 2, 2011
    Съобщения:
    215
    Харесвания:
    33
    Точки:
    28
    Място:
    Пловдив
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Като говорим за мъже и на какво кликат, винаги обичаме игрите на думи ...

    Пример:

    "Кифла с мармалад или кифла с шоколад?" и такава снимка http://magprom.net/images/kifli.jpg
     
  13. AseasRoa

    AseasRoa Well-Known Member

    Рег.:
    Юни 22, 2014
    Съобщения:
    904
    Харесвания:
    286
    Точки:
    63
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Най-добрата маркетингова стратегия е просто продукта да си заслужава, другото са само повърхностни трикове. Което ме подсеща за мъжете свалячи и как новобранците постоянно търсят трикове за да омайват мацките докато постоянно им се повтаря, че цаката не е в триковете и заучените фрази :)
     
  14. radki

    radki Active Member

    Рег.:
    Ноем 2, 2011
    Съобщения:
    215
    Харесвания:
    33
    Точки:
    28
    Място:
    Пловдив
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Абсолютно съгласен за продукта, а относно заучените фрази има дами които могат да бъдат впечатлени със стихове или по-скоро обратното не могат да бъдат свалени с друго и както в семейството на ЖП-ейците винаги се повтаря "За всеки влак си има пътници"
     
  15. radki

    radki Active Member

    Рег.:
    Ноем 2, 2011
    Съобщения:
    215
    Харесвания:
    33
    Точки:
    28
    Място:
    Пловдив
    От: Умопомрачителни маркетингови стратегии - идеи

    Днес ми гориха кокоши трън с лазер (неприятно), интересно ми е как бихте промотирали услугата ?
     

Сподели страницата

  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies.
    Dismiss Notice