thebluegod
Member
Здравейте, имам следното питане - платформа (мобилно приложение, уебсайт и соц. мрежи), която популяризира туристически обекти в България, както и бизнеси (предимно туристически) и съответно техните промоции. От нулата се почна и в момента има към 30 000 лайка на ФБ страницата за 7 месеца. Проблемът е, че шефовете искат абсолютно всичко да се публикува във ФБ - туристическите забележителности е ОК, от там ни идват и лайковете, ама например когато се привлече нов бизнес, отделно когато въпросният бизнес има оферта/промоция/томбола - също да има публикация. И в някои дни се получават 9-10 публикации, които без реклама достигат до 1000-1500 човека максимум, и от това страдат и туристическите публиации и на тях им пада reach-a. Аз съм на мнение, че офертите и бизнес частта трябва да са на друго място - пак ще има публикации за бизнесите, но няма да са конкретните оферти, а просто ще ги насочвам към офертите и който иска -да си ги гледа.
Какво мислите по въпроса?
Какво мислите по въпроса?