dekemvri,
Отчитането на телефонните обаждания става с Хитлерова дисциплина в работата на търговския ни отдел.
Обажда се нов клиент в офиса ни, разпитва ни за каквото си иска, ние естествено използваме на максимум предоставения шанс и разговаряме на дълго и на широко, записваме си името и телефона на човека и едновременно с това го инструктираме да ни пусне едно имейлче през Контактната форма за да знаем с кого сме говорили и да изпратим допълнителна информация. Не е възможно в рамките на 5-10 или 20 мин. разговор да се разкаже всичко стойностно за Summer Cart, така че винаги пращаме допълнително информация. А и не може да продаваме софтуер с един телефонен разговор, искаше ми се да е толкова лесно, но уви не е
Всички знаем че имейл адрес е страшно трудно да се диктува по телефона и в повечето случаи стават грешки, така че нашата молба се приема съвсем нормално от заинтересованите хора и те наистина ни пишат до минута-две. След това високите технологии (кукитата) влизат в действие и афилиейта вижда контакта в Affiliate панела.
Ако не получим скорострелно имейл, ние им звъним след 10-15 минути и пак ги подканваме за същото
Процесът е много естествен, от 2 години така работим, с повече от 1000 души сме говорили и поведението на искрено интересуващите се от онлайн магазин определено ни е ясно. Хората ни пишат, ние им пращаме карта как да стигнат до офиса ни, или им показваме магазини които сме правили... Тази процедура е отдавна отработена и рафинирана за да не оставим печеленето на клиенти на произвола на съдбата.
Отговорът ми удовлетворителен ли е?