От: Affiliate програма на SummerCart
	
		
	
	
		
		
			А бихте ли обяснили какво точно означава квалифициран контакт и какво не е квалифициран
		
		
	 
 
  	 	 	 	p { margin-bottom: 0.08in; }  
Разбира се, ще обесня съвсем подробно.
Нека първо кажа, че ние взаимствахме понятието "квалифициран контакт" от англ. "qualified lead", което е широко установено в световната практика като мерна единица в маркетинга. 
Lead е абсолютно всяко запитване, а 
Qualified Lead е всяко качествено, адекватно, таргетирано, добронамерено, искрено запитване към дадена услуга/продукт.
В случая на Summer Cart едно запитване се смята за квалифицирано, ако отговаря на 3 условия: валиден имейл адрес, валиден телефонен номер, и реален интерес към продукта ни. Ще дам пример с горната ситуация на Wolfhound: Дадено лице пише, че се интересува под някаква форма от Summer Cart.  Ние му се обаждаме, разменяме един-два имейла и виждаме дали заинтересоваността е истинска. В най-добрия случай до ден-два се разбира дали запитването е искрено, истинско и се отчита одобрена комисионна. 
Имайте предвид, че някой път развитието може да отнеме седмица-две. Хубавото е, че ние държим афилиейта в течение на всичките ни опити и действия да "окачествим" запитването. 
Неквалифициран контакт е запитване, което е фиктивно или чисто импулсивно без капка желание за запознаване с продукта ни.
Много се стараем всички да са доволни, дано и вие мислите така 
