Bluetooth™ Marketing Bulgaria

От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Ех, защо иска офис пакета на МалкияМек :(

Знам, че през Google може да се гледат файлове на Word и Excell, но не ми се занимава да го кача там.

Благодаря въпреки всичко! :)
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Добра статия, Изида.

Само не знам кой си пуска блуутута постоянно, аз не познавам такъв човек.
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Добра статия, Изида.

Само не знам кой си пуска блуутута постоянно, аз не познавам такъв човек.
Бате, бях в едно заведение и без да искам видях как две маски си размениха мелодий и забравиха да си го изключат.:)

Аз ми се е случвало да седя някъде с много хора и едно 20-30% оттях бяха с "отворени" телефони. :) Куфти, ама реалност...само даваш сърч и си прецени как е хавата.:)

Искам да благодаря на Izida за яката статия. Евалта мацка...:) :wink:
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

това е яко в центъра да имаш такова устройство но незнам наистина колко си го държът включен аз моя го пускам само когато ми изпращат някоя песен или картинка все пак пада по-бързо батерията..
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Радвам се, че ви допада. Ако още някой има проблем с отварянето, да свирка :)
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Blinky, друг е въпроса дали ако получиш, нещо което не очакваш ( в случая на собиески) дали ще го приемеш, каот не знаеш даже какво е ?
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

efond - да, тук си наистина прав, само, че трябва да отидеш на такова място, тъй като не ми се случва често да срещам по ресторанти примерно, хора с хендсфрита, иначе ако отидеш в бизнес парка Младост и си направил така, че да имаш обхват километър става работата, но пак идва въпроса, кой би приел нещо на телефона си без да знае какво е и от кой е..
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

но пак идва въпроса, кой би приел нещо на телефона си без да знае какво е и от кой е..

Ами изскачащите прозорци - когато някой тъп американски сайт ми отвори изскачащ прозорец, идея си нямам какъв код се зарежда, та мисля, че е същото :) Или нежеланите съобщения по скайп. Всъщност това ми звучи малко като телефонен спам.

Е, не звучи чак толкова зле - трябва да чуем мнението на хора, които са го пробвали :twisted:
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

cecipenev да така е , вече има доста вируси за телефони , така че само глупав човек би приел нещо от някои в тълпата. Сега ,идеята за Bluetooth™ Marketing Bulgaria ми се струва не за времето си , може би преди години би била интересна , но сега не е. Тази технология умира малко по малко , като инфрареда. Ако можем да говорим за подобен тип маркетинг , то той би бил Wifi
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

cecipenev да така е , вече има доста вируси за телефони , така че само глупав човек би приел нещо от някои в тълпата. Сега ,идеята за Bluetooth™ Marketing Bulgaria ми се струва не за времето си , може би преди години би била интересна , но сега не е. Тази технология умира малко по малко , като инфрареда. Ако можем да говорим за подобен тип маркетинг , то той би бил Wifi

И няколко пъти по толкова, които не знаят, че има вируси за телефон. Минаваш си ти покрай един магазин, да го наречем "2.5 кг" (на който не му обръщаш внимание и въобще не знаеш за съществуването му, дори в първият момент и името не запомняш) и получаваш нещо по Bluetooth-a си от изпращач "2.5 кг", каква би била първата ти реакция ? Знаейки, че разстоянието за изпращане на информация по Bluetooth е сравнително ограничено, няма ли да се огледаш за човек с телефон, лаптоп и т.н. ? И в един момент оглеждайки се виждаш магазин със същото име, на който има типичната картинка обозначаваща Bluetooth, какво правиш ? Отказваш информацията по Bluetooth и продължаваш по пътя си или отиваш да видиш от любопитство за какво става дума ?
Лично на мен много ми допада подобен тип реклама и ако има възможност да "нафлудя" пунктовете на Еврофутбол, определено бих го направил. Приложенията на такъв тип реклама са доста. Първото (май е второто) което ми дойде (след пунктовете на ЕФУ) е реклама на обект с развлекателна цел, като минавайки покрай билборд рекламиращ този обект получаваш виц, минавай втори път получаваш втори виц и т.н. Мисълта ми е да има една заредена база от голям брой вицове :) Ще се получи нещо като вирусен маркетинг, поне според мен. Аз бих споделил тази информация с приятели и бих ги насочил към мястото, най-вероятно и те биха направили същото.
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Тъй като аз нямам word, качих файла в моя акаунт в Google Docs и ще си позволя да Ви предоставя линка тук:

http://docs.google.com/Doc?id=dgg96wn4_0cnqq85jx

EDIT: Аз още не съм го прочел и не знам кой е автора, но който и да е - поздрави за него и за Izida за това, че го сподели с нас :)
 
Последно редактирано:
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Съжлявам, ако някой не е успял да прочете материала.
Не за всеки ще е интересен, но беше нещо различно и го споделих с вас :)
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Здравейте и от авторите на статията, която беше предложена да прочетете за Bluetooth™ Marketing Bulgaria!

Както видяхте в сайта, услугата се предлага от JT Inventis като браншова единица на JT International Ltd. Технологията е позната в чужбина и има много голяма приемственост - използва се в кампании на Coca-Cola, McDonalds, Pepsi и др.

Във връзка със съмненията ви в технологията, реших да напиша тази публикация. Това, което исках да изясня е въпросът с възможността за хващане на вирус и за това как хората се сещат да активират Bluetooth функцията на телефоните си, ако тя не е оставена включена.

Услугата се разпространява посреднством BlueMark сървър, който е конфигуриран с антивирусна защита, а достъп до него има само екипът по поддръжка. От своя страна JT International пуска услугата и я използва за позитивни цели. Това прави възможността за заразяване с вирус клоняща към нула.

Много хора не си включват Bluetooth функцията на мобилните апарати, но проучване в софийското метро показва много голям процент активни адресати. Когато поставихме и банер на услугата с надпис "Влючете Bluetooth функцията на мобилните си телефони" процентът се удвои.

Услугата може да работи за всеки, който е отворен към нея и има въображение :)

Поздрави,
Кристина Стоянова
PR и маркетинг асистент
 
От: Bluetooth™ Marketing Bulgaria

Чудесно е, че получихме разяснение от авторите.
Благодаря, Кристина :)
 

Горе