jump.bg Изчезна

biaaro

Well-Known Member
От: jump.bg Изчезна

Не беше кой знае какво, вижда ли сме и по-лошо. Чак компенсации.... айде няма нужда:) Макар че 2 часа съм въртял реклами на сайт офлайн, което е малко неудобно. Пак бързо се оправихте! Помислете как да информирате клиентите си, че като няма информация се вдига патърдия по форуми и сайтове.


Здравейте,

Пуснахме и официална информация относо проблемът. Можете да прочетете в блога ни : http://blog.delta.bg/услугите-на-delta-bg-са-напълно-възстановени/
 

dragozh

Active Member
От: jump.bg Изчезна

В момента имаме оперативка в офиса и дискутираме какво още можем да направим, за да са спокойни и удовлетворени клиентите ни :)
 

mkirov

Member
От: jump.bg Изчезна

Сега пък на мен не ми отваря сайта на синдиката КНСБ. Това пък от какво може да е? До колкото виждам са на хост.бг http://www.knsb-bg.org/
 

Странникът

Well-Known Member
От: jump.bg Изчезна

dragozh - интересно ми е да видя вашата реакция спрямо Блиц и дали ще предприемете някакви мерки. Ако бях на ваше място щях да ги съдя за уронване на престижа и още неща, които се сетя.
 

Sky

Well-Known Member
От: jump.bg Изчезна

dragozh - интересно ми е да видя вашата реакция спрямо Блиц и дали ще предприемете някакви мерки. Ако бях на ваше място щях да ги съдя за уронване на престижа и още неща, които се сетя.

Това щях да питам и аз, макар, че тия и да го осъдиш надали им пука.
 

Blinky

Owner
От: jump.bg Изчезна

Това щях да питам и аз, макар, че тия и да го осъдиш надали им пука.

Да, доста грубо от тяхна страна, но като кенефна медия (да не ми се обижда Драго, защото са им клиенти) това им е стила да си изразят позицията. Според мен те са позагубили малко, но първо - това се случва и второ, тия олигофрени не знаят какво е даунтайм въобще. И трето, но не последно, всичко на този свят има живот, демек и автора на статията може да сгрибе. ;)

Според мен доста професионално са се отнесли екипа на Делта Бг. Други хостинги до сега да са им теглили една майна по телефона, ако им звънна с такова отношение, а имало е и случаи да не се вдига телефон. Драго е човек на място и знам, че ще постъпи адски добре тук, за разлика от клиента му с тази статия.
 

$INeed$

Well-Known Member
Re: От: jump.bg Изчезна

Хаха тия блиц.бг са страшни капути. Били получили стотици окуражителни съобщения в този труден за екипа момент. Ххаха офффф

Смятайте какво е нивото на тази жалка медия Blitz щом главния им редактор е сметнал за нужно да пусне статия с такова съдържание за партньорите си, които им крепят шита да върви безпроблемно толкова време. Баси тиняка човек. Драго, ъпдейтни ги тия мърлячи двойно.
 

dragozh

Active Member
От: jump.bg Изчезна

Всъщност статията бе с изключително успешен положителен ефект :)
Справихме се за под 3 часа, като в повечето договори поемаме ангажимент до 4 часа в такива ситуации. Реално ситуацията се разреши светкавично благодарение на колегите от http://www.smartcom.bg на 70-тата минута вече бяха пред Телепойнт с резервен рутер, торба флашки с различни инструменти и версии на JunOS.
 

DonMakaveli

Well-Known Member
От: jump.bg Изчезна

И с какво точно е била успешна статията за вас на тия тъпанари блиц?
 

Virosss

Active Member
От: jump.bg Изчезна

Ами аз май не видях добър коментар за Блиц и като цяло доста хора ги нахейтиха и наругаха, а @dragozh спомена в FB, че дори има запитвания за услугите им покрай дандънията.... та от тая гледна точка им направиха дори услуга. :)
 

dragozh

Active Member
От: jump.bg Изчезна

Трима нови потенциални клиенти се свързаха с нас днес. Всички с положителна нагласа, не бяха ни чували и коментар относно проблема, че това е нещо съвсем нормално. Освен това коментара на единият човек бе, че след като ни плюят точно те явно не сме протежета на предполагаемите им собственици и държим на неутралитета си.
 

s1yf0x

Well-Known Member
От: jump.bg Изчезна

А на оперативката да стана въпрос от нуждата от vrrp/ha :)

да, в момента се разглежда най-доброто решение и подлежи на бюджетиране.
 

Горе