jump.bg Изчезна

От: jump.bg Изчезна

Пак изчезна, като гледам

" В момента извършваме профилактика. Моля посетете уеб сайта ни по-късно. Профилактиката не засяга текущи активни услуги"
 

nortrant

Well-Known Member
От: jump.bg Изчезна

Пак изчезна, като гледам

при мен в момента работи нормално - с нов, уникално смотан дизайн е.
Предишния за мен правеше хостинг компанията с най-красивия дизайн (сред бг компаниите).
 

sedo

Active Member
От: jump.bg Изчезна

Сменили са дизайна и са пуснали промо кодове за -50% намаление, но има разни бъгове и неясноти още. Не е толкова зле дизайна, не сме му свикнали.
 
Последно редактирано:

wpcreato

New Member
От: jump.bg Изчезна

Видях го през прокси, някак идеята да използват целия ми 24 инчов монитор не ми се струва добра.

Дайте една снимка, че при мен не зарежда.
 

al3x

New Member
От: jump.bg Изчезна

Мен ме кефи дизайна. Ако искате, мога да ви изпратя по един 17 инчов CRT , да не ви пари на гъза като го отваряте на ОГРОМНИЯТ 24 ИНЧОВ МОНИТОР от който съзирате успеха си като истински предприемачи, пишейки в този форум
 

wpcreato

New Member
От: jump.bg Изчезна

Как да го разбирам тоя коментар?
Не търпиш критика или?
Мен ме кефи дизайна. Ако искате, мога да ви изпратя по един 17 инчов CRT , да не ви пари на гъза като го отваряте на ОГРОМНИЯТ 24 ИНЧОВ МОНИТОР от който съзирате успеха си като истински предприемачи, пишейки в този форум
 

wpcreato

New Member
От: jump.bg Изчезна

И по-добре.
Но верно кофти е така без ограничение.
Но явно това е новата мода и трябва да свикваме.
Незнам каква критика трябва да търпи след като не е свързан по никакъв начин с компанията :)
 

dragozh

Active Member
От: jump.bg Изчезна

И по-добре.
Но верно кофти е така без ограничение.
Но явно това е новата мода и трябва да свикваме.

Направили сме проучване сред таргета който целим. Очаквах около 80% положителен фийдбек. Получих 100% което малко ме замисли, защото беше напълно неочаквано. Тук във форума са първите отрицателни мнения. Базата е с около 50 човека в бранша.
 

wpcreato

New Member
От: jump.bg Изчезна

Чак пък отрицателни?
Все пак не е греда като този на суперите.
Направили сме проучване сред таргета който целим. Очаквах около 80% положителен фийдбек. Получих 100% което малко ме замисли, защото беше напълно неочаквано. Тук във форума са първите отрицателни мнения. Базата е с около 50 човека в бранша.
 

dragozh

Active Member
От: jump.bg Изчезна

Само времето ще покаже от тук насетне според конверсията, което е най-важния фактор ;)
 

dragozh

Active Member
От: jump.bg Изчезна

Здравейте,

До колкото забелязваме в момента всичко при нас е изправно. Може ли да пишете на [email protected] и да конкретизирате какво точно не работи.
 

mid

Active Member
Съпорта на Jump много муден, няма live chat, на тикетите отговорят след около 30-40 мин...
Това ми е първото впечатление, ще видим по нататък как са.
 

Sky

Well-Known Member
Съпорта на Jump много муден, няма live chat, на тикетите отговорят след около 30-40 мин...
Това ми е първото впечатление, ще видим по нататък как са.
Как не те досрамя да го напишеш това?
 

angelovarna

Active Member
Съпорта на Jump много муден, няма live chat, на тикетите отговорят след около 30-40 мин...
Това ми е първото впечатление, ще видим по нататък как са.

Напротив, доста бързо и адекватно отговарят. Нямам забележки към тях в това отношение.
 

Borisov

Active Member
Съпорта на Jump много муден, няма live chat, на тикетите отговорят след около 30-40 мин...
Това ми е първото впечатление, ще видим по нататък как са.
Не съм им ползвал услугите, но доколкото знам хората, които работят там, наистина това, което написа е малко изопачено.
Не знам и на кой доставчик си бил преди това, но дето се казва дори Спешна помощ в София понякога закъснява повече :)

Явно ти е било нещо спешно. Всеки има такива моменти, обаче всички сме хора, нали?

Успех на Jump и на теб! Много Uptime, трафик и спечелени финикийски знаци :)
 

Blinky

Owner
Напротив, доста бързо и адекватно отговарят. Нямам забележки към тях в това отношение.
Да. И аз така мисля. Веднъж съм ползвал съпорта им за един сайт за счетоводството, които правех и при проблем си бяха бързи. Не знам вече кой с какви критерии е за бързо, но не очаквайте да ви подготвят риплай докато си пишете тикета. :) Щото някой изненадат ако не им се отговори в първите 3-4 Мин. Ясно не са работили с хостгатора. :)
 

mid

Active Member
За момента съм доволен от услугата им.

Единствено в началото когато поръчвах малко бавно се случиха нещата, но това може да е било поради ред причини.
То тогава и аз малко недочел за какво става дума.

Но найстина когато попитах човека от съпорта приблизително колко време отнема сетъп-а на дадена услуга получих отговор от сорта на "Ще Ви уведомим когато е готово"...
Което когато изготвям график, не е най-готиния отговор.

Говоря за интервал от час и повече, за сет-ъп на дадена услуга след като е закупена.

Главно работя с Digital Ocean и Namecheap и там съпорт найстина отговаря за 3-5 мин.

Исках да пробвам как са BG услугите в тази сфера, спрях се на Jump.bg след известно време проучване, до момента са ок, нямам опалвания.
Това е по-скоро коментар към услугата.
 

Горе