Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Ако седи руса мадама на видео чата да показва и обеснява продукта ще се вдигне конверсията!

Ехее, де да ги имаше такива. Ефекта щеше да е голям. :D

На темата, като потребител мисля, че live chat-а е много полезна опция. Някой търси нещо да купи, но няма достатъчно инфо - минава към друг сайт където ще научи повече за продукта вместо да търси имейла на магазина и да чака отговори.

Трябва да има компетентни и мили хора, които да знаят как да продадът продукта. Също така си е доста време особено ако е голям магазина и има много запитвания, но ако може да се добави ще е само в плюс.
 
  • Like
Реакции: CTAH
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Ползвам зопим от няколко месеца и ми направи впечатление че са много малко нормалните запитвания.
Предимно са някакви тъпанари и идиотски запитвания, да се чудя как да им отговоря любезно, без да ги напсувам. Нормалитета си звънка по телефон или скайп.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

А възможно ли е да се върже live chat-a към телефон?
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Освен това в безплатната може един агент да чати за разлика от платения . Идеята е ако имаш много посетители , да се разделят посетителите по езиков критерии например. Ползвам го инсталиран на iPhone . В началото работеше перфектно, но от около месец се включва със закъснение.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Честно казано хубаво е да го има но в 85% от случаите след като пратиш на посетителя дори едно "Hi ! Can we help you?" И излизат :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Ползвали сме зопим и е ок за фрий периода, но после става неудобен. Има ефект определено, но не би се избило, ако преминем на платена версия...поне при нас.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Пробвайте с Piwik

Ползвали сме зопим и е ок за фрий периода, но после става неудобен. Има ефект определено, но не би се избило, ако преминем на платена версия...поне при нас.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Пробвайте с Piwik
A Piwik не е ли само за анализи? Аз разгледах, но не видях как можеш да пишеш на клиентите. Сигурно нещо пропускам?
 
От: От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Опсс !!!
Моя грешка незнам какво съм мислил тогава но определено съм имал предвид MIBEW
https://mibew.org/

A Piwik не е ли само за анализи? Аз разгледах, но не видях как можеш да пишеш на клиентите. Сигурно нещо пропускам?
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Като цяло всички зависи от трафика, натовареността, броят на операторите (поддържащи е-магазина или изобщо страницата, където е сложен чат бутон) и др. фактори, сред които и авт. превеждане на текст, получен от интернационални клиенти към native lang. Ако се действа само на български или само на опр. пазар, където се поназнайва езика, е добре. Но ако се действа на пазар, когато НЕ ЗНАЕТЕ откъде кой какъв ще Ви се включи в чата и от коя държава, че и на какъв език ще Ви пише, то май тук един-единствен печеливш и един играч, предлагащ авт. превод и от неговия език към native (EN), за да се разбере, И от native Вие като му пишете, и той да получава авт. превод и към неговия език:
chat_panel_translate.png

В други пък сайтове е супер мега натоварено и е далеч по-добре с tickets, тъй като не може да се занимава човек постоянно да отговаря на чат съобщения, ако ще и няколко да са. Именно и такива функции предлагат някои от чат системите (други пък не предлагат, щото е безсмислено, е и са за др. нужди, логично). Трети пък ограничения на едновременните чат сесии или броя на месечните чатове с клиенти, и др. „спънки“, само и само, за да платите.

Едно е ясно обаче – САМО с един тест на ЕДИН вид чат система, и тогава да се направи изборът „аха, тоя ще ползвам, не ми се занимава да тествам екстрите и нещата на другите“, не се прави.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

До колкото видях в Opencart 2.0 има и нтеграция с G+ Hangouts /това немога да го произнеса/ може това да измести другите чатове. Особено ако Г. го подпре.
А и е в реда на мислите които изписах по горе за видео чата към магазина...
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Заебете го това нещо. Само ако имате назначени оператори - оператор на това място - чата - може да осмислите цялото загуба на време за вас хората, които трябва да носят приходи - иначе е само загуба на време и приходи за вас.

Един свестен въпрос не видях в нашият чат. Поне 97% ми беше безмислени разговори или искаха да им помагаме чрез гадаене - статии и видео. Само и само да им угодим на олигофрените - клиенти.

И накрая изтлихме кода на всякакви чатова.

А и бавят сайтовете ви поне с 0,3 до 0,7 средна стойност в 1 секунда.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Заебете го това нещо. Само ако имате назначени оператори - оператор на това място - чата - може да осмислите цялото загуба на време за вас хората, които трябва да носят приходи - иначе е само загуба на време и приходи за вас.

Един свестен въпрос не видях в нашият чат. Поне 97% ми беше безмислени разговори или искаха да им помагаме чрез гадаене - статии и видео. Само и само да им угодим на олигофрените - клиенти.

И накрая изтлихме кода на всякакви чатова.

А и бавят сайтовете ви поне с 0,3 до 0,7 средна стойност в 1 секунда.

Това звучи малко като: Заебете тия продавач-консултанти, освен ако не са ви на заплата. Иначе клиентите само ги занимават с въпроси, вместо да ги пратите на рампата и да стоварват те си губят времето да говорят с разни идиоти дето само питат...

Ми няма как да се съглася, нали се сещаш?

За бавенето...То щото ФБ бокса, лайк бутоните, аналитикс кода и тн така го забързват, че ти се навива като телефонен кабел жицата на нета като го засмуче със скорост....
 

Горе