Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Като е бавен, тогава направи custom pop-up бутонче, което като се кликне да води до външна препратка до чата (subdomain или др. страница пак на сайта), където вече да се появява чата за осъществяване на разговор.

Другото е за без коментар.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Заебете го това нещо. Само ако имате назначени оператори - оператор на това място - чата - може да осмислите цялото загуба на време за вас хората, които трябва да носят приходи - иначе е само загуба на време и приходи за вас.

Един свестен въпрос не видях в нашият чат. Поне 97% ми беше безмислени разговори или искаха да им помагаме чрез гадаене - статии и видео. Само и само да им угодим на олигофрените - клиенти.

И накрая изтлихме кода на всякакви чатова.

А и бавят сайтовете ви поне с 0,3 до 0,7 средна стойност в 1 секунда.

Сигурно забавя, несъм пробвал, но не си прав за безмислените разговори. Продавам козметика и парфюми. А ти ?
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз бях писал някаде по-горе че много зависи от нишата в която продаваш. Ако пордаваш козметика е едно а ако продаваш рибарски такъми: никой няма да влезе на чата ти.
Като продаваш акумолатори въпросите в чата ще са много смислени.
Обаче ако продаваш хапове за отславбане, уред за икономии на ел. енергия, магнитни гривни и пясък против избухване за газени фенери ....
Няма какво да се оплакваш каквато ти е аудиторията такива са и въпросите.
Практиката показва че в някой ниши почти 17-18 % влизат през чата, верно е досадно когато продаваш китайски маратонки постояно да те карат да мериш шподметките и външно и вътрешно че и в дълбочина но пък ако не го направиш няма да продаваш.
Това е
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

PureChat-а често се бъгва, последните 3 дни - тотално. Не се появява chat bubble-а нито при внедрения код, нито при директната страница тип: app.purechat.com/w/XXX. Писано им беше е-писмо, няма вест засега. Не се вижда и през уеб US чорап.

Zop!m-а пък отново се възползвах от мега голямото му предимство спрямо всички останали преди час. Чат с тайванец, пишещ на китайски. Аз си му писах на EN, той ми продължава на CN и авт. получаваше преводите на CN. Перфектна instant live комуникация.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз от години ползвам zopim. Но съм забелязала, че 90% от посетителите излизат от сайта ако им напиша добър ден например или с какво бихме били полезни. При Чата е хубаво да има онлайн винаги човек на него и да оставим при интерес посетителите първи да пишат, а не да ги притесняваме. Имам и апликация на телефона, което показва в сайта, че сме на линия, а ако някой пише получавам звуково известие все едно ми идва смс и тогава поглеждам. Zopim имат за андроид апликация.
 
От: От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Но съм забелязала, че 90% от посетителите излизат от сайта ако им напиша добър ден например или с какво бихме били полезни.
Да, това в очите на клиента е агресивно поведение. Не трябва да се пришпорват нещата. Или ако се пуска автомамтичен поздрав/да помогнем с нещо, то това трябва да се настрои примерно да изкача, ако юзъра е разгледал няколко страници в сайта, а не веднага с влизането в сайта.
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Да но за това има апликация, която може да си сложите на телефона и ще покава, че сте постоянно онлайн. За Zopim говоря, аз имам на таблета такава и когато някой пише от сайта получавам звуков сигнал и отговарям :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз редовно слагам скайп на магазините които правя

Google Hangaut не се интегрира до колкото ми е известно в Presta , а иначе е все едно да раздаваш Skype
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Аз също имам Zopim

Проблема с чата е, че винаги трябва да има на него човек. Вниманието на клиента и търпението са много тънки неща.
В случая с търпението - ако няма кой да "вдигне" или отговори на човека при запитване повече от минута, той остава с много лошо впечатление и ако сте в много-конкурентна ниша - всичко е до голяма степен загубено.
Или стойте на линия постоянно, и се уверете че може да пишете с клиенти или го оставете просто за допълнителен канал за съобщения - в офлайн режим.

Ако случайно ви налазят наведнъж няколко клиента и не сте сигурни в способностите си да пишете с всички - "вдигнете" / отговорете с "Добър ден! Казвам се Петко / Петко Петков / г-н Петков, с какво мога да Ви бъда полезен?"
След като клиента си зададе въпроса или сподели болката - пишете му просто едно - "Удобно ли е да ме изчакате минута-две, за да приключа разговора си с друг клиент?"
Ако сте бързи или предпочитате така, може да добавите и едно "Ако предпочитате, оставете ми Ваши контакти и аз ще Ви потърся"
Клиента винаги ще разбере и ще Ви влезе в положение - 100% изпитано.

ПС: Повечето Чат агенти си имат възможност за създаване на готови съобщения - с 1 или 2 букви и излизат автоматично - тоест - цели 5 секунди внимание от ваша страна :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Идеята е добра, но е трудно реализируема. :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

Идеята е добра, но е трудно реализируема. :)

Кое имаш предвид, че е трудно реализ... да де?
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

При zopim ако няма някой на линия в момента, препраща директно съобщението на мейл, така че някой от колегите тутакси го е прочел и е отговорил. Аз поне от както го сложих на сайта, не забелязвам колегите да реват, че са вързани за него. Иначе да - друго си е клиента да те види в работно време, че си онлайн. :)
 
От: Live Chat - Една ДОСТА ПЕЧЕЛИВША идея за продаващите

И аз ползвам zopim и съм доста доволен. Но примерно позиционирането на чат в интернатионал сайт е добра идея докато в бг ако не продаваш маратонки(менте) може би няма да получиш същия ефект като в чужбина. Много ни е ниска интернет културата още тук.
 

Горе