paypal проблем Limited Account Access

asmaistora

Member
Tap vapros

Zdraveite,

Mn molia da mi obiasnite kak to4no stava plashtaneto 4rez internet-Pay[al, Egold i t.n. Kakva to4no e procedurata.Nikoga dosega ne mi se e slu4valo.Mersi mnogo predvaritelno:)
 

Blinky

Owner
Здрасти и добре дошъл, приятен престой тук ти пожелавам. Ползвай кирилица, ако имаш. :wink:

Относно PayPal, еми аз лично грам не им се кефя на тези. кофти че абсурдно много сайтове работят с тях. От месеци им пиша и съпорта им ми праща едно и също и пак се стига до никъде. Абе по някога имам чувството, че тези и-мейли ги пращам на абсолютно тъпи парчета, които грам не им пука. :evil:
 

Ronson

New Member
Един въпрос към Наско - като се логнеш, какво пише на първата страница в полето Status? Примерно нещо от сорта Status: Bulgarian - Verified или Status: Bulgarian - Unverified?

Ето и моите впечатления от PayPal.
Започнах да ги използвам веднага щом пуснаха поддръжката за България. С плащанията никога съм нямал проблем. Един от продуктите, които купих от Ebay не пристигна и PayPal ми съдействаха (пуснах Claim за продавача) и ми върнаха парите по сметка в рамките на 10 дена след оплакването. Връщането на парите по сметка означава, че PayPal вече могат да работят с БГ банки, което пък означава, че много скоро ще пуснат и възможност за получаване на пари през PayPal. За момента съм предоволен от тях, да чукам на дърво :)

Много, много не вярва на оплаквания от типа PayPal sucks, тъй като много от причините за подобни оплаквания са по вина на ползвателя, а не на PayPal. Самите PayPal имат много подробна документация описваща как те защитават своите клиенти и какви са правата на двете страни. Това, че някой не ги е прочел и не се е съобразил с тях си е негов проблем. И не се заблуждавайте, че PayPal случайно е станала една от най-ползваните системи, разчитайки на потребители-балъци.

Сега примерно, ако наско нещо е объркал в PayPal, нормално е да си носи последствията. Другият пример от по-горе е Митака, ми да беше прочел към кои страни PayPal Може да праща пари.
 

hdm

New Member
Целта на този сайт PayPal sucks е единствено да промотира конкурентна система. Не знам кой им се връзва :roll:
 

yMladenov

Member
Преди няколко месеца в yahoo четох статия, че около 1/13 от акаунтите в paypal са крадени/хакнати, а най-интересното е, че се продават, не къде да е, а в mIRC. :lol:
Въпросния журналист, който бе публикувал статията дори беше интервюирал разни хакери, а те от своя страна разказаха какъв параноичен и странен живот водят и най-вече - с каква лекота си пазаруват чрез paypal аканти(май не беше опоменато чий са).
Та който не му е излязъл късмета с paypal по-добре да си спомни за една стара българска поговорка (датираща още от времето на dial-up интернета), а тя е: "Колкото по-малко маймуни на един клон, толкова по-добре". И да почва да си търси нова разплащателна система. :)

Въпрос: днес и аз реших да си сложа главата в торбата - регистрирах си една банкова сметка, която да работи с долари, една виза електрон за онлайн плащания и прочие. Прибрах се и ето ме пред Personal Account Sign Up страницата (в paypal, който не се е досетил все още :p ).

За да получавам заплащания от афилиейт програмите и рекламните мрежи по paypal, какъв вид акаунт трябва да избера?!

Поздрави :D
 

money

New Member
eBay купиха PayPal през 2002 за $1.5 милиарда.

PayPal проблеми имат само хора които са дали паролата си на някой phishing сайт.
 

FERRARIST

New Member
Е то не е задължително да е паролата - ако са минали през фишинг сайт и са им отмъкнали картата през фалшива транзакция, след това тия същите отиват на рекуест на паролата на собственика на картата, който разбира се им е дал и мейла си са контакт, да не говорим че и някоя парола може да е въвел някъде, дето евентуално да се ползва за същия този мейл, а защо не и за пейпала му.....след това пейпал пращат линк на мейла на собственика, и ако ония са му в мейла и го прекарват, като минават стъпките по сигурноста ако картата му е регната в пейпала.....ако не са му в мейла излиза опция да си въведеш директно номерата на картата или банковия номер, което ресетва акаунта ти......
Тия сега като се замисля са направо за убиване - те направо си предизвикват народа да мошенничи, отделен е факта че правят милиони като мошенничат от своя страна с парите на потребителите си.....
 

FERRARIST

New Member
Абе някой от вас получавал ли е това........
Dear Едикойси,

We are sending you this notice because you have received more than 1,000.00 EUR in total payments to your PayPal account.

PayPal is required by law to comply with European Union Anti-Money Laundering regulations to collect information from customers when they receive more than the set limit in total payments. Please log into your account, go to the Account Overview page, and follow the instructions there about how to provide the required information. These steps need to be completed as soon as possible to comply with this regulation.

If you have any trouble completing these steps, please contact Customer Service at 00 353 1 436 9001

We appreciate your business and apologize for any inconvenience.

Case ID Number: PP-400-544-423

Sincerely,

PayPal Account Review Department

Please do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account and click the Help link located in the top right corner of any page. If your inquiry is regarding a claim, log in to your PayPal account and go to the Resolution Center.

----------------------------------------------------------------
Copyright © 1999-2007 PayPal. All rights reserved.

PayPal (Europe) S.а r.l. & Cie, S.C.A.
Sociйtй en Commandite par Actions
Registered Office: 5th Floor 22-24 Boulevard Royal L-2449, Luxembourg
RCS Luxembourg B 118 349

PayPal Email ID PP566
Ся да не си помислите че съм минал границата от 1000 евро - в интерес на истината през този акаунт не са минали и 100 евро - просто съм го верифнал, и там идваха от Уиджета приходите.....
Ей големи гадове са тия чесно, шапка им свалям - ЕС няма регулация за прането на пари, а те го използват това и блокират маса пари на толкова народ.....Искат ти сканировка на лична карта, и прочеето глупости, и въпреки че знам че е излишна занимавка си ги пратих.....естествено след периода от 3-4 часа когато системата им автоматично лимитира акаунтите, последва Лимит Акаунт Аксес Нотификейшън, добре поне че сварих са си ремувна картата оттам, щото нямаше да мога да я ползвам повече при тях.......
Някой получавал ли е такова нещо?????
 

eMarketer

New Member
Re: paypal проблем

да се оплача и аз от тях - преди около 3 месеца един приятел ме помоли да му купя от eBay едно кожено яке за 250$ от US продавач. Купих го аз, платих си го през PayPal като пише че сделки до 500 (gbp мисля) са застраховани. И аз спокойно си платих. Минаха 3 седмици, яке няма... писах на продавача той уж го бил пратил... след още няколко дни спря да ми отговаря... и аз се сврзах с PayPal > open dispute получвам мейл да изчакам още 1 седмица щото можело примерно продавача да не си е гледал мейл-а да е болен и тем подобни... ОК - чакам минава вече повече от месец - опитвам да ескалирам disputa кум следващата фаза и нещо не се получава - от там пак нов диспут - и пак чакане 1 седмица - пак опит за ескалиране към следващото ниво - поучавам отговор от PayPal - Гласи че тъй като са минали повече от 40 дни от датата на плащането, вече нищо не могат да направят и да се свържа с Ebay...
Следват още 100 е-мейла и готови отговори и от EBay i PayPal i накрая нищо! Даже в последния си е-мейл ме съветват ако искам да заведа дело в Люксембург.....
Просто неам думи... пийвам една студена вода за 250$ и ми остава само варианта да псувам...
 

eMarketer

New Member
Re: paypal проблем

Един въпрос към Наско - като се логнеш, какво пише на първата страница в полето Status? Примерно нещо от сорта Status: Bulgarian - Verified или Status: Bulgarian - Unverified?

Ето и моите впечатления от PayPal.
Започнах да ги използвам веднага щом пуснаха поддръжката за България. С плащанията никога съм нямал проблем. Един от продуктите, които купих от Ebay не пристигна и PayPal ми съдействаха (пуснах Claim за продавача) и ми върнаха парите по сметка в рамките на 10 дена след оплакването. Връщането на парите по сметка означава, че PayPal вече могат да работят с БГ банки, което пък означава, че много скоро ще пуснат и възможност за получаване на пари през PayPal. За момента съм предоволен от тях, да чукам на дърво :)

Много, много не вярва на оплаквания от типа PayPal sucks, тъй като много от причините за подобни оплаквания са по вина на ползвателя, а не на PayPal. Самите PayPal имат много подробна документация описваща как те защитават своите клиенти и какви са правата на двете страни. Това, че някой не ги е прочел и не се е съобразил с тях си е негов проблем. И не се заблуждавайте, че PayPal случайно е станала една от най-ползваните системи, разчитайки на потребители-балъци.

Сега примерно, ако наско нещо е объркал в PayPal, нормално е да си носи последствията. Другият пример от по-горе е Митака, ми да беше прочел към кои страни PayPal Може да праща пари.

Виж моя горчив опит с връщането на пари за сделка през Ebay в предния ми пост
 

Carnation

Member
От: paypal проблем

Абе някой от вас получавал ли е това........

Ся да не си помислите че съм минал границата от 1000 евро - в интерес на истината през този акаунт не са минали и 100 евро - просто съм го верифнал, и там идваха от Уиджета приходите.....
Ей големи гадове са тия чесно, шапка им свалям - ЕС няма регулация за прането на пари, а те го използват това и блокират маса пари на толкова народ.....Искат ти сканировка на лична карта, и прочеето глупости, и въпреки че знам че е излишна занимавка си ги пратих.....естествено след периода от 3-4 часа когато системата им автоматично лимитира акаунтите, последва Лимит Акаунт Аксес Нотификейшън, добре поне че сварих са си ремувна картата оттам, щото нямаше да мога да я ползвам повече при тях.......
Някой получавал ли е такова нещо?????

Аз вчера получих такова, и сега се чудя дали да пращам документи. Малко не ми иска да си пращам лична карта и прочие на който и да било. Ти как се оправи с този проблем?
 

Penihop

New Member
От: paypal проблем

това със потвърждаването на картата и пращането на сканирана лична карта отпред (без ЕГН) се прави още като се регнеш, за да се избегнат по нататъчни проблеми при транзакции над $400, ако поискат някаква фактура за продукта който си продавал, пишеш че е "Donation" и им пращаш любезно обяснение, и ще ти премахнат лимита на акаунта, поне така направих аз, акаунта ми е Premier. досега съм нямал проблеми със Paypal, нито за пращане, нито за получаване.
 

eshk0

Member
От: paypal проблем

Здравейте, искам да попитам имам два акаунта в пейпал втория е върху името на брат ми и в двата имам $$$ и съответно искам парите в акаунт 2 да ги прехвърля в акаунт 1, може ли някой да ми каже как ще стане това и дали се удържа нещо от парите?
 

ivo1017

Active Member
От: paypal проблем

Някои имал ли е подобен проблем.Днес реших да пратя пари за една свършена работа и ми изкочи подобно съобщение:
This transaction failed because we were unable to verify this credit card through our card validation process. In order to proceed with your transaction, please select a different funding method or add a different credit card.
Картата ми е кредитна от ЦКБ,Master Card.до сега съм направил над 10 плащания и все малки суми(в порядъка на 10-20 евро) и проблеми не съм имал.Странно,защото има и пари по картата,а ми дава да процес за валидация.Идеи,някакви?
 

HeadShoT

Banned
От: paypal проблем

Мен пък не са ми правили никога проблеми paypal
Нищо ,че съм про акаунт с регната карта,но все пак не е от тях.Затова са номер едно нали са сещаш,защото са най-добрите според мен
(Говоря интернационално)
 

sifon4o

Member
От: paypal проблем

Здравейте,

искам да попитам: получих плащане за свършена работа. Но тъй като много време нямах достъп до компютър и нет, когато влязох, за да приема плащането се оказа, че то е със статус "returned". Това значи ли, че парите са върнати на този, който ги е изпратил, защото в такъв случай, предполагам, би могъл да ми ги изпрати отново.:(
 

Горе