Какво стана с банка ДСК

angelovarna

Active Member
Онзи ден получавам новата си дебитна карта по куриер от ДСК. Към картата има писмо с инструкция: ето ви код, заедно с него си пращате част от ЕГН-то като СМС на номер ХХХ и ще получите обратно временен ПИН с който на банкомат да си активирате картата.
В 16:30 пращам смс-а както е по инструкция, чакам, нищо. В 17:10 пращам втори СМС и на следващата сутрин - все още нищо. Пращам трети СМС в 10:00....до 11:40 - нищо.
Звъня на поддръжка откъдето се включва автомат, който ме подканя да задам заучени фрази - не ми разбира въпроса и след като ме е питал колко съм доволен от него ми затваря.
Звъня пак - задавам общ въпрос, който няма нищо общо с проблема ми, отговаря ми и ме пита дали ми е помогнал. След като казвам "не", ме свързва с реален човек.
Добре върви нали?
След като обяснявам, оператора ми казва - "ами то вие трябва да сте получили известие по Вайбър, че инструкцията ви е пратена погрешка и не важи - направо отивате до банкомата, пъхате картата, въвеждате стария си пин и сте готови".
Приключваме разговора, четири часа след това получавам въпросното известие по Вайбър. :oops:
През късния следобяд отивам до банкомата и правя каквото са ми казали - всичко вече е наред.
 

Blinky

Owner
Вече и официално:


Добре, че не ми се е налагало, но май скоро ще се преориентирам за банка. Много издънки нещо им се събират последно време, включително клиенти не могат да превеждат пари към външна банка.
 

slavchev

Well-Known Member
То всички банки бяха бъгнати около празнуците, ама се мълчи. Същите проблеми с ЦКБ и УниКредит. Дали не ползват един и същ софтуер :D :D
 

Blinky

Owner
Добре, че не ми се е налагало да тегля пари или да правя каквито и да е трансакции. Почти е нямало на някой да му се размине. А тези с апповете в ДСК пък зареждало някакви празни полета, в които е трябвало суми да има. Било е шаш и паника по Коледа.

То всичките банки си имат своите проблеми, за това и си имат хора постоянно да им зяпат системите, но за жалост при ДСК се забелязва най-много това. Според мен след 1-2 поколения, ако някой работодател не задължава да си откриеш карта в тази банка и продължат така, ще се поотеглят от пазара. Не съм виждал толкова да се оплакват от банка. Яко води.
 

Горе