Какво стана с банка ДСК

Онзи ден получавам новата си дебитна карта по куриер от ДСК. Към картата има писмо с инструкция: ето ви код, заедно с него си пращате част от ЕГН-то като СМС на номер ХХХ и ще получите обратно временен ПИН с който на банкомат да си активирате картата.
В 16:30 пращам смс-а както е по инструкция, чакам, нищо. В 17:10 пращам втори СМС и на следващата сутрин - все още нищо. Пращам трети СМС в 10:00....до 11:40 - нищо.
Звъня на поддръжка откъдето се включва автомат, който ме подканя да задам заучени фрази - не ми разбира въпроса и след като ме е питал колко съм доволен от него ми затваря.
Звъня пак - задавам общ въпрос, който няма нищо общо с проблема ми, отговаря ми и ме пита дали ми е помогнал. След като казвам "не", ме свързва с реален човек.
Добре върви нали?
След като обяснявам, оператора ми казва - "ами то вие трябва да сте получили известие по Вайбър, че инструкцията ви е пратена погрешка и не важи - направо отивате до банкомата, пъхате картата, въвеждате стария си пин и сте готови".
Приключваме разговора, четири часа след това получавам въпросното известие по Вайбър. :oops:
През късния следобяд отивам до банкомата и правя каквото са ми казали - всичко вече е наред.
 
Вече и официално:


Добре, че не ми се е налагало, но май скоро ще се преориентирам за банка. Много издънки нещо им се събират последно време, включително клиенти не могат да превеждат пари към външна банка.
 
То всички банки бяха бъгнати около празнуците, ама се мълчи. Същите проблеми с ЦКБ и УниКредит. Дали не ползват един и същ софтуер :D :D
 
Добре, че не ми се е налагало да тегля пари или да правя каквито и да е трансакции. Почти е нямало на някой да му се размине. А тези с апповете в ДСК пък зареждало някакви празни полета, в които е трябвало суми да има. Било е шаш и паника по Коледа.

То всичките банки си имат своите проблеми, за това и си имат хора постоянно да им зяпат системите, но за жалост при ДСК се забелязва най-много това. Според мен след 1-2 поколения, ако някой работодател не задължава да си откриеш карта в тази банка и продължат така, ще се поотеглят от пазара. Не съм виждал толкова да се оплакват от банка. Яко води.
 
тея ДСКто са най големите некадърници, как може след 12 вечерта никога да не им работи банкирането? Значи първо беше през някой друг час, накрая въобще не работи, кажете някоя друга банка на която банкирането работи 24 часа?
 
тея ДСКто са най големите некадърници, как може след 12 вечерта никога да не им работи банкирането? Значи първо беше през някой друг час, накрая въобще не работи, кажете някоя друга банка на която банкирането работи 24 часа?
От много време е така. И часът, след който не можеш нищо да направиш по банкирането си е след 10 обикновено. :)
 
Ем то и онлайн банкирането им си има работно време, да не е лудо по цял ден да бачка, докато другите спят.

Аз правя всичко възможно да си правя моите преводи между 9 сутринта и макс до 4 следобяд, че след това вече е риск печели риск губи дали няма съвсем да ти изчезнат някакви пари безследно. През уикендите също не рискувам да правя преводи в онлайн банкирането.
 
Ем то и онлайн банкирането им си има работно време, да не е лудо по цял ден да бачка, докато другите спят.

Аз правя всичко възможно да си правя моите преводи между 9 сутринта и макс до 4 следобяд, че след това вече е риск печели риск губи дали няма съвсем да ти изчезнат някакви пари безследно. През уикендите също не рискувам да правя преводи в онлайн банкирането.
само си спомни на нова година какъв ужас беше като им блокираха всички виза и мастеркард карти , а хората тръгнаха да празнуват ... та 3 дни не може да платят никъде на пос терминал или да изтеглят пари от банкомат
 
само си спомни на нова година какъв ужас беше като им блокираха всички виза и мастеркард карти , а хората тръгнаха да празнуват ... та 3 дни не може да платят никъде на пос терминал или да изтеглят пари от банкомат
Банката технологично е пълна скръб. За жалост аз имам лична сметка там. Но пък ме задържа момента с доброто обслужване от близкия ми клон. За това още не съм се преместил. И ми е сравнително близко. Ако махнат клона и трябва да ходя на повече от километър, за да си свърша работата, няма грам да се замисля със смяната й.
 
Банката технологично е пълна скръб. За жалост аз имам лична сметка там. Но пък ме задържа момента с доброто обслужване от близкия ми клон. За това още не съм се преместил. И ми е сравнително близко. Ако махнат клона и трябва да ходя на повече от километър, за да си свърша работата, няма грам да се замисля със смяната й.
аз съм преминал изцяло на дигитално банкиране с няколко вида карти , сметки и ако ми трябва кеш отивам на банкомат
 
аз съм преминал изцяло на дигитално банкиране с няколко вида карти , сметки и ако ми трябва кеш отивам на банкомат
Едва ли си към ДСК. :) Всички процедури, които спомена се случват с много мъка в тази банка. :)
 
  • Like
Реакции: Vbb
В моя клон е кеф. Взимаш си номерче, от 7 каси 2 винаги се лутат наляво надясно, други 3-4 броят пачките на машините и едното свободно гише обикновено успяла да приеме поне 2-ма човека, които са дошли след теб да си вземат номерчета, защото явно е много трудно всички да са на един и същи поток.

И ти можеш да бързаш да минеш, защото ти тежат 20к пачките, които си решил да вкараш един път на три месеца кеш във фирмената сметка, обаче някакъв сулъо и пулъо те прережда като малка гара на опашката, защото всеки ден мизерната му фирмичка вкарва по 500лв. и е с придимство като фирма, докато ти макар че също си фирма седиш с плебеите на опашката, защото имаш прекалено много обноски да прередиш нормални хора, които и те като теб чакат.

Единствената причина да не съм ги сменил тия е, че другите ми две най-удобно алтернативи са Първа Инвестиционна, които си правят някакви рискови инвестицийки с парите, които вкарваш при тях и са рискова банка за спестявания, и ЦКБ, които от 11 до 4 са в обедна почивка и се редуват коя 1/4 от персонала да работи, докато другите си барат разни работи и гишетата в цялата банка са полу-празни.
В Пощенска банка не можеш да влезеш без да те претърсят като престъпник, а в Алфа Банк имам чувството, че всеки от служителите им е там да стои на топло, докато се опитва да развие страничен бизнес от фирмения компютър.

Въобще - поне в моя град обслужването е един път навсякъде. СиБанк даже не ги знам какво правят, при тях като влезе някой клиент и настава паника, защото банковите служители не могат да си спомнят кога последно са обслужвали клиент и какви са процедурите.

И въпреки всичко това, ОББ някак си печелят наградата за най-мудната банка на света. Не помня един път да съм отишъл там и да не са ме карали да попълвам фермани и да мина през 4 гишета, за да преведа 10лв. След 4 не приемат нови клиенти, защото до 5 не могат да ги обслужат.
 
ДСК ползвам само за да си прехвърля пари към револют, понеже имат банкомат за внасяне на пари наблизо. Ако имаше вариант револют да се захранва по друг начин въобще нямаше да се занимавам с други банки.
 
...Въобще - поне в моя град обслужването е един път навсякъде. ...
Само за КБЦ и Булбанк няма коментар. :)

За Булбанк бих казал, че като обслужване са трагедия. Още помня как разкарваха три пъти жена ми бременна в 8-9ти месец до централния им офис в града за да си обновява данните и със заплахи, че ще й блокират сметката. Като всеки път не ги обновяваха, докато на третия път не отидох с нея и пред мен ги накарах да въведат веднага всичко.
Наша роднина тъй като живее в чужбина и е с двойно гражданство, си е оставила сметка в тази банка, чрез която да плаща местни такси, данъци и прочее онлайн. Всяка година й блокират сметката, защото влизала от чужбина и не предоставила на време в офис във Варна удостоверение, че е тя.
ПИБ досега, като изключим новото им малоумно банкиране - до преди няколко месеца работеше с MacOS и Safari браузъра, но вече не може да се логнете, за да стане това трябва да се ползва - Internet Explorer, Edge, Firefox, Chrome. Сякаш изведнъж се върнаха с 10 години назад. Отчетите им за движенията по банковите акаунти се опресняват с ден-два закъснение и са направени за ползване само от програмиста, който е измислил системата (схеми с пайчартове с обобщена информация, влизаш на движения за да видиш плащане от предния ден - няма го, после се оказва блокирано, но в друг раздел от банкирането).
Ако трябва да сравнявам банкирането на ПИБ с на ДСК - на ДСК е много по на високо ниво откъм организация и дизайн. Проблемът му обаче е, че не работи по всяко време на денонощието.

След написаното от Mat за пореден път се потвърждава твърдението, че нормална банка с добро обслужване в страната ни няма.
На Революти и подобни не разчитам, тъй като по всяко време по собствено усмотрение може да се блокира акаунт и парите в него да изчезнат. А жалбите - до Арменския поп. Все едно да си отворя iCard/myPos сметка...при фирма със съмнителен собственик (статия по въпроса).

Във вторник говорих със служител на банка в Испания по отношение как стои въпроса ако българин поиска да ползва кредитна услуга на банката без да е с постоянно жителство там. Отговорът бе, че по принцип няма проблем за граждани на държава-членка на ЕС, но тя трябва да е част от Шенгенското пространство. И тъй като България и Румъния не са в Шенген - не може. Варианта е да си прехвърля осигуряване/фирма там и след Х време ако ми трябва кредит - ще мога да ползвам такъв.
Споменавам това по повод противниците на еврото и Шенген. А и че може би има малка надежда да имаме един ден достъп до една идея по-качествени услуги.
 
Само за КБЦ и Булбанк няма коментар. :)

За Булбанк бих казал, че като обслужване са трагедия. Още помня как разкарваха три пъти жена ми бременна в 8-9ти месец до централния им офис в града за да си обновява данните и със заплахи, че ще й блокират сметката. Като всеки път не ги обновяваха, докато на третия път не отидох с нея и пред мен ги накарах да въведат веднага всичко.
Наша роднина тъй като живее в чужбина и е с двойно гражданство, си е оставила сметка в тази банка, чрез която да плаща местни такси, данъци и прочее онлайн. Всяка година й блокират сметката, защото влизала от чужбина и не предоставила на време в офис във Варна удостоверение, че е тя.
ПИБ досега, като изключим новото им малоумно банкиране - до преди няколко месеца работеше с MacOS и Safari браузъра, но вече не може да се логнете, за да стане това трябва да се ползва - Internet Explorer, Edge, Firefox, Chrome. Сякаш изведнъж се върнаха с 10 години назад. Отчетите им за движенията по банковите акаунти се опресняват с ден-два закъснение и са направени за ползване само от програмиста, който е измислил системата (схеми с пайчартове с обобщена информация, влизаш на движения за да видиш плащане от предния ден - няма го, после се оказва блокирано, но в друг раздел от банкирането).
Ако трябва да сравнявам банкирането на ПИБ с на ДСК - на ДСК е много по на високо ниво откъм организация и дизайн. Проблемът му обаче е, че не работи по всяко време на денонощието.

След написаното от Mat за пореден път се потвърждава твърдението, че нормална банка с добро обслужване в страната ни няма.
На Революти и подобни не разчитам, тъй като по всяко време по собствено усмотрение може да се блокира акаунт и парите в него да изчезнат. А жалбите - до Арменския поп. Все едно да си отворя iCard/myPos сметка...при фирма със съмнителен собственик (статия по въпроса).

Във вторник говорих със служител на банка в Испания по отношение как стои въпроса ако българин поиска да ползва кредитна услуга на банката без да е с постоянно жителство там. Отговорът бе, че по принцип няма проблем за граждани на държава-членка на ЕС, но тя трябва да е част от Шенгенското пространство. И тъй като България и Румъния не са в Шенген - не може. Варианта е да си прехвърля осигуряване/фирма там и след Х време ако ми трябва кредит - ще мога да ползвам такъв.
Споменавам това по повод противниците на еврото и Шенген. А и че може би има малка надежда да имаме един ден достъп до една идея по-качествени услуги.
доста преувеличена история за АйКард .. всъщност 2014 година Айкард беше със съвсем друго име ЛеоПей , и е доста глупаво да смяташ, че банките са по сигурни от един финтех картов оператор. Разликата е в сумите по депозитите единствено !
 
доста преувеличена история за АйКард .. всъщност 2014 година Айкард беше със съвсем друго име ЛеоПей , и е доста глупаво да смяташ, че банките са по сигурни от един финтех картов оператор. Разликата е в сумите по депозитите единствено !
И таксите. :) Там банките удрят най-много последно време. :)
 
И таксите. :) Там банките удрят най-много последно време. :)
точно ! АйКард няма месечна такса подръжка освен за Метал картите , да не говорим , че на банкомат нямаш такса за теглене. - това шпри личните сметки , за фирмените е 1 лв. Имаш банкомати за депозиране .
 

Горе