От: Как се продава работещ онлайн магазин?
По-долу ти пускам няколко точки, които ще ти помогнат по-добре да формулираш офертата си към евентуалния купувач. Това са основните неща, които всеки ще те пита, на някой етап от евентуалните преговори. Нали каза, че искаш да се подготвиш добре

Специфичните данни относно самия бизнес, ще трябва сам да ги включиш някъде.
Тука трябва много професионално да си напишеш "домашното", защото сумата няма да е малка и лесно няма да има. Днешно време много трудно хората дават парите си, ако не са 100% убедени, че това което ще купят е изгодно за тях.
1. Съдържание
Тук попадат и отговори на въпроси свързани с количеството, качеството и типа на съдържанието, език на самото съдържание – то трябва да е на български език, степен на обновяването му, както и въпроса свързан с уредеността на авторските и всякакви други сродни права над съдържанието , публикувано в сайта и друго, което сметнете за важно.
2. Аудитория
Тук в най - общ план се има в предвид големината и качеството на аудиторията, която сайта притежава, както и потенциала за ръст на тази аудитория в средносрочен план, социо-демографската характеристика на аудиторията или поне като минимум уеб аналитична статистическа информация за използваемостта на сайта ( пр. данни Google analytics) и друго, което сметнете за важно.
3. Бизнес модели
Тук попадат отговори на въпроси като описание на настоящите бизнес модел или модели за генериране на приходи от сайта, генерирани приходи в последната една година и средно месечни приходи. Темп на нарастване на приходите и общ обем потенциални приходи, които биха могли да се генерират чрез използването на настоящите бизнес модели. Алтернативни начини на монетаризация в средносрочен план и друго, което сметнете за важно.
Тук попада и важния въпрос, за екипа, които поддържа сайта, нужните ресурси, знания и умения, за да може проекта да продължи да се развива при едно евентуално закупуване и друго, което сметнете за важно.
4.Технологии, използвани в сайта.
Технологии и , езици за програмиране използвани за направата му и друго, което сметнете за важно.