Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Добре, ето го: pravni-uslugi com

Наистина се замисли засмяна на визията и определено на подредбата на сайта. ;) Голяма каша е сега. И да знаеш...ти си фирмен сайт, не новинарски.
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Здравейте,

и аз да се включа за малко помощ. От два месеца съм пуснал онлайн магазин за ръчно изработени бижута. Имам студио за красота и реших, че може да съчетая нещата като сложа и витрина за бижута там и ги пусна онлайн. В началото тръгнах с доста инвестиция във фейсбук реклама за фенове, бустнати постове, промо игри с награди и не много стока. Имаше от 100 до 350 посещения на ден според зависи какви адсове съм пускал. Продажбите бяха слаби по една през два три дни... и така си вървяха. Доста повече продажби станаха на живо в студиото. Тогава аз лично не харесвах наличните ни неща много а и бяха доста малко като брой продукти. Струваше ми се нормално с малко стока и не толкова блестяща ( лично мнение ) да няма кой знае какви продажби. Последните 3,4 седмици имаме сигурно 4 пъти повече продукти и много по-добри. През цялото време се прави оптимизация за гошо и нещата там също вървят много добре. На 3,4 от ключовите думи по които правим вече сме на първа страница и на една на първа позиция. Също така и се регистрирах в 2лева. Идват си 50-100 човека от гошо и 2лева на ден. продажби няма. Реших да пусна пак-малко фейсбук рекламка (website clicks) след като пуснахме доста пролетни модели и обновихме някой неща, променихме и цени. Доста оптимистично настроен тръгнах... но, вече 4,5 дни върви рекламата по 10$ на ден... 400, 500 посещения всеки ден общо и нито една продажба. За 4 дни това са около 2000 посещения струва ми се супер зле и не знам какво да правя. Ще чакам Блинки да се включи и да каже каква информация е нужна да давам тук, за да може повече хора да помагат и други да се възползват и да не повтарят мой грешки.
 
Последно редактирано:
Здравей,

Исках да знам каква е средната конверсия на продукта ти, 1:100, 1:200, 1:300. Не е от най-жизнено необходимите продукти. Но пък и при таргетиран трафик и тези цени, защо да е голяма. Интересно ми е. Казвам го, защото един приятел ме учуди с конверсия 1:1000 и нагоре. Ставаше дума за адулт трафик, а продукта е събмишънза контент. Демек колкото и добър да е сайта, вече се следят както от къде идва, така и продукта.

Забелязах, че продуктите ти (някои от тях, които видях) имат странни имена. Ако съм честен, не знам дали точно това бих търсил като кл. дума, ако искам да купя такова бижу и за да свериш дали съм прав виж за какви ключови думи идва трафика на отделните страници. Ей за такова става дума - gsjewelry.bg/ruchno-izraboten-gerdan-gshope

Другите ги видях, че са ОК. ;)

Продуктовите страници са добре подредени, дори много. Бих те посъветвал да добавиш по-големи и добри описания, не само характеристики. Пък и ще ти изиграе и добра роля при оптимизацията. Текст от рода на:

Това невероятно вечерно бижу може да се носи както с коктейлна рокля, така и с ....

И да е продаващ текст. Направи го на най-популярните ти продукти и после продължи по логиката към не по-популярните.

Сложи и ако може рилейтед продукти. "Тези, които разглеждат този продукт, разглеждат още...."

Интегрирай Google реитинг и помоли всеки закупил да даде глас, като им го пратиш в пакета този рикуест. Ще питаш защо? Заради това:

rich-snippets-star-rating-google-search.jpg


Вдига CTR-а значително, дори и на ниски позиции. ;)

Сподели още нещо, с което можем да помогнем. ;)
 
От: Re: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Ами в момента конверсията грубо сметната от пускането на сайта е 1: 1000
В последните 3,4 седмици излиза, че е 1: 2000. Странното е, че след като добавихме много нови продукти по-добри описания за някой от продуктите а и самите продукти са доста по-добри. Нещата станаха по зле.
Ще поработим над описанията и над други детайли пък да видим. Сам ми е доста трудно да се оправям със сайта защото нямам техническите умения. Мога да работя само с admin панела. Това доста ме спира да променям и експериментирам с доста неща. Има малък tab с Подобни продукти. До скоро беше само той и не беше нужно да кликаш на таба а излизаше първо той. Но трябваше да добавим подробно описание за някой продукти и нямаше къде просто да го сложим. Не знам дали ще има начин под подробното описание отдолу да излизат и подобни продукти.

Едно шотче от аналистикса:


123.jpg


Здравей,

Исках да знам каква е средната конверсия на продукта ти, 1:100, 1:200, 1:300. Не е от най-жизнено необходимите продукти. Но пък и при таргетиран трафик и тези цени, защо да е голяма. Интересно ми е. Казвам го, защото един приятел ме учуди с конверсия 1:1000 и нагоре. Ставаше дума за адулт трафик, а продукта е събмишънза контент. Демек колкото и добър да е сайта, вече се следят както от къде идва, така и продукта.

Забелязах, че продуктите ти (някои от тях, които видях) имат странни имена. Ако съм честен, не знам дали точно това бих търсил като кл. дума, ако искам да купя такова бижу и за да свериш дали съм прав виж за какви ключови думи идва трафика на отделните страници. Ей за такова става дума - gsjewelry.bg/ruchno-izraboten-gerdan-gshope

Другите ги видях, че са ОК. ;)

Продуктовите страници са добре подредени, дори много. Бих те посъветвал да добавиш по-големи и добри описания, не само характеристики. Пък и ще ти изиграе и добра роля при оптимизацията. Текст от рода на:



И да е продаващ текст. Направи го на най-популярните ти продукти и после продължи по логиката към не по-популярните.

Сложи и ако може рилейтед продукти. "Тези, които разглеждат този продукт, разглеждат още...."

Интегрирай Google реитинг и помоли всеки закупил да даде глас, като им го пратиш в пакета този рикуест. Ще питаш защо? Заради това:

rich-snippets-star-rating-google-search.jpg


Вдига CTR-а значително, дори и на ниски позиции. ;)

Сподели още нещо, с което можем да помогнем. ;)
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Ето тези съвети ми даде и Fozzy :

1. Аз съм мъж, не разбирам, но аз лично като видя, че гривните са по 60лв ще се откажа. Едва ли ще се зачета точно за какво става въпрос. Трябва да набиеш в тъпата ми кратуна, че това е РЪЧНА изработка. Това ще ме накара да разгледам. После да видя, че се ползват качествени елементи, позлати и т.н. Тогава бих купил. Разбираш ли. Трябва навсякъде да набиеш в простите кратуни на юзърите, че това е 100% ръчна изработка.

2. На второ място, като добавя продукт в количката - нека направо праща в страницата за плащане. Няма какво да ги гледам тея колички ала-бала. Надали много хора ще купят да кажем 3 гривни наведнъж. Ако имат мераци, да си поръчват поотделно.

3. После за кошницата. Нека изглежда така:

- продукта и информацията;
- междинна сума и бутон за плащане;
- чак след това тези купони, доставки и т.н.

4. За страницата за плащане - имаш 6 стъпки в различни полета. СТЪПКАТА ТРЯБВА ДА Е ЕДНА!

5. Данни за плащане - махай регистрацията. Не продаваш някакъв изчерпаем консуматив. Няма много потребители да се връщат отново и отново, за да поръчват. Не им е нужна регистрация.

6. За полетата - факс, фирма, ала-бала, за какво са му на човек тези неща. Оставяш следните полета:

- име / фамилия, имейл (незадължително), телефон (задължителен), град и адрес. Това е точка.

7. Махай опции за фирми, фактури и т.н. Едва ли някой ще осчетоводява такъв разход. Ако е мераклия - има телефони, да се обади допълнително.

8. Отдолу, без да ги има тези табове да ти се зареждат опциите за доставка.

9. Начин на плащане да се зарежда под доставката.

10. Махай ги тези общи условия. Всмисъл пиши "При поръчка Вие се съгласявате с общите условия." Не ги карай да цъкат по бутончета. То ги мързи.

11. Това потвърди поръчката го махай. Като попълни всичко, направо слагаш един бутон плащане и това е. Стига толкова.

12. Много хора поръчват през телефон. Където ти е картинката с камиончето, сложи един голям телефонен номер. Да има да звънят. Да им се набива този номер на всяка страница.

13. Слагай отстъпки. Поне на 70-80% от продуктите (в никакъв случай на всички), сложи завишена цена и намаление. Тоест да има задраскано. Да си мисли юзъра - ебаси далаверата, тая гривна струва 80лв, на мен ми я продава за 62, баси якото, купувам.

14. Сложи банерчета - само сега огромни пролетни намаления на новата колекция и там да се виждат всички тези намалени продукти.

15. Сложи онлайн чат - зопим. Има много народ, дето са прости и не могат да се оправят с поръчката, пък им е свиден ваучера да звъннат. Сложи им един онлайн чат да могат да разпитват.

Засега тези неща - изпълниш ли ги - това ще подобри конверсията. Със сигурност.
 
Ако трябва да съм честен, ордер страницата не съм я взимал в предвид. Ако става дума за такова нещо, един куик ордер също не е лоша идея. Това е като форма, но не са задължителни 100 неща, за да пратиш заявка за дадения продукт. Да, не е ордър, но е нещо като добра следа. Има го момента с мързела, но го има и момента с това дали искаш нещо или не.

Най-правилното нещо, което можеш да направиш е на разучиш добре клиентите си и да направиш профил. Така ще имаш реално и идея какво да направиш. Цветове, ордър форми, елементи. Можеш ли средно да прецениш какъв е точни профил?
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Аз забравих да споделя една доста важна информация! Обикновено като пускам някакви реклами и има много посещения постоянно следя хората какво правят в аналистикса. В началото постоянно имаше хора на checkout/checkou страницата които никога не стигаха до checkout/success следователно нямаше и поръчки тогава това помислих, че е от ЕКОНТ модула получих и оплакване от клиент за затруднения с поръчката. Еленков ме посъветва да не го слагам тоя модул но аз не го разбрах как точно ще губя поръчки и не го послушах. Махнах модула, но нещата не се промениха, пак често засичам хора на checkout/checkout страницата и без поръчка. Изпробвал сам десетки пъти всички възможни начини за поръчване, няма проблем на пръв поглед. Ще се послушам Фози и ще оправим ордер страницата. Странното днес беше че засекох човек на checkout/success страницата а поръчка нямаше, не знам как това е възможно :/ Колкото до профила на клиентите ми след като направих една сметка се оказа, че почти всички онлайн поръчки са на тези така "модерни" червени конци против уроки :D и тук там някоя поръчка в намаление. Тоест поръчките са ми до 16лв най-много. Оф лайн продаваме доста повече на случайни клиенти. Няма как да им направя профил защото са много малко самите поръчки.
 
Последно редактирано:
Трябваше с това да започнеш. ;)

Можеш ли да изчистиш това? Стан от форума мисля, че изчистиха и Quick Order формата. Извадиха я от един сайт: http://west-gym.com/ - единственият и минус е, че идват и много фейк, но пък покрай тях идват и адски много реални поръчки. Обаче си трябва позвъняване или най-малкото обратна връзка. Samba-та го слушай, на мен много ми помага. ;)
 

Горе