Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

здравейте аз съм нов в сферата на афилиейт маркетинга ,моля някой да помогне ако може афилиейт сайта ми е onnline-shop.com моля някой да ми пише тук или на Лс
 
Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

здравейте аз съм нов в сферата на афилиейт маркетинга ,моля някой да помогне ако може афилиейт сайта ми е onnline-shop.com моля някой да ми пише тук или на Лс
Мислях дати върна на ЛС, но ще го направя тук, така и така си пуснал линка. ;)

Почвам тук с конверсията. Като цяло сайтът става, но има какво още да се подобри по него.

1. Хедърът не е добър, а името отгоре не е добре така.
2. Менюто свършва в нищото.
3. Сайтът също свършва в нищото.
4. Не е оформен добре текста. Не съм го чел, но може би не е много селс.
5. Нямаш тайтъл на сайта.
6. onnline-shop.com/contactus.php изглежда добре, завършен.

Има още неща по него. Готова ли е темата, взета от самата програма. ;)
 
От: Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Браво, Blinky, страхотно е че предлагаш съпорт като старо куче.

Дори мисля да се възползвам..., защото и при мен нещата не вървят както бих искал...

И ми влизат едни мисли тук...

На английски е ясно - buy, view, you... Call to action бутоните са с изяснен текст. Но как ги правите да са на български? В момента съм "на вие" (т.е. вижте, купете, Вие), но се чудя дали "по-приятелското" отношение в точно тези бутони няма да доведе до по-добри резултати. В крайна сметка "Виж", "Поръчай", "Купи" може и да се отразят по-благоприятно? Вие какво мислите? Преди това бях "на ти", като че ли малко по-добре бяха нещата (но нямам стъкмистика, за да кажа със сигурност...).

Също така в момента съм на "Купете", дали да не го сменя на "Поръчай"/"Поръчайте" с идеята да не им влиза идея за плащане на сметки докато го натискат? Да поръчват пък после да се оправят... (пак някакви психо простотии, но това също е важно).

Пращам ти на лично адреса си, защото както колегата не искам да се въргаля наоколо (не, че е трудно да се намери кой е, но от въпрос за сигурността, нямам какво да се срамувам или крия, всичко е легално).
Какво би ме посъветвал?

Идеята за премахването (или намаляването височината) на слайдера, банерите в хоума е интересна. В момента на 1280х1024 тъкмо се виждат първите продукти, а би било добре директно да падат на някакъв продукт, защото баунса ми е доста висок смятам... 49%.

Какво би предложил за самата продуктова страница. Нарочно съм наблегнал на големите снимки, повечето свободно място и по-изчистения дизайн, защото смятам че това е идеята - чисто и просто, 2-3 изречения там ... "да има" и голям мазен бутон КУПУВАМ!!!

Но явно има някои неща, които мога да пипна, защото конверсията за последния месец е трагична (а съм стигал до и над заветните 1.4-5%)... около 0.3-4% (говоря за целия магазин, не за даден продукт). А продуктите са 90% уникални за България, като почти всички предлагани са с най-добра цена за Европа/България, но какво от това...

Може да шернеш инфото направо тук!
 
Последно редактирано:
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Без да виждам за какво става дума мога да ти кажа няколко неща:
1. Повярвай знам колко боли като паднат продажбите. На мен това ми е основният доход и го приемам много лично :)
2. Няма място за притеснение - никога не е късно за кардинални промени. Сменяй на поръчай това купи и виж какво става. По-принцип или ще подобри много или не чак толкова, но съм сигурен, че ще е позитивна посоката.
3. Прочети какво съм писал за слайдерите, помисли и пробвай.
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

здравейте аз съм нов в сферата на афилиейт маркетинга ,моля някой да помогне ако може афилиейт сайта ми е onnline-shop.com моля някой да ми пише тук или на Лс
Здравей, единственото, което бих могъл да подскажа за сайта, е от страната примерно на клиента- освен, че имаш стилистична грешка "that you it will make you feel"в първото изречение на "Съставки"/не съм чел по-надолу- дано само с мен да е така/, не разбирам хедъра на сайта какво общо има с този или който и да е негалактически продукт? :wink:
 
От: От: Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

На английски е ясно - buy, view, you... Call to action бутоните са с изяснен текст. Но как ги правите да са на български? В момента съм "на вие" (т.е. вижте, купете, Вие), но се чудя дали "по-приятелското" отношение в точно тези бутони няма да доведе до по-добри резултати. В крайна сметка "Виж", "Поръчай", "Купи" може и да се отразят по-благоприятно? Вие какво мислите? Преди това бях "на ти", като че ли малко по-добре бяха нещата (но нямам стъкмистика, за да кажа със сигурност...).

Също така в момента съм на "Купете", дали да не го сменя на "Поръчай"/"Поръчайте" с идеята да не им влиза идея за плащане на сметки докато го натискат? Да поръчват пък после да се оправят... (пак някакви психо простотии, но това също е важно).

Въпроса е повече към Блинки, но и аз ще се включа със съвет.

1. Зависи от стоките и посетителите дали на Вие или на Ти.
2. "Купи" е агресивно и свързва емоционално с харчене на пари. А "Поръчай" е по-меко.

Както каза и @lqllqlq, трябва да тестваш и да сравниш конверсиите. Не знам каква система ползваш, но ако можеш направи 4 еднакви страници и на тях само текста в бутона да е различен. Показвай ги равномерно. Сравни след месец-два. Има и други силни думи - Вземи, Заяви и прочие.

От колко време е магазина? Не знам какви са стоките и каква е историята, но падането на продажбите може да се дължи и на предстоящите новогодишни празници. Аз самия съм замразил всякакви излишни пазарувания, защото предстои голямо ПАЗАРЕНЕ, харчене, купуване на подаръци. Но знам, че предстоят промоции, отстъпки и прочие и просто си разглеждам по сайтове и магазини. Пак казвам - не знам каква е твоята стока и дали може да става за нещо подобно.
 
Re: От: Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

На английски е ясно - buy, view, you... Call to action бутоните са с изяснен текст. Но как ги правите да са на български? В момента съм "на вие" (т.е. вижте, купете, Вие), но се чудя дали "по-приятелското" отношение в точно тези бутони няма да доведе до по-добри резултати. В крайна сметка "Виж", "Поръчай", "Купи" може и да се отразят по-благоприятно? Вие какво мислите? Преди това бях "на ти", като че ли малко по-добре бяха нещата (но нямам стъкмистика, за да кажа със сигурност...).

Също така в момента съм на "Купете", дали да не го сменя на "Поръчай"/"Поръчайте" с идеята да не им влиза идея за плащане на сметки докато го натискат? Да поръчват пък после да се оправят... (пак някакви психо простотии, но това също е важно).


Видях сайта и определено е доста добър. Реално това са стандартните преводи, които мисля, че са ОК. "Виж", "Поръчай", "Купи". Аз лично харесвам повече личното обръщение, което е под формата на "ти". Повече ми допада и определено е някак по-персонално. Защо реши да ги обърнеш пак? Личното отношение е много важно, но да съм честен, бутоните не го изразяват на 100%. Но все пак, бих предпочел обръщения с ти. ;) Доста хора използват тук различни похвати, като това за мен е тунинговане на тунинговането. Или казан с две думи, по-продаващи послания, като Купи -> Вземи, Виж -> Повече или Научи повече, и т.н. Естествено, ще кажа, че за всеки различните варианти дават и различни резултати. Но както казах това е много тънко пипане по конверсията вече.

По дизайна лично аз нямам забележки. Но може да се пипне по някой друг значителен елемент като телефона. Можеш ли да го билднеш? Не че някой ще звънне, но е хората се чувстват сигурни като видят телефон горе. Сега се вижда, но се търси по-скоро, отколкото да се вижда в пълния смисъл на думата.

Това:

Сайтът използва cookie-та, които се съхраняват на Вашия компютър. (още информация)

Всеки път ли е нужно да излиза. Тъй като ми се показва доста често, дори и след като съм приел. Виж го в настройките. Всичко което измества с малко акцента би било частична причина за разсейването на потребителя. Някои даже отказват потребителя. :)

Искам да знаеш, че конверсията зависи и от вкарания трафик. Но предполагам това е елиминирано като причина за влошените статистики. Иначе бих препоръчал да видиш конкретни % на всеки или поне някои отделни продукти. Каква е идеята тук? Всички знаем, че си има топ продукти и такива, които чат пат се купуват. Това само по себе си измества статистиката и я усреднява. Виж за топ продаваните и за не толкова.

Може да сложиш и ако искаш един Fast order, като това е форма за заяква. Естествено, свързваш се с тях преди да се извършва продажбата. Ако не друго, поне може да видиш реално какво се случва. Така де, колкото по-малко има за кликане, толкова по-добре за конверсията. Доказано е. ;)

@ops5, мерси. Системата е OpenCart. ;) Доста е удобна за такъв тип сайтове, но идва и момента, в който сам гледаш нещата да са добре къстамизирани, за да може да обърнеш клиентите си. За това няма нещо мултифунционално. Все пак дизайнерите са до някъде, после е маркетолога. :)
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Превода съм си го правил почти от нулата, защото за Преста 1.5 нямаше читав превод в началото.

В началото беше Купи, после го промених на Купете. Но довечера ще го върна обратно целия сайт "на ти", защото и според мен ще е по-добре. Вместо "Купи" ще сложа "Поръчай". Реших да пробвам, но подобрение нямаше... А и все пак не продавам вратовръзки и костюми, а имам вземане даване с деца и техните родители предимно...

Това за кукитата е много странно, за първи път ти ми казваш, че се получава така. Ще го погледна на какво може да се дължи.... Да не би да си си забранил тотално всякакви кукита на този браузър и да не може да го сетне тъпия модул?

Не искам да слагам guest order точно заради това, щом не ги мързи да се регнат шанса за "кофти" поръчки намалява с доста според мен. Пък и поръчката е с 2 клика (всичко на една страница и потвърждение после). Смятам, че не е особенно затормозяващо.

Ще направя и нови слайдове и банери на хоум пейджа, защото сегашните така или иначе са стари вече и ще дигна с това първия ред продукти да се виждат при десктоп резолюция.

ops5, да има го този момент. Миналата година също ноември беше пълна трагедия. До сега не съм продавал с идеята, че клиента ще ми каже че "е за Коледа", но явно го има и това или просто дечорлигата събират парите и тогава си купуват нещо след Нова Година.

lqllqlq, пускам ти и на теб на лично сайта да си кажеш мнението.
 
Re: От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Превода съм си го правил почти от нулата, защото за Преста 1.5 нямаше читав превод в началото.
Ха, това преста ли е? Мислех, че е Опенкарт. :)

Приемам си кукитата, просто ми направи впечатление, че съобщието излиза доста често, дори и при приемане. Но ако само пи мен е така, ако няма друг проблем с това, пропусни го като мои коментар. :)

За банерите. Смени ги. Или по-скоро актуализирай. Имаш ли някакви кампании, които вървят в момента? Оп, идват новогодишните и коледни празници, определено ще имаш. :)
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Да, има стока, ще направя коледната кампания добре. Декември е лесен, всеки приреве и си купи нещо, важното е да е същото темпо (или поне 80%) от него и през останалите месеци до лятото и после септември-ноември също...
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Щом е Преста може ли и аз да погледна сайта на лични.
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Като влезеш в категория има ли причина да не се показва в лявата част меню с категории? Така ще е по-лесна навигацията, а не да ровиш мега менюто горе всеки път.
А и имаш място къде да го сложиш...

Кое ти е по-важно - ревюта или ФБ? Ако са ревюта - сложи ги в ляво, а ФБ в дясно, не както е сега.

Този еконт има ли причина да заема място в лява колона, освен да им правиш безплатна реклама? Имам договор с тях, никъде по магазините си не съм им слагал банерите или каквото и да е. Сложих го във ФБ страницата като таб - там не ми пречи и пак си го ползвам.

Купете може да пробваш да го смениш с "Поръчай" или "Поръчай сега", а цвета на бутона от червен в зелен. От смяната на call-to-action печелиш и това, че бутона става по-дълъг, т.е по-добре видим. Купи се асоциира с разход, харчене, а "поръчай" е повече искам го, дай ми го. За цвета няма да казвам как се реагира на червено...не случайно всички забранителни надписи и табели са червени.

На фронта под слайдера имаш производители. Долу в дъното - пак. Защо са ти, освен да ти заемат място? Ако имаш 20кв магазин какво ще избереш - голям кардборд с фигура и реклама на 1 марка, но 10 продукта по-малко изложени или да си изложиш продуктите и да разкараш кардборда?

Ако има опция да избираш за фронт пейджа продукти в табове или не, не е ли твърде оптимистично да залагаш на потребителските познания и съобразителност да се сетят да цъкат табовете?
Ако можеш - тествай без табове, на секции една под друга примерно: Най-нови - 4 продукта в ред, Препоръчани - 4 продукта в ред и тн. Тогава ще можеш да разкараш слайдера и да листнеш 20 продукта от различни секции/критерии/категории на фронта. Пак въпрос с реалният магазин:
Имаш 20кв магазин с 6кв външна витрина. Какво избираш: 3-4 манекена с атрактивно облекло/добре аранжирани стойки с изложени артикули или перфофолио, което покрива 2/3 от тия 6кв външна витрина?
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Почвам едно по едно... :)

Като влезнеш на продукта навигацията остава горе в бредкръмба, копчето назад на браузъра (или на мишката) и както ти каза мегаменюто (в момента не е нужно да "пробиваш" от него и всяка крайна категория е листната там. Може да е една идея по-объркващо, но това ми печели повече място на продуктовата страница (махането на категориите).

Модула за ФБ при mouseover изскача и това дразни като скролваш надолу нагоре с лентата. Иначе и така влиза по някой друг човек от ФБ модула, а ревютата могат да седят и те в ляво, но реших да ги преместя в дясно (може да ги върна в ляво след време не знам).

Сега ще седна да попроменя и Купете със сигурност става Поръчай :) Точно с тази цен - дай ми го, пък после ще му мисля...

Тези три "банера" на хоум-а са производители, на които искам да акцентирам. След време мога да ползвам тези места за промоции и др. простотии. Долу си седи слайдера и при положение, че под модула с табовете с продукти няма полезно инфо не смятам, че пречи. Оставил съм 2-3 изречения текст, които съм видял че се отразяват добре при търсене (въпреки, че са под фолда както някои казват, че това място там гугъл не го грее кво пише...)

Темата има опция да е със слайдери на хоум пейджа и така беше до преди 2 седмици, но реших да оеднаквя с продуктовата страница, защото и там съм с табове и чак под тях са слайдерите. Ще преценя дали има спад в отворените страници и дали има повишение в баунса.
Може да си поиграя и с анимирани слайдове (това също беше добавено в последната версия на темата), да видим дали ще грабва вниманието...

ops5, пускам ти сайта на лично ;)

Едит - промених навсякъде където имаше Купете/Вижте/Плащане с Поръчай/Виж/Поръчай, да видим какво ще стане след месец. Отново минах и на зелен бутон вместо червен.
 
Последно редактирано:
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Стоките ти стават за подаръци на новогодишните празници. Дано да им повече продажби след 2-3 седмици.
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Благодаря за готовността да помогнете.
Опитвам се да популяризирам сайт-блог за правни услуги. Не мога да си позволя да плащам каквото и да е за момента, затова влагам собствено време и труд. Проблемът е, че няма никаква полза от усилията ми, вероятно защото нищо не разбирам от тези неща, макар и да съм прочела много съвети.
Сайтът е: отстраних линковете, защото не отговарям на условията да ги публикувам, отскоро съм във форума; ако проявите интерес, ще Ви ги пратя/. Добавих го до всякакви търсачки (по списък). През моя акаунт във Фейсбук направих 2 страници:
Публикувам нови статии в сайта. И в крайна сметка не излиза никъде в гугъл - нито при търсене на примерно "правни услуги", "адвокат в София" и подобни, нито с думи от статии, които съм качила, прим. "запис на заповед", "предварителен договор" (само със "задатък" сайтът излезе веднъж на втора страница в гугъл).
Какво още мога да направя, за да популяризирам сайта и да увелича трафика към него (целта е привличане на клиенти към услугите на кантората ни, включително много неща можем да правим онлайн - консултации, изготвяне на договори и т.н.). И с фейсбук-а нищо не ми се получава. Какво да направя, за да излизат двете фейсбук-страници в гугъл, като на други мои колеги, това с привличането/поканването на приятели и харесвания е безнадеждна работа; в крайна сметка искам да ме виждат в гугъл, а не само "приятелите". Да се съсредоточа върху едната страница или да движа и двете? Направих си самостоятелно и сайт за рускоезична аудитория: и него добавих в търсачките по същия списък; пуснах го в една руска социална мрежа - "одноклассники", но и там правя същото като във фейсбук - поканвам приятели и се завъртам в същия порочен кръг. Това не е превод на основния сайт, а има съвсем друго съдържание, което би било интересно в чужбина. За да го лансирам през фейсбук, трябва ли да правя фейсбук-страница на руски език или е добре да използвам тези двете (или една от тях - ?). Имам юридическо и филологическо образование, уж съм средно интелигентна, но не се справям. Ако ми дадете някое друго указание-съвет, може и да потръгне отнякъде, за което предварително благодаря. С такива надежди се регистрирах съвсем отскоро в този форум, ще следя за отговори, а можете да ми пишете и на email:
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

Привет,

напиши сайта, като текст с интервали между точките. Не би трябвало да има проблем и тогава компетентните съфорумци ще могат да дадат идеи.
 
От: Конверсия и Оптимизация - Ще Помагам с Каквото Мога. :)

По същия начин давам и фейсбук-страниците: facebook com/advokatpravniuslugi другата е с огромно количество знаци, не съм набрала достатъчно харесвания, за да въведа нормален фейсбук адрес, facebook com/ pages/ Aдвокат- Димитър- Петков
 
Не искам да звуча грубо, но ще те излъжа, ако кажа, че всичко е ОК със сайта. Като почнем от дизайна и свършим с липсата на фавиконка. ;)

Ето над какво може да се помисли:

1. Дизайн - нужно е нов. Бих ти препоръчал платен, ще избегнеш и линковете долу.
2. Високо качество на картинките, които са на слайдъра.
3. Добра структура на сайта - от към менюта и подредба на страниците. Не мисля, че за корпоративен сайт е добре хоум страницата да е блог страница - да се обновява с всяка нова статия. Да, чест от главната страница може, но не и цялата. Не е блог или медиен сайт.
4. Липсва лого, фавиконки и картинки по страниците - прави текста по-лесно смилаем за окото и сайта не толкова сух.
5. Преведи всички елементи от блога, да няма висящи като Categories, Last posts и подобни.
6. Липсват социалните иконки и бутони.

Виж това:

micekdesign.com/temp/law/code

demo.oboxsites.com/capital

Нещо такова. По-корпоративна визия. ;) Дай повече инфо, за да видя още какво да дам като напътствия и свети. ;)
 

Горе