Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Имаше спор докато не му пратих снимките. Така и не успя да каже буксите сами ли се отрязаха, изолирбанда сам ли се нави, камерата се спаружи в кутията и етикета падна или е хукнала по калдъръма и се е очукала така. Накрая изскочи с въпрос:

С такива тъпаци е опасно. Защото ще ги изгори и ще пише на КЗП и онея ще те разпънат, а ти нямаш как да докажеш, че тоя е пуснал камерите на 15-6 волта...
 
Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

С такива тъпаци е опасно. Защото ще ги изгори и ще пише на КЗП и онея ще те разпънат, а ти нямаш как да докажеш, че тоя е пуснал камерите на 15-6 волта...

Е как, някаква мейл кореспонденция? Нещо както се вика черно на бяло. Те от КЗП ще дойдат да му плеснат глоба, ако оня и кретен по целия си изгладен мозък, но въпросът е, че той може да обжалва и то с доказателства. Нали? :) Много е важно когато имате работа (аз така правя поне) с плиткоумни да водите комуникация, която да е един вид доказателство. Не знам как, но вече и телефоните могат да записват разговори, както е вика. Защото няма да му сработи мозъка да си улесни живота, но ще му сработи да ви наклепа. То пък да беше и мозък. Някакво си там пихтиесто вещество с епидермис. :)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

С такива тъпаци е опасно. Защото ще ги изгори и ще пише на КЗП и онея ще те разпънат, а ти нямаш как да докажеш, че тоя е пуснал камерите на 15-6 волта...

Работя основно с фирми, тоест КЗП няма как да се намеси в подобен казус. А иначе, дори да не беше така, той беше срязал фабричните букси, което е все едно да си подостриш с тесла телефона, а после да му търсиш гаранция.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Стоя и го чета това и недоумявам... как има такива клиенти, след подобна работа с техниката се чудят какво става, защо не работи?!?! Или пък това с волтажа...
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Стоя и го чета това и недоумявам... как има такива клиенти, след подобна работа с техниката се чудят какво става, защо не работи?!?! Или пък това с волтажа...

Аз от това недоумение се успокоявам, че все още не съм мръднал. Преди няколко години имахме един, който преценил, че на двр-а му е топло и разпробил малко дупки в корпуса, срязал кабела на хард-а, от там изкарал захранване за едно вентилаторче за лаптоп...
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Е, поне не изкарал вентилаторче да му вее перчема лятоска.
Искрено се смях на някои постове. :)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Ей това е типично нашенска черта, сами да се оправяме, да побългаряваме.. Няма да питаме специалисти, хора които с това се занимават, хора от които сме купили нещото.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Аз от това недоумение се успокоявам, че все още не съм мръднал. Преди няколко години имахме един, който преценил, че на двр-а му е топло и разпробил малко дупки в корпуса, срязал кабела на хард-а, от там изкарал захранване за едно вентилаторче за лаптоп...
Имаш ли снимка? :clap:
 
Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Ей това е типично нашенска черта, сами да се оправяме, да побългаряваме.. Няма да питаме специалисти, хора които с това се занимават, хора от които сме купили нещото.

Ама оправянето е винаги и трябва да бъде винаги на собствена глава. Не знам защо после клиентите ръмжат. Аз имах преди няколко седмици проблем с една батерия на един Самсунг, не почнах сам да си я оправям или да тестват нова, купена от мен, а просто им го върнах, казах да ми я сменят, защото там е проблема направиха го и вече не съм ги търсил. Това е начина, всичко друго е голяма греда, в повечето случаи по-голямата е за търговеца. ;)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Олигофрени + КЗП е много опасна комбинация! Един идиот се опита да върне стока след 3 месеца експлоатация. И си настояваше, че е в правото си. В крайна сметка се е оплакал в КЗП (по принцип сигнала е анонимен, но тоя ясно заплаши, че ще се обърне към тях, ако не му върнем парите) и звъня една лелка. Искаше да отида при тях за изясняване на случая. Консултирах се с адвокат, който ме посъветва да обясня по телефона, че в установения за рекламация срок не сме получавали никакви сигнали в период от 2 месеца (което е вярно), но да не им ходя на крака понеже ще ида за едно, а ще намерят пролука да ме глобят за друго. Така и направих.
Имам чувството, че медиите и законодалството създават някакъв комфорт в клиентите за рекетиране на онлайн търговците. Че всичко им е позволено и само чувството на съобразителност в тях може да те предпази от неприятности.
Абе тая държава е свикнала да чука малките и да бъде изнасилвана от големите!
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Имах един клиент, който ми каза, че е от същия град, в който се намира офиса ни и пожела да си вземе продукта лично от офиса. Аз естествено му казах, че няма никакви проблеми и му обясних къде точно се намира, а неговия следващ въпрос беше, дали ще плаща доставка.....
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Преди малко гледам историята на чатовете и пак бисери в прахта:
Visitor 5:16 PM интересува ме има ли камера(и) които работят без ток (на батерия)

5:20 PM Консултант has joined.

Консултант 5:20 PM Не

5:23 PM Консултант has left.

Visitor 56432492 has rated the chat Bad
Visitor 56432492 commented: "еднозначен,отговор без никакво пояснение и помощ"

5:25 PM Visitor 56432492 has left.

Много ме радват такива симпатяги! Задава затворен въпрос, получава отговор, следва 2 мин тишина преди да бъде напуснат чата, а той след още 3 идва в съзнание и недоволен.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Е, малко прекаляваш. Аз никога не бих излязал от чата преди клиента. Все пак искаш ли да продадеш нещо или не? Той може да търси едно, а ти да го убедиш за друго.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Е, малко прекаляваш. Аз никога не бих излязал от чата преди клиента. Все пак искаш ли да продадеш нещо или не? Той може да търси едно, а ти да го убедиш за друго.

Принципно си много прав, НО! ...мога да заложа пари, че този е:
а) Пчелар
б) Пчелар фен на продавалник

И в двата случая той си представя покупка следната схема, която съставлява списъка от нужни неща за системата:
1. Камера с цена 20-30лв
2. Батерия (в най-добрия случай тип СОТ-аджийска от "ония малките по 20 кинта...")
3. Антенка към точка 1, която "мята далече щото къщата ми е само на 10км от мястото"

Тотал на инвестицията: до 100лв.

А истината е, че:
1. Камери с такива цени не са реални, освен ако не са в магазин за детски играчки. Нека сме реалисти - долара е над 1.80 и няма как да стане
2. Само с камера не става - трябват кабел, букси, захранване, записващо у-во
3. Да има "антенка", че дори комлект, но излизат към 300лв и си трябва пряка видимост от точка А до Б
4. За да е автономно може само ако:
4.1 си направим фотоволтаично захранване - за 2-3 камери излиза 900-1200лв без ДДС
4.2 си купим 2-3 тягови акумолатора по 100-тина Ah с цена за брой 370-400лв без ДДС

И ако е стабиляга и и изкарал да изчете всичко това се случва една от следните реакции:

1. "Ееееее аз мислех нещо до 100 кинта беее! Нямате ли нещо по-тЪка тънкЪна?"
2. "Ми то с батерия не става ли?" - задължително е да се пропусне дискусията "А акумолатора какво е?"
3. И най-честия вариант - ступор. Тишина. Лично аз залагам, че припадат и удрят глава в клавиатурата

И като минаваш всеки ден с поне 3ма през по-горния разговор и казус и всичко това е ден след ден някак развиваш 6то чувство, което ми напомня за ония стар виц:

Една жена си пътува в маршрутката. Трябва да предаде напред пари за билета. Близо до нея седи друга жена. Как да се обърне към нея - на "ти" или на "вие"? Започва да разсъждава логически.
Тази маршрутка е експресна. Ако до сега не е слязла, значи отива в моят квартал. Отива с бутилка вина, значи отива при някой мъж. Бутилката е скъпа, значи отива при някой красив мъж.
В нашият квартал има само двама красиви мъже: мъжът ми и любовникът ми. Тя не може да отива при любовника ми, защото в момента аз отивам при него. Значи отива при мъжа ми. Мъжът ми има две любовници - Катя и Ани. Катя е в командировка.
-Ани, ще предадете ли на шофьора парите за билет?
Момичето пита(учудено):
-А вие от къде ме познавате???
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Да, знам какво имаш предвид. Само че, винаги има вероятност интуицията ти да греши :)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Като отворих темата, веднага се сетих за:

"When I try to counteract the client’s arguments" (thecodinglove.com)

I468avn.gif
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

От преди няколко дни:

Visitor: Дайте идея за спортни обувки за момче в първи клас. 12:18 PM
Visitor has left. 12:18 PM

Даже нямах време да отворя чата :)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

От скоро някакви деца си правят ташак с мене... обаждат се и си поръчват "средиземноморски акули" , "динозаври" и т.н.. :D На мен ми е забавно и им играя по свирката... но вчера ми вдигнаха нервите... звънят ми и им затварям... около 10 пъти се повтаря това , накрая се изнервих.. звъннах им от другият ми номер и се направих на чичко полицай и след 10 секунден разговор затвориха :D Надявам се да са се стреснали ,че ми омръзна...
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Вчера един разбирач, ме накара да тропам с крачета до центъра да му занеса една топка, "защото идвали почивни дни и той бързал" и познайте. "Ама тая топка не е такава дето ми трябва!"...

А като поръчва къде гледа уе?!?!

Топката трябвало да бъде такава и такава... А такива топки НЯМА, производителя не произвежда, отбора му си били взели от спортдирект, ама вече ги нямало. Пожелах му пак да ги проима там и по живо и здраво!

Тропках с крачета към къщи....

Ем не чете, ем аз съм му виновен. Накрая ми вика "вземи 5 лева, за тва че се разкавра"... погледнах го на кръв и суполи направо...

2.5 часа загубени в разходка в най-големия студ и аз излезнах по тениска и къси гащи да се таковам, са подсмърчам...
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Вчера един разбирач, ме накара да тропам с крачета до центъра да му занеса една топка, "защото идвали почивни дни и той бързал" и познайте. "Ама тая топка не е такава дето ми трябва!"...

А като поръчва къде гледа уе?!?!

Топката трябвало да бъде такава и такава... А такива топки НЯМА, производителя не произвежда, отбора му си били взели от спортдирект, ама вече ги нямало. Пожелах му пак да ги проима там и по живо и здраво!

Тропках с крачета към къщи....

Ем не чете, ем аз съм му виновен. Накрая ми вика "вземи 5 лева, за тва че се разкавра"... погледнах го на кръв и суполи направо...

2.5 часа загубени в разходка в най-големия студ и аз излезнах по тениска и къси гащи да се таковам, са подсмърчам...

Ако знаеш колко пъти съм се разкарвал на 10км напразно .. :)
 

Горе