Некоректно отношение от Виваком

От: От: Некоректно отношение от Виваком

Да, това влиза в дефиницията на престъплението измама, но е интересно как ще го докажеш.
Ами ако си имаш свидетел, да кажем, че съпругата ти е била с теб или някой приятел, мисля, че няма да е проблем да се докаже в съда.
 
От: От: Некоректно отношение от Виваком

Ами ако си имаш свидетел, да кажем, че съпругата ти е била с теб или някой приятел, мисля, че няма да е проблем да се докаже в съда.
Ако си близък/роднина на другия, лесно адвокат ще каже, че лъжеш, за да подкрепиш версията му, защото ти е близък/роднина. Трябва ти нещо по-сериозно. Точно затова този вид престъпление в почти всички случаи остават ненаказани.
 
От: От: От: Некоректно отношение от Виваком

Ако си близък/роднина на другия, лесно адвокат ще каже, че лъжеш, за да подкрепиш версията му, защото ти е близък/роднина. Трябва ти нещо по-сериозно. Точно затова този вид престъпление в почти всички случаи остават ненаказани.

И значи хиляди лъжат а да кажем някоя фирма(не визирам определена) всичко и е изрядно и всички подобни казуси са чиста случайност :) айде де ...
 
От: Некоректно отношение от Виваком

В договора на Виваком не пише сумата, която ще плащаш. Също така не пише колко лева допълнително ще платиш щото отчитането им е на определено число и са се натрупали. Служителите им са много некомпетентни. Объркани са те самите от десетките пакети, отстъпки, добавки и т.н.

На 2-3 пъти са ми обърквали договора при преподписването. Сменяли са ми без мое знание пакетите и сметката ми е набъбвала. Макар, че винаги след това, като отида в техен офис и ми приспадат сгрешените пари. При върнат приемник и подписан протокол - пак ме караха да плащам стотина лева. Хайде пак до офиса и ги махнаха от сметката.

Много внимавайте при преподписването на договора! Много от нещата не ги пише в договора. Питайте по 3 пъти, колко ще плащате на месец, за да може ако има някаква издънка от служителя, да може да ги накарате да си оправят бакиите.
 
От: Некоректно отношение от Виваком

В договора на Виваком не пише сумата, която ще плащаш. Също така не пише колко лева допълнително ще платиш щото отчитането им е на определено число и са се натрупали. Служителите им са много некомпетентни. Объркани са те самите от десетките пакети, отстъпки, добавки и т.н.

На 2-3 пъти са ми обърквали договора при преподписването. Сменяли са ми без мое знание пакетите и сметката ми е набъбвала. Макар, че винаги след това, като отида в техен офис и ми приспадат сгрешените пари. При върнат приемник и подписан протокол - пак ме караха да плащам стотина лева. Хайде пак до офиса и ги махнаха от сметката.

Много внимавайте при преподписването на договора! Много от нещата не ги пише в договора. Питайте по 3 пъти, колко ще плащате на месец, за да може ако има някаква издънка от служителя, да може да ги накарате да си оправят бакиите.

Не става с питане, 3 такси и други неща премълчаха хем питах 10 пъти изрично. Всеки път ми се кълняха, че няма нищо повече. В момента ми държат 3 такси като депозит ... А може и ендата да я приспаднаха след като вдигах няколко часа скандал там.
Виваком не си заслужават нервите който хабя за тях. Един номер имам там и след някой месец изтича, и го местя. Повече с тези няма да работя!
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Некоректни са да, само един смс ми пратиха с напомняне да платя сметката и сега съм със спрян телефон...
На глобул като бях през час ми напомняха да си платя сметката и няма как да забравиш :D
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Питайте по 3 пъти, колко ще плащате на месец, за да може ако има някаква издънка от служителя, да може да ги накарате да си оправят бакиите.
Колкото и пъти да питаш, няма значение какво ще ти отговорят, тъй като отговорът им го няма никъде черно на бяло. Когато се оплачеш не е трудно да заявят, че не са ти обяснявали такива неща. Важно е какво пише в договора, а не какво ти обясняват или как са си попълнили нещата в системата. Не си длъжен да им плащаш нищо за техните грешки без значение дали им се иска. Дори имаш право да си поискаш обезщетение.
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Колкото и пъти да питаш, няма значение какво ще ти отговорят, тъй като отговорът им го няма никъде черно на бяло. Когато се оплачеш не е трудно да заявят, че не са ти обяснявали такива неща. Важно е какво пише в договора, а не какво ти обясняват или как са си попълнили нещата в системата. Не си длъжен да им плащаш нищо за техните грешки без значение дали им се иска. Дори имаш право да си поискаш обезщетение.
Домашния им нет 30ГБ :D
Това и на баба ми няма да и стигне.
Но в случая служителя няма как да знае всичко - за всеки клиент различни оферти + много нови неща всеки ден такси,планове....
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Аз съм на 50 мегабита (има и план със 100 мегабита оптика). Добре е нет-а им. За какво ти е повече? На мен ми стига да си качвам файлове по сайтовете, а и да си тегля архивите.
И за гейминг става и филми да гледаш.

Винаги са ми съдействали като се оплача, че имам проблем със сметката. Техниците им (поне при нас) са доста отзивчиви и винаги са си свършвали добре работа. Бе имат си трески за дялане, ама се трае.

Домашния им нет 30ГБ :D
Това и на баба ми няма да и стигне.
Но в случая служителя няма как да знае всичко - за всеки клиент различни оферти + много нови неща всеки ден такси,планове....
 
От: От: Некоректно отношение от Виваком

Аз съм на 50 мегабита (има и план със 100 мегабита оптика). Добре е нет-а им. За какво ти е повече? На мен ми стига да си качвам файлове по сайтовете, а и да си тегля архивите.
И за гейминг става и филми да гледаш.

Винаги са ми съдействали като се оплача, че имам проблем със сметката. Техниците им (поне при нас) са доста отзивчиви и винаги са си свършвали добре работа. Бе имат си трески за дялане, ама се трае.

Ти си с оптика най-вероятно, на мен ми предложиха рутер със сим карта и ограничен трафик от 30Гб. Аз на телефона удрям по 5Гб какво остава 30ГБ за компа.
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Сега малко да ви разсмея и да видите колко са жалки. Ходих преди малко до офиса на Виваком и им казах, че искам да се изключа. Гледаха ме като гръмнати и единия мъж ме прехвърли към една жена. Отидох при нея и тя започна да се прави на луда. Трябвало да подам молба за едномесечно предизвестие и да платя 3 наказателни такси без отстъпка. Казах ОК и питах колко трябва да платя и заявих, че искам да се изключа. Тя започна да увърта, че нямала такава информация и трябвало да се обадя на 123, защото само от там можели да ми кажат.

Излязох от офиса и звъня на 123, обади се някаква жена и започна да ми обяснява как договора бил изтекъл, но заради приемника се увеличил без отстъпка от 25% и че съм подписал договор, а служителя тогава ми бил обяснил всичко. Аз ѝ казах, че не ми е обяснил нищо и ми е казал само, че ще плащам по 2,50 за приемника и че договора се удължава, но нищо не е споменал за отстъпка и че ще плащам повече. Въпреки това, казах, че нямам претенции за парите, защото съм подписал такъв договор, но държа на своето, че не са ме уведомили за това нещо. Тази жена изтрещя и започна да се държи страшно нагло, след всяко изречение ми казваше "лека вечер" и бързаше да затвори, но аз продължавах. Казах ѝ, че искам да се изключа и да ми каже колко пари трябва да платя.

Ето тук стана смешното, защото според нея не могла да ми даде такава информация и само в офиса могат да им дадат. Казах ѝ, че именно от офиса ме накараха да звъня на 123, а тя пожела да ѝ дам да говори със служител. Отидох при един и му давам телефона, а той се дърпа и не иска да говори :) След това отидох пак при жената и тя не искаше, но накрая и дадох телефона в ръцете та си размениха няколко думи. Взех си пак телефона и тази от 123 ми каза, че е дала цялата информация на жената в офиса за това, колко трябва да платя и ми затвори. Ха-ха, да ама тази в офиса ми каза, че не ѝ била дала никаква информация. Накара ме даже да се нося договора, да гледа от него, защото нямало как да ми каже. Прехвърляха си топката - от офиса ме карат да звъня на 123, а от там ми казват да се оправям в офиса.

В крайна сметка не можах да разбера колко пари трябва да платя, за да се изключа. Ясно е, че това разиграване се прави целенасочено, но няма да се откажа. Ще подам жалба и в комисията за защита на потребителите. Знам, че сигурно няма да ми обърнат внимание, но въпроса е принципен. Въобще не ми пука за тези 12 лева, които ще плащам до декември в повече, а за това че ме правят на маймуна и ме разиграват. Убедил съм страшно много хора да се включат към тях, които общо им дават хиляди левове месечно. Сега заради тези простотии, ще кажа на всички че са измамници, ще си махна телефоните от тях, интернета и телевизията и повече никога няма да се занимавам с тази смешна фирма. Много години бях на Глобул и никога не съм имал такива проблеми. Прехвърлих се единствено заради по-доброто им покритие, но само заради това не си заслужава човек да ги търпи.
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Сега малко да ви разсмея и да видите колко са жалки. Ходих преди малко до офиса на Виваком и им казах, че искам да се изключа. Гледаха ме като гръмнати и единия мъж ме прехвърли към една жена. Отидох при нея и тя започна да се прави на луда. Трябвало да подам молба за едномесечно предизвестие и да платя 3 наказателни такси без отстъпка. Казах ОК и питах колко трябва да платя и заявих, че искам да се изключа. Тя започна да увърта, че нямала такава информация и трябвало да се обадя на 123, защото само от там можели да ми кажат.

Излязох от офиса и звъня на 123, обади се някаква жена и започна да ми обяснява как договора бил изтекъл, но заради приемника се увеличил без отстъпка от 25% и че съм подписал договор, а служителя тогава ми бил обяснил всичко. Аз ѝ казах, че не ми е обяснил нищо и ми е казал само, че ще плащам по 2,50 за приемника и че договора се удължава, но нищо не е споменал за отстъпка и че ще плащам повече. Въпреки това, казах, че нямам претенции за парите, защото съм подписал такъв договор, но държа на своето, че не са ме уведомили за това нещо. Тази жена изтрещя и започна да се държи страшно нагло, след всяко изречение ми казваше "лека вечер" и бързаше да затвори, но аз продължавах. Казах ѝ, че искам да се изключа и да ми каже колко пари трябва да платя.

Ето тук стана смешното, защото според нея не могла да ми даде такава информация и само в офиса могат да им дадат. Казах ѝ, че именно от офиса ме накараха да звъня на 123, а тя пожела да ѝ дам да говори със служител. Отидох при един и му давам телефона, а той се дърпа и не иска да говори :) След това отидох пак при жената и тя не искаше, но накрая и дадох телефона в ръцете та си размениха няколко думи. Взех си пак телефона и тази от 123 ми каза, че е дала цялата информация на жената в офиса за това, колко трябва да платя и ми затвори. Ха-ха, да ама тази в офиса ми каза, че не ѝ била дала никаква информация. Накара ме даже да се нося договора, да гледа от него, защото нямало как да ми каже. Прехвърляха си топката - от офиса ме карат да звъня на 123, а от там ми казват да се оправям в офиса.

В крайна сметка не можах да разбера колко пари трябва да платя, за да се изключа. Ясно е, че това разиграване се прави целенасочено, но няма да се откажа. Ще подам жалба и в комисията за защита на потребителите. Знам, че сигурно няма да ми обърнат внимание, но въпроса е принципен. Въобще не ми пука за тези 12 лева, които ще плащам до декември в повече, а за това че ме правят на маймуна и ме разиграват. Убедил съм страшно много хора да се включат към тях, които общо им дават хиляди левове месечно. Сега заради тези простотии, ще кажа на всички че са измамници, ще си махна телефоните от тях, интернета и телевизията и повече никога няма да се занимавам с тази смешна фирма. Много години бях на Глобул и никога не съм имал такива проблеми. Прехвърлих се единствено заради по-доброто им покритие, но само заради това не си заслужава човек да ги търпи.

Утре имам ходене и ще питам и аз да видя какво ще ми кажат, но 100% офиса в който ходиш е с тъп персонал.
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Ами не е само персонала, защото и от 123 жената се държа доста арогантно и отказа да ми каже как стоят нещата. Иначе офиса е във Варна - Владиславово, в Пикадили. Отидох съвсем спокойно и исках да ми кажат как мога да се изключа и колко трябва да плата. Ами, явно никой не знае и никой не можа да ми даде тази строго-секретна информация :)
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Персоналът не е тъп. Инструктирани са целенасочено да мотаят хората, които искат да прекратяват договори. Лъжат, че системата им не работела в момента или измислят нещо друго, за да те накарат да си заминеш и да дойдеш някой друг ден. Надяват се в крайна сметка да се откажеш или да се съгласиш да подновиш договора. За да стане работата е нужно търпение и трябва да се действа твърдо. Просто стоиш там и не мърдаш, докато не си получиш своето. Не е нужно да има грубости, тъй като на служители също не им е приятно да мотаят хората. Като видят, че си настоятелен и безкомпромисен обикновено се предават и правят каквото искаш.
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Ами не е само персонала, защото и от 123 жената се държа доста арогантно и отказа да ми каже как стоят нещата. Иначе офиса е във Варна - Владиславово, в Пикадили. Отидох съвсем спокойно и исках да ми кажат как мога да се изключа и колко трябва да плата. Ами, явно никой не знае и никой не можа да ми даде тази строго-секретна информация :)

ЬТК имаха едни 150М на депозит във КТЬ дето изгоряха. Ще ти дам линкове ако искаш да видиш.

И те първи започнаха ценовата война която доведе до тези ниски цени тази година. Късмет - едните си смениха мрежата, другите 20 години и баталията беше пълна.

Но онези 150М (лева) тежат защото са част от един облигационен заем за 400М юро взет през ирландската борса и т.н.

Съвсем накратко... кръв пускат - пари не връщат!
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Ще се махам от тях със сигурност. Единствено при тях ми харесва това, че на телевизията може да се връща назад. Има ли други с такива опции? Доколкото видях Мтел са писали в сайта си, че и при тях може, но досега не съм го видял при никой. Иначе тук във Варна ми хвалят Мсат, че имат 230 програми и интернет на добра цена, но пък при тях не може да се връща и да се дава на пауза, а като човек свикне с това, не му се иска да се върне към нормалната поточна телевизия :)
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Вземаш един DreamBox имаш подобни функции. Не е чудо невиждано.

Даже със ДБ ще имаш една гора нови възможностти - card sharing е една много малка част от това. А другия брутален фийчър е този:
https://www.youtube.com/watch?v=3POQ6qRJbn4
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Ако служителя ти каже в прав текст, че за две годишния договор ще ти струва 25 лева и в последствие се окаже, че трябва да плащаш 40 лева си е измама за мен, без значение какво пише в договора.

те служителите всичко си говорят само за да прикоткат премии.
Значи имаше лятна промоция, която включваше безплатен нет ,ако се абонираш за хибрид.Всичко за 10лв. Преди да се подпише се чете договора и се пита защо инета в договора е 7лв?Нали е безплатен?Ами то така си пишело иначе е безплатен.Минава месец и сметката идва 17 лв.Отивам да се карам с тях.Такъв договор съм подписал.АБЕ .УНДИ ЗАСПАЛИ, КАТО ИМА И ПРЕДЛАГАТЕ НЕЩО БЕЗПЛАТНО,защо да си го плащам?
Писах жалби и какво ли не, но не го анулираха.ЗАТОВА 3те карти мигрираха към мтел и сега им плащам 70лв, които вивата през крив макарон.Със сигурност многото излъгани са минали към други оператори.

пс.Наскоро имаше сеир в един офис на вивата.Една дама скъса договора си и го захвърли в лицето на служителката.Беше само за видео и после по медии кеф
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Сега малко да ви разсмея и да видите колко са жалки. Ходих преди малко до офиса на Виваком и им казах, че искам да се изключа. Гледаха ме като гръмнати и единия мъж ме прехвърли към една жена. Отидох при нея и тя започна да се прави на луда. Трябвало да подам молба за едномесечно предизвестие и да платя 3 наказателни такси без отстъпка. Казах ОК и питах колко трябва да платя и заявих, че искам да се изключа. Тя започна да увърта, че нямала такава информация и трябвало да се обадя на 123, защото само от там можели да ми кажат.

Излязох от офиса и звъня на 123, обади се някаква жена и започна да ми обяснява как договора бил изтекъл, но заради приемника се увеличил без отстъпка от 25% и че съм подписал договор, а служителя тогава ми бил обяснил всичко. Аз ѝ казах, че не ми е обяснил нищо и ми е казал само, че ще плащам по 2,50 за приемника и че договора се удължава, но нищо не е споменал за отстъпка и че ще плащам повече. Въпреки това, казах, че нямам претенции за парите, защото съм подписал такъв договор, но държа на своето, че не са ме уведомили за това нещо. Тази жена изтрещя и започна да се държи страшно нагло, след всяко изречение ми казваше "лека вечер" и бързаше да затвори, но аз продължавах. Казах ѝ, че искам да се изключа и да ми каже колко пари трябва да платя.

Ето тук стана смешното, защото според нея не могла да ми даде такава информация и само в офиса могат да им дадат. Казах ѝ, че именно от офиса ме накараха да звъня на 123, а тя пожела да ѝ дам да говори със служител. Отидох при един и му давам телефона, а той се дърпа и не иска да говори :) След това отидох пак при жената и тя не искаше, но накрая и дадох телефона в ръцете та си размениха няколко думи. Взех си пак телефона и тази от 123 ми каза, че е дала цялата информация на жената в офиса за това, колко трябва да платя и ми затвори. Ха-ха, да ама тази в офиса ми каза, че не ѝ била дала никаква информация. Накара ме даже да се нося договора, да гледа от него, защото нямало как да ми каже. Прехвърляха си топката - от офиса ме карат да звъня на 123, а от там ми казват да се оправям в офиса.

В крайна сметка не можах да разбера колко пари трябва да платя, за да се изключа. Ясно е, че това разиграване се прави целенасочено, но няма да се откажа. Ще подам жалба и в комисията за защита на потребителите. Знам, че сигурно няма да ми обърнат внимание, но въпроса е принципен. Въобще не ми пука за тези 12 лева, които ще плащам до декември в повече, а за това че ме правят на маймуна и ме разиграват. Убедил съм страшно много хора да се включат към тях, които общо им дават хиляди левове месечно. Сега заради тези простотии, ще кажа на всички че са измамници, ще си махна телефоните от тях, интернета и телевизията и повече никога няма да се занимавам с тази смешна фирма. Много години бях на Глобул и никога не съм имал такива проблеми. Прехвърлих се единствено заради по-доброто им покритие, но само заради това не си заслужава човек да ги търпи.

ДОСТА СИ ПРАВ И МОИТЕ ПОЗНАТИ МИГРИРАТ към мтел и теленор

само да не те ЧУЕ мишо бехар от мобилебългария , толкова убави неща пишат за вивата , как иначе нали всички реклами са от вивата
 
От: Некоректно отношение от Виваком

Вивакома така са ми вдигали нервите и на мене, че чак не ми се сеща що псувни са яли и по телефона и на живо. Последната ситуация, която си спомням е преди много години, когато още бях на техен нет и естествено свърши договора и им бих шута и след 2 години мисля че беше ми звънят от някаква агенция за взимания, че съм дължал 150 лв на Виваком (тогава Вивател). И като отидох в офиса на Виваком след панаир стана ясно, че тия 150 лв ми ги искат, защото след приключване на договора не съм им върнал рутера :). Хаха нали се сещате какви рутери даваха те от ония сините големите. 150 лв ли струват?
 

Горе