Не пожелавай сървъра на ближния си!

От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

ICN ли наричаш съмнителен ?

Абсолютно. Има ли нужда да припомням какво стана февруари? След такава издънка и пари да ми дават няма да стана техен клиент. Това си е лично мнение разбира се и не ангажирам никого с него.
 
От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

Не знам, какво значение има, за колко дни сме видели, че се използва няколко пъти еднократен промо код. В един от последните случаи, около 3 дни. Като би трябвало проблема в системата да е коригиран, и кодовете да се деактивират правилно.

хмм, 3 дни при последният случай? значи е имало и други и не е поправен проблема?

Познах за времето поне :) :D

позна само за това, че ще получа отговор..
но аз очаквах помощ... 9 мин за да ми кажат, че хората които могат да ми помогнат не са на работа е много... а и ме излъгаха, че ще получа на другия ден отговор.
Явно са решили да будят rusanov по нощите, защото силно се съмнявам точно в този момент той случайно да е минал през темата :) а и във мейла дадох точен линк към въпрса ми.

Абсолютно. Има ли нужда да припомням какво стана февруари? След такава издънка и пари да ми дават няма да стана техен клиент. Това си е лично мнение разбира се и не ангажирам никого с него.

никои не е застрахован.

Сега се сещам за една хубава историйка от coolice.
 
От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

Е чак да са те излъгали колегите - много силно изказване. Малко търсиш под вола теле :)

Като всеки Интернет предприемач, не си лягам в 9 часа :)
Също така смятам, че е нормално да обръщам внимания, какво пишат фенове и клиентите на компанията, която ръководя. Имал съм възможност - отговорил съм. Било е с цел да помогна.


хмм, 3 дни при последният случай? значи е имало и други и не е поправен проблема?



позна само за това, че ще получа отговор..
но аз очаквах помощ... 9 мин за да ми кажат, че хората които могат да ми помогнат не са на работа е много... а и ме излъгаха, че ще получа на другия ден отговор.
Явно са решили да будят rusanov по нощите, защото силно се съмнявам точно в този момент той случайно да е минал през темата :) а и във мейла дадох точен линк към въпрса ми.



никои не е застрахован.

Сега се сещам за една хубава историйка от coolice.
 
От: От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

Е чак да са те излъгали колегите - много силно изказване. Малко търсиш под вола теле :)

Добре де, малко преувеличих, но по мейла ми казаха, цитирам:

"те ще Ви пишат с повече информация утре през работно време".

не очаквах, че ще ви предадат толкова бързо.

Също така смятам, че е нормално да обръщам внимания, какво пишат фенове и клиентите на компанията, която ръководя. Имал съм възможност - отговорил съм. Било е с цел да помогна.

но нямаше да получа отговор ако не бих писал на мейла
 
От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

щото си взел хостинг за 1 година - безплатно?
Не, не бих си създавал работа по преместване на сайтове, заради 50 лв, но тъй като точно в този момент имах намерение да закупя хостинг за нови проекти се възползвах от промоцията. Все пак 50 кинта са си 50 кинта, а честно казано разлика между СХ и ICN не виждам, независимо дали става на въпрос за професионализма на съпорта или ценовата листа.
Абе борбата е безмилостно жестока, както се споменава в някое от бг класиките:)

ПП. Обаче реакцията по темата на Русенов е светкавична (сигурен бях, че ще се включи) и от СХ водят с едни гърди пред кюнкюренцията:)
 
От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

ПП. Обаче реакцията по темата на Русенов е светкавична (сигурен бях, че ще се включи)

Братле, ако всички реагираха по този начин независимо, че са много големи може би и всичко в България щеше да е по-добре. :) Аз също много се изкефих като видях отговора, дори си разтърках очите защото по дефоулт всеки като стане голям почва да се прави, но човека се отзова и си писа. :)
 
От: От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

Като всеки Интернет предприемач, не си лягам в 9 часа :)

Трудно е това да го обясня на болшинството хора които са крайни потребители на PC-та, защото аз също от много години лягам не само след полунощ, а 1-2 часa преди да съмне т. е. преди изгрев слънце. Получавам досадни въпроси от хора които понятие си нямат с какво ни е свързана работата, приказки от рода на "какво толкова стоите на тези компютри до посред нощите, какво толкова има да правите, свършвате си работата са 2 часа най много и айде стига толкоз". Честно казано в началото се дразнех от подобни безумни приказки, казвам безумни защото тези хора не осъзнават че работата на нас програмистите ни е свързана с това, и там няма фиксирано работно време - просто трябва да си свършим заявката към която сме поели аганжимент. Ама вредно било, ама не знам си какво, дето сме заспивали по малките часове - ами че то всичко е вредно, и въздуха който дишаме и хлорираната вода, и храните които ядем и GSM-те също. Действително трудно се води диалог с такива ограничени хора, и казват че ние в този бранш сме били странни, и не сме в крак с времето. Те са свикнали с фиксирано работно време няколко часа и толкова. Но ако опитат това с което си вадим хляба - друга песен ще запеят. За мен лягането рано е просто проспиване на ценно време, и загуба на пари - най вече. :) Вече не им обръщам внимание на такива, просто им казвам че и да им обясня никога няма да ни разберат. :)

Сега по темата: Имате доста добър рейтинг до колкото четох за вас в интернет, не съм бил клиент, но скоро може и да потърся услугите ви. Днес говорих с един познат който бил вече 3-та клиент към вас, и ми каза че е доволен. В близките месеци може да ви стана клиент.

Поздрави :)
 
От: От: От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

Трудно е това да го обясня на болшинството хора които са крайни потребители на PC-та, защото аз също от много години лягам не само след полунощ, а 1-2 часa преди да съмне т. е. преди изгрев слънце. Получавам досадни въпроси от хора които понятие си нямат с какво ни е свързана работата, приказки от рода на "какво толкова стоите на тези компютри до посред нощите, какво толкова има да правите, свършвате си работата са 2 часа най много и айде стига толкоз". Честно казано в началото се дразнех от подобни безумни приказки, казвам безумни защото тези хора не осъзнават че работата на нас програмистите ни е свързана с това, и там няма фиксирано работно време - просто трябва да си свършим заявката към която сме поели аганжимент. Ама вредно било, ама не знам си какво, дето сме заспивали по малките часове - ами че то всичко е вредно, и въздуха който дишаме и хлорираната вода, и храните които ядем и GSM-те също. Действително трудно се води диалог с такива ограничени хора, и казват че ние в този бранш сме били странни, и не сме в крак с времето. Те са свикнали с фиксирано работно време няколко часа и толкова. Но ако опитат това с което си вадим хляба - друга песен ще запеят. За мен лягането рано е просто проспиване на ценно време, и загуба на пари - най вече. :) Вече не им обръщам внимание на такива, просто им казвам че и да им обясня никога няма да ни разберат. :)

Сега по темата: Имате доста добър рейтинг до колкото четох за вас в интернет, не съм бил клиент, но скоро може и да потърся услугите ви. Днес говорих с един познат който бил вече 3-та клиент към вас, и ми каза че е доволен. В близките месеци може да ви стана клиент.

Поздрави :)

ей не ми приемайте думите буквално, говориш за програмисти, а моя въпрос не е към тях!

хората ми казаха, че тези които може да ми дадат отговор ще го направят в работно време :wink: - което е съвсем нормално.
 
От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

Братле, ако всички реагираха по този начин независимо, че са много големи
Ама защо са големи? Защото отговарят на въпроси, провокации, хейт дрънканици и прочее и то на време. Така се печелят клиенти. То, майка му деа, колко форума има по нишата? Нали са предриемача, другия и некъв* бгдев или нещо такова, където си набутах подписите и ги забравих..

А ако се усерат в тези форуми, откъде клиенти? Нали този с хавайката ще ми събмитва за 30лв надница по 10 часа на ден и накрая ще го изпържат с кинти, примерно...
Тия от ICN не се включиха в надцакването...Примерно аз си им зех техните 50 кинта, но те го лапат стабилно, щом няма техен представител в темата, а се говори за хостинг и се споневама тяхното име..(има си Г сигнали за тази работа...) Аз ако съм на мястото на собстеника на ICN и маркетинговия отдел да не се включи в тази тема - без да се замислям му праскам директен шут в задника и да заминава на майка си у г.зъ на негово място има едно 100 кандидати.
 
От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

браво за включването в тази тема http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=34436
така се прави, а не да им пиша по мейла и след това да ми казват, че са видели темата случайно :lol:

Всяка прилика с действителни компании и лица е случайна. :D
 
От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

браво за включването в тази тема http://www.predpriemach.com/showthread.php?t=34436
така се прави, а не да им пиша по мейла и след това да ми казват, че са видели темата случайно :lol:

Всяка прилика с действителни компании и лица е случайна. :D

Баце всеки си има предпочитания. Не съм ползвал ICN не мога да кажа нищо за тях, но специално за Superhosting мога да споделя опит и както и в предните ми мнения така и сега ще кажа че съм супер доволен като цяло от тях. Дай боже всички да са като тях, а и щом хвалите и ICN значи и те са много добре. Аз обаче съм си избрал вече моя хостинг провайдър и нямам намерение да го сменям. :)
 
От: Не пожелавай сървъра на ближния си!

Баце всеки си има предпочитания. Не съм ползвал ICN не мога да кажа нищо за тях, но специално за Superhosting мога да споделя опит и както и в предните ми мнения така и сега ще кажа че съм супер доволен като цяло от тях. Дай боже всички да са като тях, а и щом хвалите и ICN значи и те са много добре. Аз обаче съм си избрал вече моя хостинг провайдър и нямам намерение да го сменям. :)

разбирам, ясно ми е
не си мисли, че им правя реклама да им събирам клиенти, те си имат достатъчно а и не това ми е целта
като видя нещо интересно изразявам мнение, и така, просто за развлечение :)
 

Горе