Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Магазнина ми е почти готов, и тук да попитам:
Кой е най-добрия и удачен метод за плащане онлайн с карти
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Еееей от сто кладенеца вода ще ми донесете, за да ме убедите, че най-доброто решение си е само и единствено НП.

Егати, сигурно аз и мъжът ми сме единствените овце в БГ дето предпочитаме да плащаме предварително с карти.


Може би не единствените, но сте от малкото. Масово се ползва НП. Аз толкова години дето продавам по интернет само един клиент (редовен при това) плаща по банка предварително. И то първия път като поръча пак беше с НП. :)
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Може би не единствените, но сте от малкото. Масово се ползва НП. Аз толкова години дето продавам по интернет само един клиент (редовен при това) плаща по банка предварително. И то първия път като поръча пак беше с НП. :)

Единствените плащащи при мен по банка са само фирмите. За 6 години от частно лице имам само 2-3 плащания.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Еееей от сто кладенеца вода ще ми донесете, за да ме убедите, че най-доброто решение си е само и единствено НП.

Егати, сигурно аз и мъжът ми сме единствените овце в БГ дето предпочитаме да плащаме предварително с карти.

Не. Най-доброто решение е да дадеш на клиента възможност за избор. Поне според мен.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Не. Най-доброто решение е да дадеш на клиента възможност за избор. Поне според мен.

Да си дойдем на думата! За това иде реч!
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Няма основателна причина хората да плащат предварително :) ако стоката е счупена? ако не отговаря на описаното в сайта? ако трябва да бъде сменена или върната... трябва да се занимаваш с искане за връщане на парите. А това може да отнеме време в зависимост от това колко коректна е фирмата.
Заключение - напълно излишно усложняване и хабене на нерви е предварителното плащане. Едно е да купуваш книга от Хеликон, съвсем друго е да купуваш блуза от ЕТ фдгфдсхфгхф.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Естествено, че е най-доброто решение да дадеш на клиента право на избор. Но е важно в случая и какво ти коства това. Ти може и 5 варианта да му предоставиш за доставка, но това ще значи, че ти или човекът, който ще изпраща нещата трябва да ходи на 5 различни места или да се занимава с различни куриери, да следи от различни места пратките и т.н...
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Няма основателна причина хората да плащат предварително :) ако стоката е счупена? ако не отговаря на описаното в сайта? ако трябва да бъде сменена или върната... трябва да се занимаваш с искане за връщане на парите. А това може да отнеме време в зависимост от това колко коректна е фирмата.
Заключение - напълно излишно усложняване и хабене на нерви е предварителното плащане. Едно е да купуваш книга от Хеликон, съвсем друго е да купуваш блуза от ЕТ фдгфдсхфгхф.

Ако ... ако.
Ако вярваш, че купувачите мислят така, тогава трябваше да не е останал кьорав онлайн магазин (международен). Щото навсякъде по света хората първо плащат, после получават.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Естествено, че е най-доброто решение да дадеш на клиента право на избор. Но е важно в случая и какво ти коства това. Ти може и 5 варианта да му предоставиш за доставка, но това ще значи, че ти или човекът, който ще изпраща нещата трябва да ходи на 5 различни места или да се занимава с различни куриери, да следи от различни места пратките и т.н...

Защо са нужни различни куриери?

Няма основателна причина хората да плащат предварително :) ако стоката е счупена? ако не отговаря на описаното в сайта? ако трябва да бъде сменена или върната... трябва да се занимаваш с искане за връщане на парите. А това може да отнеме време в зависимост от това колко коректна е фирмата.
Заключение - напълно излишно усложняване и хабене на нерви е предварителното плащане. Едно е да купуваш книга от Хеликон, съвсем друго е да купуваш блуза от ЕТ фдгфдсхфгхф.

Е, ако си с наложен платеж, без опция за преглед, това важи със същата сила...
Но предварителното плащане носи и много улеснения, но зависи как доставяш пратката всъщност.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Ако ... ако.
Ако вярваш, че купувачите мислят така, тогава трябваше да не е останал кьорав онлайн магазин (международен). Щото навсякъде по света хората първо плащат, после получават.


Пазаруващите международно нямат нищо общо с пазаруващите местно
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Защо са нужни различни куриери?

Дай безплатна доставка с ДХЛ например да те видя + 5-20 $ над цената на продукта ти...

Е, ако си с наложен платеж, без опция за преглед, това важи със същата сила...
Но предварителното плащане носи и много улеснения, но зависи как доставяш пратката всъщност.

Рядко има пратка с наложен без изискан преглед и тест.


Различните куриери са заради различните условия който предлагат те на теб и съответно ти на клентите си
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Аз работя по друг начин (вероятно има някаква спесифика от продуктите ми).

Досега съм имал едва няколко искания за преглед.
Колкото до различните куриери, условията, които предлагат на мен са си работа между мен и куриера. Условията, които получава клиента ми са между него и мен - т.е., изборът на конкретен клиент не влияе върху избора ми на куриер. Не знам какви са тия толкова различни условия..
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Аз работя по друг начин (вероятно има някаква спесифика от продуктите ми).

Досега съм имал едва няколко искания за преглед.
Колкото до различните куриери, условията, които предлагат на мен са си работа между мен и куриера. Условията, които получава клиента ми са между него и мен - т.е., изборът на конкретен клиент не влияе върху избора ми на куриер. Не знам какви са тия толкова различни условия..

Еми точно това става въпрос. На едн му било удобно до офис на Еконт, на втори до пощата, че е по-евтино и не бързал, третия иска Спиди, че до врата му е най-изгодни, а четвъртия понеже е от София иска някаква друга фирма, че с нея най-бързо щяло да стане. Това е възможност на клиента да има избор. И търговеца по цял ден да обикаля различни фирми. За мен няма как да стане това. Избира се една фирма и това е.

Аз пращам абсолютно всичко с преглед. Гаранция и за тях и за мен е това. За тях, че получават това, което са видели в сайта, за мен че са си го приели в добър външен вид.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Казвате пробвали сте с опция за плащане онлайн, но май не обърнахте внимание какво ви пише колежката. Пратка на БГ пощи 1.60-2.00 лв и е доволна от услугата. Когато сте го предлагали какви са били цените на куриерите без наложен платеж? Някой спомена, че на много места нямало вече физически пощенски станции. Сигурно е така, но все пак вярвам, че са повече от офисите на която и да е куриерска фирма. Колкото до потребителите от малките населени места - за тях си е трудно всякакъв вид пазаруване - дали от село "Х" ще хване автобуса да мине 30-40 км до най-близкият град, или ще си плати 7 лв на Еконт от офис до адрес май няма голяма разлика. Все е зле при тях, но в крайна сметка и те са си хора и пазаруват въпреки по-големите трудности поради доставката. Защо пък да трябва да ходи човека на 5 места при поръчки? Куриерската фирма за наложен платеж и БГ пощи за плащане онлайн. Така разбрах аз плюсовете за тази опция. Все пак KeaMe каза, че десетина години е работила с тях и е доволна. Зададох въпроси на няколко човека, който писаха по темата, но тя е обща и за това така.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Еми точно това става въпрос. На едн му било удобно до офис на Еконт, на втори до пощата, че е по-евтино и не бързал, третия иска Спиди, че до врата му е най-изгодни, а четвъртия понеже е от София иска някаква друга фирма, че с нея най-бързо щяло да стане. Това е възможност на клиента да има избор. И търговеца по цял ден да обикаля различни фирми. За мен няма как да стане това. Избира се една фирма и това е.

Аз пращам абсолютно всичко с преглед. Гаранция и за тях и за мен е това. За тях, че получават това, което са видели в сайта, за мен че са си го приели в добър външен вид.

Тук си прав за себе си, но нали темата е алтернатива на Еконт след вдигането на цените им! Дават се варианти пък кой както си го прецени и има възможност за магазина :)
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Казвате пробвали сте с опция за плащане онлайн, но май не обърнахте внимание какво ви пише колежката. Пратка на БГ пощи 1.60-2.00 лв и е доволна от услугата. Когато сте го предлагали какви са били цените на куриерите без наложен платеж? Някой спомена, че на много места нямало вече физически пощенски станции. Сигурно е така, но все пак вярвам, че са повече от офисите на която и да е куриерска фирма. Колкото до потребителите от малките населени места - за тях си е трудно всякакъв вид пазаруване - дали от село "Х" ще хване автобуса да мине 30-40 км до най-близкият град, или ще си плати 7 лв на Еконт от офис до адрес май няма голяма разлика. Все е зле при тях, но в крайна сметка и те са си хора и пазаруват въпреки по-големите трудности поради доставката. Защо пък да трябва да ходи човека на 5 места при поръчки? Куриерската фирма за наложен платеж и БГ пощи за плащане онлайн. Така разбрах аз плюсовете за тази опция. Все пак KeaMe каза, че десетина години е работила с тях и е доволна. Зададох въпроси на няколко човека, който писаха по темата, но тя е обща и за това така.

Аз им предлагах напълно безплатна доставка с Еконт, уви това не ги поблазни за да платят предварително.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Еми точно това става въпрос. На едн му било удобно до офис на Еконт, на втори до пощата, че е по-евтино и не бързал, третия иска Спиди, че до врата му е най-изгодни, а четвъртия понеже е от София иска някаква друга фирма, че с нея най-бързо щяло да стане. Това е възможност на клиента да има избор. И търговеца по цял ден да обикаля различни фирми. За мен няма как да стане това. Избира се една фирма и това е.

Аз пращам абсолютно всичко с преглед. Гаранция и за тях и за мен е това. За тях, че получават това, което са видели в сайта, за мен че са си го приели в добър външен вид.

При мен опциите са или до врата или до офис. Клиентът винаги плаща една и съща сума, независимо къде се намира и как му се доставя пратката. Иначе, аз не пращам с преглед - просто при мен няма такава необходимост.

Казвате пробвали сте с опция за плащане онлайн, но май не обърнахте внимание какво ви пише колежката. Пратка на БГ пощи 1.60-2.00 лв и е доволна от услугата. Когато сте го предлагали какви са били цените на куриерите без наложен платеж? Някой спомена, че на много места нямало вече физически пощенски станции. Сигурно е така, но все пак вярвам, че са повече от офисите на която и да е куриерска фирма. Колкото до потребителите от малките населени места - за тях си е трудно всякакъв вид пазаруване - дали от село "Х" ще хване автобуса да мине 30-40 км до най-близкият град, или ще си плати 7 лв на Еконт от офис до адрес май няма голяма разлика. Все е зле при тях, но в крайна сметка и те са си хора и пазаруват въпреки по-големите трудности поради доставката. Защо пък да трябва да ходи човека на 5 места при поръчки? Куриерската фирма за наложен платеж и БГ пощи за плащане онлайн. Така разбрах аз плюсовете за тази опция. Все пак KeaMe каза, че десетина години е работила с тях и е доволна. Зададох въпроси на няколко човека, който писаха по темата, но тя е обща и за това така.

На БГ пощи това евтинкото им е пощенската услуга, която поне за мен е неработеща. Куриерската им услуга не е по-евтина от опциите, които се дискутират тук. А БГ пощи имат и обичайната спесифика да ти отнемат цялото време на света в чакане и бумащина. На мен изпращането на пратките в офиса на куриера ми отнема около 30 секунди. А времето ми е важно все пак.
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Най-доброто решение е да получиш разумни цени за доставка, от сигурен куриер с качествена услуга. Цената да включиш в стойността на продукта и да рекламираш пред клиента "Безплатна доставка"
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Най-доброто решение е да получиш разумни цени за доставка, от сигурен куриер с качествена услуга. Цената да включиш в стойността на продукта и да рекламираш пред клиента "Безплатна доставка"
Да, ама така пък му се вижда скъпо и купуват по-малко. Едно е примерно продукта му да е 34.90 лв., друго му изглежда 41 лв. с включена доставка да речем. Като му хареса първоначалната цена си вика после още 4-5 лв. за доставка нищо не е. Но като види първоначално по-висока сума и се отказва. Чисто психологически...Отделно огромна чааст от хората, които пазаруват онлайн ги мързи да четат, естествено не всички. Но 90 процента гледат само цена и снимки. Във всичките ми сайтове има отделни страници за доставка, освен това системата начислява доставка, освен това имам банери т.е. картинки, където пак пише колко е доставката. И въпреки това на ден има по 5 запитвания сигурно колко струва доставката. Не гледат и не четат хората и като при тебе е 40 лв. с безплатна доставка, на другото място може да му е 36 и с 6 лв. доставка и ще вземе оттам и даже няма да разбере, че е платил повече :D
 
От: Новата простотия на Еконт за онлайн магазини

Естествено, че не четат. Обслужваме зомбита на демокрацията. Деградирали, но пък напълно завършени олигофрени на съвремието, за които букви като ч, ш, щ, ъ са заменени с цифри. Тъпирите зомбирани в търсене на сделка в продавалник. До там им стига КПД-то и го смятат за хай енд бутика, които в мини мозъчето им с условни рефлекси, е олицетворение продавалника. И не, не се извинявам ако има тук такива, които си мислят, че да продаваш там е бизнес. Колкото е бизнес сергия на неделния пазар.

Да се върнем сега на темата. Не разбирам и продължавам да не схващам какво е това вайкане вече 6 страници! Мислех, че съм във форум с предприемачи, не в клуб на пенсионера и Ваньо с астрата му се строшила колата и сега от къде да си вземем мляко в шише директно от кравата?! WTF, пичове! Стига рев! Има изобилие от алтернативи!
 

Горе