Съвет дизайн на онлайн магазин

mousetoys.eu

New Member
Здравейте!
Преди няколко дни закупих онлайн магазин от SummerCart и имах някакво виждане как да изглежда. Но дни по-късно не съм сигурен как точно трябва да го направя. Моля, помогнете ми. Има ли някакъв онлайн магазин, който ви е направил впечатление и има ли някакви нови тенденции?
 
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

Зависи какво продаваш. Трябва да съобразиш цветовите гами, навигацията и т.н. с настроението и профила на потребителите си.
 
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

Магазина е за дървени играчки. Логото съдържа червен и черен цвят и мишленце има. Цветовите гами са по лесни, но конкструкцията на дизайна... ето там се чудя как точно да стане.
 
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

как да изглежда

какво продаваш

дървени играчки

ами как да изглежда...с една дума - дървен :lol:

сега сериозно: питаш как да подредиш сайта, а не как да изглежда?
преди мярках една статия в която е описано как да подредиш нещата, даже тук във форума май беше пускана, ще пиша отново ако я намеря.
 
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

Здравейте!
Преди няколко дни закупих онлайн магазин от SummerCart и имах някакво виждане как да изглежда. Но дни по-късно не съм сигурен как точно трябва да го направя. Моля, помогнете ми. Има ли някакъв онлайн магазин, който ви е направил впечатление и има ли някакви нови тенденции?

Да, много зависи какво продаваш. Но като спомена за новости, да, от няколко години все по-активно се изнасят соц. бутони - както на профилите на сайта, така и екшън бутони, както им викам - лакове, шер, канект и др.

Също така последно време забелязах, ще дизайните са станали по-обли и лъскави, ако мога така да се изразя. Всеки работещ с дизайт ще го забележе. Даже, направете сравнение межди WP тамплейтите сега и преди 3 години. Сегашните са доста по-интерактивни и красиви. Това гледай, магазина ти да има съвременен вид. Прави впечатление.

Наблегни на простотата. Прекалено натрупаните и не толкова изчистени от към дизайн магазини нямат много силна конверсия. Организирай го добре - подредба, визабилити и юзъбилите. Или с две думи да е максимално добре структуриран. Магазинът да не е случайно и потребителското ти име?
 
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

А може би ще ти е по лесно да драснеш няколко реда в google и да влезнеш в секцията Images и гледаш какво ще ти хареса - от там можеш и да взаимстваш някоя идея
 
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

Аз съм на мнение, че няма универсален подход. Може да се каже "насоки", но те като всички съвети са много общи. Ще ти кажа как правя аз.
Преглеждам конкуренцията от 1-5 страница. Моментално ми се набива на очи какво не ми харесва. От тук знам какво искам аз. Тъй като идеалният магазин е химера започвам да мисля как да го направя и подредя максимално близко до това, което е като представа за "идеалния". След това гледам какво прави посетителя - къде ходи, къде цъка, къде не. Променям 1-2 неща. Не променям повече, защото ако промениш 5 няма да знаеш кое от тях е подействало, ако подейства.
Пак чакам и следя какво се случва. Пак проверявам конкуренцията. Пробвам друго и така. Всичко това се налага, защото твоят "лесен и удобен магазин" е твоят вкус, но това не значи задължително, че съвпада с този на клиента.
Давам ти пример: От много питания тук се наложи мнението, че е силно препоръчително на заглавна страница да има текст. За оптимизация, кл. думи и тн. Пробвах, но стигнах до извода, че ако се съобразя с това този текст трябва да е 350-500 думи, а никой не го чете. Той обаче ми губи много, ама много ценно търговско пространство. Това е първото впечатление. Същото като да влезеш в разхвърлян реален магазин - нямаш идея какво точно се случва - търговия? ремонт? ревизия?
И намерих компромиса за момента - текста го има, но в дъното на заглавната. Вместо да губя търговската си площ в центъра сега там са нови продукти, най-често поръчвани и така. И определено има подобрение.
За друг магазин просто промених начина на излагане на продуктите в категории. Пак имаше добър ефект.
Така, че сядай и действай. Тук няма да намериш лек за твоята болка, а само насоки.
 
  • Like
Реакции: CTAH
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

Ключовото нещо в дизайна е да бъде интуитивен и изчистен. В същото време сайта трябва да зарежда бързо а това в голяма степен зависи от дизайна.
Помисли върху това и идеите ще дойдат сами.
 
  • Like
Реакции: CTAH
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

Направо ги плашиш с логотата на Paypal, Visa и т.н Бъди сигурен, че стандартния клиент търси най-лесният начин за плащане. Този модел с виза, чек аулт ще те разберат, че искаш кредитни карти. Българина не е англичанин.
За нас - никой няма да се заинтригува, че предлагаш най-доброто обслужване. Ти си длъжен!
Тук е мястото, да се помести същността на сайта, именно какво продава, как се правят, къде и факти, които ще допринесат доверие.
Mousetoys предлага играчки направени от дърво, с допълнителна обработка за краен завършен продукт. Дизайнаът им разполага с няколко разновидности- кръгли издължени, плоски и продълговати, кубични заоблени. Всяка играчка има индивидуален вид и цена. Това е едно от нещата, които правят играчките в mousetoys.eu по-различни!

Нашият Мousetoys помага на майки, които искат да имат по-интелигентни играчки за техните деца!
Ето защо с нас се включиха Mamahouse най-големият форум за майки с деца в България и предоставяме за тях подходящи предложения.

Това Мамахаус, може да го промениш с бгмамите и с всеки друг сайт, с който успеете да се договорите.
 
От: От: Съвет дизайн на онлайн магазин

Направо ги плашиш с логотата на Paypal, Visa и т.н Бъди сигурен, че стандартния клиент търси най-лесният начин за плащане. Този модел с виза, чек аулт ще те разберат, че искаш кредитни карти. Българина не е англичанин.
За нас - никой няма да се заинтригува, че предлагаш най-доброто обслужване. Ти си длъжен!
Тук е мястото, да се помести същността на сайта, именно какво продава, как се правят, къде и факти, които ще допринесат доверие.
Mousetoys предлага играчки направени от дърво, с допълнителна обработка за краен завършен продукт. Дизайнаът им разполага с няколко разновидности- кръгли издължени, плоски и продълговати, кубични заоблени. Всяка играчка има индивидуален вид и цена. Това е едно от нещата, които правят играчките в mousetoys.eu по-различни!

Нашият Мousetoys помага на майки, които искат да имат по-интелигентни играчки за техните деца!
Ето защо с нас се включиха Mamahouse най-големият форум за майки с деца в България и предоставяме за тях подходящи предложения.

Това Мамахаус, може да го промениш с бгмамите и с всеки друг сайт, с който успеете да се договорите.
Съобрази се с найстина добрите препоръки на колегата, а преди това си напиши продуктови описания УНИКАЛНИ за всяка играчка. Аз съм на същата платформа и ако решиш да експериментираш с дизайна си следи резултатите в уебмастъртулс и аналитикс (главно баунсрейта и общ престой на сайта за начало)при промяна на дизайн. Но най важното е наистина уникални описания с достатъчен обем за да ги индексира Г както и да вкараш лонгтейли които имат търсене. Също важно е според мен да оперираш с водещи продукти според ситуацията в нишата ти-в тази платформа водещите продукти са таг Н2 заедно с количката, и съответно оказват значително влияние в тежестта на ключовите ти думи.В продължение препоръчвам да ги направиш в табличен вид и да сложиш от всички категории ако са еднакво важни за теб, или да имаш малко които са много важни за теб.
Виждам че си си оставил банера в хедъра-разкарай (макар и не активен)го, в тази платформа е флаш и има много причини един сайт да не ползва флаш но най важните са проблеми с браузъри, търсачки, забавяне на сайта и краен резултат-по лоши позиции.
И макар че мнението ми за платформата не е мн. лошо, не им се доверявай на рекламите че едва ли не сайта ти ще е СЕО оптимизиран и ще се ранква добре само щото си им платил.
Смени си тайтъла-спешно, нито една от тия думи няма място там:MouseToys: Начало там напиши в 4-6 думи най важните ти кл. думи.Редактирай си и дескрипшъна- не бива да почва с ..купете" и го съкрати до 160-200 знака.
Извини ме за отклоненията но съм правил много от грешките които искам да избегнеш.
 
От: Съвет дизайн на онлайн магазин

Много ти благодаря за съветите които ми даде! Но не разбрах какво искаш да кажеш с това "и да вкараш лонгтейли които имат търсене"? Не съм много в час с тези работи. :)

Нямам време сега, по късно ще ти пиша откъде да почнеш, но потърси в форума(почти съм сигурен че има нещо за keyword research, но почни с инструмента на Г . ADWORDS който е за кампании но се ползва и за месечни търсения на определена дума или израз. Long tail e напр. ,,лакирани дървени играчки" и ако видиш че се търси 5 пъти повече например от,, дървени играчки произведени в Германия" го ползвай и в краткото продуктово описание, и в подробното описание, и в описанието на категорийте. Започвай да пишеш описания!
прочети и това:http://support.google.com/adwords/answer/2453981#Intermediate на български е, и мисли като клиент(важно е как търсят хората, не как ти мислиш че е най правилно да опишеш продукта)
:)
 

Горе