Търся инвеститор за българско изобретение

На мен също ми е интересно с две изречения дали може да се обясни. Примерно:
1. Напълно зареден без перка, изминава 100км.
2. Напълно зареден с перка - 120 км.
Тоест, съпротивлението е генерирало тая енергия за 20 км. повече пробег.

И не излизай с това нещо по пътищата преди да е обезопасено. Тоя вентилатор, ако се разлети сред хората не ми се мисли...
 
На мен също ми е интересно с две изречения дали може да се обясни. Примерно:
1. Напълно зареден без перка, изминава 100км.
2. Напълно зареден с перка - 120 км.
Тоест, съпротивлението е генерирало тая енергия за 20 км. повече пробег.

И не излизай с това нещо по пътищата преди да е обезопасено. Тоя вентилатор, ако се разлети сред хората не ми се мисли...

Принципът е същият като регенеративната спирачка на теслата, но вместо съпротивлението с пътя ползва това с въздуха. Разликата е, че при регенеративната спирачка енергията се обира, когато реално искаш да спреш / намалиш, или по надолнище. В тези ситуации вземаш енергията от инерцията и гравитацията.

Тук енергията се обира постоянно, но за сметка на това двигателя трябва да работи повече, през цялото време. Според мен спирачката е по-ефективна и много по-лесно приложима от това, което обезсмисля нещата като цяло. Двете системи не могат да работят заедно - и двете зависят от скоростта / инерцията на колата. Освен това перката трябва да е по-малка, няма как това да бъде одобрено за движение, модификацията също изглежда трудна и пипкава. Газовата бутилка се хваща във всеки багажник. Тук трябва да преправиш половината кола.

Тези "спестени" километри вероятно са доста повече със реген. спирачка и по-добра аеродинамика, когато колата се мъчи по-малко. Много зависи къде и как се тества цялото нещо. Вероятно просто този електромобил има по-големи загуби и неефективност, които от части се компенсират с тази перка, ако пробега и всичко друго се измерва както трябва. Задължително е да се направи сравнение с други методи за пестене на енергия, при едни и същи условия. Иначе е загуба на време.
 
Последно редактирано:
Ами, ако е така тая вятърна мелница има само едно приложение. Да паркира между блоковете вечер, където духа вятър и да зареди батерията с нея, вместо да я включи в контакта. Или в някоя нива, където няма електричество...
 
Братле... НЯМА СМИСЪЛ. Никой няма да инвестира в това. Има в пъти по-добри и по-евтини опции за регенериране на енергия и то отдавна патентовани и съществуващи... Знаеш ли защо не са внедрени ? Много просто, за да истискват потребителя докрай и пак.. и пак.... и пак и т.н. Пример: Плоски екрани с цветни матрици съшествуват още от средата на 80-те..... Но защо никой не ги позлва и не е знаел за тях?! Всъщност, не никой.... правителствтото на САЩ ги позлваха, но на пазара излезнаха 10 години по-късно, а в България дойдоха долу горе след двайсет.... и то нищо пак не случайно...

П.П. Инак добре си се справил с електричката. Пиши ми ЛС, че имам въпросчета, за неща които забелязах.
 
Последно редактирано:
Ако така мислиш си в грешка...

Банките при интерес ползват експерти (външни фирми) защо се ограничаваш в мисленето си.

Освен банки има много инвест - фондове...
Подскажи ми къде са тия фондове и кои банйки, че търся подобна информация.
 
Здравейте
аз съм Калоян Петров и наскоро направих платформа ,точно това от което имаш нужда.Място където да те представим пред инвеститори който включва частни лица ,лицензирани инвестирори и банки. Регистрацията е много лесна ,след това правим едно добро представяне в сайта. https://sellthemoney.eu/ ако желаеш пиши .
 
Здравейте
аз съм Калоян Петров и наскоро направих платформа ,точно това от което имаш нужда.Място където да те представим пред инвеститори който включва частни лица ,лицензирани инвестирори и банки. Регистрацията е много лесна ,след това правим едно добро представяне в сайта. https://sellthemoney.eu/ ако желаеш пиши .
Земете си оправете сайта първо.
 

Прикачени файлове

  • IMG_20201124_191214.jpg
    IMG_20201124_191214.jpg
    123.1 KB · Преглеждания: 22
Тъпи комунистически висшистчета и пра-стари инженерчета. Гледайте клипа на американеца, със сметки и тестове е доказл това което знам от 15 години, има доблестта да ме спомене. Казах му какви резултати ще има преди да се захване с тестовете. А сега си скъсайте дипломките незначителни и оставете хората които не разбират от физични закони, да правят живота ви по-лек. Споменат съм от 11-та минута натам.

Да се знае как поредно българско изобретение ще иде при американците, защото вие всичко си знаете!

Ще ми се поименно да ви изброя, защото ще се скриете като мишки, но ще се задоволя със форумните ви прозвища, вие сте срам за родината ми!
 
Тъпи комунистически висшистчета и пра-стари инженерчета. Гледайте клипа на американеца, със сметки и тестове е доказл това което знам от 15 години, има доблестта да ме спомене. Казах му какви резултати ще има преди да се захване с тестовете. А сега си скъсайте дипломките незначителни и оставете хората които не разбират от физични закони, да правят живота ви по-лек. Споменат съм от 11-та минута натам.

Да се знае как поредно българско изобретение ще иде при американците, защото вие всичко си знаете!

Ще ми се поименно да ви изброя, защото ще се скриете като мишки, но ще се задоволя със форумните ви прозвища, вие сте срам за родината ми!
Аз отново ще кажа, че не е рентабилно и няма да се ползва от автомобилите. Имам идея в пъти по-рентабилна ( която вече работи, нямам в момента възможност да я патентовам ) от това да си със огромна перка на носа на автомобила и ще произвежда двойно повече енергия, в пъти по-лека, компактна и удобна за позлване, няма да има нужда от резачката от пред. Съгласен съм че работи, но е неудобна, огромна и дори опасна. И всъщност не си първия http://www.weirduniverse.net/blog/comments/windmill_car
Това никой производител няма да го сложи на колата си освен свободния човек, който просто не му пука и му е все тая как ще изглежда, важното е да се предвижи от А до Б. Но точно същия ще предпочете сам да си го "сдела", а не да го купува и да играе да монтира и да връзва за което ще му трябват пак знания.
 
Няма да коментирам ниво на разработка и така нататък, все едно първия прототип ще влиза вече в производство, излагация... В Electric Vintage Cars ще обърнем внимание и на твоята идея, ако те е страх пази си я и чакай някой да те помоли да я направиш за да ти даде парите си.
 
И къде съм писал, че съм първия!? Конвергента еволюция има и в изобретенията. Преди да се докаже, че работи всички се спускат да обясняват колко съм неук, след това , как имало вече такова нещо, паплач бе. А разликата между моята система и тва от линка е като между балон и дирижабъл.
 
Няма да коментирам ниво на разработка и така нататък, все едно първия прототип ще влиза вече в производство, излагация... В Electric Vintage Cars ще обърнем внимание и на твоята идея, ако те е страх пази си я и чакай някой да те помоли да я направиш за да ти даде парите си.
аз не чакам никой. имам други приоритети. Останалото няма да го коментирам сам ще си го осъзнаеш.
И къде съм писал, че съм първия!? Конвергента еволюция има и в изобретенията. Преди да се докаже, че работи всички се спускат да обясняват колко съм неук, след това , как имало вече такова нещо, паплач бе. А разликата между моята система и тва от линка е като между балон и дирижабъл.
.... без коментар :D :D :D :D
 
И къде съм писал, че съм първия!? Конвергента еволюция има и в изобретенията. Преди да се докаже, че работи всички се спускат да обясняват колко съм неук, след това , как имало вече такова нещо, паплач бе. А разликата между моята система и тва от линка е като между балон и дирижабъл.
От клиповете, които беше качил, си личи как подхождаш изключително несериозно към собственото си "изобретение", така че е логично реакцията на хората да е подобна.
 
Тъпи комунистически висшистчета и пра-стари инженерчета [...] Ще ми се поименно да ви изброя, защото ще се скриете като мишки, но ще се задоволя със форумните ви прозвища, вие сте срам за родината ми!

Ти видя ли американеца да злобее и псува някакви хора, които са били скептични към идеята му и да ги изброява някъде? Аз тук не помня някой да ти е пречил, имаше хора които те насърчаваха, други изразихме съмнение колко е рентабилно това да се ползва, дори и да работи. Че ще има двама-трима да се заяждат в публичен форум не би трябвало да е изненада за теб.

Американецът след като спомена теб и другите също каза, че едва ли ще е практично да се използва в електрическите коли, поради ред причини (12:50). Ти имаш възможността да натриеш носовете на всички като успееш да си развиеш и продадеш изобретението сам. Все пак нямаш право да се сърдиш на някого, че не те е подкрепил, или че не ти е повярвал. Можеш да налееш тази енергия в умения по презентирането и продаването на идеята си. Това е също толкова важно, колкото и 'измислянето'.

Няма как да очакваш, че някой ще ти даде пари от единия патриотизъм. Всеки предприемач ще прецени риска и ще иска възвръщане и печалба срещу инвестицията си.
 
Последно редактирано:
Ти видя ли американеца да злобее и псува някакви хора, които са били скептични към идеята му и да ги изброява някъде? Аз тук не помня някой да ти е пречил, имаше хора които те насърчаваха, други изразихме съмнение колко е рентабилно това да се ползва, дори и да работи. Американецът след като спомена теб и другите също каза, че едва ли ще е практично да се използва в електрическите коли, поради ред причини (12:50).

Ти имаш възможността да натриеш носовете на всички като успееш да си развиеш и продадеш изобретението сам. Все пак нямаш право да се сърдиш на някого, че не те е подкрепил, или че не ти е повярвал. Можеш да налееш тази енергия в умения по презентирането и продаването на идеята си. Това е също толкова важно, колкото и 'измислянето'.

Няма как да очакваш, че някой ще ти даде пари от единия патриотизъм. Всеки предприемач ще прецени риска и ще иска възвръщане и печалба срещу инвестицията си.
Същото мислех да му напиша, после прецених, че просто няма смисъл да се хабя. По-горе не случайно съм писал, че сам ще си го осъзнае някой ден със сигурност късно.
 

Горе