Успешни онлайн търговци!

Blinky

Owner
interactive-share-seminar-320x127.jpg

Как да бъдем „Успешни онлайн търговци!“

03.05.2012, София.
Семинар на тема „Успешни онлайн търговци!“, организиран от дигитална агенция Interactive Share ще се проведе на 31.05.2012 в СТЦ Интерпред, гр. София.

На събитието в зала София на търговския център, собственици и управляващи е-магазини ще получат практическо обучение какви инструменти и онлайн рекламни канали да използват, за да увеличават своите продажби.

Семинарът ще бъде целодневен като 9 лектори ще представят своите познания в общо 8 модула. Те ще представят предимствата и възможностите на различни онлайн маркетингови инструменти с цел постигане на максимални резултати – онлайн продажби.

Програмата включва – 1. Анализ на ползваемостта на онлайн магазина, 2. SEO за онлайн магазини, 3. Google AdWords за онлайн магазини, 4. Онлайн магазините в социалните мрежи, 5. Performance реклама за онлайн магазини, 6. E-mail маркетинг за онлайн магазини, 7. Измерване на ефективност на онлайн магазани- анализи и оптимизация, 8. Афилиейт маркетинг за онлайн магазини.

Събитието се организира от Interactive Share, която е една от водещите дигитални агенции у нас. Местата са ограничени. За да си гарантирате достъп до семинара е нужна предварителна регистрация и заплащане на входяща такса.

Предварителна регистрация с -25% отстъпка (до 14.05) – 97 лева (вкл. ДДС)
Стандартна регистрация (след 14.05) – 130 лева (вкл. ДДС)

Още информация на сайта на семинара: http://interactive-seminars.com

Лектори на семинара „Успешни онлайн търговци!”

angelina_site_pic.png

Ангелина Иванчева — Тонева е маркетинг мениджър и експерт консултант в Лукрат ООД – първата организация занимаваща се с ползваемост в България.

Експертните съвети на Ангелина се дължат и на солидният опит в сферата на антропологията, както и на специализацията й в опознаването на потребителските изисквания чрез методите на дълбочинно интервю и наблюдение.

Тя е изключително опитна в планиране, провеждане и анализ на резултатите от изследвания и тестване на ползваемостта.

Ангелина ви помага да направите своите онлайн магазини по-услужливи, разбираеми и работещи.

Irina_site_pic.png

Ирина Герджикова е част от екипа създал компанията Лукрат заедно с Ангелина Иванчева. Тя помага на клиентите си да правят по-лесни, по-удовлетворяващи и по-печеливши сайтове. Реализирала е ИТ проекти на едни от най-големите и бързо развиващи се компании в България.

Ирина е участвала в множество конференции, тренинги и семинари за UX дизайн и ползваемост.

Като изследовател, избира подходящи техники, методи и инструменти за проучване в проектите на Лукрат и е опитна в планиране, провеждане и анализ на резултати при тестване и изследване на клиентски и потребителски очаквания и изисквания.

evgeni_pic.png

Маг. инж. Евгени Йорданов е Web manager в дигитална агенция Webfiniti.

Той е експерт с над 5 години опит в областта Оптимизация за търсачки (SEO). Участва в изпълнението на ключови проекти за едни от най-големите специалисти на световно ниво в SEO областта – SEOmoz (US), Distilled (UK) и др.

Евгени е автор на рубрика на тема SEO за онлайн магазини за най-голямото браншово печатно издание в България – Списание .Net.

Евгени е създател на най-големия бързоразвиващ се ресурс за SEO на български към момента в България – Seoptimizacia.com, както е и създател на най-популярната Facebook група сред колегите от бранша – “Маркетинг и Уебмастърство”.

mihaela_pic.png

Михаела Атанасова е един от основателите на успешния фешън проект за дамски дрехи и аксесоари Shopping-Terapia.com, един от първите онлайн магазини, които наложиха и популяризираха дейността си, чрез аудиторията на най-голямата социална мрежа в света Facebook.

Михаела работи по разработването на цялостната платформа на онлайн магазина, неговото популяризиране и създаване на ефективно общуване с аудиторията в социалните мрежи. Има зад гърба си няколко успешни кампании чрез, които промотира бизнеса си в Интернет, чрез социалните мрежи.

lektor_thmb_alexander.png

Александър Георгиев основава Advertise BG през 2006 година. Идеята му е да създаде компания, която да стане лидер на пазара като предлага цялостен пакет онлайн маркетинг услуги с най-добра ефективност на изгодна цена. Професионалното му отношение се основава още в средното му образование, което завършва в Нортфолк, Англия – със специалност компютри и електроника, а след това върху солидната си основа стъпва и бакалавърската му степен в “Brunel University”, западен Лондон, където получава диплома BSc eCommerce. Алкесандър е създавал онлайн рекламни кампании за някой от най-големите компании на българския пазар.

ivan_site_pic.png

Иван Димитров е Интернет мениджър в европейският лидер по директен маркетинг Студио Модерна.

Иван ръководи екип от специалисти успели през годините да утвърдят брандовете на компанията в онлайн пространството. Притежава изчерпателни познания за performance инвентара на българският пазар, които са плод на години тестове и оптимизация.

С цел увеличаване на продажбите и оптимизация на разходите, той създава и развива партньорства с всички големи медийни групи и рекламни платформи, предлага и създава нови рекламни позиции. Негови методи и кампании успешно се използват в другите двадесет държави от групата на Студио Модерна.

desi_site_pic.png

Десислава Гайдарова е имейл маркетинг специалист в Студио Модерна България.

Деси работи от 4 години за Студио Модерна и се занимава с планирането, изготвянето и реализацията на различните типове имейл кампании за всички брандове на компанията – Dormeo, Kosmodisk, Top Shop, Walkmaxx, Delimano.

Ще ви запознае с основните понятия, правила и специфики на имейл маркетинга и новите тенденции при онлайн търговията, подкрепени с многообразие от успешни примери, инициативи, кампании, които наистина работят и продават!

lektor_thmb_georgi.png

Георги Георгиев е управител на компанията за интернет маркетинг и реклама Уеб Фокус ЕООД. Има 8-годишен опит като SEO оптимизатор и 4 годишен опит с управлението на AdWords кампании в България и чужбина. Има опит в менажирането на кампании с бюджети от 100 до 100 000 долара на месец. В работата си с AdWords залага на вниманието към детайла и оптимизиране чрез анализ на резултатността на рекламата на всички нива и по всички сегменти. През 2009 година е сертифициран от Google като специалист в анализите с Google Analytics.

aleks_site_pic.png

Александър Димитровски работи като онлайн маркетинг експерт в бързоразвиващата се онлайн туристическа агенция eSKY.bg.

Основната част от работата му е свързана с цялостното управление на Affiliate програмата на компанията, насочена към изключително конкурентната ниша за онлайн продажба на самолетни билети. Александър се занимава и със SEO/SEM оптимизацията на eSKY.bg.

Дългогодишния опит на Алекс в изграждането на партньорски отношения с множество фирми в Европа и САЩ, допринася за привличането на организации като Web Media Group, Darik Web, Mail.bg и много други, в партньорската програма на eSKY.bg.

Александър работи в тясна връзка, както с партньорите в България и Европа, така и с популярни performance advertising networks като ZANOX.
Програма

Програма

8:00 – 09:00
– Регистрация
09:10 – 09:50 – Лекция 1 – Ирина Герджикова и Ангелина Иванчева
Съдържание, навигация, ползваемост на онлайн магазина
09:50 – 10:05 – Пауза
10:05 – 10:45 – Лекция 2 – Евгени Йорданов
Оптимизация за търсачки на онлайн магазини – особености, добри практики, стратегии.
10:45 – 11:00 – Пауза
11:00 – 11:40 – Лекция 3 – Александър Георгиев
Реклама в Google AdWords – Мрежи за Търсене и Дисплей
11:40 – 11:55
– Пауза
11:55 – 12:35 – Лекция 4 – Михаела Атанасова
Онлайн магазините в социалните мрежи.
12:35 – 13:35
– Обедна почивка

12:35 – 13:35 – Обедна почивка
13:35 – 14:15 – Лекция 5 – Иван Димитров
Performance реклама за онлайн магазини – мрежи, рекламни формати
14:15 – 14:30 – Пауза
14:30 – 15:10 – Лекция 6 – Десислава Гайдарова
E-mail маркетинг за онлайн магазини 15:10 – 15:25 – Пауза
15:25 – 16:05 – Лекция 7 – Георги Георгиев
Измерване на ефективност на онлайн магазини – поведение на посетители, продажби, анализ.
16:05 – 16:20 – Пауза
16:20 – 17:00 – Лекция 8 – Александър Димитровски
Партньорски (афилиейт) маркетинг – въведение, развитие, предимства, практики.
17.00 – 17.30 – Въпроси и отговори



За контакти:
Ясен Дамянов
Account Manager
[email protected]
phone: +359 2 988 8304
mobile: +359 888 441 509​
 
Последно редактирано:
От: Успешни онлайн търговци!

Похвално начинание, но дали щото съм предубеден към тези начинания ми се струва че май пак някой ще отчита някаква дейност - слогана на тази сбирка е Успешни Онлайн Търговци - Дали щото ги четох на диагонал ама от лекторите не видях нито един да е шеф на някой от големите успешни български онлайн магазини. От тук би трябвало да се очаква в публиката да са успешните шефове на онлайн магазини на които да им дават акъл как се прави онлайн магазин.
И тия половината са се изписали СЕО специалисти - чудно ми е какво точно ще кажат за сеото като и те не знаят какво се случва в момента на СЕО фронта.
 
От: Успешни онлайн търговци!

Мантаман е прав, от тия същества, които ще говорят, нито едно няма представа от интернет маркетинг и сео оптимизация, всичките са недоносчета завършили маркетинг, на които им е преподавал някой 50 годишен старчок, който грам не отбира от интернет.

Не знам защо но като видя женско име и се сещам за някоя пробита маркетинг агенция, която работи само с няколко медии, естествено и взимат пари под масата за това тяхно "съдружие".
 
Всеки има право на мнение, но е факт, че се решиха да оповестят за събитието тук.

Аз така и така ще отида да видя дали наистина в презентациите си ще включат нещо за новия Google Update, Пингвинчето. Защото навсякъде се споменава едно и също. Реално от програмата става ясно, че ще има нещо за оптимизация и то на онлайн магазини. Много ми е чудно върху какви платформи ще бъдат приложени. Но явно ще има интересни неща там. Поне така си мисля.

Алане, познавам 4ма от лекторите и не искам да ги защитавам, но не е чак така. С другия админ сме били с тях на една маса и горе долу знаят достатъчно, поне от лафчето, което направихме. Не сме се виждали с 3ма от тях точно от тогава, но аз лично съм с добри впечатления от тях. Хваля ги, така както хваля всеки един от Вас където и да отида и когато стане сума за вас.

П.П: А кой какви врътки има, всички си знаем. Май те въртят икономиката в момента. :)
 
От: Успешни онлайн търговци!

Според мен ще е полезно за хора, които продават успешно по телевизията и по вестниците продукти с хххх% надценка и са решили да влязат и онлайн.
Само искам да подчертая наколко думи, които будят смущение във връзка онлайн магазини:
Adwors, космодиск, бюджет 100-100000
Както нокти по черна дъска :)
 
Re: От: Успешни онлайн търговци!

Според мен ще е полезно за хора, които продават успешно по телевизията и по вестниците продукти с хххх% надценка и са решили да влязат и онлайн.
Само искам да подчертая наколко думи, които будят смущение във връзка онлайн магазини:
Adwors, космодиск, бюджет 100-100000
Както нокти по черна дъска :)
Мда, всяко едно такова мероприятие, колкото и продуктово ориентирано е пирон в ковчега на тв рекламата. Знам, че не звуча много добронамерено, но когато пазарния дял на дигиталната реклама е между 4-5% от бюджета за цялостна реклама, значи има нещо гнило в България. Да, в България, защото в Дания числата са над 20% по последни данни.

Хахаха, онлайн магазини за мен са - база данни, удобни платформи, хубав къстъм дизай, добра оптимизация, хубави ревюта. За мен това са ключовите думи. Не знам какво изплува в главите на маркетинг директорите (на големите компании) когато стане дума за онлайн магазин и позиционирането му в интернет. ;)

На мен идеята за семинар, който казва на бизнеса "не давайте големи и неоправдани бюджети по безмислени канали, преди да видите какво предлагаме ние, какво решение ние имаме за вас, каква ефективност ви предоставяме."

Ако някой ден имам (дай Боже) медия шоп или рекламна агенция, ще препращам, ако не на 100%, то на 90% от клиентите си натам. Това харесвам на такива семинари. Има и други, за акне, за простите гургулици, но никой от тях реално не ни помага в нашето развитие. Поне така може да се погледне, ако не по друг начин.
 
Re: От: Успешни онлайн търговци!

Гурутата тук доста малко коментирахте темата ;/ сега съм разколебан дали да ида да видя какво правят батковците и каките
Явно се подвизават по други места. Аз ще се радвам да се запозная с някой от вас там. Не е реклама, просто ще е хубаво да се видим. В тайна е за сега, но с другия админ мислим за нещо. От няколко години не сме се виждали, не сме сядали на една маса, не сме говорили. Чак ме е яд, че толкова готини хора и не ги познавам, не всичките, а то поне някои даже.

За това такива мероприятия са идеални поне за срещи. Лекциите ще са интересни и добре направено, но аз идвам и заради контактите и познатите. Много ми е приятно даже. :)
 
Re: От: Успешни онлайн търговци!

До скоро виждане тогава :)
А сега ако ми кажеш и как а те позная. :) Аз ще гледам да се откроявам някак....но все пак да се видим.

@Алф, ти бате? Ще можеш ли или някой друг път. Мен това ме радва, да видя познати, с които си сменям постове, лични съобщения, мейли. Опитвам се да свържа лице с име или никнейм. :) И си много прав, ако кажа, че информацията, която събирам от кофи-брейковете е също толкова полезна, колкото и тази на лекциите, естествено ако засягат това, което ме интересуват. А и аз не оставам длъжен, когато някой даде инфо за нещо, гледам като ме питам да му върна със същото - информация за това, което ме питат. ;)
 
От: Успешни онлайн търговци!

Аз ако дойда няма да ме сбъркаш - нисичък, космат, с продълговата муцуна - мисля няма да има много такива като мен там :)
Иначе - не знам как биха могли да се развият нещата, има време.
 
От: Успешни онлайн търговци!

Какво по-дяволите значи "дълбочинно" интервю, иначе и аз съм за да има такива неща...1 човек да се закачи да иде и да научи нещо което не знае, може да има значение.
 
Успешни онлайн търговци! - Successful Online Merchants!

Какво по-дяволите значи "дълбочинно" интервю, иначе и аз съм за да има такива неща...1 човек да се закачи да иде и да научи нещо което не знае, може да има значение.
За "детайлно" съм чувал, но за "дълбочинно" - сефте. Може това реално да са имали предвид. То реално терминологията е така, че каквото нарицателно лепнеш пред някое съществително и звучи добре, се използва.

Мисля, че събитието ще бъде посетено от много прителчета в интернет маркетинга, като цяло. На мен фокусът винаги ми е върху запознанствата и информацията, която се споделя. Всеки прави по различни поводи едно събитие. Но важно е посетителя за какво отива. Поне така си мисля. 8)
 
От: Успешни онлайн търговци!

Абе сигурно детайлно значи, ама съм забелязал маркетинг мацките, по някаква причина кичат с някакви хипер думи нещата....пентагонално тетрамаркетнигово проучвателно-монитърингово изследване :):):)
 
Re: От: Успешни онлайн търговци!

Абе сигурно детайлно значи, ама съм забелязал маркетинг мацките, по някаква причина кичат с някакви хипер думи нещата....пентагонално тетрамаркетнигово проучвателно-монитърингово изследване :):):)
Еее, това винаги е било така. Мацките кичат не само думи, ако видиш и някои женски кампании, става ясно, че с доста развита фантазия. Това може само да им в плюс. А какво ще кажеш за необременен таргет маркет. Направо може да се чудиш за какво иде реч. А във facebook групата - Маркетинг и Уебмастърство, бе зададен и въпроса какво аджеба е "Community Manager?" Буквалния превод ни дава много ясна представа какво е, но реално тук пренасянето на други езици повдига много въпроси.
 
От: Успешни онлайн търговци!

Абе Блинк, така е, ама мене винаги ми са били смешни разни кухоглавки в университета, които използват сложни и измислени думи...някак си дрънчат в устата им на кухо....казвам това без да го съотнасям към горните госпойци, щото не ги познавам. И млъквам щото не искам да съм стар дърдорко :).
 
Това е за да покажат, че са интелигентни. Не за друго. Имаше един пич на една конференция, който ми използваше някакви си негови терминологии 20 минути, само и само, за да ми обясни, че Google AdWords е платена платформа на Google и резултатите са различни от органичния, освен ако не се бутат топ ранкнатите и в платените резултати. Такива при мен бързо ми губят вниманието. Като селс, съм на принципа, че не му ли грабнеш вниманието в първите 20-30 секунди, загубил си го тотално. Та, за мен не са умни, а просто хора, които губят от това си "знание."

Горните госпожици ги познавам и не говорят така. За разлика от тези терминолози, те знаят (от това, което съм си говорил с тях), че ако не поднесат информацията в разбираем и смилаем вариант, рискуват да не получат това, което са целели с презентацията си, както и със знанията, които имат.

Имаше една конференция, на която присъствах преди години. Излезе един професор и започна да слага нарицания даже и на "говорят", "пренасят" и какво ли още не. После познайте дали някой си зададе въпросите на края. :)
 

Горе