Blinky
Owner

Как да бъдем „Успешни онлайн търговци!“
03.05.2012, София.
Семинар на тема „Успешни онлайн търговци!“, организиран от дигитална агенция Interactive Share ще се проведе на 31.05.2012 в СТЦ Интерпред, гр. София.
На събитието в зала София на търговския център, собственици и управляващи е-магазини ще получат практическо обучение какви инструменти и онлайн рекламни канали да използват, за да увеличават своите продажби.
Семинарът ще бъде целодневен като 9 лектори ще представят своите познания в общо 8 модула. Те ще представят предимствата и възможностите на различни онлайн маркетингови инструменти с цел постигане на максимални резултати – онлайн продажби.
Програмата включва – 1. Анализ на ползваемостта на онлайн магазина, 2. SEO за онлайн магазини, 3. Google AdWords за онлайн магазини, 4. Онлайн магазините в социалните мрежи, 5. Performance реклама за онлайн магазини, 6. E-mail маркетинг за онлайн магазини, 7. Измерване на ефективност на онлайн магазани- анализи и оптимизация, 8. Афилиейт маркетинг за онлайн магазини.
Събитието се организира от Interactive Share, която е една от водещите дигитални агенции у нас. Местата са ограничени. За да си гарантирате достъп до семинара е нужна предварителна регистрация и заплащане на входяща такса.
Предварителна регистрация с -25% отстъпка (до 14.05) – 97 лева (вкл. ДДС)
Стандартна регистрация (след 14.05) – 130 лева (вкл. ДДС)
Още информация на сайта на семинара: http://interactive-seminars.com
Лектори на семинара „Успешни онлайн търговци!”

Ангелина Иванчева — Тонева е маркетинг мениджър и експерт консултант в Лукрат ООД – първата организация занимаваща се с ползваемост в България.
Експертните съвети на Ангелина се дължат и на солидният опит в сферата на антропологията, както и на специализацията й в опознаването на потребителските изисквания чрез методите на дълбочинно интервю и наблюдение.
Тя е изключително опитна в планиране, провеждане и анализ на резултатите от изследвания и тестване на ползваемостта.
Ангелина ви помага да направите своите онлайн магазини по-услужливи, разбираеми и работещи.

Ирина Герджикова е част от екипа създал компанията Лукрат заедно с Ангелина Иванчева. Тя помага на клиентите си да правят по-лесни, по-удовлетворяващи и по-печеливши сайтове. Реализирала е ИТ проекти на едни от най-големите и бързо развиващи се компании в България.
Ирина е участвала в множество конференции, тренинги и семинари за UX дизайн и ползваемост.
Като изследовател, избира подходящи техники, методи и инструменти за проучване в проектите на Лукрат и е опитна в планиране, провеждане и анализ на резултати при тестване и изследване на клиентски и потребителски очаквания и изисквания.

Маг. инж. Евгени Йорданов е Web manager в дигитална агенция Webfiniti.
Той е експерт с над 5 години опит в областта Оптимизация за търсачки (SEO). Участва в изпълнението на ключови проекти за едни от най-големите специалисти на световно ниво в SEO областта – SEOmoz (US), Distilled (UK) и др.
Евгени е автор на рубрика на тема SEO за онлайн магазини за най-голямото браншово печатно издание в България – Списание .Net.
Евгени е създател на най-големия бързоразвиващ се ресурс за SEO на български към момента в България – Seoptimizacia.com, както е и създател на най-популярната Facebook група сред колегите от бранша – “Маркетинг и Уебмастърство”.

Михаела Атанасова е един от основателите на успешния фешън проект за дамски дрехи и аксесоари Shopping-Terapia.com, един от първите онлайн магазини, които наложиха и популяризираха дейността си, чрез аудиторията на най-голямата социална мрежа в света Facebook.
Михаела работи по разработването на цялостната платформа на онлайн магазина, неговото популяризиране и създаване на ефективно общуване с аудиторията в социалните мрежи. Има зад гърба си няколко успешни кампании чрез, които промотира бизнеса си в Интернет, чрез социалните мрежи.

Александър Георгиев основава Advertise BG през 2006 година. Идеята му е да създаде компания, която да стане лидер на пазара като предлага цялостен пакет онлайн маркетинг услуги с най-добра ефективност на изгодна цена. Професионалното му отношение се основава още в средното му образование, което завършва в Нортфолк, Англия – със специалност компютри и електроника, а след това върху солидната си основа стъпва и бакалавърската му степен в “Brunel University”, западен Лондон, където получава диплома BSc eCommerce. Алкесандър е създавал онлайн рекламни кампании за някой от най-големите компании на българския пазар.

Иван Димитров е Интернет мениджър в европейският лидер по директен маркетинг Студио Модерна.
Иван ръководи екип от специалисти успели през годините да утвърдят брандовете на компанията в онлайн пространството. Притежава изчерпателни познания за performance инвентара на българският пазар, които са плод на години тестове и оптимизация.
С цел увеличаване на продажбите и оптимизация на разходите, той създава и развива партньорства с всички големи медийни групи и рекламни платформи, предлага и създава нови рекламни позиции. Негови методи и кампании успешно се използват в другите двадесет държави от групата на Студио Модерна.

Десислава Гайдарова е имейл маркетинг специалист в Студио Модерна България.
Деси работи от 4 години за Студио Модерна и се занимава с планирането, изготвянето и реализацията на различните типове имейл кампании за всички брандове на компанията – Dormeo, Kosmodisk, Top Shop, Walkmaxx, Delimano.
Ще ви запознае с основните понятия, правила и специфики на имейл маркетинга и новите тенденции при онлайн търговията, подкрепени с многообразие от успешни примери, инициативи, кампании, които наистина работят и продават!

Георги Георгиев е управител на компанията за интернет маркетинг и реклама Уеб Фокус ЕООД. Има 8-годишен опит като SEO оптимизатор и 4 годишен опит с управлението на AdWords кампании в България и чужбина. Има опит в менажирането на кампании с бюджети от 100 до 100 000 долара на месец. В работата си с AdWords залага на вниманието към детайла и оптимизиране чрез анализ на резултатността на рекламата на всички нива и по всички сегменти. През 2009 година е сертифициран от Google като специалист в анализите с Google Analytics.

Александър Димитровски работи като онлайн маркетинг експерт в бързоразвиващата се онлайн туристическа агенция eSKY.bg.
Основната част от работата му е свързана с цялостното управление на Affiliate програмата на компанията, насочена към изключително конкурентната ниша за онлайн продажба на самолетни билети. Александър се занимава и със SEO/SEM оптимизацията на eSKY.bg.
Дългогодишния опит на Алекс в изграждането на партньорски отношения с множество фирми в Европа и САЩ, допринася за привличането на организации като Web Media Group, Darik Web, Mail.bg и много други, в партньорската програма на eSKY.bg.
Александър работи в тясна връзка, както с партньорите в България и Европа, така и с популярни performance advertising networks като ZANOX.
Програма
Програма
8:00 – 09:00 – Регистрация
09:10 – 09:50 – Лекция 1 – Ирина Герджикова и Ангелина Иванчева
Съдържание, навигация, ползваемост на онлайн магазина
09:50 – 10:05 – Пауза
10:05 – 10:45 – Лекция 2 – Евгени Йорданов
Оптимизация за търсачки на онлайн магазини – особености, добри практики, стратегии.
10:45 – 11:00 – Пауза
11:00 – 11:40 – Лекция 3 – Александър Георгиев
Реклама в Google AdWords – Мрежи за Търсене и Дисплей
11:40 – 11:55 – Пауза
11:55 – 12:35 – Лекция 4 – Михаела Атанасова
Онлайн магазините в социалните мрежи.
12:35 – 13:35 – Обедна почивка
12:35 – 13:35 – Обедна почивка
13:35 – 14:15 – Лекция 5 – Иван Димитров
Performance реклама за онлайн магазини – мрежи, рекламни формати
14:15 – 14:30 – Пауза
14:30 – 15:10 – Лекция 6 – Десислава Гайдарова
E-mail маркетинг за онлайн магазини 15:10 – 15:25 – Пауза
15:25 – 16:05 – Лекция 7 – Георги Георгиев
Измерване на ефективност на онлайн магазини – поведение на посетители, продажби, анализ.
16:05 – 16:20 – Пауза
16:20 – 17:00 – Лекция 8 – Александър Димитровски
Партньорски (афилиейт) маркетинг – въведение, развитие, предимства, практики.
17.00 – 17.30 – Въпроси и отговори
За контакти:
Ясен Дамянов
Account Manager
[email protected]
phone: +359 2 988 8304
mobile: +359 888 441 509
Ясен Дамянов
Account Manager
[email protected]
phone: +359 2 988 8304
mobile: +359 888 441 509
Последно редактирано: