4,7 млн. лв. глоба

Test

Well-Known Member
От: 4,7 млн. лв. глоба

Сумата е процент от годишните приходи. Не се определя произволно.
 

redrum

Well-Known Member
От: 4,7 млн. лв. глоба

Преди пак ги бяха глобили. Дали плащат въобще?
 

Aramis

Active Member
От: 4,7 млн. лв. глоба

Сумата е процент от годишните приходи. Не се определя произволно.
Да, със сигурност има някакви нормативни разпоредби, доколко са адекватни спрямо нарушението е по-интересно.
 

redrum

Well-Known Member
От: 4,7 млн. лв. глоба

Ако жалят може да проточват доста дълго.
Те глобяват румънско дружество. Дали имат такива правомощия?
 

Aramis

Active Member
От: 4,7 млн. лв. глоба

Те глобяват румънско дружество. Дали имат такива правомощия?
Щом оперира тук би трябвало да могат. КЗК обаче имат доста избирателна пропускливост.:)
Несериозни ми се струват мотивите и жалбоподавателя. Аз за първи път чувам за такава глоба.
 
Последно редактирано:

Странникът

Well-Known Member
От: От: 4,7 млн. лв. глоба

Несериозни ми се струват мотивите и жалбоподавателя.
Струва ти се несериозно това, че се лъжат клиентите? Интересно... .
 

nortrant

Well-Known Member
От: Re: 4,7 млн. лв. глоба

Като им гледам сайта, едва ли са им голяма конкуренция.
сторе.бг е един от най-големите и най-старите сайтове в своята ниша!
 

Krumov

Well-Known Member
От: Re: 4,7 млн. лв. глоба

Сефте го чувам тоя store.bg.
Немаш ни стажа, ни годинките за да си го чувал. store.bg са онлайн от времето когаот си играл на топчета под масата.
 

blackout8

Well-Known Member
От: 4,7 млн. лв. глоба

Надуването и свалянето чрез промоция малко ми е интересно как се счита за заблуда в смисъл, как се диференцийра нормална ценова политика, с добавка от промо кампания. Какъв е проблем днес някоя да има хляб за 1 лв, а утре го сложи на 10 лв и сложи 50% отстъпка. За много кратко време клиентите ще го накажат. Мен по ми е забавно с аргумента на стора за посланията - с този акт на КЗК, направо се отвяха всички маркетингови компании, щото някой неефектвен може се засегне, че посланието му е по куцо ... Чудно ми е нашите спедиторски куриери кога ще съдят ФедЕкс, ако почна да се позиционира както в САЩ доставки в рамките на 24 часа или Доминоз пица до 30 мин. иначе фрее ... Редовен клиент на стора съм средно им правя 3-цифрени поръчки, всички ги знаят(сигурен съм че Ъпхеро се прави на интересен отново), но толкова малоумна теза за налагане на глоба не бях, чел. Ако това е новият стандарт на КЗК, то ми е чудно кога ще погнат например Лукойл и компания или КЗК си работи в пазарните ниши като симулира дейност след доноси, а в чистите монополи там си ги пази - Комисия Защита от Конкуренцията .... пита се и ние ли да се готвим?
 

Test

Well-Known Member
От: От: 4,7 млн. лв. глоба

+++++++++++++
Закон за защита на потребителите

Чл. 63. Всяко съобщение за намаление на цените трябва да посочва:
1. стоките и услугите или групата стоки и услуги, за които е валидно намалението на цените;
2. условията, при които се извършва намалението на цените;
3. срока, през който стоките и услугите се продават с намалени цени.
Чл. 64. Съобщението за намаление на цените се прави по един от следните начини:
1. чрез поставяне на новата цена до старата, която е зачертана, или
2. чрез думите “нова цена” и “стара цена”, последвани от съответните суми, или
3. чрез посочване на процент на намалението, като новата цена се поставя до старата цена, която е зачертана.
Чл. 65. (1) Всяко съобщение за намаление на цените трябва да съдържа старата цена, която търговецът е прилагал през определен период преди датата, от която влиза в сила намалението на цената.
(2) Стара цена е цената, която търговецът е прилагал през период, не по-кратък от един месец преди датата на намалението на цените.
 

blackout8

Well-Known Member
От: 4,7 млн. лв. глоба

Благодаря за закона - тезата ми беше от към моралната гледна точка.

Сериозно питам, има ли закон за маркетинговите послания?
 

Горе