Article: SEO конференция става Online Advertising: спечелете билет!

От: Article: SEO конференция става Online Advertising: спечелете билет!

Какво мислите за блокиращия софтуер - AdBlock и тенденцията през 2016?
Доста хора използват приложението и браузерът им.
До каква степен може да повлияе на рекламодателите?
mail: [email protected]
 
На коя социална мрежа да се обръща най-много внимание във връзка с тежестта й върху оптимизацията за търсачки и какви конкретни действия да се предприемат в нея?
 
Как строите социални сигнали към даден сайт? Можете ли да разкажете най-важното, което трябва да се има предвид? Колко трябва да е стар акаунта, кои са най-подходящите социални мрежи, трябва ли акаунтите да са на реални хора, какво количество на ден препоръчвате? Какво мислите за услугите за социални сигнали, където за известна сума пари си купуваш ежедневен поток от социални сигнали към сайта.
Като цяло темата е обширна, можете да засегнете и други въпроси, които не съм се сетил да задам.
 
Масова тенденция напоследък е сертификатът "Коректна фирма", с който почти всеки онлайн бизнес се "гордее". Има ли стойност подобен непълноценен анализ (въз основа на потребителски мнения в Интернет) и реално може ли да се нарече сертификат? С какво "коректните" са по-коректни от бизнесите без онлайн присъствие или от известните брандове, които по някаква случайност "не се редят на опашка" за този сертификат? :)

Личен имейл: [email protected]
 
Какво влияние оказват рекламните кампании в Adwords направени с HTML5 банери върху SERP? Зачитат ли се те като реални линкове? Може ли да се злоупотребява с това?

[email protected]
 
Кое е по - важно за класирането в SERP авторитетен домейн + качествено съдържание, или новоизграждащ се бранд (домейн) със силни релевантни връзки от авторитетни сайтове към качествено съдържание, което да се асоциира с новоизграждания бранд?

личен мейл: stoineff @ gmail.com
 
Последно редактирано:
От: Article: SEO конференция става Online Advertising: спечелете билет!

Аз имам няколко въпроса:

Вие бъзикате ли се с мен?
Освен мен и вас лекторите, според вас колко човека в залата са забелязали че презентирате неща на 90% неприложими в сериозния бизнес?
Особенно към стеник: Как се чувствате, като фирмата, лидер в класацията (ако има такава) на "фирми с огрооооомен процент недоволни клиенти", чийто очаквания не са били задоволен и на 50% от първоначалните ви заявки?
 
Re: От: Article: SEO конференция става Online Advertising: спечелете билет!

Аз имам няколко въпроса:

Вие бъзикате ли се с мен?
Освен мен и вас лекторите, според вас колко човека в залата са забелязали че презентирате неща на 90% неприложими в сериозния бизнес?
Особенно към стеник: Как се чувствате, като фирмата, лидер в класацията (ако има такава) на "фирми с огрооооомен процент недоволни клиенти", чийто очаквания не са били задоволен и на 50% от първоначалните ви заявки?

Бате, моля те по темата. Колкото до фирмите участници, ако нещо имаш да им казваш, обърни се директно към тях. ;) Не прецаквайте темата, все пак в нея се дава пропуск, не е задължително и участието в нея. :)
 
От: Article: SEO конференция става Online Advertising: спечелете билет!

Здравейте
Моят въпрос е много кратък.
Как да достигне рекламата ни до точно определени клиенти от точно определен бранш.
 
Какво мислите за AMP на Google? Имате ли реални изследвания как влияе на класиането и показването в SERP? Как се съвместява с вече съществуващи мобилна версия и адаптивен дизайн (responsive design) на сайта?
Имейл: gan {ет} mail.bg​
 
Последно редактирано:
Здравейте!
Благодарим Ви за активното участие! Нашият екип избра въпроса на vesetokb относно AdBlock и тенденцията през 2016.
Този интересен въпрос най-вероятно няма да е тема на лекциите, така че ще направим всичко възможно победителя да получи шанса да разговаря с експерт по него.

Скъпи vasetokb, моля да проверите своя имейл за детайли относно Вашия билет.

Още веднъж благодарим на всички за участието и ще Ви очакваме на конференцията Online Advertising!
 
От: Article: SEO конференция става Online Advertising: спечелете билет!

А точно на такива въпроси трябва да наблегнете. В момента около 20% от потребителите в България ползват АдБлокери, като тенденцията е да стават все повече и повече. Това тепърва ще става сериозен проблем за рекламодателите.

Наблегнете на това как да рекламираме в ерата на адблокерите. Google AdWords става все по неприложим защото все по-голяма част от потребителите вече не виждат рекламите...

Здравейте!
Благодарим Ви за активното участие! Нашият екип избра въпроса на vesetokb относно AdBlock и тенденцията през 2016.
Този интересен въпрос най-вероятно няма да е тема на лекциите, така че ще направим всичко възможно победителя да получи шанса да разговаря с експерт по него.

Скъпи vasetokb, моля да проверите своя имейл за детайли относно Вашия билет.

Още веднъж благодарим на всички за участието и ще Ви очакваме на конференцията Online Advertising!
 
От: Article: SEO конференция става Online Advertising: спечелете билет!

Интересни въпроси се събраха. Не е ли добра идея някой от лекторите да отговори на всички въпроси?
@Anastasia Zdorikova?
 
От: Article: SEO конференция става Online Advertising: спечелете билет!

Честито и от мен! Успех с конференцията и дано ви се прокраднат 2 минути за разяснение към фирмите, че "кЪректен сертификат" не класира сайтовете на челни позиции и не е показател за измерване на коректността...
 

Горе