ICN.bg тотално се изложиха!

От: От: ICN.bg тотално се изложиха!

Веднага след случилото се , съм си закупил сървър , а мойте програмисти може и да са имали бекъп , но се направиха че нямат , за да им се плати допълнително , това е съвсем нормално

Кое по-точно е нормалното? Нищо не е нормално... Това не е нормално отношение, ти ако си свикнал с това, значи имаш голям пропуск. Ако програмиста е читав, веднага трябва да ти даде бекъп, а не да се прави на луд.

И накрая искам да кажа нещо, което не се отнася до теб, а до повечето хора във форума и изобщо навсякъде в интернет пространстовото: Спрете да слагате интервал преди препинателните знаци - МЕГА малоумно е и е ГРЕШНО....

http://bg.wikipedia.org/wiki/Уикипедия:Пунктуация

Препинателните знаци (. , ; : ! ?) се поставят непосредствено след думата (преди знака НИКОГА НЕ СЕ оставя интервал)
 
е сега трябваше ли да пишете тук потребители ме карат да я заключа тази тема аз и ицн искаме да е отключена за да си личи няма нещо скрито покрито... и че компанията има най добро желание да не се повтаря такова нещо и да не се доверява вече на никой пък бил той и мултимилонен датацентър с 50000 сървъра в западна европа...

това си беше за нова тема аз калдата не ги я следя на пощата го видях... деня в сащ сега започва :) и моля да стойм онтопик тук
 
От: ICN.bg тотално се изложиха!

От доста време ползвам icn.bg и немгоа да се оплача от услугите им...

И аз ги ползвах преди година, хакнаха ми сайта и така и не успяха да го възстановят. На практика нямат добър бекъп на файловете, може би дисковото пространство не им стига. Четох в един друг форум че им предлагаха да съберат пари да им купят хард дискове :)

Нищо лично, но загубих маса пари заради вас! Това не може да го компенсирате с безплатен хостинг план или удължаване на периода на хоста с още 1 година.
 
От: ICN.bg тотално се изложиха!

Наистина неприятна случка, съжалявам за загубената информация и труд. Все пак в цялата работа има и много поука. Показва ни много ясно как трябва да мислим за всички възможни сценари и само скромно да се надяваме, че ще успеем да се предпазим от повечето от тях.
Ползвам ICN и съм доволен. От съпорта им също. Не съм звънял по телефона, но съм водил доста кореспонденция по е-мейл и впечатленията ми са за добра реакция.
Опитват се да са полезни и да дадат повече отколкото е стандартното очакване. Не винаги се получава перфектно, но желанието си личи и няма как да не направи добро впечатление.
 
От: ICN.bg тотално се изложиха!

На една от тези компании им е толкова отдалечен офсайт бекъп-а, че ми възстановиха сайта с няколко месеца по-стар .. О, да! Вече сайтът ми не е при тях. Качих го от мой архив при друг доставчик, въпреки, че хостинга е платен за година напред.

Не мога да разбера, как може да считате за нормално себеуважаващ се админ да пази целия бекъп на същата машина?!
Аз лично съм в шок от такива неща.

В крайна сметка се оказва, че някои хостинг компании правят бекъпи на отдалечен сървър, а други са решили да си спестят това.

Кои хостинг компании в България предлагат Back Up на отдалечен сътвър:
..

Заслужават си рекламата
 
От: От: ICN.bg тотално се изложиха!

Веднага след случилото се , съм си закупил сървър , а мойте програмисти може и да са имали бекъп , но се направиха че нямат , за да им се плати допълнително , това е съвсем нормално

Това НЕ е нормално! (Освен, в случай, че имаш предвид, че не са правили бекъп на ДБ, но са предоставили софтуера.) Даже, всъщност е несравнимо по-възмутително от обсъждания инцидент в тази тема.
 
От: ICN.bg тотално се изложиха!

fenbg, от такова робско мислене патят всички. Въобще не е нормално!
 
Вие там сте си (били, все пак статията е от 2012) добре!
Аз ползвах PAYPAL за хостинг (10, 88 лв/месец) и вече на втория месец бях гръмнал с извинението, че „автоматичното подновяване не работи с PayPal“... Накараха ме ДА ИМ ПРАЩАМ СМС за да си активирам сайта отново за 2 ДЕНА. Значи да платя повече, защото идиотската ви система не работи??? Ху'аво. Чашата обаче преля, когато установих, че НЕ МОГА да вляза в cPanel за да си дръпна файловете, дори след като съм платил (допълнително!!!)..... този хостиг не струва
 
Вие там сте си (били, все пак статията е от 2012) добре!
Аз ползвах PAYPAL за хостинг (10, 88 лв/месец) и вече на втория месец бях гръмнал с извинението, че „автоматичното подновяване не работи с PayPal“... Накараха ме ДА ИМ ПРАЩАМ СМС за да си активирам сайта отново за 2 ДЕНА. Значи да платя повече, защото идиотската ви система не работи??? Ху'аво. Чашата обаче преля, когато установих, че НЕ МОГА да вляза в cPanel за да си дръпна файловете, дори след като съм платил (допълнително!!!)..... този хостиг не струва
Благодарим ти за компетентното мнение!
 
Аз от много години съм спрял да работя с ICN и нямам ядове :)
 

Горе