Конкурс за: Дизайн на лого за онлайн магазин dreshnik.com

Благодарим, Websolut! На бял фон изглежда много добре! Нямаме забележки, чудесно предложение!
Около 6 години сайтът ни бе с широка визия, но от март тази година е сменен с тясна и за момента ще се придържаме към нея.
Но сте прав, че самият цвят и по-голямо лого на широка визия ще изглеждат добре.
 
ishkitiev (II вариант): логото не отговаря на изискването за цвят, трябва да съдържа розовия цвят от условието.
Благодарим!
 
DreamDevise: Благодарим за предложението! (двата варианта). При първи вариант: много ни харесва, пасва чудесно на сайта, визията на "етикет" е страхотна, шрифтът е добър!
Трябва ни обаче задължително разширението на сайта да е включено в логото, за да можем при първи поглед с отваряне на сайта да виждаме в кой сме влезли: в бг, в английски, в румънски и т.н.

Втори вариант: много ни харесва! По-небрежно артистична визия, дъговидната форма е чудесна. Нямаме забележки по него!
 
Логото, предложено от red: Благодарим за предложението! Нямаме забележка: изчистено, семпло, с прави форми. Харесва ни сливането на D с r. Допада ни много и черен шрифт.
Много добро предложение!
 
Последно редактирано:
Още едно предложение от мен!
9gy3PTI.png

q4wiEcK.png
CjwrEGf.png
TtseOuU.png

UwvgwSF.png
 
DreamDevise: С добавянето на разширението всичко изглежда вече ок!

ishkitiev: Благодарим за поправката! Интересна визия, допада ни R-то, като цяло хубав шрифт.

DENKS: Благодарим! Нямаме забележка, подчертаното D ни допада, цветовете, формата са ок.
 
milsem: Благодарим за предложението! В логото трябва задължително да се използва посочения в указанията цвят. Както и сме посочили, че не желаем логото да подсказва за дрехи, обувки, а да бъде само Wordmark. И да се съдържа разширението на сайтовете ни.
 
milsem; Благодарим за предложението. Като цяло нямаме забележка, отговаря на изискванията ни!
 
Плява.
Много плява!
Да не прочетеш изискванията за цвят!
За мен цветовете са шашави, но това е субективно. Признавам, че двата цвята се връзват. Вероятно ги има в някоя агресивна цветова схема.
А сега по същество. Относно плявата.
Защо, ДГЕ, няма Coca Cola.com?!
Или Nestle.fan?
Ами IBM.net, Ford.info, Че Гевара.революшън или Путин.рф?!
Откога бранд се базира на или включва TLD?
А дали могат да ви съдят и вземат и съдраните цървули за това?

Домейн не е бранд!
Бранд може да се използва за домейн, но още никой не предлага брандови TLD.
Хубаво е да се живее на село, но ако погледа ти не стига по-далече от близката бара, не е добра идея да станеш кандидат за президент. Щото всички патиме от такова поведение.

Успех!

NB
Не е първият конкурс, нито ще е първият сайт, окичил се по този чалгаджийски начин.

https://www.google.com/search?q=кал...j9bPAhXJcRQKHZT9DxUQ_AUICCgB&biw=1280&bih=937
 
Защо, ДГЕ, няма Coca Cola.com?!
Или Nestle.fan?
Ами IBM.net, Ford.info, Че Гевара.революшън или Путин.рф?!

Вискяр, прав си. Но в случая това е онлайн магазин и собствениците му предпочитат да се използват разширенията на домейна за по-лесна ориентация на клиентите. Затова ги разграничаваме по специфичен начин в повечето предложения. :)
 
Още с пускането на конкурса ми се искаше да дам мнение, но се отказах, защото все пак това е конкурс за лого, а и собствениците едва ли биха искали да видят нещо различно от лого, още повече критика към сайта си и конкретно към домейна.
Обаче :) някой вече ме е изпреварил с критика и за това ще дам мнение, че така и така смятам за важно.
Първо такъв домейн никога не може да бъде бранд. Второ и най-важното, домейна не пасва по никакъв начин за такъв сайт. Как си представяте дрешник за сайт за оригинални спортни стоки? Това е селска дума свързана с едно място, където хората бишкат сезонните си партакеши и най-вече се свързва с някакво излишно помешение, което е удобно използвано за склад. За мен е супер несериозно да продаваш скъпи, маркови неща, да наблягаш на марката и брандът им, в същото време да са малко на брои и уникални един вид, и това да предлагаш в платформа с името ДРЕШНИК. Ставаше за някакъв сайт с хиляди евтинджоси, но в никакъв случаи не и за маркова и уникална стока.

Сори за изразените ми мисли, надявам се да не развалям с нищо убавият конкурс :)




ПП; връщам си мнението, защото дриймбенч отказа да изтрие цитата. Общо взето се притесних да не прецакам конкурса, когато авторът осъзнае колко съм прав всъщност. Но понеже пейката на мечтите ми отказа в лично с мотивите "не си крий мението, когато си сгрешил" (явно и той се е увъртял нещо :) ), пускам си пак мнението за домейна и за грубата грешка при използването му за сайт за маркови спортни стоки.
 
Последно редактирано:
Още с пускането на конкурса ми се искаше да дам мнение, но се отказах, защото все пак това е конкурс за лого, а и собствениците едва ли биха искали да видят нещо различно от лого, още повече критика към сайта си и конкретно към домейна.
Обаче :) някой вече ме е изпреварил с критика и за това ще дам мнение, че така и така смятам за важно.
Първо такъв домейн никога не може да бъде бранд. Второ и най-важното, домейна не пасва по никакъв начин за такъв сайт. Как си представяте дрешник за сайт за оригинални спортни стоки? Това е селска дума свързана с едно място, където хората бишкат сезонните си партакеши и най-вече се свързва с някакво излишно помешение, което е удобно използвано за склад. За мен е супер несериозно да продаваш скъпи, маркови неща, да наблягаш на марката и брандът им, в същото време да са малко на брои и уникални един вид, и това да предлагаш в платформа с името ДРЕШНИК. Ставаше за някакъв сайт с хиляди евтинджоси, но в никакъв случаи не и за маркова и уникална стока.

Сори за изразените ми мисли, надявам се да не развалям с нищо убавият конкурс :)

Чешете си пръстите. Не много отдавна имаше един сайт, който сега е под друго име, сигурно и ти си го ползвал - prodavalnik :) Името му не звучеше по най-градския начин, но го ползва и сега цяла България, дори да е под друго име. Защо да не пасва 'дрешник' на сайт за дрехи? Дрешникът е място, където се държат дрехи и обувки и думата лесно се помни.

Домейнът не е бранд, хората ползват различни домейни за различните държави, в които функционира магазинът и искат лесно да се разграничават посредством него. Amazon и ebay имат същата практика, ама и те са егати тъпаците, нали? :D

Ако много искате да критикувате, може да си изберете други по-смислени проблеми, които да сочите без да предлагате решения :)
 
Последно редактирано:
Критиката в конкурси никога не е била градивна, а дори напротив деструктивна и повличаща със себе си безсмислени спорове и хейт, особено, ако се включат целия набор от стари участници, като журе;)
А що се отнася до твърдения за чалгаджийски и селски не знам си какво си, това за мен са пълни глупости.
И аз мога да твърдя, че е чалга и селско да си използваш главата за Favicon;) примерно, но може пък и да е модерно, не знам.
 
Някой истински графичен дизайнер да подхване някоя от тия 2 идеи?:

Untitled.png


Untitled2.png


Комисионна не искам :D
 

Горе