Имам проблем с ICN.BG!

icn.bg

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Привет @waikiki,
Жалко е, че си се регистрирал днес за да постнеш в 2 теми за ICN.Bg. Всеки, който използва Споделен хостинг е наясно с CPU минутите и те не са тайна, а са описани в сайта като информацията към плановете. Ако знаех някой от сайтовете , може бих могъл да ти отговора адекватно, въпреки, че съм сигурен, че колегите от денонощната поддръжка са го направили неколкократно. CPU времето е инструмент, с който се предоставят равни права на всички и не се дава възможност на един сайт да отнеме всичкия свободен ресурс. По този начин се предоставя качествена услуга на всички по-равно.
Имай предвид, че CPU минутите са математически много просто нещо: брой изпълнения на скриптове * средното време за изпълнението на всеки един от тях (в ms). В контролния панел предлгаме доста подробна информация за това какви са процесите, през кое време на денонощието се генерират и т.н
Споделения хостинг не е панацея за всеки уеб проект.
П.С. Ако желаеш подай ми име на домейна и ще мога да подам конкретна информация и да се аргументирам.

Icn.bg не е компанията на която трябва да си доверите бизнеса ! Когато им четеш условията по офертите, пише хард диск ( 160 GB, трафик неограничен, всичко е много розово, нито дума за процесорното време което е крайно ограничено) , аз ползвах едва 40 GB на 4 мой сайта и когато сайтовете станаха 4 започнаха да ми извиват ръцете за процесорно време. Превишавал съм ги. Товарил съм им сървъра. Другите клиенти страдали. Аз имам под 1000 уникални посетители на ден !! Това изобщо не е трафик. Просто виждат че си на отворена платформа ( wordpress, opencart) и почват да ти говорят колко тия платформи нищо не струват ( нищо че 250 000 бизнеса ползват тия 2 платформи и да ти рекламират колко велика е българската summercart която я има 1000 клиента , я няма и никой не я брой за жива в белият свят. цената на summercart е вече 3000 лева за international версията, а през 2012 беше само 400 лева и pri summercart над 50% от поръчките от чужбина отпадат защото paypal дава грешка timeout след 5 секунда. Както и да е. Нека продължа, Платих за 2 хостинг акаунт ( Стандартен план) , и това не ги задоволи. Всячески ме накараха да мина на cloud server . Минах на Cloud server ( цена около 150 лева в моя случай) и там вече се започна с цакането. Искаш c-panel доплащаш 50 лева, искаш back-up - доплащаш 50 лева, искаш някакъв съпорт ( 42 лева на час !?!? ), искаш наблюдение на сървъра ...доплащаш...нищо че си им дал над 150 лева за cloud server. Все едно купуваш BMW от магазина . Мойте сайтове не са големи. Аз имам сумарен трафик от 4 сайта около 1000 уникални посещения !? Бях им клиент няколко години, бях доволен , после какво се случи не знам, станаха свирепи като МТЕЛ. Cloud server-a им не струва. С прилична конфигурация ( среден клас cloud) им отнема 8 секунди server responce time докато сървъра им започне да обработва заявкатa . Кой ще чака 8 секунди ??? те 60% не чакат и 3 секунди ... Акo можете стойте надалеч от ICN.bg. Цените са високи, качеството на услугата много ниско, служителите им се държат като рекетъори . Накратко ако искате да имате малко време за правене на бизнес и да се занимавате само с проблеми около хостинга изберете ICN.bg. Гарантирам ви , време за бизнес няма да имате. Изискванията и тормоза на ICN.bg е ежедневен ! Включително и спиране на сайтовете ви без предупреждение !!! Пари да ви дават, откажете ги и стойте надалеч ! Това е моят съвет. Тази компания беше добра , вече не е ! Нямам идея какво се е променило, но нещата са меко казани трагични от 2015 насам ! И говорят глупости, оптимизирай си сайтовете. А сайтовете ми са оптимизирани много добре. Според GTMETRIX.com имам 87% (B) и 82 % (B)....което си много много добре. Тия шмекери правят нещо което им отърва и това е. Имаха наглостта дори да ми кажат че от Cloud server ( 150 лева без никакви екстри) печелели много по-малко отколкото споделеният хостинг ( 22 лв) . Тази компания я забравете. направете си проучване на webhostingtalk.com И това е.
Това е моят личен опит със ICN.bg. Процесорното време е там където ви цакат , няма и една дума на рекламните им брошури за това. Защо ли? За да ви подведат и измамят типично по български !
 

waikiki

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

icn.bg хубаво си ги написал тия работи ама и ти сам не си вярваш. Къде точно на сайта ви пише за процесорните минути. Как точно си представяш сайтове с база данни до 160 GB да имат под 140 минути процесорно време. Както и да е оптимизиран, това не може да стане. Имам един въпрос към теб приятелю. Както точно сайтовете ми бяха ОК няколко години и изведнъж станаха товарещи вашите сървъри? Вашата компания не ме интересува . Вие заблуждавате клиентите си и е добре хората да го знаят това. Напишете си процесорните минути и лимита в тях да мога хората да си направят сметката. Ама не си стиска , щото така е по-лесно да ги заблуждавате. Аз май не съм единствен , имаше и други коментари за процесорните минути . Истината боли така е ! Но някой от нас не са толкова глупави и разкриват схемите и нечестните бизнес практики по който правите бизнес. Ако аз бях прочел тези коментари преди време никога нямаше да ви бъде клиент. Но пък научих урок, винаги преди да правиш бизнес с фирма като вашата ще проверя за негативните коментари за да си направя изводите струва ли си да работя с такива като вас. Всичко което казвам е истина. Цитирал съм цифри, факти а ти ми говориш за това как се смятали процесорните минути. Глупости на N степен. Аз много добре знам как се смятат процесорните минути. Няма нужда да ми обесняваш. Ти по-добре сложи скритата подвеждаща информация на страниците на сайта ви ! там където пишете че всичко е неограничено и много " розово " !! Ти знаеш за какво говоря !
 
От: Имам проблем с ICN.BG!

Това за негативните коментари е някак кофти. Може би нисък приоритет при изборът на четене на коментари.

Когато избираш продукти (физически или дигитални), нали НЕ четеш позитивните ревюта, отзиви и коментари с 4-ки и 5-ци (или просто чак отсега започваш тази практика)? Тъй като аз поне чета и сортирам (от години) САМО отрицателните или тези с 1-ци и 2-ки, ако има неутрални – и тях също. Хилядите или милиони позитивни рядко чета и минавам през тях, безсмислено е (изкл.: сокоизтисквачка + CPU overclock възможности).

Относно думата „неограниченост“ – има ли в някой сайт, дори и хостинг да е, това значи, че гарантирано НЕ е „неограничена“ дадената услуга. Коректните доставчици слагат точните и коректни/релевантни лимити и ограничения с възможности. Популистите слагат unlimited и всякакви подобни гръмки думи. Така се избра и гръцското govn., но това е др. тема. За 66-те млрд. на Болен също е ясно.

Така или иначе, както по-горе е упоменато, е някак си некоректно пък изведнъж нов user „с кофите“ да налива при това без графични, статитически и всякакъв род задълбочени доказателства, освен само на думи. Разбирам, за мен поне е ясно, но за останалите четящи (повечето) – това са общи обобщени думи, думи без подкрепа на солидни доказателства, отзиви с поддръжката и прочие. В интернет средите това малко или много се смята за целенасочени очерняне на дадена фирма и/или услуга (Black PR) – било от конкурент или изключителен недоброжелател. Разбирам да се имаше няколкогодишна регистрация, 200+ качествени коментара у форума (HQ, не LQ, тъй като LQ има и хора с по над 1500), за да се има някаква изградена репутация зад гърба.

В момента съотношението е random user с нулева репутация и без доказателства vs. солидна фирма с купища служители, сертификати и пр. на бая години от създаването ѝ + Top Tier отслужване (дори и собственика си е поиграл да види тази тема и отговори instantly) + изградена дългогодишна положителна репутация у народа. Някак си…

От друга страна пък има достатъчно резултати и разяснения за процесорното време/минути, вкл. и обозначено това в общите им условия още преди покупката на хостинг може да бъде проверено. Не знам как се прави избор на хостинг, навярно така се прави и избор и на банка може би? Аз „изяждам“ цялата банкова стр. с кориците така че да ми станат по-ясни нещата и от касиерките в клоновете, и от операторите по телефона ПРЕДИ да пристъпя към това да си създам сметка/карта или ползване на услугите на „X“ банка. Така ли се прави и тук? Може би не. Може би това също е грешка (дали от нямане на време, бързане), която грешка все някога в бъдещето се „отплаща“ отрицателно (увеличен лихвен %; процесорно време; etc.) – все неща, за които е било упоменато в даденият сайт, условия, правила и пр. Още отзиви btw.

Не е като да сме 1995г. все пак.
 

waikiki

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Icn.bg вие в тази фирма са ви повредили мозъците. Аз го написах. Ние от бизнеса искаме да имаме повече време за развиване на бизнес и по-малко за обслужване на бизнес. Това генерира растежа. Аз нямам време нито желание да стоя по форумите и да пиша коментари. Времето ми е безценно. Щом съм го направил за вашата фирма значи съм много огорчен и вие сте много жалка фирма. Ти си прави изводите. Ако искаш ме наричай платен драскач или конкурент. Не ми пука за твоето мнение. Безсилието ти личи и от коментарите. Аз съм просто един супер недоволен бивш ваш клиент.
Вие 5 пари не давате за клиентите си, нито ги консултирате , нито разбирате смисъла на думите "Консултативно продаване" ! За вас ситуацията е печели за вас и губи за клиентите докато ви разкрият. Само че в един момент става губи за вас , губи за клиентите и това е безвъзвратно и до живот. Прочетете една книга на тема консултативно продаване и водете клиентите си за ръчичка до най удачното и печелившо за тях решение. Ние клиентите не сме експерти по компютърна сигурност и системни администратори, никога няма да бъдем нито пък ни е интересно да ставаме такива. Затова ви се плаща и спрете да занимавате клиентите си с проблемите за който ви се плаща да решавате. Ние сме хора от бизнеса. Готови сме да плащаме за КАЧЕСТВЕНИ решения ! при вас липсва и решението и качеството. Затова казвам СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ICN.bg. Те разбират от компютърни мрежи , но не разбират нищо от бизнес и анализ на нуждите на клиентите. Не разбират че времето е най ценният ресурс и няма да ви спестят нито нерви, нито време. Ще ви спрат сайтовете точно по празниците когато сте на почивка. За тях това е без значение.
 

icn.bg

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Привет @waikiki,
Приложено изпращам 3 файла, в които са описани конкретните параметри. Те не са скрити в сайта ни, визуализираме ги при всички параметри към услугите, както и в общите условия към тях.
Предоставяното дисково пространство и трафик нямат отношение с това какъв CPU ресурс е използван от даден потребител. Дори и 5MB файлове да са качени, когато се изпълняват по 50-100 хил. пъти (това не са уникални посетители) за 24 часа (примерно), като се правят препратки към различни скриптове или цикли, то няма как услугата "Споделен хостинг" да е достатъчна.
В постовете не виждам цифри и факти, които да мога да коментирам адекватно. Не виждам нищо странно в това, когато даден сайт се развива да изразходва и повече ресурс. Обикновено вина за това имат search engines ботове, не добре оптимизирани модули и скриптове, не добре оптимизирани заявките към базата данни.
Ако подадете тук или ЛС домейна си ще мога да Ви ви подам конкретна информация. Както споменах и в предишния си отговор, сигурен съм, че вече такава Ви е предоставена от денонощната поддръжка.

Виж файлът 11798 Виж файлът 11799 Виж файлът 11800
 

waikiki

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Искаш графики, статистика ?!?! Къде тук виждаш и дума за процесорните минути ???? Лъжите та се късате...и много добре и съзнателно го правите.
И като "прикрепяш" файлове , поне гледай да са истиннски , защото линковете ти сочат към невалидни такива. Мойте поне са истински. Отвори и виж. Аз не говоря глупости нито пък ми се занимава с черен PR

Виж файлът 11801
 

waikiki

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Какво да ти дам? Домейните си ли? За да ме хакнете както сте го направили с blady.bg ?!?!? Blady.bg са имали същият проблем и после сте им разказали играта. Форумите гъмжат за този случай. Ти за малоумен ли ме вземаш да ти дам домейните си ?
 

icn.bg

New Member
От: От: Имам проблем с ICN.BG!

Привет @waikiki,
Точно това и правим, анализираме натовареността на потребителя, предоставяме препоръки за оптимизация или консултация за услуга, която би осигурила нужното хостинг обезпечение. Извършваме всичко вместо клиента - настройки, миграция, синхронизация и т.н
Обаче накрая се оказва, че сме рекетьори, измамници или далавераджии понеже не можем да предоставим услугата за 20 лв./м. Точно поради тази причина сме изключително деликатни и предоставяме възможност за избор.


Icn.bg вие в тази фирма са ви повредили мозъците. Аз го написах. Ние от бизнеса искаме да имаме повече време за развиване на бизнес и по-малко за обслужване на бизнес. Това генерира растежа. Аз нямам време нито желание да стоя по форумите и да пиша коментари. Времето ми е безценно. Щом съм го направил за вашата фирма значи съм много огорчен и вие сте много жалка фирма. Ти си прави изводите. Ако искаш ме наричай платен драскач или конкурент. Не ми пука за твоето мнение. Безсилието ти личи и от коментарите. Аз съм просто един супер недоволен бивш ваш клиент.
Вие 5 пари не давате за клиентите си, нито ги консултирате , нито разбирате смисъла на думите "Консултативно продаване" ! За вас ситуацията е печели за вас и губи за клиентите докато ви разкрият. Само че в един момент става губи за вас , губи за клиентите и това е безвъзвратно и до живот. Прочетете една книга на тема консултативно продаване и водете клиентите си за ръчичка до най удачното и печелившо за тях решение. Ние клиентите не сме експерти по компютърна сигурност и системни администратори, никога няма да бъдем нито пък ни е интересно да ставаме такива. Затова ви се плаща и спрете да занимавате клиентите си с проблемите за който ви се плаща да решавате. Ние сме хора от бизнеса. Готови сме да плащаме за КАЧЕСТВЕНИ решения ! при вас липсва и решението и качеството. Затова казвам СТОЙТЕ ДАЛЕЧ ОТ ICN.bg. Те разбират от компютърни мрежи , но не разбират нищо от бизнес и анализ на нуждите на клиентите. Не разбират че времето е най ценният ресурс и няма да ви спестят нито нерви, нито време. Ще ви спрат сайтовете точно по празниците когато сте на почивка. За тях това е без значение.
 

icn.bg

New Member
От: От: Имам проблем с ICN.BG!

За съжаление приложения файл не се отваря: Invalid Прикрепен файл specified. If you followed a valid link, please notify the administrator

Искаш графики, статистика ?!?! Къде тук виждаш и дума за процесорните минути ???? Лъжите та се късате...и много добре и съзнателно го правите.
И като "прикрепяш" файлове , поне гледай да са истиннски , защото линковете ти сочат към невалидни такива. Мойте поне са истински. Отвори и виж. Аз не говоря глупости нито пък ми се занимава с черен PR

Виж файлът 11801
 

waikiki

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

" Точно това и правим, анализираме натовареността на потребителя, предоставяме препоръки за оптимизация или консултация за услуга, която би осигурила нужното хостинг обезпечение.."
Ако беше така както го казваш грешка нямаше да имате. С мен постъпихте като рекетъори. Казахте ми до 24 часа или минаваш на Cloud server или ти спираме сайтовете без право на пускане. Аз бях в шок. Аз дори не знаех какво да избера за моите нужди и естествено избрах недобро и некачествено решение. Никой не ми анализира нуждите, не ме консултира , нищо.
Да не казвам че миграцията продължи дни. Емайлите ми не пристигаха. Над 5-6 човека различни всеки вършеше по нещо на парче. Луда рабора. Стрес на макс. Ей затова съм тук и изливам помия. Не че ми харесва. Но поне да предпазя невинните и неподозиращите клиенти в бъдеще . В България има 7-8 % читави фирми който знаят как се работи и ги е грижа за клиента. Вие не сте от тях със сигурност ! Сделка сключена с вашата фирма е враждебна сделка от самото начало.
 

icn.bg

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Направих си труда да проверя всички миграции през последната седмица, както и всичката кореспонденция, която са водили администраторите ни. Не виждам миграцията отнела повече от няколко часа. Тъй, като не желаете да ми предоставите домейна си защото ще го "хакнем" :), се опитах да черпя информация от контекста. Само в един от тикетите виждам поведение, подобно на постовете по-горе.
Държа да отбележа, че ситуацията е много много различна от описаната от вас. Спазена е всяка процедура по процеса, а превишените CPU минути не са от вчера, а от много много отдавна, като сте получили редица уведомления.
Не бих искал да се впускам в подробности, тъй като не мога да гарантирам, че това сте вие (поради анонимността, с която водите кореспонденцията). Също така не би било редно да изнасям кореспонденция, която нашите колеги водят с потребителите.
Сигурен съм, че каквото и да кажа, няма да В е угодно, така че ще се дистанцирам от повече отговори. Ако желаете да Ви съдействам лично, може да ми пишете на [email protected]. Не се крия зад анонимен псевдоним и винаги може да ме откриете за диалог.
Весел уикенд.


" Точно това и правим, анализираме натовареността на потребителя, предоставяме препоръки за оптимизация или консултация за услуга, която би осигурила нужното хостинг обезпечение.."
Ако беше така както го казваш грешка нямаше да имате. С мен постъпихте като рекетъори. Казахте ми до 24 часа или минаваш на Cloud server или ти спираме сайтовете без право на пускане. Аз бях в шок. Аз дори не знаех какво да избера за моите нужди и естествено избрах недобро и некачествено решение. Никой не ми анализира нуждите, не ме консултира , нищо.
Да не казвам че миграцията продължи дни. Емайлите ми не пристигаха. Над 5-6 човека различни всеки вършеше по нещо на парче. Луда рабора. Стрес на макс. Ей затова съм тук и изливам помия. Не че ми харесва. Но поне да предпазя невинните и неподозиращите клиенти в бъдеще . В България има 7-8 % читави фирми който знаят как се работи и ги е грижа за клиента. Вие не сте от тях със сигурност ! Сделка сключена с вашата фирма е враждебна сделка от самото начало.
 

the.rampage.rado

Well-Known Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Що се занимавате да отговаряте на подобни тролове не знам. Него задачата му е да насере нечие име, защото сайта му не се отварял 15 минути и ае скандал в нета.

Пишете му, да се свърже по официалните съпорт линии и го отсвирвайте, свършили сте си работата от към бранд мениджмънт.

Той може и въобще да не ви е клиент, но да се изпишат 25 мнения докато не му писне.
 

s1yf0x

Well-Known Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Боби или Юли, не знам кой от Вас стои зад акаунта icn.bg но който и да е явно имате много свободно време за губене. Това което правите не е кризисен PR. Това е четкане на егото на технически неграмотен олигофрен, който си няма и елементарна представа от динамични сайтове. Сигурен съм, че с 2 часа работа и 4 цифрена сума ще му стиковам сайтовете и в 140 процесорни минути.
 

$INeed$

Well-Known Member
Подкрепям на 100%. Плюс факта, че бг клиента тук е разглезен мързел, който в сравнение с чужденеса е пълно ла*но, което опищява света ако не му върнат на секундата тикета с решение. И всичките с некви бъдави сайтове, направено-недонаправени. А да не говорим за великите девелопъри, които пишат некви гнусотии, дето и Господ не може да ги накара да тръгнат, камо ли някой админ, бил той от ICN или друг хостинг доставчик. Ама вие сте виновни скъпи. Всички бг фирми, предлагащи хостинг, които ги глезите и после като ви дойде някакъв такъв кретен и той вече е свикнал на мекото на хляба и ходи се оправи.
 

Replace

New Member
От: Re: Имам проблем с ICN.BG!

Подкрепям на 100%. Плюс факта, че бг клиента тук е разглезен мързел, който в сравнение с чужденеса е пълно ла*но, което опищява света ако не му върнат на секундата тикета с решение. И всичките с некви бъдави сайтове, направено-недонаправени. А да не говорим за великите девелопъри, които пишат некви гнусотии, дето и Господ не може да ги накара да тръгнат, камо ли някой админ, бил той от ICN или друг хостинг доставчик. Ама вие сте виновни скъпи. Всички бг фирми, предлагащи хостинг, които ги глезите и после като ви дойде някакъв такъв кретен и той вече е свикнал на мекото на хляба и ходи се оправи.
Това че има такива индивиди като въпросният господин, е по-скоро манталитет. Всеки го лъже, всеки се мъчи да го прецака, всеки му нещо виновен, НО никога той :)
 

AseasRoa

Well-Known Member
От: От: Имам проблем с ICN.BG!

Icn.bg не е компанията на която трябва да си доверите бизнеса ! Когато им четеш условията по офертите, пише хард диск ( 160 GB, трафик неограничен, домейни неограничени, всичко е много розово чак е съмнително, нито дума за процесорното време което е крайно ограничено, 140 минути на ден за Стандартен план 23 лв.) , След известно време ( 1 година) ви се разраснат сайтовете...и станат 40 GB и почват да ви тормозят за процесорните минути. Товарили сте им сървъра. Другите клиенти страдали. Сайтовете ви не са оптимизирани. Е как ? Последните 12 месеца бяха, а от 1 седмица не са.
На мен подобно нещо ми се случваше, само че на Суперхостинг. Сайта си ми вървеше може би година и половина без никакви ядове, и в един момент започнаха да стават забавяния и сривове (na MySQL). И така два месеца, докато не минах на VPS в чужбина. Споделения хостинг явно си е нож с две остриета. Аз и сега, въпреки че разполагам с цял VPS, лесно мога да го докарам да се гърчи. Какво остава за споделения хостинг, дето го споделяш с... и ти не знаеш с кой разбирач. Та нещата са малко на късмет. Ако си сериозен бизнес и имаш повече от 20 лв на месец, просто си вземи нещо повече от споделен хостинг :)
 

Replace

New Member
От: От: Имам проблем с ICN.BG!

Един вид, а бе като го посещавах само аз - нямаше никакви проблеми, като се напълни с потребители и проблемите почнаха :-D Чудна работа наистина :think:
 

Blinky

Owner
На мен подобно нещо ми се случваше, само че на Суперхостинг. Сайта си ми вървеше може би година и половина без никакви ядове, и в един момент започнаха да стават забавяния и сривове (na MySQL). И така два месеца, докато не минах на VPS в чужбина. Споделения хостинг явно си е нож с две остриета. Аз и сега, въпреки че разполагам с цял VPS, лесно мога да го докарам да се гърчи. Какво остава за споделения хостинг, дето го споделяш с... и ти не знаеш с кой разбирач. Та нещата са малко на късмет. Ако си сериозен бизнес и имаш повече от 20 лв на месец, просто си вземи нещо повече от споделен хостинг :)
Да, така е. Но това сайта ми е вървял на споделен хостинг и в един момент прави сривове в базата, обикновено е свързано с качване на нови и нови неща. Наскоро имах такъв проблем с един приятелски сайт. Пичът се дразнил, че сайта му влачи, върви бавно и от време на време плюе грешки в базата. Седя, гледам сайта си е ОК, няма проблем. В един момент решавам да вляза да видя как е в администрацията и гледам, че е качил сума си и съдържание под формата на страници и постове. Говоря за WP. И му казах, че проблема е, че не може да седи на план от 4 лева със сайт с Х страници и да очаква същата ефективност след време, когато сайта вече е с ХХХ страници. :) Нямам не е нормално. :) Отделно и трафика се сещате, че не е той, баба му и Гошко. :) Нормалното поведение на едно добре направено съдържание е да привлича трафик. :)

И аз апелирам към хората, които държат на бизнеса си и имат желание да предоставят качествени услуги на клиентите си да забравят за тънки планове, особено ако бизнеса им е бързо растящ. Сега имам друг приятел, на който му напазарувах хостинг, който след има няма 1 месец ще му е тесен, става дума за шер пак. А пича е с магазин. Набиват по има няма 50-60 продукта на ден. След време ще се стигне и до VPS, то е ясно това. ;)
 

$INeed$

Well-Known Member
Re: От: Re: Имам проблем с ICN.BG!

Това че има такива индивиди като въпросният господин, е по-скоро манталитет. Всеки го лъже, всеки се мъчи да го прецака, всеки му нещо виновен, НО никога той :)
Хвала на такива българи се вика. Да го такова, пък нека Господ здраве да му дава. ;)

Така, че на всички разглезени тънкоп*шковци с големите претенции и "знания" силно им препоръчвам Хостгатора да видят кой ще им обърне внимание на социалните проблеми. :)

"Ама аз такова ... да питам, защото ми се полага, плащам си цели 4 лева на месец. Лишил съм се от едната кутия цигари или сфирката на бул. Христо Ботев от компаньонка с адамова ябълка." Супер клинети, да ти умре коня от гъдел. :)
 

Replace

New Member
От: Имам проблем с ICN.BG!

Между другото, може и като реклама да прозвучи, но за това digitalocean ме зарибяват, и съм техен клиент повече от година. Никой не ти обещава съпорт, но пък комюнитито им е пълно, аз поне до сега каквото съм търсил съм намерил. И си е супер, защото нямаш никакви проблеми, ако поне малко знаеш за какво става на въпрос или пък наемеш някой да ти инсталира нещо готино. Гадното е че сървърите разбира се, не са локейлатни в България, и най-близкия е лондон - но пък и не е чак такав пречка.
 

Горе