Какво стана с банка ДСК

много грешно си мислят хората , че в банките взимат големи заплати. Знаеш ли колко взимат касиерките и момичетата в клоновете които обслужват клиенти? 1500 лв . Съвсем сериозно. Друг е въпроса , че са се надули като пуйки и не може да се говори с тях все едно банката е тяхна. Точно заради такива надменни служители хората си мислят, че да работиш в банка е нещо Уауууууууу , Не си ли забелязъл колко са сърдити служителките в банките? Да не говорим, че ако се обадиш на супорта на ДСК и в слушалката чуваш операторката да ти говори все едно от някоя друга галактика се обажда и връзката е подобна на аналоговите телефони по време на соца .
Това е точно така. Мой приятел ми е споделял неведнъж какво е положението по банките в страната.
Леко заобиколно и по спомен ще се опитам да обясня:
Зад гишетата подбират хора по визия и някакво елементарно икономическо или подобно образование. Заплатите им са малко по-ниски от тези на касиерка в супермаркет. Целта е възможно най-ниско заплащане. Обикновено индивидите работещи там са научили криво-ляво как се работи с част от системата и ако им излезеш от рамчицата с някой въпрос - на момента дават на късо и или започват да гледат тъпо, или ти казват "не може" и край.
Всеки банков клон следва таргети (след което се разпределят наистина мизерни пари ако е покрит таргета, което е почти невъзможно).
Крадат си клиенти и се карат, като на по-симпатини някому хора се пращат по-мастити клиенти, а на други - каквото има.
Управителите на клоновете и те повечето са шушумиги, също ниско заплатени.
За да взимате пари в банка, трябва да сте част от централата й в София и да не сте случаен там.
Въртят се далавери, прикриват се простотии. Мармалада е пълен и това всичкото не е само за 1-2 банки, а навсякъде.

АйФарт/iCard не бих им ползвал скоро услугите след като знам единия от собствениците как фалира компании и краде пари. Също и как си подбират и плащат на персонала - по-зле от банките. Наемат се хора на килограм, уговарят се да работят на по-ниски пари по време на изпитателния срок, след което биват изритвани, освен ако нещо компанията не е много на зор за определен кадър или същия да е станал симпатичен на някого. Често биват уволнявани и жени, направили грешката да обявят че са забременели или да им е проличало. Заплатите не са от високите в сектора, може би доближават средните, но това ми е информация от преди 3 години.

От сайта на Айкард: "Айкарт АД е водещо дружество за електронни пари в Европа, лицензирано от Българската народна банка", но не е банка и като такава (поправете ме ако греша) не гарантира сумите по банковите сметки на клиентите си до Х сума.

С картата от нормалната ми банка този понеделник си платих като пич в самолета, в автобуса в Бавария, както и в ресторанта през ApplePay, има криво-ляво добро банкиране, върши работа. Бих прибегнал до услуга като Револют или подобна като допълваща но не и като основна, където да си държа основно парите.

ПП. Не помня споменах ли, но след изцепката на ДСК вече не съм им клиент. :)
 
АйКарт/iCard не бих им ползвал скоро услугите след като знам единия от собствениците как фалира компании и краде пари. Също и как си подбират и плащат на персонала - по-зле от банките. Наемат се хора на килограм, уговарят се да работят на по-ниски пари по време на изпитателния срок, след което биват изритвани, освен ако нещо компанията не е много на зор за определен кадър или същия да е станал симпатичен на някого. Често биват уволнявани и жени, направили грешката да обявят че са забременели или да им е проличало. Заплатите не са от високите в сектора, може би доближават средните, но това ми е информация от преди 3 години.

От сайта на Айкард: "Айкарт АД е водещо дружество за електронни пари в Европа, лицензирано от Българската народна банка", но не е банка и като такава (поправете ме ако греша) не гарантира сумите по банковите сметки на клиентите си до Х сума.

С картата от нормалната ми банка този понеделник си платих като пич в самолета, в автобуса в Бавария, както и в ресторанта през ApplePay, има криво-ляво добро банкиране, върши работа. Бих прибегнал до услуга като Револют или подобна като допълваща но не и като основна, където да си държа основно парите.

ПП. Не помня споменах ли, но след изцепката на ДСК вече не съм им клиент. :)
1. Собствениците на iCard вече са други !
2. Предишното наименование на iCard беше LeoPay след което бившите собственици се разделиха.
3. Няма как да фалира оператор на картови системи с електронни пари - изобщо нямаш идея как работи системата за да твърдиш подобно нещо!
4. Всички депозити включително в картовите оператори са гарантирани от БНБ до 100 000 Евро.
5. Ползвам на няколко финтех оператора карти и няма по добри условия от тях нито една банка в света.
6. По големи измамници от Револют НЯМА! Създателите на Револют са поляк и руснак , с фирма регистрирана в Литва след което я преместиха в Лондон за да получат лесно лиценз за Револют банк от FCA.
7. Моля те не се оповавай на слухове кой какво казал , а се оповавай на информация от първоизточника.
8. Коя банка дава кешбек от 1 до 8% освен картовите оператори? Задай си въпроса откъде идват парите за кешбека и за рефератите при довеждане на нови клиенти.
9. Аз съм изключително добре запознат с цялата система на картовите оператори в цяла Европа защото самият аз имам такъв лиценз от FCA за картов оператор и знам всичко в най малки детайли как работи системата. Заел съм се с нелеката задача да направя подобен оператор , но като изчистя всички недостатъци на картовите оператори действащи в момента като предложа и разплащателна система и за е-комерс платформи подобно на Страйп.
 
1. Собствениците на iCard вече са други !
2. Предишното наименование на iCard беше LeoPay след което бившите собственици се разделиха.
3. Няма как да фалира оператор на картови системи с електронни пари - изобщо нямаш идея как работи системата за да твърдиш подобно нещо!
4. Всички депозити включително в картовите оператори са гарантирани от БНБ до 100 000 Евро.
5. Ползвам на няколко финтех оператора карти и няма по добри условия от тях нито една банка в света.
6. По големи измамници от Револют НЯМА! Създателите на Револют са поляк и руснак , с фирма регистрирана в Литва след което я преместиха в Лондон за да получат лесно лиценз за Револют банк от FCA.
7. Моля те не се оповавай на слухове кой какво казал , а се оповавай на информация от първоизточника.
8. Коя банка дава кешбек от 1 до 8% освен картовите оператори? Задай си въпроса откъде идват парите за кешбека и за рефератите при довеждане на нови клиенти.
9. Аз съм изключително добре запознат с цялата система на картовите оператори в цяла Европа защото самият аз имам такъв лиценз от FCA за картов оператор и знам всичко в най малки детайли как работи системата. Заел съм се с нелеката задача да направя подобен оператор , но като изчистя всички недостатъци на картовите оператори действащи в момента като предложа и разплащателна система и за е-комерс платформи подобно на Страйп.
Да, ако има някой запознат с катрови и ел. парични операция, това си ти. Признавам го с пълното си съзнание. За жалост, твоята информация и тази на обикновения човек, чул някъде нещо, прочел някъде нещо, е с два противоположни полюса. И го знаеш много добре и ти. ;) За жалост опонирането се случва на ниво цитиране на линкове и в по-голямата степен до опит с всичко, до което си се добрал. За момента пазара е наводнен с Револют, включително и аз имам. Както и с други картови услуги, като вече все по-често забелязвам около мен и iCard. За жалост доверието, което е нужно да се изгради, това което банките са градили през годините, ще е нужно да е на лице, за да може свободно да се ползват и дори да заместят банките. Аз силно поддържам тази идея. И силно искам да влизат и още и още, защото с ръка на сърцето не мога да кажа, че iCard и ДСК, например, може да бъдат каквато и да е конкуренция. Просто нямат база за сравнение.
 
Да, ако има някой запознат с катрови и ел. парични операция, това си ти. Признавам го с пълното си съзнание. За жалост, твоята информация и тази на обикновения човек, чул някъде нещо, прочел някъде нещо, е с два противоположни полюса. И го знаеш много добре и ти. ;) За жалост опонирането се случва на ниво цитиране на линкове и в по-голямата степен до опит с всичко, до което си се добрал. За момента пазара е наводнен с Револют, включително и аз имам. Както и с други картови услуги, като вече все по-често забелязвам около мен и iCard. За жалост доверието, което е нужно да се изгради, това което банките са градили през годините, ще е нужно да е на лице, за да може свободно да се ползват и дори да заместят банките. Аз силно поддържам тази идея. И силно искам да влизат и още и още, защото с ръка на сърцето не мога да кажа, че iCard и ДСК, например, може да бъдат каквато и да е конкуренция. Просто нямат база за сравнение.
самият факт , че допреди година в Европа имаше около 400 картови оператора , а в момента са 1200 говори много за развитието на дигиталната валута. Аз не познавам човек от обкръжението ми който да няма поне 3-4 различни видове карти и дигитални портфейли на смартфона си. Вярно е, че във всяко стадо има и мърша ( говорим за нелоялни и взимащи такси за издаване на IBAN сметки картови оператори ) но пък инвестицията си заслужава защото имаш кешбек. Знаеш ли колко е гот на всяко 1 число от месеца да видиш в портфейла си върнатия кешбек - не , че са големи сумите , но да кажем едни 4-500 лв имаш кешбек от нищото - просто защото си ползвал за разплащане дебитната си карта. Много хора не вярват в кешбека и дори незнаят какво е кешбек. Както е казал другаря Ленин - техниката в ръцете на невежата е куп старо желязо :) Само мога да ти кажа , че клиентите на iCard вече надхвърлят общия брой на клиентите на ДСК + ПИБ + ОББ , като капиталите на хората които стоят по сметките в iCard надхвълят в момента 3 млрд лева. Това си е повече от банка.
 
само не ме карайте да обяснявам колко смотан им е ВПОС терминала .... няма такива смешници на земята като ДСК , имах възможността вчера да им го тествам .

1689150047507.png
 
само не ме карайте да обяснявам колко смотан им е ВПОС терминала .... няма такива смешници на земята като ДСК , имах възможността вчера да им го тествам .

Виж файлът 29685
Имам чувството, че тия правят нещо, колкото уж да не изостават от другите, а като цяло вътре гният. Аз не съм на тях, но честно казано плача като мина през техен клон, в който двама млади излезли в обедната си почивка си чакат това, което не може да се случи през онлайна, заради група баба и дедовци, наредени от 9:00 пред клона. Не, че реално и онлайн могат да си го направят, четейки коментарите тук и в други сайтове за тяхната велика система.
 
Имам чувството, че тия правят нещо, колкото уж да не изостават от другите, а като цяло вътре гният. Аз не съм на тях, но честно казано плача като мина през техен клон, в който двама млади излезли в обедната си почивка си чакат това, което не може да се случи през онлайна, заради група баба и дедовци, наредени от 9:00 пред клона. Не, че реално и онлайн могат да си го направят, четейки коментарите тук и в други сайтове за тяхната велика система.
съжалявам само , че вчера не записах разговора си със супорта им по телефона , че щяхте да се смеете до безобразие :) Представи си този разговор , но в обърнат вариант супорта е на мястото на клиента :)
 
съжалявам само , че вчера не записах разговора си със супорта им по телефона , че щяхте да се смеете до безобразие :) Представи си този разговор , но в обърнат вариант супорта е на мястото на клиента :)
Яката работа. Ето ей тия ще гласуват пак с нас. :) Баси орките недоразвити.
 
Нямаш ли някакви спомени. Няма ли как да се сетиш нещо? :)
аз си спомням целия разговор който продължи 20 минути , но едно е да го преразкажа , друго е да го чуеш с ушите си щеше да стане невероятен запис и да се хилите през цялото време, как аз дефакто обяснявам на супорта какво точно е ВПОС , какво има в панела за обслужване , как работи самата система , как се работи с обратна транзакция ... то там са ги назначили само телефонисти без да разбират грам от онлайн банкиране и ВПОС....
 

Пак секира по джоба: Вдигат банковите такси, но този път за...​

Таксата както за залагания, така и за получаване на печалбите по дебитна карта ще бъде 0,1% от сумата, но не по-малко от 20 ст.​


По-високи такси за работа с пари в брой въвеждат редица банки в страната. Вдигат такси за теглене от банкомати в чужбина, за теглене на пари от офис, както и за обработка на редица документи и издаване на удостоверения, пише econ.bg.

От 28 август Пощенска банка вдига таксите за граждани за теглене на пари в брой от офис от разплащателна или спестовна сметка. В момента таксата за суми до 2000 лв. е 0,60% от сумата, но не по-малко от 6 лв., а ще стане 0,70%, но не по-малко от 7 лв.





За по-големи суми таксата за теглене с предварителна заявка нараства от 0,60% на 0,70%, а за теглене без заявка - от 0,70% на 0,80% от цялата сума, като минималният размер остава 15 лв.

Вдигат се и таксите за теглене на суми от депозит. Ако искате да изтеглите пари не на падежа на депозит и не сте направили предварителна заявка, таксата ще бъде 0,85%, но не по-малко от 16 лв., а със заявка таксата става 0,75%, но не по-малко от 8 лв.

В момента таксата за теглене не на падежа без заявка е 0,75%, но не по-малко от 16 лв., а със заявка е 0,65%, но не по-малко от 7 лв.

Пощенска банка вдига таксите и за някои преводи. Например, таксата за вътрешнобанкови преводи между сметки на един клиент нараства от 4 лв. на 5 лв., а между сметки на различни клиенти - от 6 лв. на 7 лв. Банката въвежда и нова такса за използване на дебитни карти за онлайн хазарт.

Таксата както за залагания, така и за получаване на печалбите по дебитна карта ще бъде 0,1% от сумата, но не по-малко от 20 ст. Таксата за преиздаване на ПИН пък нараства от 3 лв. на 5 лв. Таксите за заявление и за годишно обслужване на кредитни карти Mastercard World нарастват от 80 лв. на 100 лв., а на Mastercard Standard и Visa Classic от 45 лв. на 49 лв.

Пощенска банка въвежда и нова такса изготвяне на специфична информация от клиент. За документ на български таксата ще бъде 48,90 лв., а ако е на английски - 97,79 лв.

ЦКБ също вдига таксата за теглене на пари в брой от офис на банката. За суми между 100,1 лв. и 2000 лв. в момента таксата е фиксирана на 4 лв., а от 14 август става 6 лв. Таксата за вътрешнобанкови преводи на граждани нараства от 3,50 лв. на 4 лв. Освен това банката въвежда и комисионна за покупка или продажба на чуждестранна валута в брой.

Освен чрез разликата между курсовете "купува" и "продава от 17 юли банката ще печели и като взима комисионна в размер на 0,1% от сумата.Банка ДСК увеличава таксите за теглене на пари от банкомати в страни извън Европейското икономическо пространство (ЕИП), където влизат държавите от ЕС, Исландия, Лихтенщайн и Норвегия.

Това означава, че по-високи такси ще плащаме при теглене на пари от банкомати в страни като Турция, Сърбия и САЩ.

От 10 юли таксата за граждани и фирми за теглене от банкомат в страни извън ЕИП е 5 лв. плюс 1,5% от сумата, като допълнително има и такса за превалутиране в съответната валута. Ако сметката е в евро, таксата става 2,56 евро плюс 1,5% от сумата.

Това означава, че за да изтеглите сума, равна на 100 евро, ще трябва да платите такса от малко над 4 евро плюс таксата за превалутиране.В момента таксата за същата услуга е по-малка от 1 евро, тоест увеличението е над четири пъти.

От 28 август Банка ДСК прекратява услугата за теглене на пари в наличност на ПОС в офис на банката с дебитни и кредитни карти на граждани и бизнес клиенти. Остава възможността за теглене на пари в брой от офис, но таксите за тази услуга са по-високи.
 
От 28 август Банка ДСК прекратява услугата за теглене на пари в наличност на ПОС в офис на банката с дебитни и кредитни карти на граждани и бизнес клиенти. Остава възможността за теглене на пари в брой от офис, но таксите за тази услуга са по-високи.
Тия ще ги махам и аз. Доста куца услуга. И онлайна им и цялата система. Един клон, в който ходех ги отсрамваше за всичко това, но вече трудно се балансира. ;)
 
  • Like
Реакции: Vbb
Друга проста (без извинение) банка - ПИБ.
Слагаш си например максималния лимит от 10 000лв за 7 дни. Във вторник примерно теглиш 2х2000лв, после след два дни още 2х2000лв. Общо 8000лв. Отиваш следващия вторник до банкомата и искаш да изтеглиш още 4000лв - хоп - ударили сте лимита, не може. Казвате си...ми то аз теглих преди точно 7 дни, може да е от часа, затова минавате по-късно през деня - хоп още един отказ.
Теглите една майна и се прибирате. Отивате в сряда - пак греда.
Поглеждате си салдото по картата - от трите опита за теглене по 2000лв са ви блокирани 6000лв, а същевременно в оторизации пише че има отказ за теглене, но въпреки това са ви взети парите (блокирани).
Пишете на поддръжка каква е тази простотия цялата, а те отговарят - банкирането ни си е супер, вие не можете да се оправите със системата.
Сега...как се удря лимит от 10 000лв след теглене на 8000 и при проба за още 2000лв не е известно. Как след като лимита еза 7 дни на 8-мия пак не можете да теглите пак не е ясно.
Парите стоят блокирани по седмица-две реално без причина и на пичовете от ПИБ им е през...защото според тях всичко е супер и клиента е зле.
Случката се потретва вече в рамките на няма два месеца.

Накрая ще послушам Vbb за айКард.
 
  • Like
Реакции: Vbb
Друга проста (без извинение) банка - ПИБ.
Слагаш си например максималния лимит от 10 000лв за 7 дни. Във вторник примерно теглиш 2х2000лв, после след два дни още 2х2000лв. Общо 8000лв. Отиваш следващия вторник до банкомата и искаш да изтеглиш още 4000лв - хоп - ударили сте лимита, не може. Казвате си...ми то аз теглих преди точно 7 дни, може да е от часа, затова минавате по-късно през деня - хоп още един отказ.
Теглите една майна и се прибирате. Отивате в сряда - пак греда.
Поглеждате си салдото по картата - от трите опита за теглене по 2000лв са ви блокирани 6000лв, а същевременно в оторизации пише че има отказ за теглене, но въпреки това са ви взети парите (блокирани).
Пишете на поддръжка каква е тази простотия цялата, а те отговарят - банкирането ни си е супер, вие не можете да се оправите със системата.
Сега...как се удря лимит от 10 000лв след теглене на 8000 и при проба за още 2000лв не е известно. Как след като лимита еза 7 дни на 8-мия пак не можете да теглите пак не е ясно.
Парите стоят блокирани по седмица-две реално без причина и на пичовете от ПИБ им е през...защото според тях всичко е супер и клиента е зле.
Случката се потретва вече в рамките на няма два месеца.

Накрая ще послушам Vbb за айКард.
с iCard бях сложил лимит 10К за превод на ден от айбан към друг айбан и при опит да преведа 14К имах отказ, но след като направих нов превод от 10К всичко мина успешно. Веднага на мейла ми получих информация автоматично защо ми е отказан превода и съответния лимит който съм задал. Принципно в iCard е най добре да имаш бизнес акаунт защото имаш допълнителни опции които нито една банка не предлага. Вчера пък във Wise ми вдигнаха лимита автоматично на 80 000 паунда месечно за превод . Няма нищо по добро в момента от картовите оператори на електронни пари.
 
Аз затворих фирмения Wise и затворих Revolut (Там няма опция за фирмено, затова беше през личен акаунт). И двете услуги са пълен ташак. ДСК ми намалиха фирмената такса от 70 на 20лв/м, поради което все още ги държа, но нямам никакви скрупули още утре да закрия сметката. Честно казано бих затрил и ПейПал, ама не става - прекалено много клиенти използват само него.
 
Аз затворих фирмения Wise и затворих Revolut (Там няма опция за фирмено, затова беше през личен акаунт). И двете услуги са пълен ташак. ДСК ми намалиха фирмената такса от 70 на 20лв/м, поради което все още ги държа, но нямам никакви скрупули още утре да закрия сметката. Честно казано бих затрил и ПейПал, ама не става - прекалено много клиенти използват само него.
Револют няма бизнес акаунт? Я пак? От година имам бизнес акаунт в Револют. Колкото до Wise бизнес кое точно е ташак? Дай примери защото това са само едни празни приказки. Ползвай си ДСК не ни пречиш :)

 
Револют няма бизнес акаунт? Я пак? От година имам бизнес акаунт в Револют. Колкото до Wise бизнес кое точно е ташак? Дай примери защото това са само едни празни приказки. Ползвай си ДСК не ни пречиш :)

Вземи си попитай счетоводителя за Револют, не мен. Иначе бизнес планове май имат от над година.
Wise? ми пробвай да си преведеш долари от бизнес акаунт в ПейПал към Wise.

Радвам се, че не ви преча, колкото и човека да си ти.
 
  • Haha
Реакции: Vbb
Аз затворих фирмения Wise и затворих Revolut (Там няма опция за фирмено, затова беше през личен акаунт). И двете услуги са пълен ташак. ДСК ми намалиха фирмената такса от 70 на 20лв/м, поради което все още ги държа, но нямам никакви скрупули още утре да закрия сметката. Честно казано бих затрил и ПейПал, ама не става - прекалено много клиенти използват само него.
Няма как да махнеш PayPal за момента. Може след време, но пак се съмнявам. Имаш две опции - PayPal и Card (Stripe, Skril и др. подобни). Това е за чужбина, за БГ дори не ти трябва жица - тук един наложен и до там, изчерпваш всичко за пеймънт. Скоро не виждам положителна промяна. Появяват се някакви сайтчета с опция за карти, но честно казано не мисля, че е голям % на използваната опция.
 
Няма как да махнеш PayPal за момента. Може след време, но пак се съмнявам. Имаш две опции - PayPal и Card (Stripe, Skril и др. подобни). Това е за чужбина, за БГ дори не ти трябва жица - тук един наложен и до там, изчерпваш всичко за пеймънт. Скоро не виждам положителна промяна. Появяват се някакви сайтчета с опция за карти, но честно казано не мисля, че е голям % на използваната опция.
Да, няма да се маха. След достатъчно губене на време, оставам само с ПейПал, Банка и Страйп. Револют последно го пробвах миналата година на банкоматите в Гърция и никъде нямаше никаква полза от него, изобщо не беше по-евтино или безплатно. Преди това в Египет изобщо не работеше. Следващия месец съм в Тунис, ама вече нямам акаунт за да пробвам. За фирмата също не става, като сега не ми се рови да видя точно с какво ме отказаха, ама беше или свързано с ДДС-то, или с някаква липсваща регистрация на Револют някъде.

Малко да добавя, че се сетих: На едиствения банкомат в Дубай, на който съм пробвал Револют, също не ми даде да изтегля нищо. Това е прясно инфо отпреди 4 месеца. А в магазина до нас преди седмица едно момиче не успя да плати, защото ПОС-а отказваше картата.
 
Последно редактирано:
Да, няма да се маха. След достатъчно губене на време, оставам само с ПейПал, Банка и Страйп. Револют последно го пробвах миналата година на банкоматите в Гърция и никъде нямаше никаква полза от него, изобщо не беше по-евтино или безплатно. Преди това в Египет изобщо не работеше. Следващия месец съм в Тунис, ама вече нямам акаунт за да пробвам. За фирмата също не става, като сега не ми се рови да видя точно с какво ме отказаха, ама беше или свързано с ДДС-то, или с някаква липсваща регистрация на Револют някъде.

Малко да добавя, че се сетих: На едиствения банкомат в Дубай, на който съм пробвал Револют, също не ми даде да изтегля нищо. Това е прясно инфо отпреди 4 месеца. А в магазина до нас преди седмица едно момиче не успя да плати, защото ПОС-а отказваше картата.
Да, това остават винаги и при нас. Говорим за международни проекти, нищо излишно не съм видял. Като не винаги е Stripe, но нещо за карти, което не е разрешено от PayPal в някои държави, но и да е, бутат към алтернативата, заради таксите. Банка, 100%, защото има и такива, които си държат да си ги наредят с онлайна.

Revolut имам само лична, и не само аз, и колегите и всички, които са решили, че ще пазаруват онлайн. И не само. Ако получа отказ някъде, директно я изпразвам и хвърлям. НО е все пак добра алтернатива. Още не съм си я пробвал на пос терминали, но не мисля, че ще има проблеми. Виждал съм да плащат с Revolut пред мен, нямаше проблеми.
 

Горе