Какво стана с банка ДСК

НАЙ-НОВАТА ГЛУПОСТ НА БАНКА ДСК.... , а дори с електронен подпис не може да се подадат тези декларации, трябва лично присъствие, а сега си представете хора на възраст които си получават пенсията в ДСК да отидат да се редят на опашка за актуализация на документите.... Тея хора от банката нямат връзка с главния мозък! Пише , че може с е-подпис , но реално не може! Те ще опредцелят с какъв електронен подпис да се логвам... Евротръст! Аз пък ползвам Б-тръст!
Мамка им и прасета

дск.png



Нова офанзива по банките за актуализиране на клиентските данни. Този път в акция е една от най-големите финансови институции по активи, предаде Марица. Със специални въпросници – 9 страници за фирми и 3 страници за физически лица, оттам изискват опресняване на данните за всеки, който има някакъв договор с банката, дори и за разплащателна сметка.

Неведнъж се е случвало клиенти да се окажат с временно блокирани сметки и невъзможност да ползват парите си заради това, че не са откликнали на искането на банката.




Обновяването на информацията се прави периодично и индивидуално за всеки клиент. Може да стане по два начина – на гише в банката и през канала за онлайн банкиране.

Ако имате съобщение и го неглижирате, достъпът до сметките ви може да бъде временно ограничен и няма да са възможни нито плащане с карта, нито теглене от банкомат, нито нареждане на преводи и дори заплащане на битови сметки. Ще бъде ограничено и ползването на други банкови услуги, предупреждават от банката.

Обичайно банковите служители държат да имат точен адрес, телефон и мейл на клиентите си. Изискват се също данните от личната карта и валидността й.

А откъде очаквате приходи по сметката си? Като тук, освен регулярните източници – заплата, пенсия или обезщетения, дивиденти, наеми е добавена и графа "хазарт".

Клиентът трябва да посочи конкретно от кои държави очаква бъдещи преводи по сметката си и за капак да определи средномесечен размер на операциите, които възнамерява да извършва.

В случай че, анкетираният е заемал в последната година висша държавна длъжност или е свързан с такова лице, ще трябва да попълни и допълнителна документация, обясняват банкови служители.

При фирмите процесът с опресняването на данните отнема повече време, тъй като въпросникът е три пъти по-дълъг. Бизнес клиентите също трябва да посочат ориентировъчно какъв оборот ще минава през фирмените сметки, от къде /по държави/ очакват парични преводи и какви банкови услуги ще ползват.

На показ излизат действителните собственици на дружеството, както и политическият им статус.

Ангажиментът на банките да имат детайлна информация за клиентите си произтича от Закона за мерките срещу изпирането на пари и се прилага от много години.

В началото имаше огромно неудобство за хората, защото трябваше лично да се явяват на гише пред служител за попълване на въпросниците.

Сега някои банки разрешават това да стане и през дигиталните канали за обслужване. Неведнъж се е случвало клиенти да се окажат с временно блокирани сметки и невъзможност да ползват парите си, заради това, че не са откликнали на искането на банката.
 
НАЙ-НОВАТА ГЛУПОСТ НА БАНКА ДСК.... , а дори с електронен подпис не може да се подадат тези декларации, трябва лично присъствие, а сега си представете хора на възраст които си получават пенсията в ДСК да отидат да се редят на опашка за актуализация на документите.... Тея хора от банката нямат връзка с главния мозък! Пише , че може с е-подпис , но реално не може! Те ще опредцелят с какъв електронен подпис да се логвам... Евротръст! Аз пък ползвам Б-тръст!
Мамка им и прасета

Виж файлът 34426



Нова офанзива по банките за актуализиране на клиентските данни. Този път в акция е една от най-големите финансови институции по активи, предаде Марица. Със специални въпросници – 9 страници за фирми и 3 страници за физически лица, оттам изискват опресняване на данните за всеки, който има някакъв договор с банката, дори и за разплащателна сметка.

Неведнъж се е случвало клиенти да се окажат с временно блокирани сметки и невъзможност да ползват парите си заради това, че не са откликнали на искането на банката.




Обновяването на информацията се прави периодично и индивидуално за всеки клиент. Може да стане по два начина – на гише в банката и през канала за онлайн банкиране.

Ако имате съобщение и го неглижирате, достъпът до сметките ви може да бъде временно ограничен и няма да са възможни нито плащане с карта, нито теглене от банкомат, нито нареждане на преводи и дори заплащане на битови сметки. Ще бъде ограничено и ползването на други банкови услуги, предупреждават от банката.

Обичайно банковите служители държат да имат точен адрес, телефон и мейл на клиентите си. Изискват се също данните от личната карта и валидността й.

А откъде очаквате приходи по сметката си? Като тук, освен регулярните източници – заплата, пенсия или обезщетения, дивиденти, наеми е добавена и графа "хазарт".

Клиентът трябва да посочи конкретно от кои държави очаква бъдещи преводи по сметката си и за капак да определи средномесечен размер на операциите, които възнамерява да извършва.

В случай че, анкетираният е заемал в последната година висша държавна длъжност или е свързан с такова лице, ще трябва да попълни и допълнителна документация, обясняват банкови служители.

При фирмите процесът с опресняването на данните отнема повече време, тъй като въпросникът е три пъти по-дълъг. Бизнес клиентите също трябва да посочат ориентировъчно какъв оборот ще минава през фирмените сметки, от къде /по държави/ очакват парични преводи и какви банкови услуги ще ползват.

На показ излизат действителните собственици на дружеството, както и политическият им статус.

Ангажиментът на банките да имат детайлна информация за клиентите си произтича от Закона за мерките срещу изпирането на пари и се прилага от много години.

В началото имаше огромно неудобство за хората, защото трябваше лично да се явяват на гише пред служител за попълване на въпросниците.

Сега някои банки разрешават това да стане и през дигиталните канали за обслужване. Неведнъж се е случвало клиенти да се окажат с временно блокирани сметки и невъзможност да ползват парите си, заради това, че не са откликнали на искането на банката.
Аз мислех, че някой ми прави опит за скам на пощата, понеже получих мейл, че документът ми за самоличност е с изтекла валидност, а той е валиден дсо 31-ва година.

Предвид плановете на ЕК да ни гепят спестяванията, обмислям да си изтегля сумичката от сметката и Закривай! Само ядове с тия банки...
 
Аз мислех, че някой ми прави опит за скам на пощата, понеже получих мейл, че документът ми за самоличност е с изтекла валидност, а той е валиден дсо 31-ва година.

Предвид плановете на ЕК да ни гепят спестяванията, обмислям да си изтегля сумичката от сметката и Закривай! Само ядове с тия банки...
това съобщение го скрийшотнах от онлайн банкирането, на мейла само скам
 
това съобщение го скрийшотнах от онлайн банкирането, на мейла само скам

При мен интересното е, че в пощата на онлайн банкирането нямам нищо. Идват само на мейла... Всички банкови институции започнаха яко да си врат гагата в личните ни финансови дела, което е само началото на икономическия фашизъм, който предстои.
 
Аз мислех, че някой ми прави опит за скам на пощата, понеже получих мейл, че документът ми за самоличност е с изтекла валидност, а той е валиден дсо 31-ва година.

Предвид плановете на ЕК да ни гепят спестяванията, обмислям да си изтегля сумичката от сметката и Закривай! Само ядове с тия банки...
А това вярно ли е и дали ще се случва, остатъка в сметката който е неизхарчен да се усвоява от конкретната банка?
 
аз сега проверих в банкирането дали имам съобщение от банката-нямам. Че често не го отварям и гледам онлайн и мобилното приложение
виж в служебни съобщения в онлайн банкирането, със сигурност имаш съобщение
 
А това вярно ли е и дали ще се случва, остатъка в сметката който е неизхарчен да се усвоява от конкретната банка?
За да не прибере конкретна банка спестяванията Ви, направо ги дарявайте за ЗооПарка на Ивчо, поне ще се водите горди инвеститори :cool:
 
За да не прибере конкретна банка спестяванията Ви, направо ги дарявайте за ЗооПарка на Ивчо, поне ще се водите горди инвеститори :cool:
абе цървул ти пак ли се появи във форума и почна да бръщолевиш простотии.... я се скрии в мишата си дупка отново
 
Имат ново приложение, вчера го дръпнах. DSK Mobile се казва, старото беше DSK Smart. Пише в сайта им, че скоро ще спрат старото. За мен странното е, че не ми работи акаунта. Опитах да се логна с името и паролата и пише, че няма такъв потребител. Трябва да се създаде нов профил като се снима лична карта и се прави селфи. Доста странно, при положение, че вече ми имат данните.
 
В момента ДСК е класи над останалите, но капацитета отгоре лющи присъди, без да е запознат. Свогенският им клон е перфектен - обслужване на европейско ниво, докато останалите лихвари си обраха такъмите и се изнесоха. Малкото, които останаха губят клиенти с безумни политики и некомпетентни служители.
 
В момента ДСК е класи над останалите, но капацитета отгоре лющи присъди, без да е запознат. Свогенският им клон е перфектен - обслужване на европейско ниво, докато останалите лихвари си обраха такъмите и се изнесоха. Малкото, които останаха губят клиенти с безумни политики и некомпетентни служители.
Преди 2 седмици имах взимане даване с ДСК и то в един от най капацитетните им офиси. Отношението на служителите беше меко казано - ОТВРАТИТЕЛНО. Понеже се наложи да се обадя на счетоводителя да ми даде указания относно една фирмена сметка , но се наложи 3-4 пъти да му звъня и да говоря с него , чак ония цървул служителя ме пита припряно " На кого звъниш, на кого звъниш" Теглих му такава майна, че на ония светки посред бял ден му излязоха. Ма как ще ме пита на кой звъня? Освен това като ми активираха онлайн банкирането и взех , че си поръчах карта към сметката. На 14 ден от поръчката картата беше в офиса , а принципния срок е 5 работни дни. Взех се се обадих на съпорта и докато стигна до живия контакт със служител минаха 10 минути в които изкуствен интелект ми обяснява врели некипели , че можел да ми помогне ..... ама аз искам жив служител/а да ми отговори , по ми е кеф с жена да си говоря по телефона. На всичко отгоре на телефона им вместо да е безплатен от рода на *2375 ми взе по левче на минута.... не е за 15 лв който ми взе, въпроса е принципен. Онлайн банкирането им е отврат - интерфейса е отврат. Да не говорим и друго... искаш да си направиш виртуална карта за плащане в интернет, първо не ти я издават веднага , а след няколко дни... Като отидеш в офис може да няма нито един клиент в офиса, но си длъжен да си изтеглиш номерче от машината и да седнеш на пейката докато някоя кака не реши да те приеме на гишето.....
 
Ти поне си се добрал до онлайн банкирането им. Аз за 3-4 години не успях и всичко в клон на каса. И така докато не си намерих банка без да тегля сертификати, да ги слагам на компа, от там да си разреша мобилното, и схеми, които дори и служителите им не успяха да правят за толкова време. Може и да съм карък, не казвам нищо, но при другите ми две банки се получи от първия път, дори ми го направиха още с откриването на сметката. :)
 
Ти поне си се добрал до онлайн банкирането им. Аз за 3-4 години не успях и всичко в клон на каса. И така докато не си намерих банка без да тегля сертификати, да ги слагам на компа, от там да си разреша мобилното, и схеми, които дори и служителите им не успяха да правят за толкова време. Може и да съм карък, не казвам нищо, но при другите ми две банки се получи от първия път, дори ми го направиха още с откриването на сметката. :)
от съвсем скоро в ДСК може да се ползва и електронен подпис на Б-Тръст , до преди няколко месеца можеше само с инфонотари....
 
от съвсем скоро в ДСК може да се ползва и електронен подпис на Б-Тръст , до преди няколко месеца можеше само с инфонотари....
Да, супер. :) Значи има напредък там, браво. Да бъде..... :D
Ако не броим голямото чакане на хорицата да си вземат пенсиите пред клона, обслужването при мен беше добро и не мога да си кривя душата, че съм получавал добро внимание.

Абе, а каква е тази простотия на Уникредит да праща картите на хората по ЕКОНТ? Наскоро разбрах за нея, че един мой приятел получил в офиса на ЕКОНТ на някаква жена, а не неговата. :D А пък друга моя приятелка пък си я пренасочи, че и я бяха зафичили на другия край на София.
 
това банките са..... нямам думи. Само ако знаеш колко е елементарно да отвориш международна банкова сметка на някой който хал хабер си няма , че му се отваря сметка.... картата я получаваш по DHL и нито ти искат лична карта нито нищо....
 
това банките са..... нямам думи. Само ако знаеш колко е елементарно да отвориш международна банкова сметка на някой който хал хабер си няма , че му се отваря сметка.... картата я получаваш по DHL и нито ти искат лична карта нито нищо....
Викаш тия ще ни дигитализират.
Парите под дюшека и в картата, които да си платиш някъде обяда. :)
 

Горе