Кои са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Изберете трите най-важни за вас неща в един хостинг


  • Общо гласове
    47

copypaster

New Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Никъде не видех свързаност :twisted:
 

coolice

Owner
Re: От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Съгласен съм с това, което казваш. Но, ако гониш скорост едва ли би планирал сайта на WordPress. WP по отношение на скоростта и натоварването е може би най-лошото решение. В такива случаи се прави избор с таргет към леките фреймоуъркс, като CodeIgniter. Оптимизирането и ръчното групиране на SQL-заявките също е важно. Оптимизиране на CSS-а с SASS/Lass и дефлате или zip-ване на излъчването. HTML5 също драстично намаля шлаката в кода и увеличава скоростта на зареждане. Sprite на картинките от дизайна добавя още скорост и напоследък, от както стана популярен Compass, sprit-ването на png-тата става стандарт. Това би било напълно достатъчно, ако програмиста на сайта ти знае какво прави. А кеширането определено си е плюс.

В случая с тази анкета е релевантно да се посочи от коя страна седи гледната точка. От страна на програмистите са важни едни неща, от страна на юзърите на готовите решения, катоCMS-ите са важни съвсем други неща.
Хостинга ще ти е щаслив от грамотни скриптове който заемат малко :) сприатове или ако ползваш цдн (аз визирах нещо като микро кеш където се вика веднъж и после следващата камара го използва от кеша за няколко секунди) Дефлейта е по дефулт на не апач сървърите с изключение на ie6 потребители който за щастие са на изчезване


Никъде не видех свързаност :twisted:
еми то вече 100 мегабита ънметеред (демек с 30 терабайта трафик или някакъв близък план си е навлялзло масово и при бюджетните машини при западните дацентрове и си ги вдигаш не ми се е случвало от ъпстриим доставчик който е голям да не успея)

а ако става дума за бг те всички са телепойнт демек при всички е едно и също що годе и 1 гигабит порт има само за бг по ниска цена да е ъметерд, за чужбина са скъпи ънметерд или са ниво трафик

само много малка част клиенти който пълнят този един гигабит и им трябва 10 гигабита свързаност могат да я получат от един доставчик само доколкото знам ама такива сайтове не ползват хостинг а клъстър от дедита
 

petya77

Well-Known Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

... Нарочно изключвам съпорта, защото ако фирмата е качествена никога няма да си говоря с тях :D.
Не всичко опира до качественост - има и потребители (като мен), които се нуждаят от отговори на дребни въпроси. Доста причини могат да се изброят за нуждата от бърз съпорт... ;)
 

N1ck

Active Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Въпрос - за какво ви е БЪРЗ съпорт?

Сериозно, за какво? любезен и отзивчив да, компетентен задължително, ама бърз?!?

Кажеtе в какви ситуации ви трябва бързо решение на проблем, което зависи от достачика на хостинг, не от клиента на услугата

Аз търся (с лупа)

US базиран хостинг, на който да мога да кача 10-15 wp сайта, всеки с по да кажем 20-40 страници, да има бекъп като пази поне последните 10 дена, да няма даунтайм, да е с cPanel защото ми харесва, да е бърз - page load time < 2 sec) и да може да поеме 1000 уникални на ден на сайт - -> това на разумна цена - ако някой може да предложи нещо конкретно да го предлага веднага!
 
Последно редактирано:

Petko Voivoda

Well-Known Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Например ако сайта ти превиши процесорното време и те ги спрат можеш да им пишеш и те да ги пуснат отново и да им кажеш, че ще се опиташ да решиш проблема. На мен ми се е случвало и наистина е важно съпорта да е бърз.
 

N1ck

Active Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Например ако сайта ти превиши процесорното време и те ги спрат можеш да им пишеш и те да ги пуснат отново и да им кажеш, че ще се опиташ да решиш проблема. На мен ми се е случвало и наистина е важно съпорта да е бърз.
Не са длъьни да го правят, и ако те са бързи и ти решат проблема за 2 сек, ти колко бързо ще решиш твоят проблем който им товари сървъра и пречи на другите? Ако на теб ти трябват часове или дни, те защо да го правят за секунди?
 

AMitrev

Well-Known Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

@petya77 всичко е качество. Това че ще чатиш с някакви хора няма да ти реши проблемите. В 99.99% от случаите ще получиш стандартният отговор, а ако въпроса ти не е от заучените от тях ще чакаш докато квалифицираният персонал(ако има такъв) получи запитването ти от този съпортаджия, с който ти си чатиш, да отговори и чак тогава да стигне до теб.
 

petya77

Well-Known Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

@petya77 всичко е качество. Това че ще чатиш с някакви хора няма да ти реши проблемите. В 99.99% от случаите ще получиш стандартният отговор, а ако въпроса ти не е от заучените от тях ще чакаш докато квалифицираният персонал(ако има такъв) получи запитването ти от този съпортаджия, с който ти си чатиш, да отговори и чак тогава да стигне до теб.
Не само, че получих стандартен отговор от jump.bg и directhost.bg, но и светкавично бързи настройки ми направиха. Така, че не си 99.99% прав за съпорта, защото чатенето се състоя от по един въпрос в мейл съпортите и отговор за извършени настройки вместо мен. ;)
 

AMitrev

Well-Known Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Значи реално не ти е трябвал съпорт за хостинг услугата, а за нещо друго.
 

jair

Active Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Бърз съпорт е от най-важните неща в списъка. На сървъра, на който съм хостнат някакъв келеш задръстваше mysql-а за всички. В такъв случай като се оплачеш очакваш бърза и адекватна реакция, да му спрат неговия сайт, да repair-нат базите и така. Все пак шеърд хост акаунтите нямат достъп до root, за това като трябва нещо да се пипне по сървъра е необходимо да пишеш на съпорта и очакваш да се свърши в прилично време.

Аз се чудя на хората, на които многото бекъпи им са важни. Ако наистина са ви важни трябва да се постараете сами да се бекъпвате някъде дистанционно, не струва скъпо и поне ще сте сигурни че всичко е наред. В никакъв случай не бива да се разчита на бекъпите на доставчика, ако ще и да обещава че са 10 на ден. ОК са за някаква финална последна предпазна мрежа, ама с тях без тях, все тая.
 

Petko Voivoda

Well-Known Member
От: От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Не са длъьни да го правят, и ако те са бързи и ти решат проблема за 2 сек, ти колко бързо ще решиш твоят проблем който им товари сървъра и пречи на другите? Ако на теб ти трябват часове или дни, те защо да го правят за секунди?
Извинявай ама не ми се занимава да отговарям на тъпи въпроси ...
 

Firefly

Well-Known Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Всички неща от списъка са важни. Липсва ли едното, няма значение, че другите са на шест. Причината толкова малко хора да отбележат Нисък CPU товар смятам се дължи на това, че много хора не са се сблъсквали с проблема при shared хостингите, но всеки, който се е сблъсквал, може да потвърди колко стресиращо и ограничаващо е. Хостингът трябва да е евтин - най-малкото да се конкурира с останалите компании, иначе няма никакъв шанс. Сигурността върви без да я казваме дори - закъде, ако не можеш да предложиш добра защита за клиентите си? Няма ли добър съпорт, при възникнал проблем губиш клиентите си. На заден план оставям контролния панел и инсталатора на скриптове - с първото се свиква, второто кой го ползва?
 

coolice

Owner
Re: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

не му е тъп на Ник въпроса на запад някой ще те спрът някой ще те изтърпят ако има сложени лимити (само че сайтовете ти ще работят бавно докато има товар) не съм хоствал в много в бг но май масовото е да се спира не да те изтърпят ... в цитата с в първия ми пост от темата точно пост на N1ck съм посочил

Атакуват със страшна сила xmlrpc.php - хиляди заявки от различни ип-та.

HostGator-a ми суспенднаха акауна 3 пъти в рамките на 5 дена заради 100 cpu (при което всички сайтове са долу). Помолих няколко пъти съпорта са помощ но така или иначе не ми помогнаха много.

Преместих домейна на HawkHost - и там веднага вдигна 100% CPU. не ми пратиха дори мейл за предупреждение, нищо. Не ми суспехднаха акаунта. Сайтовете работят макар и леко по бавно, запари 100% cpu.

Помолих и техният съпорт за помощ - казаха ми да се обърна към девелопера... нищо.

@jair ясно че който бекъпа му е важен трябва да си го пази сам но компаниите се напредварват да обещават пространство което 99.8 процента от клиентите не ползват 100-200 гб за 20-30 лв да речем и после заради 2 клиента от хиляда който си го пълнят този спейс и при 10 бекъпа ще заемат 500 гб до един терабайт място не могат да пазят на останалите 998 клиента 10 пекъпа


Иначе за съпорта лимити на Mysql няма ли ? ето пак от същия пост на N1ck и явно клиентите на една 12 годишна компания не са недоволни при 180 секунди екзекюшън тайм и 30 заявки


DowntownHost

1- CPU limit is 35% of one Core and 1 GB of RAM

2- Mysql connection limits are 30 connections and the time limit are 180 seconds

3- By default are 64 MB, but you can go up to 256 MB, execution time are 180 seconds too

4- We do backups every day on a remote server, we keep those backups for 10 days before rotate them.

Интересно какво правят при 100% натоварване
 

coolice

Owner
Re: От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Всички неща от списъка са важни. Липсва ли едното, няма значение, че другите са на шест. Причината толкова малко хора да отбележат Нисък CPU товар смятам се дължи на това, че много хора не са се сблъсквали с проблема при shared хостингите, но всеки, който се е сблъсквал, може да потвърди колко стресиращо и ограничаващо е. Хостингът трябва да е евтин - най-малкото да се конкурира с останалите компании, иначе няма никакъв шанс. Сигурността върви без да я казваме дори - закъде, ако не можеш да предложиш добра защита за клиентите си? Няма ли добър съпорт, при възникнал проблем губиш клиентите си. На заден план оставям контролния панел и инсталатора на скриптове - с първото се свиква, второто кой го ползва?
ама то може да има всичко но ще липсва големия спейс и ниската цена... няма дробра зашита има стандартна (един open_basedir) който при някой не е включен и няколко изключени изключени функции на php-to и дотук (при някой хостинги също не е включено) и дотук при 90 процента от хостингите при клауд линкусите имаю пълна протекция на отделения спейс ама не са много досавчиците който го ползват дори да ползват калуд линукс (това е клиентите да не се цакат едни други да си ровят по акаунтите със шелове) и от там нататък ако са сигурни скриптовете не би трябвало да има проблем...

тук намесвам хостинга да се вдигне на едно ниво на горе с апликейшън файруол - мод скеюрити да речем НО дори и дефултните опростени правила (който доста пазят) и ще опазят доста клиенти от стандартни атаки ще блокират функции по цмса ( или по двансъд правилата като например Atomic Mod Securty https://www.atomicorp.com/wiki/index.php/Atomic_Secured_Linux

Atomic Secured Linux(tm) is an easy to use out-of-the-box Unified Security Suite add-on for Linux(tm) systems designed to protect your servers against both known and unknown zero day threats. Unlike other security solutions, ASL is designed for beginners and experts alike. You just install ASL and it does the work for you.

ASL works by combining security at all layers, from the Kernel all the way up to the application layer to provide the most complete protection available for Linux servers and helps to ensure that your system is compliant with commercial and government security standards.

вързани с файеруола да банва ще трябва за всеки цмс на хостинга да се барват и при инсталации и промени при плъгини също :) много са яки но Блинки може да каже как си пускаше един тестемониалс плъгин и следващия момент се оказа баннат параночиното секюрити в десиствие (ама пък нямам хакнат урдпресс от години - факт макар че не хубаво да се хваля че така стават издънките)

затова не се ползват масово а където се ползва (на една шепа хостинги ако няма админска намеса да се модифицрат според всеки цмс и плъгин нещата ) съпорта просто ти казва да се съгласиш да изключи адвансъд защитата... и да останеш с такава като на другите хостинги

а антивирусните и антималуерс сканиранията зависят от големината на спейса и могат да продължат много часове
 
Последно редактирано от модератор:

Blinky

Owner
Re: От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

вързани с файеруола да банва ще трябва за всеки цмс на хостинга да се барват и при инсталации и промени при плъгини също :) много са яки но Блинки може да каже как си пускаше един тестемониалс плъгин и следващия момент се оказа баннат параночиното секюрити в десиствие (ама пък нямам хакнат урдпресс от години - факт макар че не хубаво да се хваля че така стават издънките)
Да, потвърждавам за това. Направо се видях в чудо. :) Беше много секюрнато, чак притеснително.
 
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

Важни са удобствата.
Като махнем скоростта, която няма алтернатива, остават панела и поддръжката.
Другото се прави или купува.
 

dmaxxx

New Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

1. Бекъп.
2. Качество.
3. Скорост.
 

intcomph

New Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

1) да бъде он-лайн
2) да има съпорт когато ми потрябва
 

delindadar

Member
От: Кой са трите най-важни за вас неща при един уебхостинг

1. Бърз съпорт
2. Скорост
3. Качесто
 

Горе