Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Като големите сайтове ... с видео туториал !

И като за всеки магазин имам видео "Как да поръчам...?" да ти кажа ли, че от всички клипове е сред най-малко гледаните, но пък масово не могат да преборят чекаут на 1 страница?!

Имам един пресен от петък, който на мястото за ЕИК на фирма си написал името!

Ама аз искам да ти да ми вкараш кода, после, че така ми е по-лесно. :)

Петък точно това: Искам това, това и това. Ей ти данните пък ти си вкарвай там кодовете, гледай да ми начислиш отстъпката и пращай
 
От: Re: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Вие си мислите, че са базикам. Мързи ги да гледат, да мислят, дори да дишат. :) Абсолютни люзири. Но хубавото е, че не всички са така. Има и читави някъде. :)

То се подразбира, че читави има. Ако нямаше да съм захвърлил всичко до сега, защото то не може да се издържи. Просто темата е такава - да си се посмеем малко с ония другите, защото то пък ако не се забавляваш със случки от работата - не си е работа :)

Иначе относно читавите - вчера клиент, който от 2-3 дни се чуди на какво точно да се спре, коментирахме, взе решение, плаща си по банка от чужбина, аз си му правя доставката до адрес в БГ. Нито водехме дебати "Ама що?", "Как пари напред?", "Бе мани ти тва с проформите! То кой пари напред дава?" и подобни, които са присъщи за героите на настоящата тема.
 
Re: От: Re: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Нито водехме дебати "Ама що?", "Как пари напред?", "Бе мани ти тва с проформите! То кой пари напред дава?" и подобни, които са присъщи за героите на настоящата тема.

Така е. Но това да платиш по време на поръчката без да се циганиш, че искаш да го видиш го няма навън. Има пак кеш от делижери, но е една опция, която седи ей така, за да я има, докато тук можеш само с нея. :) А това е по две основни причини:

1. Клиентите тук нямат още навика да пазаруват онлайн, използвайки метода само с карта или друга пемътн гетъуей, както и доверие в бг търговците.
2. Търговците все още не са спечелили на 100% доверието на клиентите и за това плащането при получаване е №1 опция за тях, винаги.

Но и другото го има - бг клиента е малко по-странна порода потребител. ;) Примерно, аз не съм свикнал да се разправям за някаква малка простотия от рода на това, че 1-2 дни повече се е забавило нещо, но определено има такива, които ще ви изядат на мига за това. Много точни онлайн търговци има, но и в същото време има и големи непрофесионалисти - нещо от рода на поръчваш и никой. Или има го на сайта, ама после след няколко дни ти пишат, че е свършило, влизаш пак и то пак там - налично. Така, че процесът е и малко двустранен. Но темата в момента е забавна и става дума за смотани клиенти и професионално вършещи си работата онлайн търговци. ;) Другото е ясно.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Ние пък бяхме пуснали една промоция, че качваме сайт на 1-ва страница в Google по една ключова дума( нискоконкурентна или средноконкурентна) за 100-200лв. И интерес имаше, особено от хора, които искаха сайт на първа страница за ключови думи като iphone, gps, игри и т.н. По едно време ми писна от такива несериозни запитвания и смених учтивостта със сърказъм и ирония. Не им хареса, но аз се забавлявах.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Да тупнем праха и да кажа, че го намерих! Отне ми повече от 2 години чакане, но ТОЙ дойде! Бе толкова неочаквано, че без малко да объркам нещата тотално!

НОРМАЛНИЯТ КЛИЕНТ ДОЙДЕ! Ама онзи, за който тук много се говори, малцина са обаче са срещали. :D

Говоря за клиента, който:

1. Влиза в магазина
2. Разглежда

сега се дръжте здраво, защото шока ще е голям!

3. ЧЕТЕ описанията
4. Гледа демо клипове
5. Взема решение и поръчва и то не как да е, а с ПРЕДВАРИТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ПО БАНКА
6. Превежда парите по банка, тоест видял е и е прочел какво му пише в известителният мейл, дори слага основание на плащане "Поръчка №...."

Нямаше стандартните глупости "Ама ДДС задължително ли е?", "Бе кой дава пари напред?", "Ти знаеш ли как е по света?"

Още ми се подгъват коленете само като се сетя за този толкова нормален, а толкова труден за намиране клиент. Искам ми се да ида, да го намеря и да се снимам с него! :lol:
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Този трябва лично да го поздравиш. Скоро поздравявах един, че ми беше написал правилно запитване в OLX - на кирилица, че там са масово неграмотни.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Да тупнем праха и да кажа, че го намерих! Отне ми повече от 2 години чакане, но ТОЙ дойде! Бе толкова неочаквано, че без малко да объркам нещата тотално!

НОРМАЛНИЯТ КЛИЕНТ ДОЙДЕ! Ама онзи, за който тук много се говори, малцина са обаче са срещали. :D

Говоря за клиента, който:

1. Влиза в магазина
2. Разглежда

сега се дръжте здраво, защото шока ще е голям!

3. ЧЕТЕ описанията
4. Гледа демо клипове
5. Взема решение и поръчва и то не как да е, а с ПРЕДВАРИТЕЛНО ПЛАЩАНЕ ПО БАНКА
6. Превежда парите по банка, тоест видял е и е прочел какво му пише в известителният мейл, дори слага основание на плащане "Поръчка №...."

Нямаше стандартните глупости "Ама ДДС задължително ли е?", "Бе кой дава пари напред?", "Ти знаеш ли как е по света?"

Още ми се подгъват коленете само като се сетя за този толкова нормален, а толкова труден за намиране клиент. Искам ми се да ида, да го намеря и да се снимам с него! :lol:


Честито да ти е :)
Аз винаги се радвам като дойде такъв клиент при мен в магазина :)
Ти му имаш достатъчно данни така, че може да се свържеш с него ако решиш :)


Този трябва лично да го поздравиш. Скоро поздравявах един, че ми беше написал правилно запитване в OLX - на кирилица, че там са масово неграмотни.

Добре си направил ... и да вярно е че там повечето не са от най-грамотните хора и за това предпочитат бартерна търговия :)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

И класика в жанра:
Аз: 7:19 PM Здравейте! Имате ли нужда от съдействие?
Visitor 58447951 7:19 PM ne
7:20 PM Аз: has joined.
Аз: 7:20 PM ок, лека вечер
Visitor 58447951 7:20 PM kolko stryva zapisvashtoto ystroistvo

и следва 15 минути разговор...

Като гледам и при колегите не е по-различно:
"Ще си сложа микрофон отвън на къщата, за да чуя крадците преди да ги видя на камерите"
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

в дупка ф5 мога ли да занитя гайка М12 с Ф16
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Преди време клиент си поръча лаптоп... и ми се обажда 2 дни след продажбата.

Клиент : Добър ден , преди 2 дни си купих един лаптоп от Вас , но защо няма мишка?!?! (направо ми се кара по телефона)
Аз : Как така няма мишка? Искате да кажете ,че няма тъчпад ?(напълно учуден)
Клиент : Така го взех!! без мишка без нищо... как мога да работя на "компютър" без МИШКА (следват псувни)
Аз : Господине , няма как да сме Ви пратили лаптоп без "мишка" или по-правилно тъчпад.. Вие знаете изобщо какво представлява тъчпада на лаптопа ?
Клиент : Не ме интересува , искам да го върна!!!
Аз : Ок , както желаете...

След 2 часа следва позвъняване
Клиент : Здравей , извинявам се за държанието си... зет ми дойде и ми показа.. всичко е точно.. приятен ден! (затвори телефона , без да ме изчака да кажа и дума).

Дано не попадна на такива клиенти повече! :beer:
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

аз пък рядко попадам на кофти клиенти, но да се оплача и аз :)
получавам поръчка в 22 часа, в четвъртък, обаждам се в петък за да потвърдим поръчката и да уточним за събота или понеделник стоката да бъде на адреса. (в случая магазина ми е локиран в софия и изпращам поръчката пак за софия). получавам потвърждение за събота до обяд на адрес. това в ранния следобяд на петък.
в събота никои не си взема поръчката, на следващия петък ми звънят от еконта, звъня на клиента да видя защо още не си я е взел и отговора беше - аз съм в чужбина и ще се върна на 25ти :)
"а в събота защо не си я взехте" " еми аз забравих и заминах"... няма такива образи просто... само дето аз плащам за тяхната тъпотия.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Не знам дали съм писал в темата, обаче случвало ли ви се е някой да си е купил нещо от друг магазин и да се обажда, за да си търси правата при вас? Т.е. не помни откъде си е купил продукта? С какво друсат тия хора?
 
Re: От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Не знам дали съм писал в темата, обаче случвало ли ви се е някой да си е купил нещо от друг магазин и да се обажда, за да си търси правата при вас? Т.е. не помни откъде си е купил продукта? С какво друсат тия хора?

Напълно е възможно да се случи, дори не го засичам като единичен случай това. И по-големи олигофрени е имало. :)
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Ами, аз нямам обяснение. Все едно да си купя климатик от Технополис и после да ходя да вдигам скандали в Техномаркет, че не работи. На тия хора трябва да им забранят да се размножават.
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Не знам дали съм писал в темата, обаче случвало ли ви се е някой да си е купил нещо от друг магазин и да се обажда, за да си търси правата при вас? Т.е. не помни откъде си е купил продукта? С какво друсат тия хора?

3 дни драма: Пробва да се регистрира в друг магазин, пише на мен, че не става, в другия добавя в количката, на мен се обажда и пита кога ще получи поръчката, след това добавя, но не финализира при мен и финалния скандал при другия, че 3 дни не получава нищо...
 
От: Re: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Това в на клиент магазина:

Мен са ме питали: Добре, а дали този вибратор ще ме задоволява?

или един, който купи лубрикант и на другия ден писа:
- Абе аз от тая смазка дето взех, колко дебело да мажа?
и аз като видях как върви до момента разговора, след тоя въпрос ми стана ясно, че по нормален начин няма да стане, а му е нужен близък до него пример и му казах:
- Ти на лагер грес слагал ли си?
- Ехееее, ми как!
- Същото е! Мажи, каквото е в повече, ще го изхвърли...
- Разбрах те! Супер сте! Айде и със здраве!, и си замина щастлив....
 
От: Най-абсурдните клиентски запитвания и желания

Не знам дали съм писал в темата, обаче случвало ли ви се е някой да си е купил нещо от друг магазин и да се обажда, за да си търси правата при вас? Т.е. не помни откъде си е купил продукта? С какво друсат тия хора?

Хайде хайде ... при мен купуват от конкоренцият онлайн и идват офлай при мен да ми ги връщат....! Тези не трябва да се размножават :)
 

Горе