Положението по пътищата

От: От: От: Положението по пътищата

Нямам път към оная част на града.

Тогава защо се нае? :shock:

За другото, отново слабоумно мнение. Ами да, дай да плюем. Ама щели да го оправят. Въобще самият факт, че това нещо съществува е показателен за нивото на организацията на проекта. А за парапета какво ще кажеш и него ли ще оправят?

относно парапета - дори да го има, не знам дали някой с инвалидна количка (освен ако не е някаква специална) би могъл да се спусне/изкачи спокойно по такъв голям наклон.
 
От: От: От: Положението по пътищата

Виж например това. Ще ми е интересно да видя как се слиза с инвалидна количка или пък как се качва. Толкова ли е трудно се сетиш, че трябва да има парапет, за който да се хване изкачващия се? Забележи на какво разстояние са релсите от стената, въобще някой го е проектирал с гъза си. И все още има хора, които ми твърдят че било важно, че се прави нещо. Е, като виждам такива неща, какво да ми е мнението?
Грешиш, тези релси не са за инвалиди, а за майки с колички с бебета, в случая не е проектирано това за инвалиди, а по дефоулт са строени/ремонтирани, както останалите. Имаше заченки за подлези за инвалиди с тези платформите, където се разгъват, ако се се сешащ, има няколко такива платформи в София, сещам се на прима виста за една прашясала в подлеза на Подуяне и една, в подлеза, след бул. България/Гоце Делчев в посока Бояна, има и други, но сега не мога да си спомня къде точно бяха, че съм подпийнал, виждал съм само един път да се ползва тази платформа от инвалиди, просто работеха за кратко.
Ами да не говорим за мини-асансъора в подлеза на Националния стадион на Орлов мост - там пък никога не съм виждал да работи повече от месец това животно, пак някаво демо се пусна и го заебаха:)
 
От: От: Положението по пътищата

Ако бъркаш вземи смени професията си, махни тия форумни обзалагания :lol:

Неве това ми е хобито, язе професия немам,,, аматйор насякъде, ама интернето ми е ного бръз, затуй некъде ма ограничават за разнобразие
 
От: От: От: От: Положението по пътищата

Грешиш, тези релси не са за инвалиди, а за майки с колички с бебета, в случая не е проектирано това за инвалиди, а по дефоулт са строени/ремонтирани, както останалите. Имаше заченки за подлези за инвалиди с тези платформите, където се разгъват, ако се се сешащ, има няколко такива платформи в София, сещам се на прима виста за една прашясала в подлеза на Подуяне и една, в подлеза, след бул. България/Гоце Делчев в посока Бояна, има и други, но сега не мога да си спомня къде точно бяха, че съм подпийнал, виждал съм само един път да се ползва тази платформа от инвалиди, просто работеха за кратко.
Ами да не говорим за мини-асансъора в подлеза на Националния стадион на Орлов мост - там пък никога не съм виждал да работи повече от месец това животно, пак някаво демо се пусна и го заебаха:)

Виж кво, ако не е спазен закона,,, да осъдим общината с колективен иск
Иначе кучета лаят, а кервано си върви,,, или да го сметам за предизборен манипулаж,,, я не знаю
 
От: От: От: От: Положението по пътищата

Грешиш, тези релси не са за инвалиди, а за майки с колички с бебета, в случая не е проектирано това за инвалиди, а по дефоулт са строени/ремонтирани, както останалите. Имаше заченки за подлези за инвалиди с тези платформите, където се разгъват, ако се се сешащ, има няколко такива платформи в София, сещам се на прима виста за една прашясала в подлеза на Подуяне и една, в подлеза, след бул. България/Гоце Делчев в посока Бояна, има и други, но сега не мога да си спомня къде точно бяха, че съм подпийнал, виждал съм само един път да се ползва тази платформа от инвалиди, просто работеха за кратко.
Ами да не говорим за мини-асансъора в подлеза на Националния стадион на Орлов мост - там пък никога не съм виждал да работи повече от месец това животно, пак някаво демо се пусна и го заебаха:)
Дори и за майки ми се струва леко стръмничко. Чудно ще е как ще се качва и слиза това нещо през зимата.
 
Re: От: От: Положението по пътищата

Това се прави редовно. Първо го правят бързичко, после се сещат, че трябва да се слагат разни неща от пътнат инфраструктура, например спирките за градския транспорт. Така се е получило и в случая, пейката 100% е хваната с болтове към фундамента. Просто работата се възглага на тотални олигофрени и няма никакъв контрол.

Виж например това. Ще ми е интересно да видя как се слиза с инвалидна количка или пък как се качва. Толкова ли е трудно се сетиш, че трябва да има парапет, за който да се хване изкачващия се? Забележи на какво разстояние са релсите от стената, въобще някой го е проектирал с гъза си. И все още има хора, които ми твърдят че било важно, че се прави нещо. Е, като виждам такива неща, какво да ми е мнението?

12032127_1643507279267280_3366284431612398644_n.jpg

Да, то реално е за колички, но смееш ли да минеш от там с количка с дете. Не знам кой кретен ги мисли тия чудеса, но е физически невъзможно майка има няма 50 кг. да смъкне количка с дете с общ тегло около 10-15 кг. по наклон от 45 градуса. Трябва ти поне 2ри клас, за да сметнеш тежестта и ускорението, което ще има количката и може лесно да се сметне каква сила би могла да и противодейства, камоли да контролира плавното слизане на количката. Няма да говоря за удобство на слизане. И това е масово по подлезите. Въобще не съм виждал някой да ги използва тя релси, пък те нека си ги слагат. За малките не говоря, там може да се мине, но за големите - абсурд. Тъпа, евтина инженерна мисъл. :)
 
От: Положението по пътищата

Ето един примерен вариянт от Пловдив. Макар че може би и тук е нужен парапет за изкачването. Но за майки с колички, мисля че е супер. (освен зимата като го оставят да се заледи)

357585.jpg
 
От: Положението по пътищата

Ко ревете Ве?? В Бургас вело-алейте на умния ни кмет заемат толкоз много място, че пешеходците трябва да станат маймуни и да вървят по дърветата.
А на някои места, където има квартална лафка или бакалия издадена в тротоара, въобще няма място от къде да се мине.
Естествено всички ремонти се правят с възможно най - евтини, ако може и подръчни материали.
Обаче тва с вело извращенията е направо жив ад, пробвайте се да се разходите лятото по крайбрежната, обаче си носете един куп протектори, понеже някой олигофрен с мазното си колело може да Ви отнесе с 40 км/час и никакво осветление.
Лампите в морската градина са толкова слаби, че ако бяха развъждали светулки щеше да има по - голяма полза.
 
Re: От: Положението по пътищата

Ето един примерен вариянт от Пловдив. Макар че може би и тук е нужен парапет за изкачването. Но за майки с колички, мисля че е супер. (освен зимата като го оставят да се заледи)

357585.jpg

Това вече е човешко. :) Може да се слезе без да се пречука някой. :) Зимата си е зима и си зависи пак от общината и бизнесите в околността дали ще е почистено и безопасно. :) Но пък, ако бизнесите, които не чистят реално пак са ангажимент на общината, която е редно да наблюдава това и да глобява при непочистени площи пред или около самия бизнес. ;)

@bigdarkmad, да ти кажа честно, вие от Бургас водите по какви ли не критерии спрямо другите големи градове в почти всички категории. Няма съвършени хора, но пък старанието от страна на бургаския кмет е очевидна и това говори само едно - сегашният кмет ще бъде преизбран без кой знае каква конкуренция да има на изборите. И го заслужава, ако ме пита мен. :)

Не мога да кажа същото за градовете - София, Варна, Русе и други големи такива.
 
От: Re: От: Положението по пътищата

Това вече е човешко. :) Може да се слезе без да се пречука някой. :) Зимата си е зима и си зависи пак от общината и бизнесите в околността дали ще е почистено и безопасно. :) Но пък, ако бизнесите, които не чистят реално пак са ангажимент на общината, която е редно да наблюдава това и да глобява при непочистени площи пред или около самия бизнес. ;)

@bigdarkmad, да ти кажа честно, вие от Бургас водите по какви ли не критерии спрямо другите големи градове в почти всички категории. Няма съвършени хора, но пък старанието от страна на бургаския кмет е очевидна и това говори само едно - сегашният кмет ще бъде преизбран без кой знае каква конкуренция да има на изборите. И го заслужава, ако ме пита мен. :)

Не мога да кажа същото за градовете - София, Варна, Русе и други големи такива.
Blinky не е точно така. Площадът беше завършен още Декември 2014, обаче по проект се водеше до май 2015. Чудех се аз, чудех се, точно кво има да правят до май 2015. После си отговорих, като взеха да ремонтират вече направените плочки, да отбият дейност.
Вело алеите са нацвъкани навсякъде като говна по пътя, и дори на моменти са по - широки от пътните ленти на колите. В същото време олигофрените с колелата карат, където си поискат (най - често върху нормалните хора) с бясна скорост.
Ако им настъпиш вело алеята се сърдят, обаче те не останаха места, къде да вървят нормалните хора. Тва е понеже кметът е накрал като за световно от Евро програми и няма как да развали договорите. По крайбрежната алея мъж, жена и детето им не могат да върят заедно, просто понеже вело алеята е просната посредата на крайбрежната алея. Като не беше бат Бойко на власт, като сдаде властта де, тука толкова обедня нашия кмет, че даже осветлението в морската не пуслаше.
Общо взето положението е следното:
Кметът онаследи предишния кмет, и дори хората са същите. Просто им дава много високи комисионни от Евро проектите. Все едно да имаш шайка хиени със себе си, и всеки ден да ги храниш с прясно месо от магазина.
Не отричам, че кметът прави ама това дето прави нито е качествено нито е бързо. В Турция за толкоз време, за което нашия кмет направи подземната си улица от половин километър, хората щяха да дигна 2 небостъргача и 2 нови метро станции.
Също особенно забавно е да се разкопава лятото, вместо зимата. За да може всички дас е радват на строежите и ремонтите по пътищата.
 
Това колкото и да го дъвчем, няма да се промени. Наблюдава се навсякъде, и то не само в Бг. Но едно нещо се откроява доста силно - някак в Бургас нещата много дръпнаха към добро. Ето една интересна картинка, която видях във Фейса:

8371889b.jpg


Тук, в София, с едно метро си правят PR-а. Метро, което по план си тече с или без определен кмет. А да, и едни пътища дето се сдухват на 2-3тата година. :)

Направиха интересен детски кът при нас, което е супер (близо ми е и е приятно), но си оставиха кофти контингента да си шава пак там. Като да направиш най-якия чизкейк и отгоре да му сложиш една барабонка. :)
 
От: Положението по пътищата

Г-н Потник със сигурност е излязъл много повече от 35 бона. :lol:
 
Re: От: Положението по пътищата

Г-н Потник със сигурност е излязъл много повече от 35 бона. :lol:

Да, но важно е да се говори и показва с факти, демек обявените разходи за него като възнаграждения, които се дават за такава позиция. Иначе е ясно, че всеки кмет на Варна и големите градове (а често и до не там големите) ако поискат стават милионери за един мандат, а някои виртуози и за по-малко. :)
 
От: Положението по пътищата

Звъни Портних на общински съветник от ГЕРБ
- Довечера на линия ли си?
- Не, на трева!

:-o

Аз няма да взема отношение, относно фикуса, щото много ще псувам. :evil:
 
От: Положението по пътищата

Е, не!
Това е уникално ненормално! Петдесет автомобила, нанизани един в друг! На сухо време!
 

Горе