Смениха ми мейла на фейсбук профила

И все пак не ми е ясно как се случва цялата работа.
За да се сдобие някой с достъп и да смени паролата, той трябва да е влязъл вътре в профила. Ако е през метода забравена парола, аз все някъде нещо ще получа като уведомление. Ако някак просто е влязъл, трябва да получа предупреждение за съмнителен вход - в случая е от Австралия.
Не е изключено да са ти разбили паролата. Проблемът като цяло е, че не можеш да им хванеш спатиите. Нито на хакерите, нито на съпорта. Едните си правят каквото искат, другите те бавят и занимават с "протоколни решения", а проблемът не се решава. На един личен акаунт (неактивен в бизнес мениджъра) му гепнаха 14-символна парола, включваща символ, главни и малки букви и цифри. Преди да се усети (става на 2-рия ден) "изпират" едни 4 к в рекламни кампании през неговия личен акаунт. 3 месеца ни бавиха, докато не оправиха нещата. Ще дойде момент, когато и в БГ ще имплементират сините тикчета, и ще си окей само ако плащаш. Другите да се спасяват.
 
Не е изключено да са ти разбили паролата. Проблемът като цяло е, че не можеш да им хванеш спатиите. Нито на хакерите, нито на съпорта. Едните си правят каквото искат, другите те бавят и занимават с "протоколни решения", а проблемът не се решава. На един личен акаунт (неактивен в бизнес мениджъра) му гепнаха 14-символна парола, включваща символ, главни и малки букви и цифри. Преди да се усети (става на 2-рия ден) "изпират" едни 4 к в рекламни кампании през неговия личен акаунт. 3 месеца ни бавиха, докато не оправиха нещата. Ще дойде момент, когато и в БГ ще имплементират сините тикчета, и ще си окей само ако плащаш. Другите да се спасяват.
Не мисля, че е реалистично да бъде разбита 14-символна парола. Чрез какъв метод ще я разбият? Именно затова масово атаките са фишинг и са за лапни шарани, които не могат разпознаят фалшив линк или имейл, идващ от измислен адрес. Докато тук става въпрос за директно влизане в профила, без съобщения, без известия. Дори по някакво чудо на хакерщината паролата просто да е разбита. В момента, в който някой се логне от Австралия, би трябвало да бъда уведомен за съмнителен вход...
 
Не мисля, че е реалистично да бъде разбита 14-символна парола. Чрез какъв метод ще я разбият? Именно затова масово атаките са фишинг и са за лапни шарани, които не могат разпознаят фалшив линк или имейл, идващ от измислен адрес. Докато тук става въпрос за директно влизане в профила, без съобщения, без известия. Дори по някакво чудо на хакерщината паролата просто да е разбита. В момента, в който някой се логне от Австралия, би трябвало да бъда уведомен за съмнителен вход...

А може би са ти гепали сесията на самият браузер?
 
Не мисля, че е реалистично да бъде разбита 14-символна парола. Чрез какъв метод ще я разбият? Именно затова масово атаките са фишинг и са за лапни шарани, които не могат разпознаят фалшив линк или имейл, идващ от измислен адрес. Докато тук става въпрос за директно влизане в профила, без съобщения, без известия. Дори по някакво чудо на хакерщината паролата просто да е разбита. В момента, в който някой се логне от Австралия, би трябвало да бъда уведомен за съмнителен вход...
Съгласен съм. И на мен не ми се вярваше, но беше така. Странното е, че не си получил известие, подобно на горните 3. Gmail си е топ и там няма как да се случи нещо. Успя ли да се свържеш със съпорта?
 
Съгласен съм. И на мен не ми се вярваше, но беше така. Странното е, че не си получил известие, подобно на горните 3. Gmail си е топ и там няма как да се случи нещо. Успя ли да се свържеш със съпорта?
Тези от фейсбук са тотално неадекватни. Ако някой ми бил сменил имейла, съм получавал мейл със специален линк за reverse на промяната. Такъв мейл и такъв линк просто НЯМА.
 
Австралийците са с кредитен рейтинг за достъп до социалните мрежи (ако е приет законът вече). По-вероятно е някой вътрешен от отдела или опитен кракер да се подсигурява с профил отвъд океана. Необичайното ще става обичайна практика, ако се въведе навсякъде кредитен рейтинг. Това е само мое предположение. :)
 
Австралийците са с кредитен рейтинг за достъп до социалните мрежи (ако е приет законът вече). По-вероятно е някой вътрешен от отдела или опитен кракер да се подсигурява с профил отвъд океана. Необичайното ще става обичайна практика, ако се въведе навсякъде кредитен рейтинг. Това е само мое предположение. :)
Индийци са. Айпито едва ли е отговаря на истината и локацията. Първото, което е направил след хакване на профила е да си добави за приятел някаква мазна индийка.
 
Съгласен съм. И на мен не ми се вярваше, но беше така. Странното е, че не си получил известие, подобно на горните 3. Gmail си е топ и там няма как да се случи нещо. Успя ли да се свържеш със съпорта?
I hope you're doing well.

This is Hudson from Meta Support Pro.

Thank you for providing all details about the situation. We really understand how importance has this matter for you since you probably have this account for a long time.

Even though we don't have direct access to help you with this profile situation, we will do our best to provide you a guide properly on how to recovery your account.

In such situation you have to recovery your account by following one of the steps below:

1 - Please do logout from any other profile that you are logged in on the computer
2 - Report this hacked situation directly with the Security Team here: https://facebook.com/hacked
3 - Select the better choice on the form to provide the Security Team your exact situation
4 - After selecting the options the system probably will ask you some questions to you regain control of your account

Note: If the email associated with your Facebook account has changed, you can reverse this. When an email is changed, we send a message to the previous email account with a special link. You can click this link to reverse the email change and secure your account.

Here you have more resources and information about the matter: https://www.facebook.com/help/203305893040179

I hope this clarifies and at least bring some good insights about this matter for you.
 
Много са изобретателни гадините, аз преди време имах сходен проблем с едни виетнамци, бяха налазили бицнес акаунтите и пуснали реклами, после бан на всички акаунти почулих, че са били забранени реклами.

Сега като превенция ползвам мейл само за ФБ, в който дори не влизам и не му знам паролата и не го ползвам за нищо друго + двуфакторна с телефон. Но гаранции пак няма...

Съпорта им е трагедия мъка голяма ще е, но дано успееш да оправиш нещата.
 
Много са изобретателни гадините, аз преди време имах сходен проблем с едни виетнамци, бяха налазили бицнес акаунтите и пуснали реклами, после бан на всички акаунти почулих, че са били забранени реклами.

Сега като превенция ползвам мейл само за ФБ, в който дори не влизам и не му знам паролата и не го ползвам за нищо друго + двуфакторна с телефон. Но гаранции пак няма...

Съпорта им е трагедия мъка голяма ще е, но дано успееш да оправиш нещата.
И аз съм с вторичен майл, който не се ползва за ежедневните дейности. Дори не се ровя в този фб профил - ползвам го рядко, за да си активирам или редактирам някоя рекламна кампания. Няма приятели вътре, няма информация няма нищо.

Изтрих си картата и си поръчах нова. Да са живи и здрави плазмодиите, да видим какво ще го правят тоя празен акаунт...
 
I hope you're doing well.

This is Hudson from Meta Support Pro.

Thank you for providing all details about the situation. We really understand how importance has this matter for you since you probably have this account for a long time.

Even though we don't have direct access to help you with this profile situation, we will do our best to provide you a guide properly on how to recovery your account.

In such situation you have to recovery your account by following one of the steps below:

1 - Please do logout from any other profile that you are logged in on the computer
2 - Report this hacked situation directly with the Security Team here: https://facebook.com/hacked
3 - Select the better choice on the form to provide the Security Team your exact situation
4 - After selecting the options the system probably will ask you some questions to you regain control of your account

Note: If the email associated with your Facebook account has changed, you can reverse this. When an email is changed, we send a message to the previous email account with a special link. You can click this link to reverse the email change and secure your account.

Here you have more resources and information about the matter: https://www.facebook.com/help/203305893040179

I hope this clarifies and at least bring some good insights about this matter for you.
Смешна работа. Това цялото инфо може да го откриеш и в статиите им. Получаваш бърз отговор, но решение на проблема - оправяй се сам.
 
Бизнес профилите не се ли водят с по-голям приоритет пред обикновените акаунт. Изключвам тези с някакъв статус гид или партисипайшън. На тях трябва да им светне бързо, че нещо не е наред при последните логове. Странно поведение е да влезеш от съвсем различно и отдалечено IP, и от там да смениш мейл, парола и всичко, което може да заличи стария собственик.
 
Бизнес профилите не се ли водят с по-голям приоритет пред обикновените акаунт. Изключвам тези с някакъв статус гид или партисипайшън. На тях трябва да им светне бързо, че нещо не е наред при последните логове. Странно поведение е да влезеш от съвсем различно и отдалечено IP, и от там да смениш мейл, парола и всичко, което може да заличи стария собственик.
Бизнес акаунтът няма по-голяма тежест. Последната им хрумка е всеки тикет (бизнес или личен акаунт) да получава отговор по най-бързия начин . Но тези отговори от гурута индийци и прочее, не решават проблема, а по-скоро ти бият чат. Скоро не съм пускал тикет, за щастие, но насищането на ключови думи беше от значение. Пример: хакват те и спамиш думите хакнат, откраднат.
 
За писане - пишат. По телефона ми звъняха 5 пъти. Имейли ми пращаха. Човечето упорито ми казва върви на въпроснта страница и следвай стъпките, за да си върнеш акаунта. Обяснявам за десети път, със срийншоти и т.н. че стъпки просто няма - върти ме в кръг да си въвеждам парола или да пратя код на хакерския имейл и толкова. Ама не - трябвало да съм получил мейл при промяната на мейла на акаунта и там да има линк за reverse на промяната. Еми, да, ама няма. Защото мейлът не е сменен, а е добавен втори и след това моя е изтрит.
 
За писане - пишат. По телефона ми звъняха 5 пъти. Имейли ми пращаха. Човечето упорито ми казва върви на въпроснта страница и следвай стъпките, за да си върнеш акаунта. Обяснявам за десети път, със срийншоти и т.н. че стъпки просто няма - върти ме в кръг да си въвеждам парола или да пратя код на хакерския имейл и толкова. Ама не - трябвало да съм получил мейл при промяната на мейла на акаунта и там да има линк за reverse на промяната. Еми, да, ама няма. Защото мейлът не е сменен, а е добавен втори и след това моя е изтрит.
в акаунта ти какви номера на карти си въвел , виртуални карти или физически?
 
в акаунта ти какви номера на карти си въвел , виртуални карти или физически?
Според мен, брат. Много малко имат навика да създават виртуални карти и да ги ползват по този начин. Аз клоня към това да е реалната бизнес карта. Дано не съм прав де.

А съпорта на Фейсбук по-безполезен от глисти. Стигнеш ли до там знаеш, че работата е обречена за жалост.
 
За писане - пишат. По телефона ми звъняха 5 пъти. Имейли ми пращаха. Човечето упорито ми казва върви на въпроснта страница и следвай стъпките, за да си върнеш акаунта. Обяснявам за десети път, със срийншоти и т.н. че стъпки просто няма - върти ме в кръг да си въвеждам парола или да пратя код на хакерския имейл и толкова. Ама не - трябвало да съм получил мейл при промяната на мейла на акаунта и там да има линк за reverse на промяната. Еми, да, ама няма. Защото мейлът не е сменен, а е добавен втори и след това моя е изтрит.
Човечето само се е нагърбило да решава проблема. Повечето на това ниво - толкова си могат. Работа на конвейер и по протокол... Нямаше ли коментар от типа: "Ще препратя към "еди-кой-си" отдел? Ако си малко нахален, и ти се занимава, разбира се, ще се усетят, че това не е решението и ще те пуснат към някой нагоре, който има достъп и ще види в действителност какво е станало.
 
Човечето само се е нагърбило да решава проблема. Повечето на това ниво - толкова си могат. Работа на конвейер и по протокол... Нямаше ли коментар от типа: "Ще препратя към "еди-кой-си" отдел? Ако си малко нахален, и ти се занимава, разбира се, ще се усетят, че това не е решението и ще те пуснат към някой нагоре, който има достъп и ще види в действителност какво е станало.
Ниво 1 е на практика пускане на заложени шаблонни мейли. Ниво две, горе долу биха могли да ти обърнат внимание и да ти дадат едно рамо. Но стигането до ниво 2 или там 3, или както са, си е мисия невъзможна и може би някакви доста сериозни брандове имат тази привилегия. Или някой, който е решил да праща призовки.
 
Ниво 1 е на практика пускане на заложени шаблонни мейли. Ниво две, горе долу биха могли да ти обърнат внимание и да ти дадат едно рамо. Но стигането до ниво 2 или там 3, или както са, си е мисия невъзможна и може би някакви доста сериозни брандове имат тази привилегия. Или някой, който е решил да праща призовки.
Ниво две са по-адекватни. Стига се и до тях с много упоритост, чатове и обаждания. За един бизнес профил ни отне 3 месеца, за да стигнем ниво 2, но те решиха проблема - върнаха откраднатия акаунт и му махнаха деактивацията. По принцип не знам да има такава практика към днешна дата, но смятам, че новата схема със сините тикчета ще работи точно на този принцип. Плащаш - добре си, не плащаш - приятно прекарване на ниво 1.
 
Ако отвориш най-долния имейл, там няма ли някаква връзка, която да е активна 3-5 дни, която при отваряне ще премахне смяната на парола?

На моя колежка ѝ откраднаха профила, но за щастие имаше достъп до умрялото си АБВ и като кликнах тази връзка си върна всичко. След това разбира се смених на gmail и ѝ пуснах двуфакторово потвърждение. След 6 месеца си строши телефона и си купи нов и направо не ме питай как се логнах в новия телефон ...
 

Горе