Facebook - промени и новости

От: Facebook - промени и новости

Забелязвам нещо друго: последните дни харесах няколко страници от които дадох да ми се показват известия, сега видях, че една от страниците е публикувала няколко неща от когато дадох известия, но аз не съм получил нито един известие... Което е много кофти за потребителите...
 
От: Facebook - промени и новости

Да, известията работят когато си поискат. Дали е случайно? :lol:
 
От: Facebook - промени и новости

Интересни данни за 2013 години приходите се очаква да са скочили с 40% в сравнение с предната година, което не е никак малък ръст. Поне така пише investor.bg

Определено сега с новите тесли последните месеци ще са още по успешни!
 
От: Facebook - промени и новости

Интересни данни за 2013 години приходите се очаква да са скочили с 40% в сравнение с предната година, което не е никак малък ръст. Поне така пише investor.bg

Определено сега с новите тесли последните месеци ще са още по успешни!

Интересно ще е да видим за последните 2 месеца с колко са им скочили приходите, след като прецакаха reach-а. Според мен, ще са скочили с около 60% спрямо Декември 2012 - Януари 2013.
 
От: Facebook - промени и новости

Аз искам да попитам нещо - защо някои постове във ФБ се индексират от Г. а други нещо?
също така - коментарите индексират ли се от Г.?
 
Re: От: Facebook - промени и новости

Аз искам да попитам нещо - защо някои постове във ФБ се индексират от Г. а други нещо?
също така - коментарите индексират ли се от Г.?

Като цяло Facebook контента не се индексира, но често се случва и да виждаме постове, но не и коментари в резултатите на Google. Според мен това се дължи на това, че страница е отворена и в същото време налинквана от други сайтове, което а алгоритъма на Google знаме какво означава - ценен ресурс, който трябва да се вземе под внимание. А постовете са доста динамична част от страницата, да не кажа най-важната, която определя дали една страница е жива или не, и за това се получава това захапване. Като цяло индексирането трябва да спре до страница, описанието и и от части да захапе някой друг таб от нея, но често се случва и постове, като ги третира като отделни страници. За наше успокоение е до там, коментари не съм засичал все още да се индексират. И от там идват и индексациите. Както и да е, поне знам, че линковете от социалките са с nofollow. :)
 
А бе тези дни рийча ми е под всякаква критика.. при вас?
И при мен е трагедия. Ще поразредя шера и явно ще наблегна на спонсорираните постове и рекламата във Facebook. Не е истина. Преди беше поне 5 пъти по-добре. Не знам защо така се е сдухало това.
 
От: Facebook - промени и новости

И при албумите, и при видео е зле...Уж нямаше накъде по-зле да тръгне,ама явно винаги може и повече.
 
От: Facebook - промени и новости

И при мен е зле рийча но все още се радвам че изобщо го има защото очаквам на безплатните постове да стане 0 :(
 
И при мен е зле рийча но все още се радвам че изобщо го има защото очаквам на безплатните постове да стане 0 :(
Това ще е извън всякаква логика. НО както направи и Google, прецака SEO-то, за да даде стимул да се ползват по-активно техните спонсорирани резултати. Желязно, няма що. Но има още няколко социални сайта, които чакат отлива от Facebook. Но за момента всичко е там.

Хората, явно "натурално" не споделят и не виждат споделяното от другите. :) Магията е жива явно. :)
 
От: Facebook - промени и новости

В последните няколко дни, алгоритъма нз Фейсбук страниците се промени доста, но за съжаление не към по-добро, за тези които се занимават с реклама. Трафика към сайтовете, достига до значително по-малък брой потребители, спада е огромен. Като цяло инвестирането в този тип - общности , ако така мога да ги нареча , няма да е толкова благоприятно както преди.
 
От: Facebook - промени и новости

Някой пробвал ли е Facebook page offer? Днес преди 6 часа пуснах на страница със 25 000 човека EN и вижте резултата. offer.png И това е 99.5% за сега органичен риич, още не се е задействал платения, Имам и 100-150 нови лайка до сега. Много ги побутва тези offers.
Когато цъкне някой на офертата му дава да лайкне страницата и да шерне също, много приятно са го направили и хората яко лайкват. Ако имате наистина страшна оферта и феновете ви са таргетирани, може да стане Viral офертата ви. Преди няколко дни на същата страница пуснах друга оферта, която достигна до сега до 585,216 и се увеличава постоянно. Около $100 са сложени за тази оферта, но 87% от този риич е Органик и Вирален, а не платен.o1.png Отделно +1500 лайка на страницата.
При страници като моята, с болшинство таргетирани фенове и оферта право в десетката, трябва да има много добри резултати.
 
От: От: Facebook - промени и новости

Някой пробвал ли е Facebook page offer? Днес преди 6 часа пуснах на страница със 25 000 човека EN и вижте резултата. Виж файлът 8934 И това е 99.5% за сега органичен риич, още не се е задействал платения, Имам и 100-150 нови лайка до сега. Много ги побутва тези offers.
Когато цъкне някой на офертата му дава да лайкне страницата и да шерне също, много приятно са го направили и хората яко лайкват. Ако имате наистина страшна оферта и феновете ви са таргетирани, може да стане Viral офертата ви. Преди няколко дни на същата страница пуснах друга оферта, която достигна до сега до 585,216 и се увеличава постоянно. Около $100 са сложени за тази оферта, но 87% от този риич е Органик и Вирален, а не платен.Виж файлът 8935 Отделно +1500 лайка на страницата.
При страници като моята, с болшинство таргетирани фенове и оферта право в десетката, трябва да има много добри резултати.
За какво служи тези offers? Да разпространиш (популяризираш) страницата си ?
 
От: Facebook - промени и новости

Имаш някакво предложение/отстъпка и го правиш на оферта.
Примерно Намаление -10% от нещо коеот продаваш за всеки фен на страницата.
Просто към офертата се показва и бутон ако не си фен да лайкнеш страницата ако желаеш.
А офертата има висок рийч, защото всеки клик на тази оферта се плаща от рекламодателя, за това ФБ показват по-често офертата на повече хора за да си увеличат шанса някой да кликне и рекламодателя да плати за клика. Повече показвания/рийч = повече кликове= повече $ за ФБ.
 
От: Facebook - промени и новости

Руското издание на Forbes потвърди, че Павел Дуров е продал дела си във "ВКонтакте" за 400 млн. долара.

Да му е честито (ако цената го задоволява наистина, все пак имаше 12% от тази социална мрежа) и дано не тръгне да се прави на Боно и да ги инвестира във Фейсбук, че тукашните напредничави фейсбук-журналисти ще се видят в чудо...
 
От: От: Facebook - промени и новости

Някой пробвал ли е Facebook page offer? Днес преди 6 часа пуснах на страница със 25 000 човека EN и вижте резултата. Виж файлът 8934 И това е 99.5% за сега органичен риич, още не се е задействал платения, Имам и 100-150 нови лайка до сега. Много ги побутва тези offers.
Когато цъкне някой на офертата му дава да лайкне страницата и да шерне също, много приятно са го направили и хората яко лайкват. Ако имате наистина страшна оферта и феновете ви са таргетирани, може да стане Viral офертата ви. Преди няколко дни на същата страница пуснах друга оферта, която достигна до сега до 585,216 и се увеличава постоянно. Около $100 са сложени за тази оферта, но 87% от този риич е Органик и Вирален, а не платен.Виж файлът 8935 Отделно +1500 лайка на страницата.
При страници като моята, с болшинство таргетирани фенове и оферта право в десетката, трябва да има много добри резултати.
Може ли малко повече инфо - какво промотираш, тази оферта дефакто води ли до магазина ти, т.е. колко посещения получи от офертата към сайта си и прочее. Ще съм ти благодарен, ако пуснеш специална тема за офертите, в която споделиш опита си.
 

Горе