jump.bg Изчезна

От: jump.bg Изчезна

Пак изчезна, като гледам

" В момента извършваме профилактика. Моля посетете уеб сайта ни по-късно. Профилактиката не засяга текущи активни услуги"
 
От: jump.bg Изчезна

Пак изчезна, като гледам

при мен в момента работи нормално - с нов, уникално смотан дизайн е.
Предишния за мен правеше хостинг компанията с най-красивия дизайн (сред бг компаниите).
 
От: jump.bg Изчезна

Сменили са дизайна и са пуснали промо кодове за -50% намаление, но има разни бъгове и неясноти още. Не е толкова зле дизайна, не сме му свикнали.
 
Последно редактирано:
От: jump.bg Изчезна

Видях го през прокси, някак идеята да използват целия ми 24 инчов монитор не ми се струва добра.

Дайте една снимка, че при мен не зарежда.
 
От: jump.bg Изчезна

Мен ме кефи дизайна. Ако искате, мога да ви изпратя по един 17 инчов CRT , да не ви пари на гъза като го отваряте на ОГРОМНИЯТ 24 ИНЧОВ МОНИТОР от който съзирате успеха си като истински предприемачи, пишейки в този форум
 
От: jump.bg Изчезна

Как да го разбирам тоя коментар?
Не търпиш критика или?
Мен ме кефи дизайна. Ако искате, мога да ви изпратя по един 17 инчов CRT , да не ви пари на гъза като го отваряте на ОГРОМНИЯТ 24 ИНЧОВ МОНИТОР от който съзирате успеха си като истински предприемачи, пишейки в този форум
 
От: jump.bg Изчезна

И по-добре.
Но верно кофти е така без ограничение.
Но явно това е новата мода и трябва да свикваме.
Незнам каква критика трябва да търпи след като не е свързан по никакъв начин с компанията :)
 
От: jump.bg Изчезна

И по-добре.
Но верно кофти е така без ограничение.
Но явно това е новата мода и трябва да свикваме.

Направили сме проучване сред таргета който целим. Очаквах около 80% положителен фийдбек. Получих 100% което малко ме замисли, защото беше напълно неочаквано. Тук във форума са първите отрицателни мнения. Базата е с около 50 човека в бранша.
 
От: jump.bg Изчезна

Чак пък отрицателни?
Все пак не е греда като този на суперите.
Направили сме проучване сред таргета който целим. Очаквах около 80% положителен фийдбек. Получих 100% което малко ме замисли, защото беше напълно неочаквано. Тук във форума са първите отрицателни мнения. Базата е с около 50 човека в бранша.
 
От: jump.bg Изчезна

Само времето ще покаже от тук насетне според конверсията, което е най-важния фактор ;)
 
От: jump.bg Изчезна

Здравейте,

До колкото забелязваме в момента всичко при нас е изправно. Може ли да пишете на [email protected] и да конкретизирате какво точно не работи.
 
Съпорта на Jump много муден, няма live chat, на тикетите отговорят след около 30-40 мин...
Това ми е първото впечатление, ще видим по нататък как са.
 
Съпорта на Jump много муден, няма live chat, на тикетите отговорят след около 30-40 мин...
Това ми е първото впечатление, ще видим по нататък как са.
Как не те досрамя да го напишеш това?
 
Съпорта на Jump много муден, няма live chat, на тикетите отговорят след около 30-40 мин...
Това ми е първото впечатление, ще видим по нататък как са.

Напротив, доста бързо и адекватно отговарят. Нямам забележки към тях в това отношение.
 
Съпорта на Jump много муден, няма live chat, на тикетите отговорят след около 30-40 мин...
Това ми е първото впечатление, ще видим по нататък как са.
Не съм им ползвал услугите, но доколкото знам хората, които работят там, наистина това, което написа е малко изопачено.
Не знам и на кой доставчик си бил преди това, но дето се казва дори Спешна помощ в София понякога закъснява повече :)

Явно ти е било нещо спешно. Всеки има такива моменти, обаче всички сме хора, нали?

Успех на Jump и на теб! Много Uptime, трафик и спечелени финикийски знаци :)
 
Напротив, доста бързо и адекватно отговарят. Нямам забележки към тях в това отношение.
Да. И аз така мисля. Веднъж съм ползвал съпорта им за един сайт за счетоводството, които правех и при проблем си бяха бързи. Не знам вече кой с какви критерии е за бързо, но не очаквайте да ви подготвят риплай докато си пишете тикета. :) Щото някой изненадат ако не им се отговори в първите 3-4 Мин. Ясно не са работили с хостгатора. :)
 
За момента съм доволен от услугата им.

Единствено в началото когато поръчвах малко бавно се случиха нещата, но това може да е било поради ред причини.
То тогава и аз малко недочел за какво става дума.

Но найстина когато попитах човека от съпорта приблизително колко време отнема сетъп-а на дадена услуга получих отговор от сорта на "Ще Ви уведомим когато е готово"...
Което когато изготвям график, не е най-готиния отговор.

Говоря за интервал от час и повече, за сет-ъп на дадена услуга след като е закупена.

Главно работя с Digital Ocean и Namecheap и там съпорт найстина отговаря за 3-5 мин.

Исках да пробвам как са BG услугите в тази сфера, спрях се на Jump.bg след известно време проучване, до момента са ок, нямам опалвания.
Това е по-скоро коментар към услугата.
 

Горе