Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Очаквам с нетърпение Хостинг Класацията за 2014 :D , нищо чудно да има нов лидер.

Аз пък не очаквам. Ще ти кажа защо. Повечето ще продължат да си седят в зоната на комфорт, защото не искат сътресения нямат. Ще дойде и техният ред, защото по тикети отговарят шаблонно и с линк към хелп от повече от година, а не от вчера. Съгласен съм, че хелп-а е за да се чете, но пък след като пускам тикет то значи, че по някаква причина не мога или поне смятам, че не мога да се справя сам.

Та ще отнеме повече време за да "пострадат" повече хора. Това е.

Лошото е, че тези хора няма да им се вярва на всичко изписано до тук поне докато и техният бизнес не пострада. А когато става дума за пари нещата са доста различни. Само не разбират, че има и такива като мен, които от подобни простотии единствено се амбицират още повече, но не искам да се заканвам за решения и действия днес, тъй като все още съм афектиран. Ще премисля и тогава ще реша какво да правя. Не само за да им създам грижа, а защото с отказ да предоставят контакт ми се отказва правото на рекламация, а това си има последствия.
 
От: Re: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Хубавото е, че с ЕН версията, вече ще имаме 2 класации. Така, че хората реално ще могат да избират къде и какво да правят и избират. ;) Вярвам, че и двете ще са еднакво популярни.
Надявам се и там да е ежегодна класацията :roll:
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Очаквам с нетърпение Хостинг Класацията за 2014 :D , нищо чудно да има нов лидер.

Ако смяташ, че 146 гласували са фактор за бизнеса нс Суперхостинг....

Имам 2 акаунта при тях всеки с по 9-12 сайта такива филми каквито описвате не съм имал за 3 години. Дори са ми помагали с неща които по никакъв начин не влизат в услугите или задълженията им.

И тук опираме до 2 неща: или не четете общите условия никога или смятате, че като плащате някъде 100 кирлива лева на година някой е длъжен да ви прави свирка.....


Малко в страни от темата: uphero мерси за червената ряпа, но моля те обоснови се какво имаш предивт с : Цените си ги определят те, не ние? И пак казвам никой не Ви е длъжен за това, че му плащате за някаква услуга да ви угажда за всяка прищявка. Всичкое въпрос на добра воля и отношение. Кто ще го играте гранде предриемачи поне будете такива не само когато искате от някой нещо ами и когато трябва да плащате.
 
Последно редактирано:
Re: От: Re: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Надявам се и там да е ежегодна класацията :roll:
Определено ще е. Все пак, доста уебмастъри от тук купуват и от чужди хостинг компании. ;) Ще се ъпдейтва, 100%. :)
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Темата е стара, но проблема си е актуален. И тъй като ако в дадени моменти може да не съм бил прав, но за съмненията си към тази компания довели и до махането ми от там никога не е твърде късно, то ето да ви покажа нещо интересно.

Не ползвам услугите на Суперхостинг от повече от 4-5 месеца вече. Нямам нито един активен сайт. Дори хостинг плана седи така, въпреки, че е преполовил платеният период. Бях забравил и смятах, че е изтекъл. Оказа се, че съм бъркал. Имам още 190+ дни. Установих го днес, след като си ровех потребителският профил през сайта им за да проверя домейните си за подновяване.

Хайде да приемем, че съм профан и не разбирам. Нека разбиращите ако могат ми посочат как хостинг акаунт, без нито един активен сайт в него вади подобни, макар и минимални статистики за генерирано CPU време?!

SH_gluposti.jpg
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Провери си, дали нямаш някой забраена задача с отложен старт - cronjob . Те се изпълняват с потребителското име на акаунта.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Е, да не издребняваме чак толкова. 0.02 минути се равнява на премигване на лампичка в някоя част от денонощието сигурно.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Голяма драма с киселото грозде Суперхостинг. Колеги все повече ми става ясно, че изискванията ви са по-големи от възможностите...
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Ти като си с големи възможности ги спонсорирай, аз не съм и реших да си спестя пари. И съм сигурен, че не си изчел темата ами по последни мнения и възгледи, е то нормално кой ще седне да чете дълги теми от самото начало.
Голяма драма с киселото грозде Суперхостинг. Колеги все повече ми става ясно, че изискванията ви са по-големи от възможностите...
 
От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Ти като си с големи възможности ги спонсорирай, аз не съм и реших да си спестя пари. И съм сигурен, че не си изчел темата ами по последни мнения и възгледи, е то нормално кой ще седне да чете дълги теми от самото начало.

Икономията е майка на мизерията нали знаеш.

Пресен пример от преди 20 мин. Имах проблем с един от магазините постоянно грешка 404 на определени страници. Макар и да не беше тяхна работа ( грешката се оказа моя ) след като написах тикет ми решиха проблема за по малко от 10 мин.
 
Последно редактирано:
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Ко праим???
Някой да излезе насреща да се премерим CPU-то?
А, и продавам сайта който го направи това, за оферти на ЛС :lol:
82QtvgSZ5l.png
 
От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Че кой е казал, че икономисвам? Просто си намерих по-добър хостинг за много по-ниска цена.

А за това дето по-горе писа, че за три години като техен клиент не си имал проблеми, аз съм има 8 и нещо и все-още имам един активен суперхостинг план, но наближи ли момента и от там ще ме изгубят. И за какви 100 лева на години мми говориш, само от мен вземаха горе-доло по толкова на месец 2 впс + един суперхостинг план.

Нищо дано не ти се случва да те подпукат, че тогава друга песен ще запееш. ;)

Икономията е майка на мизерията нали знаеш.

Пресен пример от преди 20 мин. Имах проблем с един от магазините постоянно грешка 404 на определени страници. Макар и да не беше тяхна работа ( грешката се оказа моя ) след като написах тикет ми решиха проблема за по малко от 10 мин.
 
От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Ей това е цирк, браво :lol:
Ко праим???
Някой да излезе насреща да се премерим CPU-то?
А, и продавам сайта който го направи това, за оферти на ЛС :lol:
82QtvgSZ5l.png
 
От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Ей това е цирк, браво :lol:
Вече половин час и те не могат да си го обяснят и не са ми отговорили на билета :lol:
 
От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Пиши после като ти върнат, да видим какво са измислили. :)
Вече половин час и те не могат да си го обяснят и не са ми отговорили на билета :lol:
 
От: От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Пиши после като ти върнат, да видим какво са измислили. :)
Нещо се покриха май, колко беше времето за отговор на тикет?
 
От: От: От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента

Ами, не знам с точност, но мен са ме бавили и с няколко часа.
Нещо се покриха май, колко беше времето за отговор на тикет?
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Аз нищо не разбрах.
Файла t.php аз съм го качвал и с него парсвам друг сайт и от там взимам инфо и го качвам в моя
Здравейте,

Първо желаем да уточним, че въпросната статистика е съвсем реална.
Извършихме детайлна проверка от наша страна, като в случая виждаме, че в акаунта е бил осъществен злонамерен пробив. Открихме множество злонамерени файлове с име t.php. От наша страна са изчистени намерените злонамерени файлове. Това е и една от причините за голямото натоварване в акаунта.

Как е осъществен достъпа?

Направихме проверка и достъпът най-вероятно е осъществен през пропуск в самата система за някой от сайтовете.

============

Какво е направено от наша страна?

1. Разгледахме логовете в акаунта, за да можем да Ви предоставим информация относно злонамерения достъп.
2. В момента, от съображения за сигурност и с цел да се прекрати неоторизиран достъп, HTTP достъпът до сайтовете в акаунта е ограничен.
3. Изтрихме злонамерени файлове, които намерихме.
4. Променили сме паролата за хостинг акаунта, като в отделен имейл сме Ви изпратили актуални данни.
============

Какво трябва да направите преди да активирате достъпа до сайта?

1. Да сканирате всички компютри, от които се осъществява достъп до акаунта, за наличие на злонамерен и шпионски софтуер. По този начин ще се елиминира възможността за запис и злоупотреба с лични и конфиденциални данни, като потребителски имена, пароли и др.
2. След като се уверите, че компютрите са чисти, Ви препоръчваме да активирате достъп до сайта за Вас, за да можете да предприемете мерки по повишаване на защитата. Това можете да направите чрез добавянето на следния ред във файла .htaccess в директория /home:

Allow From xxx.xxx.xxx.xxx

където xxx.xxx.xxx.xxx е Вашия IP адрес. В случай, че не знаете кой е Вашия IP адрес, можете да проверите на следния интернет адрес:

http://showip.net

Този ред се поставя веднага след реда: Deny from all

3. Да промените паролите за администрацията на сайтовете с дълга и сложна парола. Ето и няколко съвета при избора на подходяща парола http://help.superhosting.bg/tips-for-choosing-strong-password.html
4. Да анализирате съдържанието на хостинг акаунта и да потърсите съмнителни файлове, които не са разполагани от Вас. Ако намерите такива файлове трябва да ги изтриете. Допълнителна информация как да разпознаете злонамерен код можете да намерите на нашата помощна страница: http://help.superhosting.bg/secure-site-after-abuse.html
5. Да обновите системите, които използвате, до последна версия. Обновяване е необходимо и на всички модули и компоненти, които ползвате в сайта. По този начин се повишава сигурността на Вашия сайт.
6. Едва след като са предприети горните стъпки, тогава да активирате сайта за всички потребители. Това става с изтриването на реда: Deny from all
=============

Допълнителна информация :

Допълнителна информация относно преглед и анализ на акаунта, както и повишаване на сигурността можете да намерите на следните адреси:

1. Логове за уеб достъп до сайт (Raw Access Logs) -> http://help.superhosting.bg/raw-access-logs.html
2. Секция "Сигурност" -> http://help.superhosting.bg/category/security
3. Как да повишим сигурността на сайта в 10 стъпки! -> http://blog.superhosting.bg/website-security-in-10-steps.html
4. Вирус в сайта - има ли лекарство? -> http://blog.superhosting.bg/virus-in-my-site.html
5. Сайтът ми е обявен за атакуващ - ами сега?! -> http://blog.superhosting.bg/reported-attack-site.html

Също така, желаем да уточним, че забелязваме че има настроена автоматизирана задача, която се изпълнява на всяка една минута и стартира множество процеси в акаунта. Както е посочено и в общите ни условия на нашия сайт(http://www.superhosting.bg/web-hosting-page-terms-and-agreements-politics.php) според Чл. 27. Ползвателя няма право да настройва скриптове с отложен старт на изпълнение (cron job), който се изпълнява на интервал по-кратък от 15 минути, като това също оказва ефект върху използваните ресурси в акаунта. Необходимо е да ревизирате и автоматизираната задача, както и акаунта де се вписва в параметрите на хостинг плана.

С уважение,
Отдел "Техническа поддръжка" | СуперХостинг.БГ
www.superhosting.bg | www.blog.superhosting.bg
Помощна страница: www.help.superhosting.bg
НОВО ПОКОЛЕНИЕ ХОСТИНГ
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

67.207.202.9 - - [22/Dec/2013:22:43:49 +0200] "GET /?page_server=..%5C..%5C..%5C..%5C..%5C..%5Cwinnt%5Csystem32%5Cipconfig.exe HTTP/1.1" 200 31796 "-" "Mozilla/5.0 (X11; Linux i686) AppleWebKit/537.22 (KHTML, like Gecko) Chrome/25.0.1364.152 Safari/537.22"
Шантава работа
 

Горе