Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

На мен отговора, ми изглежда готов и заучен. Не ми се ручка в мейла иначе, съм сигурен, че ще изкарам същия.

А щом ти си си сложил файла и той парсва от други сайтове не виждам освен ти ако не си дигнал крюлването как може да се дигне толкова до небесата нещо. :)
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Затриха ми парсера дейба и таз работа сега отначало да го пиша.....
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Гледам, че хейта е на ниво последните няколко поста :lol: ама друго не може и да се очаква
 
От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

A прахосването майка на какво е ?! :confused:

Къде в случая имаме прахосване? Или правим нещо като хората и си плащаме масрафа когато и където трябва или си оставаме поредните киселяция правещи се на големи играчи.

С пръдня боя не става и странно защо в България опитите в тази насока продължават.....
 
От: От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Къде в случая имаме прахосване? Или правим нещо като хората и си плащаме масрафа когато и където трябва или си оставаме поредните киселяция правещи се на големи играчи.

С пръдня боя не става и странно защо в България опитите в тази насока продължават.....

Казвал съм го преди на @уни-уеб, ще го кажа и на теб: Уважавам мнението и правото ти на избор, но и твоят ред ще дойде да изревеш. Ако когато това стане аз ще съм на близо за да ти напомня за боята, масрафа и тарикатлъка.

Малко сме като бабите на седянката - всеки си говори за неговото си.

Ти говориш, за това че от "стиснатост" хората бягат, защитаваш тезата че са качествени и една идея по-скъпи по причина качество. Да, ама останалите говорят, че се е загубило отношението и вниманието към клиента, желанието за съдействие и по тази причина са сменили доставчика. Някои са намерили много по-добро отношение, същата или по-добра услуга на цена по-ниска или същата като при СХ.

Пак повтарям - не се махнах от тях заради цени. Махнах се поради отвратителното отношение. Писна ми на въпроси да ме пращат да чета блога или хелпа им. Аз съм го направил преди да се обърна към тях. Значи или не ми е помогнало или не мога да се справя сам. Тук идва тяхната роля. Уви, това спря да се случва. Преди ми помагаха при нужда и макс до 1ч решаваха проблемите. Накрая толкова време не стигаше само в разправията да погледнат и да спрат със шаблонните си мейли...
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Много е вярно заглавието на темата.
От около 1 година имаме VPS в суперхостинг, чийто параметри са доста надути (общо 240 лева на месец струва). Преди две седмици, се преместихме (отново заради некачественото обслужване на суперхостинг) като оставихме няколко малки сайта на техния VPS и поискахаме да премахнем допълнителните параметри, като оставим само базовият VPS + Cpanel. Но системата на суперхостинг не позволява при плащането да се маркират само едните - трябва да ни пратят проформа за да ги заплатим. И познайте - 3 имейла, обаждах се на търговския отдел, от който ме увериха че са получили имейла ни и ще отговорят в срок - изрично им обясних да не стане така че, заради празниците и забавянето да спре впс-а (тъй като закъсняваме с плащането), като ме увериха, че това няма как да се случи....
Да ама се случи - днес ставам и гледам че сайтовете не зареждат + имейл, че суперхостинг са преустановили услугата ни. :) 3 Пъти им писах и на търговския отдел звънях, щото се опасявах, че точно това ще стане.... и пак стана...
Супер мега некоректно.... Да не говорим за поддръжката на впс-а ни. В последните 2 седмици преди да се махнем от тях падаше на всеки 2-3 часа и те така и не успяха да открият защо :) :)
Просто без коментар!
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Много е вярно заглавието на темата.
От около 1 година имаме VPS в суперхостинг, чийто параметри са доста надути (общо 240 лева на месец струва). Преди две седмици, се преместихме (отново заради некачественото обслужване на суперхостинг) като оставихме няколко малки сайта на техния VPS и поискахаме да премахнем допълнителните параметри, като оставим само базовият VPS + Cpanel. Но системата на суперхостинг не позволява при плащането да се маркират само едните - трябва да ни пратят проформа за да ги заплатим. И познайте - 3 имейла, обаждах се на търговския отдел, от който ме увериха че са получили имейла ни и ще отговорят в срок - изрично им обясних да не стане така че, заради празниците и забавянето да спре впс-а (тъй като закъсняваме с плащането), като ме увериха, че това няма как да се случи....
Да ама се случи - днес ставам и гледам че сайтовете не зареждат + имейл, че суперхостинг са преустановили услугата ни. :) 3 Пъти им писах и на търговския отдел звънях, щото се опасявах, че точно това ще стане.... и пак стана...
Супер мега некоректно.... Да не говорим за поддръжката на впс-а ни. В последните 2 седмици преди да се махнем от тях падаше на всеки 2-3 часа и те така и не успяха да открият защо :) :)
Просто без коментар!
Добре дошъл в клуба
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Аз също съм много разочарован от тях, и скоро и аз се местя.
 
От: От: От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента

Ти говориш, за това че от "стиснатост" хората бягат, защитаваш тезата че са качествени и една идея по-скъпи по причина качество. Да, ама останалите говорят, че се е загубило отношението и вниманието към клиента, желанието за съдействие и по тази причина са сменили доставчика. Някои са намерили много по-добро отношение, същата или по-добра услуга на цена по-ниска или същата като при СХ.



Просто очаквате преклное мнго за парите които давате. Дали са 120 или 240 на години са нищо за това коеото получавате. Отношението си е ОК до сега за годни нямам проблем или желанеи коеот да не са изпълнили дори неща които не трябва да правят.

Не мислете, че каот плащате някуде някой е длъжен да ви сваля звезди. Което не става с пари става с много пари. В предния си посот казах или сме хора на мясот или сме "бояджии" плащаме си масрафа. Видяхме скто една по-евтина компания как изгърмя , че и кървава тема имаше 3 дена никой не за знаеше каов му става със сайтовете...
 
От: От: От: От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на кли

Ти говориш, за това че от "стиснатост" хората бягат, защитаваш тезата че са качествени и една идея по-скъпи по причина качество. Да, ама останалите говорят, че се е загубило отношението и вниманието към клиента, желанието за съдействие и по тази причина са сменили доставчика. Някои са намерили много по-добро отношение, същата или по-добра услуга на цена по-ниска или същата като при СХ.



Просто очаквате преклное мнго за парите които давате. Дали са 120 или 240 на години са нищо за това коеото получавате. Отношението си е ОК до сега за годни нямам проблем или желанеи коеот да не са изпълнили дори неща които не трябва да правят.

Не мислете, че каот плащате някуде някой е длъжен да ви сваля звезди. Което не става с пари става с много пари. В предния си посот казах или сме хора на мясот или сме "бояджии" плащаме си масрафа. Видяхме скто една по-евтина компания как изгърмя , че и кървава тема имаше 3 дена никой не за знаеше каов му става със сайтовете...

Не че нещо, ама ти тука обясняваш , че 120 евро за впс на месец са малко и трябва да си плащаме повече за добро обслужване? Това е премиим тарифа при повечето компании?!?

А ти дали си наясно , че колкото и да е некачествена една услуга контакта с плащащия е най-важен? Да му обясниш, да го излъжеш дори, но не и да го оставиш без услуга и в неведение. Защото който плаща той поръчва музиката. И с това темпо при СХ скоро музика няма да има...
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Много е вярно заглавието на темата.
От около 1 година имаме VPS в суперхостинг, чийто параметри са доста надути (общо 240 лева на месец струва). Преди две седмици, се преместихме (отново заради некачественото обслужване на суперхостинг) като оставихме няколко малки сайта на техния VPS и поискахаме да премахнем допълнителните параметри, като оставим само базовият VPS + Cpanel. Но системата на суперхостинг не позволява при плащането да се маркират само едните - трябва да ни пратят проформа за да ги заплатим. И познайте - 3 имейла, обаждах се на търговския отдел, от който ме увериха че са получили имейла ни и ще отговорят в срок - изрично им обясних да не стане така че, заради празниците и забавянето да спре впс-а (тъй като закъсняваме с плащането), като ме увериха, че това няма как да се случи....
Да ама се случи - днес ставам и гледам че сайтовете не зареждат + имейл, че суперхостинг са преустановили услугата ни. :) 3 Пъти им писах и на търговския отдел звънях, щото се опасявах, че точно това ще стане.... и пак стана...
Супер мега некоректно.... Да не говорим за поддръжката на впс-а ни. В последните 2 седмици преди да се махнем от тях падаше на всеки 2-3 часа и те така и не успяха да открият защо :) :)
Просто без коментар!

Ето, човека е казал , че общо 240 лева на месец плащат на суперхостинг. За тия пари на месец жената на Сео-то трябва и свирки да ми прави, не само да ми сваля свезди :)
 
От: От: От: От: От: От: От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на кли

Не че нещо, ама ти тука обясняваш , че 120 евро за впс на месец са малко и трябва да си плащаме повече за добро обслужване? Това е премиим тарифа при повечето компании?!?

А ти дали си наясно , че колкото и да е некачествена една услуга контакта с плащащия е най-важен? Да му обясниш, да го излъжеш дори, но не и да го оставиш без услуга и в неведение. Защото който плаща той поръчва музиката. И с това темпо при СХ скоро музика няма да има...

Написал съм на година не на месец. А и филма клиента винаги е прав е отживелица. И комуникация има върпоса е кой какво очаква за 100 лв на година. Свирка за 240 лв на месец няма кой да ти направи. Като ти е скъпо си пъскаш собствен сървър и си избиваш инвестцията следващите 20 години.

Пак казвам или някой е играч или е " бояджия" Всеки сам избира какъв да бъде.

Има хостинг и за 2.40 на месец, комуникация супер ама гледам няма много народ със сайтове там.....
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Абе мистър, ти четеш ли? Той дава 240 на месец!!! И това е върхова цена за тази услуга в нашата държава. А ти продължаваш да пърдиш за боя. 2980 лв на година за впс?!? Да ти го напиша така? Щото ти явно само годишно вдявал. А сега кажи за тая цена дали не трябва да има и поне една свирка? И хора като тебе, които смятат, че само защото сме в България, трябва да платим много повече от реалната стойност на една услуга за да се насладим на нея, държат страната на дъното!
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

@крумов, Ти нито постовете четеш нито темата си прочел. Имал хостинг от няколко години до тях, аз имах и имам още от над 8 години, и за да ме накарат да изтегля част от сайтовете си от там нали се сещаш, че си има причина. И стига с това годишно изчисление, и аз в първите постовете съм казал колко на месец съм им давал и колко си спестих от техните ограничения и истории, ама кой да прочете, а това дето е станало с михлюзин, направо е нямам думи. Толкова пари на месец да им наливаш и накрая да ти резнат кранчето. Нали се сещаш, че този сайт който му е бил на такъв голям впс трябва и да вади доста парички. Помисли си какви загуби е понесъл той.

И аз едно време като теб, а супер са много са добри препоръчвах ги на всички клиенти, ама умря тази вече, като започнаха да ми извиват ръцете. Айде аз нямах толкова голям впс, имах два от най малките, това са по 70 лева на месец + един план суперхостинг за 25 мисля беше ето им и близо 100 лева и от мен на месец. Сега обаче след това което стана общо за два споделени хостинга плащам 50 лева на месец. И другите сайтове мисля да си разкарам от там като ми свърши годишния план. Просто това което правят не ми е изгодно и за това ще се местя.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Крумов, какви глупости пишеш, не е истина. Хостинг компанията сама определя цените си. Дали ще е за 1 лев на месец или за 100лв на месец, клиентът очаква еднакво качествено и адекватно отношение от компанията. Хората от хостинг компанията на мен не са ми никакви, за да ги мисля на печалба ли са или на загуба и имат ли какво да ядат - след като са решили да правят бизнес, значи са си уредили нещата, за да печелят. От друга страна, аз за тях съм клиент и макар индивидуално за тях да е все тая дали съм при тях или не, като сложиш още 1000 и 10000 като мен, нещата вече са доста различни. Не случайно се казва, че клиентът винаги е прав.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Извинявайте - сгрешил съм сумата - сега погледнах фактурите - не са 240 лева, а са 230,20 лева. - 9,80 лева съм увеличил.
 
Е , ти току що отби свирката от цената :)
Firefly , клиента НЕ винаги е прав. Но в случаите, в които не е прав , това трябва да му се обясни и да му се предостави правилното решение, като той дори ще си плати за него. Просто клиента е този , който плаща, а аз работя, за да може той да е доволен , за да мога аз да съм доволен.
 
От: Superhosting: Когато пораснеш, забравяш за доброто на клиента.

Е , ти току що отби свирката от цената
От нищо не съм се оплаквал - просто съм искал да получавам услугата, за която плащам, но когато сървъра почне да пада през два часа за по половин - един час и за две седмици, никой от хостинга не ни казва каква е причината, за да разрешим проблема.... става много гадно.
Принципно Суперхостинг са голяма компания, която налива доста пари за реклама и маркетинг е глупаво да имат такива пропуски, с които да си гонят сериозните клиенти....
 

Горе